Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Σεπ 2005, 12:41

σωστόν, εξάλλου αν βρείς κάτι καλό, πάρε και δεύτερο

ΥΓ αυτό γιατί να μην ισχύει και για τις γυναίκες?

αχ αυτός ο Μωάμεθ σοφός άνθρωπος. Σου λέει μια θα τη βαρεθείς

Δυό θα πλακώνονται στις φάπες

τρείς, οι δυό θα κάνουν κόμμα κατά της τρίτης και...θα πλακώνονται στις φάπες

τέσσερεις, θα κάνουν παρέα ανά δύο και θα σε αφήνου ήσυχο (άσε που θα έχεις πάντα κάτι διαθέσιμο ΧΟΧΟΧΟ!)
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό michailbm » 13 Σεπ 2005, 13:13

Ανατολίτη!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Σεπ 2005, 18:35

τώρα που λέμε για Ανατολίτες, δές το site ενός νέου φίλου!

http://www.explorer4x4.co.il/gallery3.html
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό xontros » 13 Σεπ 2005, 21:24

Ωραίες φωτογραφίες έχει το site του φίλου σου, αλλά έχω μια απορία: αυτοί εκεί φοράνε Mud για την άμμο?????? Μήπως ξέρουν κάτι που δεν ξέρουμε?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 13 Σεπ 2005, 21:57

το έδαφος στο Ισραήλ δεν είναι αποκλειστικά άμμος.

Για την ακρίβεια είναι πιο πολύ ξερό με πέτρα και το mud με το τακούνι είναι ιδανικό για να αντέχει στα κοψίματα.
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos

Δημοσίευσηαπό manos77 » 17 Σεπ 2005, 20:50

Τελείως εκτός θέματος όλοι.

Το GRAND VITARA δεν είναι λίγο βαρύ για τα άλογα του;
Τι λέει; Περπατάει;
Άβαταρ μέλους
manos77
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: 01 Μαρ 2005, 19:31
Τοποθεσία: ΡΟΔΟΣ

Δημοσίευσηαπό Athos » 27 Σεπ 2005, 14:14

Αντιγράφω από το άρθρο της κεντρικής σελίδας
«Η μετάδοση είναι "all wheel drive" με δυνατότητα 4Η και 4Η lock και 4L σε κάποιες εκδόσεις του»
και
«Το βασικό στοιχείο όμως διαφοροποίησης σε σχέση με παρελθόν είναι ότι πλέον το 3θυρο Vitara δεν διαθέτει κατ' επιλογήν τετρακίνηση αλλά είναι μόνιμα τετρακίνητο (47:53 το ποσοστό μετάδοσης της ροπής στους εμπρός και στους πίσω τροχούς χωρίς κλείδωμα του διαφορικού και κοντές ή μακριές σχέσεις).»
Διάβασα και το thread εδώ και τελικά δεν κατάλαβα..
Το GV έχει κεντρικό διαφορικό ; ή κάποιο συνεκτικό σύστημα και κιβώτιο κοντών ;
Ή λίγο απ όλα;
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό xontros » 27 Σεπ 2005, 21:14

Ποιό από τα δύο? Το κοντό ή το μακρύ???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό Athos » 28 Σεπ 2005, 06:58

OK, είδα ότι το 3πορτο δεν έχει lock kai 4L.
Lock όμως ποιανού ; γιατί λοκ δέχεται και το κεντρικό διαφ. και τα συνεκτικά.. κι αυτή η αναλογία 47:53 μάλλον προς συνεκτικά μου φέρνει..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό virus » 28 Σεπ 2005, 18:03

emena pantws den mou aresei katholoy to 2006 pisteuw to gv 2005 einai makran to kalitero
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό Athos » 29 Σεπ 2005, 09:10

Στο in.gr διάβασα ότι : "Το περιορισμένης ολίσθησης κεντρικό διαφορικό μεταφέρει μόνιμα την ισχύ και στους δύο άξονες, σε ποσοστό 47% εμπρός και 53% πίσω".
Άρα το νέο GV έχει κεντρικό διαφ. που εκτός που κλειδώνει είναι και μπλοκέ (αυτό δε σημαίνει περιορισμένη ολίσθηση ? )
Φαντάζομαι το μπλοκέ θα γίνεται με συνεκτικό στο διαφορικό αλλά αυτό το 47-53 πάλι δε καταλαβαίνω πώς γίνεται.
Εκτός κι αν πρόκειται για κάποιο άλλο σύστημα που το βαφτίσαν διαφορικό..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό meco » 29 Σεπ 2005, 10:13

Athos έγραψε:Στο in.gr διάβασα ότι : "Το περιορισμένης ολίσθησης κεντρικό διαφορικό μεταφέρει μόνιμα την ισχύ και στους δύο άξονες, σε ποσοστό 47% εμπρός και 53% πίσω".
Άρα το νέο GV έχει κεντρικό διαφ. που εκτός που κλειδώνει είναι και μπλοκέ (αυτό δε σημαίνει περιορισμένη ολίσθηση ? )
Φαντάζομαι το μπλοκέ θα γίνεται με συνεκτικό στο διαφορικό αλλά αυτό το 47-53 πάλι δε καταλαβαίνω πώς γίνεται.
Εκτός κι αν πρόκειται για κάποιο άλλο σύστημα που το βαφτίσαν διαφορικό..

To κεντρικό διαφορικό αναλαμβάνει να μοιράσει την ισχύ ανάμεσα στο μπροστά και στο πίσω διαφορικό. Υπό Κ.Σ. δίνει 47% μπροστά και 53% πισω σταθερά.
Αν υπάρξει σπινάρισμα σε κάποιο τροχό τότε αυτό το ποσοστό μεταβάλλεται ανάμεσα σε κάποια περιθώρια τα οποία εξαρτιώνται από το κεντρικό διαφορικό.
Για παράδειγμα μπορεί να είναι μέχρι 30%-70% και 70%-30%.
Στην περίπτωση του GV δεν έχει ανακοινωθεί κάτι αλλά στις αντιπροσωπίες οι τεχνικοί θα γνωρίζουν.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό michailbm » 29 Σεπ 2005, 10:21

αλλά στις αντιπροσωπίες οι τεχνικοί θα γνωρίζουν

Πολύ αμφιβάλω!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό A.Man » 29 Σεπ 2005, 11:09

αλλά στις αντιπροσωπίες οι τεχνικοί θα γνωρίζουν.


Λέμε τώρα!
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό Athos » 29 Σεπ 2005, 12:56

meco έγραψε: To κεντρικό διαφορικό αναλαμβάνει να μοιράσει την ισχύ ανάμεσα στο μπροστά και στο πίσω διαφορικό. Υπό Κ.Σ. δίνει 47% μπροστά και 53% πισω σταθερά.
Αν υπάρξει σπινάρισμα σε κάποιο τροχό τότε αυτό το ποσοστό μεταβάλλεται ανάμεσα σε κάποια περιθώρια τα οποία εξαρτιώνται από το κεντρικό διαφορικό.
Για παράδειγμα μπορεί να είναι μέχρι 30%-70% και 70%-30%.
Στην περίπτωση του GV δεν έχει ανακοινωθεί κάτι αλλά στις αντιπροσωπίες οι τεχνικοί θα γνωρίζουν.


Χμμ, δεν ξέρω πως δουλεύουν τα μπλοκέ αυτού του είδους. Επιφύλαξη έχω επειδή οι πωλητές συνήθως δεν ξέρουν τι λένε και συχνά και στα προσπέκτους χρησιμοποιείται λανθασμένη ορολογία. Έχει ας πούμε «επικρατήσει» τα SUV να πλασσάρονται σαν «μόνιμα 4χ4» επειδή έχουν ένα συνεκτικό συμπλέκτη..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες