mprizolas έγραψε:Μάλιστα για να δούμε τι θα δούμε τώρα . Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για ίδιας τεχνολογίας πλαίσια , γιατί πολύ απλά το αυτοφερόμενο είναι το σασί στη μία , και από την άλλη έχουμε σασί και ξεχωριστό πλαίσιο καμπίνας .
Δηλαδή λες πως το πλαίσιο σκάλας είναι σαν ενα αυτοφερόμενο + τη καμπίνα άρα 2 φορές καλύτερο ?
Δεν καταλαβαίνω ούτε τι θες να πείς ούτε τι μας δείχνει αυτό που λες.
mprizolas έγραψε:Το αυτοφερόμενο πλαίσιο είναι κατά πολύ φθηνότερο στην παραγωγή του . ( Αν δεν το καταλαβαίνετε δεν υπάρχει τρόπος να σας κάνω να το καταλάβετε ! )
Το αυτοφερόμενο είναι (για ίδιας τεχνολογίας /μεγέθους / προδιαγραφών πλαίσια πάντα) φθηνότερο ανα μονάδα απο ενα αριθμό παραγωγής μονάδων και επάνω επειδή έχει μεγάλη αρχική επένδυση. Αναλόγως το ύψος της παραγωγής το κόστος είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο.
mprizolas έγραψε:. Επίσης αν πιστεύεται ότι ένα αμάξι με αυτοφερόμενο πλαίσιο και ένα με ξεχωριστό σασί μπορούν να φτιαχτούν από μια και μόνο γραμμή παραγωγής πάλι δεν μπορώ να σας κάνω να το καταλάβετε .
Δηλαδή πχ ενα Vitara φτιάχνεται σε δύο γραμμές παραγωγής?
Μάλλον με τον όρο αυτό (γραμμή παραγωγής) εννοείς κάτι άλλο.
mprizolas έγραψε:Αν και δεν μπορώ να καταλάβω τη δυσκολία στην κατανόηση όσων λεω , ακόμα και του παραδείγματος που σας έδωσα με τη λαμαρίνα . ( Που όπως βλέπετε από τη φωτό του Pinin είναι ταυτόσημη ) .
Εγω δεν βρήκα αντιστοιχία στο παράδειγμά σου με το θέμα μας, αν το κατάλαβε έστω κάποιος άλλος εκτός απο εσένα ας μας το εξηγείσει.
mprizolas έγραψε:Ο φίλος με το Hi – Lux ήταν τυχερός γιατί με τις τούμπες που έφερε έπαθε ζημία μόνο η καμπίνα και όχι το σασί . ( Για αυτό το λόγο μπόρεσε ο μπάρμπα Μήτσος – φαναρτζής - να το φτιάξει ) . Αν του τύχαινε αυτό με αυτοφερόμενο πλαίσιο – που παίζει και το ρόλο του σασί – θα το πέταγε σίγουρα .
Αν δεν χρειάστηκε να πετάξει τη καμπίνα τότε σίγουρα δεν θα χρειαζότανε να πετάξει και το αυτοφερόμενο πλαίσιο σε ανάλογη περίπτωση, θα πάθαινε ζημιά στο επάνω μέρος του ανάλογη της ζημιάς της καμπίνας και λογικά θα επισκευαζότανε εφόσον και η καμπίνα επισκευάστηκε.Το θετικό στα πλαίσια σκάλας είναι πως αποτελούνται απο 2 διακριτά μέρη οπότε σε περίπτωση που μόνο το ένα απο τα 2 πάθει ολική ζημιά μπορεί να αντικατασταθεί μόνο αυτό.Βέβαια είναι σπάνιο να συμβεί κατι τέτοιο και ούτως ή αλλως το κόστος της καμπίνας σαν ανταλακτικό είναι ασύμφορο για επισκευή άρα δεν υπάρχει αντίκρυσμα στο πλεονέκτημα αυτό για επιβατικά αυτοκίνητα.
mprizolas έγραψε:Και κλείνοντας θα σας πω ότι το Mitsubishi Pajero Sport ( Το οποίο πάντα κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι το μόνο που αξίζει ) και το L200 Pick – Up κάθονται στην ίδια σκάλα . Έχω δει τέτοιο Pick – Up να πηγαίνει φορτωμένο με 5 τόνους στο δρόμο , υπάρχει περίπτωση κάποιο αυτοφερόμενο πλαίσιο να κάνει το ίδιο ??? .
Αν το L200 αντέχει βάρος 5 τόνων (δηλαδή περισσότερο απο 3 GV 2.5!!!) στην καρότσα του χωρίς να παραμορφωθεί (που αμφιβάλλω) ΤΟΤΕ σίγουρα και το Pajero με το αυτοφερόμενο θα αντέχει τόσο και παραπάνω.
mprizolas έγραψε:Αφήνοντας σας θα σας πω και πάλι ότι το Pinin είναι ένα πολύ ωραίο αμάξι για να μπορεί ένας οικογενειάρχης να πηγαίνει στο εξοχικό του στο βουνό , στο χιονοδρομικό και να ρίχνει και το φουσκωτό του στη θάλασσα – καλό θα είναι να υπάρχει και κανά pick – up κοντά στη γλίστρα – αλλά δεν αξίζει τα λεφτά του , μιας και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι ένα αμάξι που φτιάχνεται στην Ιταλία .
Οι ιδιοκτήτες του (και όχι μόνο) πιστευω θα διαφωνούσαν στο οτι δεν αξίζει τα λεφτά του επειδή φτιάχτηκε στην ιταλία.
mprizolas έγραψε:Το Niva το παλιό – πια – κάνει τα ίδια πράγμα και καλύτερα με τα μισά λεφτά ! .
Αυτό τα λέει όλα! Δηλαδή το Νίβα έχει ίδιους/καλύτερους χώρους, είναι το ίδιο/καλύτερα οικονομικό, έχει ίδιες/καλύτερες επιδόσεις είναι το ίδιο/περισσότερο αξιόπιστο το ίδιο/περισσότερο άνετο κλπ με το Πινίν???
Για να το λές αυτό αποκλείεται να έχεις οδηγήσει ή έστω δει απο κοντά ΚΑΙ Νίβα ΚΑΙ Πινιν.