Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Διαφορές Jimny και Vitara (3θυρο)

Διαφορές Jimny και Vitara (3θυρο)

Δημοσίευσηαπό cliff » 31 Αύγ 2003, 14:22

Καλό χειμώνα και καλές εξορμήσεις!

Με ρωτά ένας φίλος ποιό από τα δύο να προτιμήσει, Jimny ή Vitara, αλλά δεν ξέρω πολλά πραγματα για το Vitara να του πω. Η βοήθειά σας λοιπόν είναι ευπρόσδεκτη.
Είναι το Vitara το ίδιο ικανό εκτός δρόμου με το Jimny? Από ότι βλέπω σε φωτο το Vitara είναι ίσως πιο χαμηλό. Τα μηχανικά τους μέρη είναι συγκρίσιμα σε ικανότητες εκτός δρόμου? Ποιό υπερτερεί σε χώμα?

Ευχαριστώ πολύ!
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό grvit » 31 Αύγ 2003, 20:53

Το κριτήριο του φίλου σου με βάση το οποίο θα επιλέξει τι να πάρει είναι μόνο οι εκτός δρόμου δυνατότητες ? Αν υποθέσω οτι έτσι είναι ,τότε το Jimny είναι σαφώς καλύτερο κατα την άποψή μου απο το Vitara,υπο τον όρο οτι μιλάμε για αυτοκίνητα σε stock κατάσταση.Στο σύστημα τετρακίνησης είναι σχεδόν ολόιδια ,στο βάρος επίσης,στην ιπποδύναμη υπερτερεί το Vitara .ΔΙΑΦΟΡΕΣ : μια σημαντική διαφορά σε οτι αφορά δυνατότητες εκτός δρόμου και αντοχή ,είναι το οτι το Jimny έχει και μπροστά άκαμπτο άξονα ενώ το Vitara ανεξάρτητη ανάρτηση ,δηλ γόνατα ΜακΦέρσον.Ετσι τα διαφορικά του Jimny πάντα θα έχουν σταθερή απόσταση απο το έδαφος ενώ το Vitara σε ανισόπεδο έδαφος ίσως εχει πρόβλημα απόστασης.Εξάλλου καμμία σχέση σε αντοχή δεν έχει η στήριξη της κάσας του μπροστινού διαφορικού του Vitara με την στήριξη του άκαμπτου στο Jimny.Υπερτερει το Jimny.Στο δικό μου Vitara έχω σπάσει 2 φορές την κάσα και ξέρω....Αλλο το σίδερο ,άλλο το αλουμίνιο.......Βέβαια αυτό συμβαίνει σε οριακές καταστάσεις.

Πιστεύω οτι το Jimny είναι πιο στιβαρή κατασκευή σαν τζιπ.Βέβαια έχω κάποιους ενδοιασμούς στο κατά πόσο σταθερό είναι σε έντονες κλίσεις καθότι είναι στενό και ψηλό.
Εαν τον φίλο σου τον ενδιαφέρουν λοιπόν μόνο οι εκτός δρόμου δυνατότητες,ας προτιμήσει το Jimny.Καλού-κακού όμως ας σκεφτεί οτι στο Jimny δεν υπάρχουν χώροι αποθήκευσης (βέβαια ούτε το Vitara 3d σκίζει..) ,το εσωτερικό πλάτος είναι μικρό ,και γενικώς είναι ψιλοστενάχωρο.Υποκειμενικό θέμα ίσως ,αλλά για μένα που είμαι 1,90 και 115 κιλά ,οταν εξέταζα το ενδεχόμενο να αγοράσω Jimny,φίλος που ήρθε μαζί ,μόλις με είδε μέσα στο αυτοκίνητο μου είπε "πω πω μ..... είναι σαν να οδηγείς μονοθέσιο.... :lol:
Ετσι πήρα Vitara,το οποίο και βελτίωσα όσο έπαιρνε (πήρε πολύ :twisted: )στα σημεία που πόναγε.Αλλά αυτό είναι εκτός θέματος.......
Άβαταρ μέλους
grvit
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 183
Εγγραφή: 13 Ιούλ 2003, 16:44
Τοποθεσία: Mytilene

Δημοσίευσηαπό cliff » 01 Σεπ 2003, 12:06

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις

Από ότι καταλαβαίνω θα το έχει για μικτή χρήση. Θα είναι το μοναδικό του αυτοκίνητο οπότε θα κινείται και μέσα στην πόλη αλλά θα παίρνει και τα βουνά με αυτό. Τείνει προς το Βιτάρα επειδή είναι λίγο πιο ευρύχωρο. Για το Τζίμνι λεει ότι του δημιουργεί λίγη ανασφάλεια επειδή είναι λίγο στενό.
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό xontros » 02 Σεπ 2003, 23:26

Έχοντας Vitara 3d ανοιχτό (Ισπανικό :evil: ), όταν πήγα να δω το Jimny και μπήκα μέσα μου έκανε εκτύπωση το πόσο πιο στενάχωρο ήταν. Δεν είμαι μικρόσωμος, αλλά με το κάθισμα τέρμα πίσω το κεφάλι μου ήταν κοντά στην οροφή, το ταμπλώ ήταν ψηλά, και αισθανόμουν κολλημένος στο παράθυρο, ενώ το Vitara είναι αρκετά πιο ευρύχωρο και με καλύτερη ορατότητα.
Όσον αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες, το Jimny είναι καλύτερο σαν σχέδιο, και τα δύο είναι εξίσου ικανά σε νορμάλ μορφή, αλλά το Jimny δεν έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης αφού δεν πήγε ποτέ στην Αμερική.
Σαν ευελιξία, έχουν και τα δύο την ίδια ακτίνα στροφής ενώ το Jimny έχει λίγο μακρύτερο μεταξόνιο :shock: . Επίσης έχουν παραπλήσιο βάρος, με το Jimny στην έκδοση Metal Top να είναι 50 κιλά ελαφρύτερο, αλλά βέβαια παίζει ρόλο και ο εξοπλισμός.
Στον κινητήρα τη διαφορά την κάνουν τα κυβικά, με το Jimny να έχει μέγιστη ροπή 11/4500, το Vitara 16v 13.2/4000 και το παληότερο 8v 13/3000.
Πιστεύω πάντως πως το πιο σημαντικό κριτήριο είναι το υποκειμενικό, οπότε ας βρει test-drive (ή ενοικιαζόμενα), και ας αποφασίσει μόνος του :wink:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 04 Σεπ 2003, 12:34

Χμμμ, ξέχασα να ομολογήσω ότι στην Εθνική τα Jimny περνάνε χαλαρά το (ψιλο-ψηλωμένο, 8v, και με 225/75) Vitara μου και δεν τα φτάνω με τίποτα :oops:
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό cliff » 04 Σεπ 2003, 17:27

Παιδιά είστε πολύ κατατοπιστικοί!
Του έδειξα αυτά που γράφετε και του είπα να δει και το Νίβα που έχει τα μισά χρήματα. Αλλά θέλει κάτι πιο πολιτισμένο (όχι ότι δεν παίρνει τα βουνά δηλαδή...)
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό friar » 04 Σεπ 2003, 20:31

xontros έγραψε: αλλά το Jimny δεν έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης αφού δεν πήγε ποτέ στην Αμερική.


Στην Αμερική μπορεί να μην πήγε αλλά στην ιαπωνία από όπου έρχεται υπάρχει το http://www.carmag.co.jp/apio/
Σίγουρα τα Ιαπωνικά είναι μία παράξενη γλώσσα, θα βρήτε όμως τρόπο επικοινωνίας αν σας ενδιαφέρει αρκετά.
Για αυτόν τον βελτιωτή δεν φαίνεται να υπάρχουν όρια.
friar
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 147
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 18:43
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 05 Σεπ 2003, 13:28

friar έγραψε:
xontros έγραψε: αλλά το Jimny δεν έχει πολλά περιθώρια βελτίωσης αφού δεν πήγε ποτέ στην Αμερική.

Στην Αμερική μπορεί να μην πήγε αλλά στην ιαπωνία από όπου έρχεται υπάρχει το http://www.carmag.co.jp/apio/

Χεχεχε, πήγα να το αποκρύψω αυτό 8)
Αλλά αφού το φανέρωσε ο Friar, στο Rakuten (μάλλον κάτι σαν Yahoo), στη μέση της σελίδας της Apio έχει τα ίδια προϊόντα ανά κατηγορίες και αρκετές φωτογραφίες. Επίσης υπάρχει και η Shuei.
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό jimnys » 10 Σεπ 2003, 23:51

cadm8b έγραψε:Μπορει σ΄αυτο το φορουμ να μην ειμαστε 4000 ατομα αλλα απο τους 30 οι 28 ειναι ΠΛΗΡΩΣ ενημερωμενοι!! Και δυστυχως εγω ειμαι ο ενας απο τους 2 που εχει μεινει πισω :!: αλλα που θα παει θα μαθουμε :shock:

Μην νομίζεις φίλε μου....
όλοι μας πιστεύω πως ψαχνόμαστε......
απλά η εμπειρία που προκύπτει απο τον χρόνο που ασχολήσε με το 4χ4 κάνει την διαφορά.
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

jimny vs vitara 3d

Δημοσίευσηαπό elafi » 17 Σεπ 2003, 19:49

Εχω προσωπική εμπειρία και απο τα δύο σε εντός και πολύ σκλήρές εκτός διαδρομές. 8)
Τα γενικά μου συμπεράσματα είναι ότι τα α/κ αυτά έιναι ισάξια σε δυνατότητες μικτής χρήσης. Το Vitara υπερτερεί μόνο σε θέματα εσωτερικού χώρου και ας έχει μεγαλύτερο κυβισμό.
Μήν βασίζεστε ποτέ σε φωτογραφίες για συμπεράσματα, διότι δεν μπορείτε να γνωρίζεται τις μετατροπές που έχουν πάρει αυτά τα αυτοκίνητα που απεικονίζονται ούτε τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.
:!: Οι συγκρίσεις πρέπει να γίνονται πάντα στη εργοστασιακή τους κατάσταση για να είναι αντικειμενικές.
Σε γενικές γραμμές, οι λίγο μεγαλύτεροι χώροι του Vitara δεν δικαιολογούν τη διαφορά τιμής του σε σχέση με Jimny παρά την αστοχία στο τιμόνι του δεύτερου που βγάζει μπόσικα άμέσως μετά τη παρέλευση της εγγύσης -3 χρόνια- :cry:
Ο φίλος βρίσκεται πάντως σε σωστή κατέυθυνση αφού αυτά είναι και τα ποιο αντιπροσωπευτικά μοντέλλα για την Ελληνική πραγματικότηυτα. :wink:
Συμφωνώ και με όλες τις άλλες παρατηρήσεις που έκαναν οι προηγούμενοι αν και τα τεχνικά χαρακτηριστικά που αναφέρουν, δεν περιγράφουν τις πραγματικές επιπτώσει που έχουν για τη συμπεριφορά ενός τέτοιου αυτοκινήτου σε κάθε περίπτωση.
Οσο γιά το niva, τα έχω ξαναπεί: εδώ δεν είναι Ρωσσία, υπάρχουν απαιτήσεις.
elafi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 13 Σεπ 2003, 14:32
Τοποθεσία: Cholargos, Athens

Δημοσίευσηαπό cliff » 18 Σεπ 2003, 12:33

Μπόσικα στο τιμόνι του Jimny? :cry:
Αυτό δημιουργείται ανεξάρτητα από τη χρήση, ή μόνο μετά από σκληρή χρήση? Για το κόστος επισκευής μιλάμε?
cliff
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 94
Εγγραφή: 18 Ιουν 2003, 19:44

Δημοσίευσηαπό elafi » 18 Σεπ 2003, 20:13

cliff έγραψε:Μπόσικα στο τιμόνι του Jimny? :cry:
Αυτό δημιουργείται ανεξάρτητα από τη χρήση, ή μόνο μετά από σκληρή χρήση? Για το κόστος επισκευής μιλάμε?


αυτά που λέω θα σου τα επιβεβαιώσουν και άλλοι.
Οσο ποίο σκλήρη χρήση τόσο γρηγορότερα.
:?
Η αντιπροσωπεία κάνει τον ανήξερο :wink: και το αποδίδει στις αλλαγές ελαστικών και ζαντών που όλοι σχεδόν κάποια στιγμή κάνουμε.
Εγώ προσωπικά χωρίς να είμαι μηχανικός, τείνω να συμφωνήσω και με άλλους που γράφουν στο site, ότι φταίνε οι ατέρμονες. Αυτοί είτε έχουν ελλάτωμα κατασκευής είτε το πρόβλημα προκαλείται από κατι άλλο το οποίο δεν έχουμε ανακαλύψει.
:cry:
Μή στεχωρίέστε, δεν υπάρχει τέλοιο όχημα και τα πάντα επισκευάζονται.
elafi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 13 Σεπ 2003, 14:32
Τοποθεσία: Cholargos, Athens


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες