Athos έγραψε:Στο in.gr διάβασα ότι : "Το περιορισμένης ολίσθησης κεντρικό διαφορικό μεταφέρει μόνιμα την ισχύ και στους δύο άξονες, σε ποσοστό 47% εμπρός και 53% πίσω".
Άρα το νέο GV έχει κεντρικό διαφ. που εκτός που κλειδώνει είναι και μπλοκέ (αυτό δε σημαίνει περιορισμένη ολίσθηση ? )
Φαντάζομαι το μπλοκέ θα γίνεται με συνεκτικό στο διαφορικό αλλά αυτό το 47-53 πάλι δε καταλαβαίνω πώς γίνεται.
Εκτός κι αν πρόκειται για κάποιο άλλο σύστημα που το βαφτίσαν διαφορικό..
To κεντρικό διαφορικό αναλαμβάνει να μοιράσει την ισχύ ανάμεσα στο μπροστά και στο πίσω διαφορικό. Υπό Κ.Σ. δίνει 47% μπροστά και 53% πισω σταθερά.
Αν υπάρξει σπινάρισμα σε κάποιο τροχό τότε αυτό το ποσοστό μεταβάλλεται ανάμεσα σε κάποια περιθώρια τα οποία εξαρτιώνται από το κεντρικό διαφορικό.
Για παράδειγμα μπορεί να είναι μέχρι 30%-70% και 70%-30%.
Στην περίπτωση του GV δεν έχει ανακοινωθεί κάτι αλλά στις αντιπροσωπίες οι τεχνικοί θα γνωρίζουν.