Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA 2006

Δημοσίευσηαπό TLG » 14 Μαρ 2005, 19:14

mprizolas έγραψε:Δυστυχώς για εμάς την ακαμψία που δίνει το ξεχωριστό σασί δεν θα μπορέσει ποτέ να τη δώσει ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο .................................................................................................................................................................... Αν δεις τα τετρακίνητα μοντέλα που αξίζουν Landcruiser , Pajero Sport και άλλα , το σασί σκάλας είναι must .



Και εγω αυτο ελεγα , αλλα πεφτανε καποιοι mιtsubishakides :wink: :D να με "φανε" ...γι'αυτο ειπα και εγω να νερωσω λιγο τις αποψεις μου περι των σασι ....
Στην τελικη ομως δεν μπορω παρα να συμφωνησω μαζι σου ..... :roll: :D

Υ.Γ ωχ ..αν μας παρουν χαμπαρι οτι λεμε τετοια πραγματα ...την βαψαμε :lol: :lol: :lol: :lol:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 14 Μαρ 2005, 20:35

ΕΕΕΕεεεεεεπ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό IKE » 14 Μαρ 2005, 22:21

mprizolas έγραψε:Δυστυχώς για εμάς την ακαμψία που δίνει το ξεχωριστό σασί δεν θα μπορέσει ποτέ να τη δώσει ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο . Οι εταιρείες το ξέρουν αυτό , και για αυτό το λόγο στα φορτηγά που δέχονται απίστευτες καταπονήσεις χρησιμοποιούν ατσάλινο σασί τύπου σκάλας . Απλά οι μάγκες δεν έχουν όρεξη να πληρώνουν φράγκα για να έχουν έξτρα γραμμή παραγωγής να φτιάχνουν ατσάλινο πλαίσιο και άλλη γραμμή για το πάτωμα – καμπίνα - . Άσε που τώρα τελευταία είναι της μόδας στο ίδιο πάτωμα –σασί - να φτιάχνουν δύο , τρία ή και παραπάνω διαφορετικά μοντέλα . Π.χ. : Στο σασί του Lancer EVO η Mitsubishi έπιασε και έφτιαξε το Outlander . Το ίδιο κάνουν πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες και μάλιστα με τις διεθνείς συνεργασίες στο ίδιο πάτωμα μπορείς να βρεις στην αγορά και μοντέλα από διαφορετικές μάρκες . Αν δεις τα τετρακίνητα μοντέλα που αξίζουν Landcruiser , Pajero Sport και άλλα , το σασί σκάλας είναι must . Ουυφφφ πιάστηκαν τα δάχτυλα μου .!!!! :P



Για εν δεδομένο επίπεδο τεχνολογίας το αυτοφερόμενο πλαίσιο έχει σαφώς ανώτερη ακαμψία απο ένα ξεχωριστό τύπου σκάλας.

Φέρνω σαν παράδειγμα το Pajero , στην τελευταία γενιά έχει αυτοφερόμενο και είναι πολύ πιο άκαμπτο απο το προηγούμενο μοντέλο με -τύπου σκάλας-.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 15 Μαρ 2005, 19:39

IKE έγραψε:
mprizolas έγραψε:Δυστυχώς για εμάς την ακαμψία που δίνει το ξεχωριστό σασί δεν θα μπορέσει ποτέ να τη δώσει ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο . Οι εταιρείες το ξέρουν αυτό , και για αυτό το λόγο στα φορτηγά που δέχονται απίστευτες καταπονήσεις χρησιμοποιούν ατσάλινο σασί τύπου σκάλας . Απλά οι μάγκες δεν έχουν όρεξη να πληρώνουν φράγκα για να έχουν έξτρα γραμμή παραγωγής να φτιάχνουν ατσάλινο πλαίσιο και άλλη γραμμή για το πάτωμα – καμπίνα - . Άσε που τώρα τελευταία είναι της μόδας στο ίδιο πάτωμα –σασί - να φτιάχνουν δύο , τρία ή και παραπάνω διαφορετικά μοντέλα . Π.χ. : Στο σασί του Lancer EVO η Mitsubishi έπιασε και έφτιαξε το Outlander . Το ίδιο κάνουν πάρα πολλές μεγάλες εταιρείες και μάλιστα με τις διεθνείς συνεργασίες στο ίδιο πάτωμα μπορείς να βρεις στην αγορά και μοντέλα από διαφορετικές μάρκες . Αν δεις τα τετρακίνητα μοντέλα που αξίζουν Landcruiser , Pajero Sport και άλλα , το σασί σκάλας είναι must . Ουυφφφ πιάστηκαν τα δάχτυλα μου .!!!! :P



Για εν δεδομένο επίπεδο τεχνολογίας το αυτοφερόμενο πλαίσιο έχει σαφώς ανώτερη ακαμψία απο ένα ξεχωριστό τύπου σκάλας.

Φέρνω σαν παράδειγμα το Pajero , στην τελευταία γενιά έχει αυτοφερόμενο και είναι πολύ πιο άκαμπτο απο το προηγούμενο μοντέλο με -τύπου σκάλας-.

Και πού το βρήκαν το επίπεδο τεχνολογίας οι Βιταροκατασκευαστές;
Άστους να παιδεύονται με σκαλωσιές, όταν άλλοι χρησιμοποιούν τηλεσκοπικές πλατφόρμες!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό IKE » 15 Μαρ 2005, 20:27

Τι είναι οι τηλεσκοπικές πλατφόρμες?????
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Μαρ 2005, 20:59

IKE έγραψε:Τι είναι οι τηλεσκοπικές πλατφόρμες?????



Ειναι το τηλεσκοπιο που χρησιμοποιουν για να βλεπουν απο μακρια που μπορουν και πηγαινουν τα διαφορα Suzuki ενω τα πιπινακια ΔΕΝ.... :bricks: :haha2:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό michailbm » 15 Μαρ 2005, 21:45

TLG έγραψε:
IKE έγραψε:Τι είναι οι τηλεσκοπικές πλατφόρμες?????



Ειναι το τηλεσκοπιο που χρησιμοποιουν για να βλεπουν απο μακρια που μπορουν και πηγαινουν τα διαφορα Suzuki ενω τα πιπινακια ΔΕΝ.... :bricks: :haha2:


:alright: :clubbed: :clubbed: :alright: :alright: :alright: :haha: :haha: :haha: [-X [-X [-X

:D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό tasos953 » 15 Μαρ 2005, 23:01

IKE έγραψε:Τι είναι οι τηλεσκοπικές πλατφόρμες?????

Είναι οι σύγχρονες υδραυλικά ανυψούμενες κινητές πλατφόρμες εργασίας που χρησιμοποιούν οι μοντέρνοι κατασκευαστές οικοδομών, αντί να κάνουν τις παραδοσιακές σκαλωσιές.... :twisted: :twisted: :twisted:
<--------THIS IS A SUV, BUT WHAT A SUV!
Όπως λέμε ΝΑΝΟΣ, αλλά με κάτι @..... Νά!!
Άβαταρ μέλους
tasos953
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 837
Εγγραφή: 26 Οκτ 2003, 10:53
Τοποθεσία: ΒΕΡΟΙΑ

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Μαρ 2005, 07:13

Αγαπητοί συν forumistes η σύγκριση της σκαλωσιάς με τις τηλεσκοπικές πλατφόρμες είναι άσχετη ( Ένα πράγμα σαν της βούρτσες με τις π@$^&ες ) :-x . Η ακαμψία ενός αυτοφερόμενου πλαισίου δεν μπορεί ούτε κατά διάνοια να φτάσει στα επίπεδα αντοχής ενός ξεχωριστού σασί με σκάλα . Για του λόγου το αληθές πάρτε ένα τενεκέ λαδιού και κολλήστε ότι σίδερα θέλετε από κάτω του , αν το χτυπήσετε στο καίριο σημείο με αρκετή δύναμη θα λυγίσει και μαζί με αυτό και τα σίδερα που κολλήσατε . ( Προς Θεού μη με παρεξηγήσετε δε λεω ότι το 2.0 Pinin είναι κουβάς !!! ) . Τώρα αν κάνετε το ίδιο με τα σίδερα σχηματισμένα σε σασί τύπου σκάλας και βάλετε το κουβά βιδωτό πάνω στα σίδερα αυτά όπου και να το χτυπήσετε και όπως και να το χτυπήσετε δεν πρόκειται να πάθει τίποτα . Το ξαναλέω και όσο και να μην αρέσει σε κάποιους , είναι τυχαίο που τα επαγγελματικά χτίζονται σε σασί τύπου σκάλας ?? . Το Pinin είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο για οικογενειάρχες , να πηγαίνεις σε χιονοδρομικά και παραλίες να ρίχνεις το βαρκάκι σου . Όποιος έχει αμφιβολίες μπορεί να μου δανείσει το Pinin του για να δει πόσο άκαμπτο είναι το πλαίσιο του ......
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 16 Μαρ 2005, 15:33

ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ GV LOVERS !!!
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΑΣ GV ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΦΕΡΟΜΕΝΟ ,ΧΩΡΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟ ΛΕΒΙΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΕ ΟΛΑ.
ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ.
ΘΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΑ ΤΕST ΚΑΙ ΟΙ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ ΜΑΣ.
ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ 'ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ 4Χ4' ΘΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΗΜΑ SUV ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΤΟ ΚΛΑΣΙΚΟ GV ΤΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΜΑΣ.
ΥΠΟΜΟΝΗ Η .... ΝΕΚΡΟΨΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ !!!! :smilecolros:
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό TLG » 16 Μαρ 2005, 15:57

GRANDVITARAKIAS2.0 έγραψε:ΥΠΟΜΟΝΗ Η .... ΝΕΚΡΟΨΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ !!!! :smilecolros:



Οποτε εμεις που προτιμουμε τετοιου ειδους οχηματα ....."προσδοκουμε ανασταση νεκρων" :lol: :lol: ...θριλερ το καναμε ..... :angel4: :lol: :lol:
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό IKE » 16 Μαρ 2005, 15:59

mprizolas έγραψε:Η ακαμψία ενός αυτοφερόμενου πλαισίου δεν μπορεί ούτε κατά διάνοια να φτάσει στα επίπεδα αντοχής ενός ξεχωριστού σασί με σκάλα .


Αυτό είναι μεγάλο λάθος, όπως είπα και πιο πάνω για δεδομένη τεχνολογία (μη συγκρίνουμε πχ το πλαίσιο σκάλας ενός GV2004 με το αυτοφερόμενο ενός Fiat 124) το αυτοφερόμενο έχει σαφέστατη υπεροχή απο ενα ξεχωριστό τύπου σκάλας.

Ο λόγος είναι πολύ απλός, τα φορτία στο αυτοφερόμενο πλαίσιο ακολουθούν πολύ ευνοικότερες διαδρομές.Οπότε για ίδια αντοχή χρειάζεται πολύ λιγότερο βάρος ή (συνηθέστερα) για δεδομένο βάρος έχουν πολύ μεγαλύτερη αντοχή.

mprizolas έγραψε: Για του λόγου το αληθές πάρτε ένα τενεκέ λαδιού και κολλήστε ότι σίδερα θέλετε από κάτω του , αν το χτυπήσετε στο καίριο σημείο με αρκετή δύναμη θα λυγίσει και μαζί με αυτό και τα σίδερα που κολλήσατε . ( Προς Θεού μη με παρεξηγήσετε δε λεω ότι το 2.0 Pinin είναι κουβάς !!! ) . Τώρα αν κάνετε το ίδιο με τα σίδερα σχηματισμένα σε σασί τύπου σκάλας και βάλετε το κουβά βιδωτό πάνω στα σίδερα αυτά όπου και να το χτυπήσετε και όπως και να το χτυπήσετε δεν πρόκειται να πάθει τίποτα .


Το παράδειγμα που έφερες δεν εξηγεί γιατί το αυτοφερόμενο είναι υποδεέστερο, αυτό που λες είναι πως η συγκόληση είναι χειρότερη απο τις υλώσεις (βίδες) πράγμα που δεν ισχύει ούτως ή άλλως .



Αν θέλετε να καταλάβετε με παραδείγματα γιατί το αυτοφερόμενο υπερτερεί κάντε το εξής απλό:

Πάρτε ενα χαρτόκουτο απο οδοντόκρεμα και πάρτε και ενα χαρτόνι ίσου εμβαδού με την πλευρά του χαρτόκουτου. Το χαρτόνι ας είναι πολύ χοντρό, πχ αν το χαρτοκουτο έχει πάχος χαρτιού 2χιλιοστά το χαρτόνι ας είναι 10 χιλιοστά.

Στηρίξτε το χαρτρόκουτο σε ενα γραφείο ωστε να πατάει πχ 3εκατοστά στο γραφείο και τα υπόλοιπα 15 να είναι στον αέρα (αν υποθέσουμε πχ πως έχει μήκος 18 εκατοστά). Κάντε το ίδιο και με το χοντρό χαρτόνι και αρχίστε να τοποθετείτε στο ελευθερο άκρο και των δύο κέρματα.

Θα δείτε πως το χαρτόνι όσο χοντρό και να είναι θα λυγίσει ΠΟΛΥ νωρίτερα απο το χαρτόκουτο, δηλαδή θα αντέξει στο άκρο του πολύ λιγότερα κέρματα πριν τσακίσει.
Ο λόγος είναι πως λόγο της χωρικής κατασκευής του χαρτόκουτου σε σχέση με την ας πούμε δισδιάστατη του χαρτονιού τα φορτία στο πρώτο ακολουθούν πολύ ευνοικότερες οδούς και εν τέλει καταπονούν πολύ λιγότερο την κατασκευή.

mprizolas έγραψε:Το ξαναλέω και όσο και να μην αρέσει σε κάποιους , είναι τυχαίο που τα επαγγελματικά χτίζονται σε σασί τύπου σκάλας ?? .


Φυσικά και δεν είναι τυχαίο, Στις συγκεκριμένες εφαρμογές έχουν άλλα πλεονεκτήματα με κυριότερο το κόστος.Η αναλογία ακαμψία/βάρος δεν έχει μεγάλη σημασία σε φορτηγά ή τράκτορες και δεν μπορεί να ισοσκελίσει τα πλεονεκτήματα στη συγκεκριμένη εφαρμογή του πλαισίου σκάλας (πχ σε ενα σασί μπορούν να τοποθετηθούν διάφορες καρότσες, ανατρεπόμενο, βυτίο, φορτηγό κλπ).

Το οτι τα επαγγελματικά οχήματα (τα φορτηγά/λεωφορεία δηλαδή) χρησιμοποιούν πλαίσιο σκάλας δεν σημαίνει πως το τελευταίο είναι και πιο άκαμπτο.

mprizolas έγραψε:Το Pinin είναι ένα πολύ ωραίο αυτοκίνητο για οικογενειάρχες , να πηγαίνεις σε χιονοδρομικά και παραλίες να ρίχνεις το βαρκάκι σου . Όποιος έχει αμφιβολίες μπορεί να μου δανείσει το Pinin του για να δει πόσο άκαμπτο είναι το πλαίσιο του ......


Πως θα αξιολογήσεις την ακαμψία του πλαισίου του Πινίν?
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Μαρ 2005, 16:34

Αγαπητέ συνforumista ΙΚΕ 1 ) αν προσπαθείς να μου πεις ότι μια λαμαρίνα με το όσο πάχος και αν έχει και με τι όποιες ενισχύσεις και αν έχει είναι ποιο ανθεκτική από δύο ατσάλινα δοκάρια που είναι δεμένα με ατσάλι σε στυλ σκάλας , δεν έχει νόημα να σου αλλάξω γνώμη . 2 ) Το θέμα κόστους είναι πολύ μικρότερο όταν πρόκειται να κατασκευάσεις ένα αυτοφερόμενο πλαίσιο σε μια γραμμή παραγωγής . Τώρα αν θεωρείς ότι το να φτιάξεις ένα ατσάλινο πλαίσιο σε άλλη γραμμή παραγωγής ( με ότι αυτό συνεπάγεται από θέμα επεξεργασίας μετάλλου ) και ξεχωριστά την καμπίνα σε άλλη γραμμή ( που και εδώ θες πάλι επεξεργασία στα μέταλλα ) , εγώ και πάλι δεν μπορώ να σου αλλάξω γνώμη . Για τα επαγγελματικά δεν έχει καν νόημα να σου απαντήσω , πιστεύω ότι μπορείς να καταλάβεις το λόγο . 3 ) Σε αντίθεση με το παράδειγμα σου σε προκαλώ να πάρεις μια λαμαρίνα όσο παχιά θέλεις και να τη δέσεις με σίδερα όπως δείχνει το σχεδιάκι για το πλαίσιο του Pinin ( Γύρω γύρω δηλαδή ) , μετά να πάς να τη χτυπήσεις στη μέση και να μου πεις τι θα γίνει . Κάνε το ίδιο με την ίδια λαμαρίνα πάνω σε σίδερα κολλημένα σε στυλ σκάλας και πες μου και εκεί τη θα γίνει ( Στην πρώτη περίπτωση θα έχεις ένα μάτσο λυγισμένα σίδερα ενώ στη δεύτερη μια λαμαρίνα τσαλακωμένη και το σασί σκάλας ΑΘΙΚΤΟ ! ) . 4 ) Ένας λόγος που βγάζουν το ξεχωριστό σασί είναι για να μειώσουν το κόστος και να αυξήσουν το κέρδος τους οι εταιρείες , άλλος είναι ότι θέλουν να συμπεριφέρεται οδικά το αυτοκίνητο τους σαν επιβατικό και όχι σαν αγροτικό και επίσης με ένα πλαίσιο πλέον χτίζουν δύο και τρία διαφορετικά μοντέλα ( Αυτό σημαίνει ότι με μια γραμμή παραγωγής έχουν δύο ή και τρία διαφορετικά μοντέλα για το κοινό ) . 5 ) Το αυτοφερόμενο πλαίσιο έχει καλύτερη συμπεριφορά σε περίπτωση σύγκρουσης μιας και οι δυνάμεις που ασκούνται πάνω του διαχέονται ομοιόμορφα . Από την άλλη αν χτύπα ξύλο γίνει αυτό χαιρετάς το σασί από τις στρεβλώσεις που θα έχει δεχθεί . 6 ) Τον τρόπο με τον οποίο θα δοκιμάσω την αντοχή και την ακαμψία του Pinin δεν θα σου την αποκαλύψω ! :-x
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό IKE » 16 Μαρ 2005, 17:22

1) Και τα δοκάρια απο λαμαρίνα φτιάχνονται. Τα πλαίσια τύπου σκάλας είναι απο λαμαρίνα κιβωτιοειδούς διατομής.

2)Τα αυτοφερόμενα απαιτούν μεγαλύτερη επένδυση σε μηχανήματα αλλα έχουν μικρότερο κόστος απο εκείκαι πέρα. Για ενα αυτοκίνητο που φτιάχνεται μαζικά σε μεγάλους αριθμούς τα αυτοφερόμενα έχουν μικρότερο κόστος. Για τα επαγγελματικά δεν ξέρω αν είχε νόημα αλλα εγώ σου απάντησα πιο πάνω.

3)Το παράδειγμά σου είναι άστοχο, δεν βλέπω τι νόημα έχει σε σχέση με το αυτοφερόμενο ή το πλαίσιο σκάλας.Η δεμένη (?) με σίδερα λαμαρίνα τι σχέση έχει με το αυτοφερόμενο? Για το δικό μου παράδειγμα έχεις να πεις κάτι ?

4)Οπως είπα και πιο πάνω το αυτοφερόμενο απαιτεί μεγαλύτερη αρχική επένδυση αλλα το κόστος ανα μονάδα είναι μικρότερο.Πού είναι το κακό σε αυτό? Η ακαμψία ενός πλαισίου δεν έχει να κάνει με το αν είναι ακριβότερο ή φθηνότερο αλλα με το πώς είναι σχεδιασμένο.Το οτι τα αυτοφερόμενα πλαίσια συνήθως δίνουν καλύτερη οδική συμπεριφορά (για ίδιας τεχνολογίας είναι σαφώς καλύτερα απο τα πλαίσια σκάλας) οφείλεται στην μεγαλύτερη ακαμψία ανα μονάδα βάρους αλλα και στο οτι είναι πιο εύκολο να προσαρμοστούν σε αυτά εξελιγμένες αναρτήσεις.

5)Το αυτοφερόμενο πλαίσιο έχει πολύ καλύτερη συμπεριφορά σε σύγκρουση απο ενα πλαίσιο σκάλας για τον ίδιο λόγο που είναι και πιο άκαμπτο, τα φορτία κατανέμονται πολύ καλύτερα.Με το κόστος που έχουν τα ανταλακτικά και οι εργασίες φανοποιήας δεν έχει σημασία σε ενα σοβαρό τρακάρισμα αν θα στρεβλώθεί ολόκληρο ενα αυτοφερόμενο πλαίσιο ή αν θα στρεβλωθεί λιγότερο ενα πλαίσιο σκάλας (που αμφιβάλλω αν το πλαίσιο σκάλας θα πάθει μικρότερη ζημιά). Σε ένα σοβαρό τρακάρισμα θα είναι και τα δύο ασύμφορα για επισκευή (και μάλιστα σε όχι και τόσο σοβαρό όσο νομίζετε, trust me on this). Σε μικροσυγκρούσεις και τα 2 συμπεριφέρονται παρόμοια και σε τελική ανάλυση θα προτιμούσα ενα αυτοκίνητο που θα μου σώσει τη ζωή απο ένα που θα πάθει λιγότερη ζημιά σε ενα σοβαρό τρακάρισμα και θα με τραυματίσει.Αλλωστε όπως είπα μετά απο σοβαρό τρακάρισμα και τα 2 θα είναι ασύμφορα για επισκευή και το πιθανότερο είναι να πάνε για ανταλακτικά.

6)Μέχρι να τον αποκαλύψεις λοιπόν θα έχω τις επιφυλάξεις μου ως προς το τί θα αποδείξη αυτή η "αξιολόγηση"
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 16 Μαρ 2005, 17:52

1 ) Τα επαγγελματικά πλαίσια των φορτηγών είναι από ατσάλινες κοιλοδοκούς συμπαγής . ( Κανένα περιθώριο σύγκρισης για ακαμψία με λαμαρίνες ) . Και των ελαφριών φορτηγών φτιάχνονται από ατσάλι συμπαγές και όχι σωλήνες κολλημένες μεταξύ τους .
2 ) Μένω στο ότι το αυτοφερόμενο είναι πιο φτηνό ! ( Σε συνδυασμό με αυτό που σου είπα ότι σε ένα πάτωμα χτίζουν δύο η τρία διαφορετικά μοντέλα καταλαβαίνεις πόσο μειώνεται το κόστος ) .
3) Το γεγονός ότι θα στραβώσει η λαμαρίνα που είναι μέρος του σασί στο αυτοφερόμενο σε αφήνει αδιάφορο ή δεν το καταλαβαίνεις ??? . Ενώ στη άλλη περίπτωση το σασί σκάλας θα είναι άθικτο η λαμαρίνα θα έχει τσαλακωθεί και αυτή .
4 ) Αν θες να πιστέψω ότι το γεγονός της υπάρξεως ξεχωριστών δύο γραμμών παραγωγής είναι πιο φτηνό από την μία sorry αλλά δεν πρόκειται να το κάνω . Πολύ απλά θα σου πω μόνο να φανταστείς τη ρεύμα καεί η μία γραμμή και να βάλεις και εκεί και το ρεύμα της δεύτερης , επίσης να βάλεις και το κόστος συντήρησης τους και θα δεις .
5 ) Αυτό τώρα σηκώνει κουβέντα μιας και εξαρτάται από το πως και που θα χτυπήσεις το αμάξι . Μπορεί όμως αν είσαι τυχερός το πλαίσιο τύπου σκάλας να μείνει άθικτο και να έχει μόνο λαμαρινοδουλειές . Προς παράδειγμα θα σου πω ότι γνωστός μου κύλησε στο γκρεμό ( μάλλον έφυγε ευθεία !! ) αλλά ήταν τυχερός και το σασί του έμεινε άθικτο ( Toyota Hi – Lux ) . Έτσι πλήρωσε το λαμαρινά της γειτονιάς του και το αμάξι κινείται μέχρι σήμερα .
6 ) Το τρόπο δεν σου τον αποκαλύπτω για να μην αποθαρρύνω την εύρεση οχήματος προς πειραματισμό . ( Και βέβαια μπορείς να έχεις τις αμφιβολίες σου ) . :P
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες