Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

JIMNY LANDVENTURE!!!!!!

Re: Βελτίωση Jimny

Δημοσίευσηαπό xontros » 16 Σεπ 2003, 09:53

xontros έγραψε:
metaxasgr έγραψε:Εχω ενα Jimny και θα ήθελα να ρώτησω αν υπάρχει κάποιος τρόπος να βελτιωθεί η οδική συμπεριφορά (χωρίς να χαμηλώσω το κέντρο βάρους του) του γιατί εχω σοβαρό πρόβλημα στην σταθερότητα του στισ στροφές ειδικά πάνω από τα 100 k/h και ακόμα περισσότερο όταν υπάρχουν πλευρικοί άνεμοι.... όπου φυσάει ο άνεμος πάω....

Αν έβαζες πάντως φαρδύτερες ζάντες με διαφορετικό offset, ώστε να μεγαλώσει το μετατρόχιο (χωρίς όμως να βρίσκει το λάστιχο στο φτερό), και επίσης κάπως φαρδύτερα λάστιχα, στην εθνική θα ήταν πολύ καλύτερα. Άλλα έτσι ίσως να έχανες σε τελική...

Να συμπληρώσω ότι με τα φαρδύτερα λάστιχα πας όπου σε πάει η κλίση του δρόμου, ειδικά αν η άσφαλτος έχει "κατσαρώσει" από φορτηγά...
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

σταθερότητα

Δημοσίευσηαπό elafi » 17 Σεπ 2003, 23:59

είναι γνωστό το πρόβλημα αστάθειας σε ανοικτό δρόμο σχεδόν όλων των μικρών 4Χ4.

Οταν έχουμε μεγάλο ύψος σε συνδυασμό με κοντό ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ είναι πάντα πρόβλημα σε μεγάλες ταχύτητες. Το πρόβλημα ΙΣΩΣ επιτείνεται όσο ποιό κοντο το ΜΕΤΑΤΡΟΧΙΟ. 8)
Για τους λόγους αυτούς, δεν υπάρχει τέτοιο θέμα στα μεγαλύτερα 4θυρα αδέλφια τους.

Το jimny δεν φοράει και τα καλύτερα δυνατά λάστιχα από το εργοστάσιο αλλά η αλλαγή τους δε κάνει θαύματα. Σε ποίο χοντρά εάν πάς, θα έχεις ως μειονέκτημα θόρυβο και αυξημένη κατανάλωση.
Ζαντες, μην αλλάξεις σε καμία περίπτωση εάν δεν συμβουλευτείς την αντιπροσωπεία. Οι έμποροι λένε ό,τι κοτσάνα τους κατέβει για να πουλήσουν διάφορα προίόντα ακατάλληλα γιά τα αυτοκίνητα [sos].
Δεν αλλάζουμε απο 15" σε 16" ΠΟΤΕ εάν δεν το προβλέπει ο κατασκευαστής, ακόμα και εάν τα μπουλόνια ταιριάζουν.
Δεν βάζουμε σε αυτά τα α/κ μόνιμες μπαγαζιέρες στην οροφή, ούτε παλιοσίδερα μπροστά που οι έμποροι ονομάζουν "pool bar" , ούτε εργάτες, τα οποία αλλάζουν το κέντρο βάρους. Εαν θέλουμε κάτι τέτοιο, βάζουμε μόνο απο ανθρακονημα της εταιρείας συμβατό με τους αερόσακους.

Η αεροτομή βοηθάει λίγο.
Επίσεις βοηθαει, όταν τρέχουμε στην εθνική, να έχουμε τα παράθυρα κλειστά διότι ο αέρας που μπαίνει από μπροστά και δεν φεύγει από πίσω, δημιουργέι άνωση στο πίσω μέρος του ουρανού και το κάνει ελαφρύτερο.
Επίσεις βοηθάει όταν πηγαίνουμε εκδρομές να πάιρνουμε παρέα. Θα σας είναι βάρος, αλλά όσο ποιό πολύ το βάρος τόσο ποιό σταθερο το α/κ.
elafi
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: 13 Σεπ 2003, 14:32
Τοποθεσία: Cholargos, Athens

Re: σταθερότητα

Δημοσίευσηαπό panos » 18 Σεπ 2003, 01:27

elafi έγραψε:Δεν αλλάζουμε απο 15" σε 16" ΠΟΤΕ εάν δεν το προβλέπει ο κατασκευαστής, ακόμα και εάν τα μπουλόνια ταιριάζουν.


Γιατι οχι αλλαγη σε 16αρα;
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό chriska » 18 Σεπ 2003, 10:16

metaxasgr έγραψε:Συγνώμη για τα greeklish ρε παιδιά δεν ήξερα οτι δεν τα χρησιμοποιούμε σε αυτά τα foroum.
Tο jimny το έχω ακριβός 1 χρόνο και παράλληλα εχω και ενα honda civic 1.6 μοντέλο 2002 και όπως καταλαβαίνεις μου κακοφαίνεται το τζιπ όταν αναγκάζομαι να το βάλω εντός δρόμου..¨) θα κοιτάξω να δώ τι θα κάνω με τα ελαστικά...ελπίζω να ωελτιωθεί κάπως η κατάσταση...Πάντωσ σε λαστιχά που ρώτησα και μου είπε ότι για να βάλω διάσταση 215 πρέπει να βάλω 16 ζάντα.
ευχαριστώ πολύ όλους και θα ήθελα να πώ ότι αν και καινουργιος οδηγός τζιπ...το site είναι φοωερό!!! Μπράβο!!!

8) Εάν θέλεις κράτημα στην άσφαλτο τότε σκέψου για το Jimny διάσταση ελαστικού 235-60-15!!!Το είδα και έστριβε σαν τραίνο.Ομως τι ανάρτηση θα φορέσεις?Οταν αποφασίσεις να φύγεις απο την άσφαλτο τι γίνεται?Δεν γίνονται όλα.
Ολα αυτά με απασχολούν και εμένα που σε λίγο θα είμαι ένας ευτυχής(ή δυστυχής) κάτοχος Jimny!!!!!
Οσο για το Impreza, τι να πώ.Απόλυτο αλλά οχι για τα βουνά!!
chriska
Άβαταρ μέλους
chriska
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 119
Εγγραφή: 02 Απρ 2003, 17:53
Τοποθεσία: ΙΛΙΟΝ, ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό superspy » 18 Σεπ 2003, 10:48

Μήπως θα έπρεπε να σκεφτείς αλλαγή σε ασφάλτινο αυτοκίνητο;
Άβαταρ μέλους
superspy
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 6828
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57
Τοποθεσία: Όπου πατάνε οι τροχοί μου!

Δημοσίευσηαπό jimnys » 20 Σεπ 2003, 00:12

Οσο για το Impreza, τι να πώ.Απόλυτο αλλά οχι για τα βουνά!!
chriska

Φαντάσου ενα με αεροδυναμικά βοηθήματα και ΟΜΕ ανάρτηση......
Για να συμφωνήσω με τον φίλτατο υπερκατάσκοπο προσανατολίσου σε ασφάλτινο ή σε κάποιο SUV π.χ RAV4(καινούριο ή μεταχειρισμένο) που είναι και Gti με κάτω απο 10'' 0-100km..
Αν δεν θές να πάς τόσο ψηλά σε τιμή ένα terios πιστεύω οτι είναι πιο ασφάλτινη λύση σε σχέση με το jimny και εκτός δρόμου το βοηθάει πολύ καλά το μπλοκέ πίσω.....
Δεν ξέρω φίλε αλλά είναι γνώμη μου οτι το κάθε αυτοκίνητο βγένει με ένα ιδιέτερο πορσανατολισμό , το jimny είναι για off road χρήση και κίνηση στην πόλη το RAV το αντίστροφο , και το Pegeuot rally μόνο για τον δρόμο...διαλέγεις και πέρνεις....
αν θές το τέλειο πάρε το καινούριο VW TUAREG
Jimnys......και με μπαγκαζιέρα!!!!
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό jimnys » 24 Σεπ 2003, 14:14

ΑΛΗΘΕΙΑ τώρα που το είπες τι θα γίνει με το πετρέλαιο στην ελλάδα???
ξέρει πότε θα επιτραπεί απο το μπουρδεεεεε sorry κράτος ενοούσα η πετρελειοκίνηση στις πόλεις όπως γίνετε και σε όλη την ευρώπη?????
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Δημοσίευσηαπό jimnyblue » 02 Δεκ 2003, 22:36

Παιδια ειμαι και γω νεος ιδιοκτητης Jimny (μεταχειρισμενου 98') και δυσκολευτηκα να συνηθισω την "αισθηση". (πρωτο 4χ4)
Αυτο που με προβληματιζει ακομα ειναι η πολυ σκληρη αναρτηση, που με ταλαιπωρει στις λακουβες και γενικα στην ελληνικη "ασφαλτο"

Ειδικα σε εκδρομη που εκανα στην Χιλιαδου, με τη γνωστη κατεστραμενη ασφαλτο, ηταν πολυ κουραστικο. Το αυτοκινητο αναπηδουσε συνεχεια.
Αυτο ειναι κατι που συμβαινει γενικοτερα η μηπως πρεπει να το κοιταξω;

Απο λαστιχα εχω τα scorpion A/T, αλλα θα τα αλλαξω συντομα, γιατι δεν νομιζω οτι βοηθανε καθολου σε λασπη κλπ. μαλλον με Michelin a/t
Με αγωνιστικους χαιρετισμους!
Γιωργος
jimnyblue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003, 23:52

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » 03 Δεκ 2003, 09:37

Θα πρέπει να το συνηθίσεις...
Ή να βάλεις ανάρτηση ΟΜΕ. Έχει σημαντική διαφορά στην άνεση.
mitsoskitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 17:25
Τοποθεσία: Rafina

jimny suspenssion & stability

Δημοσίευσηαπό panjo » 03 Δεκ 2003, 19:44

Αγαπητέ jimnyblue,

η ανάρτηση του jimny δεν είναι πολύ σκληρή ...
ή το προηγούμενο σου car ήταν VW ή τα αμοπρτισέρ σου 'φάγαν τα ψωμιά τους΄ απο το 98... ευκαιρία να βάλεις κάτι σε ρυθμιζόμενο πχ κονι..
για ΑΤ go for BFG

φιλικά
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό jimnyblue » 04 Δεκ 2003, 23:29

Κατ'αρχην ευχαριστω για τις ιδεες :D

Για τα BFG το εχω ψαξει λιγο και νομιζω οτι ξεκινανε απο 215/70 και μεγαλυτερα. Μπορω να το φορεσω στην μαμισια ζαντα;
jimnyblue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003, 23:52

Δημοσίευσηαπό panos » 05 Δεκ 2003, 03:26

Από αλλαγή σε 215 75 15 έχω να σου πώ τα εξής:

Εάν πρόκειτε να κάνεις πολύ λίγα χιλιόμετρα offroad και θέλεις ντα και καλά να βάλεις 215 70 ή 75 , άλλαξε και ζάντα . Κάτι σε 6.5αρα ή 7αρα ειδάλλως :alright: το πάτημα του ελαστικού στη ζάντα είναι οριακό και το ελαστικό δεν πατά καλά . Και λίγο τράβηγμα πρός τα έξω με διαφορετικό οφφσετ από τη ζάντα όχι προσθήκες και η συμπεριφορά στην άσφαλτο , από φίλο :werecomingforyou: που έκανε ακριβώς αυτό , θα ειναι καλύτερη , και στο χώμα θα μπορείς να κατεβάζεις πίεση ακόμη και κάτω από 15 χωρίς να φοβάσαι μην κάνει ποπ :happy1: το bead του λάστιχου.
Αυτά. :hiding:
Φιλικά
Πανος

ΥΓ
Ασχετο ....Μπράβο ρε παίδες για τα emoticons ....:band:
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » 05 Δεκ 2003, 09:55

Στο jimny μου έχω βάλει 215/75 (Michelin A/T) σε 7ρα ζάντα με πιο αρνητικό offset και η συμπεριφορά στην άσφαλτο έχει αλλάξει προς το καλύτερο.
Όταν είχα το ίδιο λάστιχο στη μαμίσια ζάντα δεν είχε κανένα πρόβλημα απλώς τώρα το αυτοκίνητο πατάει καλύτερα.
Σε offroad διαδρομές δεν έχω παρατηρήσει διαφορά, έχω ακούσει όμως ότι με την μεγαλύτερη ζάντα σε οριακές καταστάσεις ίσως ξεζαντάρει το λάστιχο.
mitsoskitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 17:25
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό Tetrakinisi » 05 Δεκ 2003, 11:12

Λοιπόν!!!

Παίρνουμε ένα αυτοκίνητο της προηγούμενης εικοσαετίας. Για να κάνουμε τη σούμα πιό περίπλοκη του βάζουμε έναν άξονα εμπρός, το σηκώνουμε καμιά 10αριά πόντους και του κόβουμε αλλους τόσους από το μεταξόνιο. Τί μένει; Jimny!!!

Όπως κανένα επιβατικό δεν μπορεί να κινηθεί εκτός δρόμου όπως το Jimny, έτσι και το Jimny δεν μπορεί να στρίψει στην άσφαλτο σαν GTi. Τελεία και παύλα.

Είναι σίγουρο ότι οι νεώτεροι της παρέας, αυτοί που έμαθαν να οδηγούν σε καλοστημένα προσθιοκίνητα αυτοκίνητα, δεν μπορούν να συμβιβαστούν εύκολα με τις ιδιαιτερότητες του Jimny. Για τους υπόλοιπους μπορώ να πω ότι το Jimny είναι πολύ καλύτερο από το Escort MKII που είχα και ανίστοιχο με το Starlet DX με το οποίο συμμετείχα σε αγώνες.

Απλά οι καιροί αλλάζουν και με τον ίδιο ρυθμό αλλάζουν και οι απαιτήσεις μας. Απολαύστε τη διαδρομή μέχρι το βουνό και χαρείτε τις εκεί διαδρομές με τον... Jimmy, αφήνοντας πλατείες και στροφές για τους ανυποψίαστους ΙΧήδες. Μην αναλώνεστε στην αναζήτηση λύσεων που ελάχιστα μπορεί να προσφέρουν.

ΚΑΙ ΜΗΝ ΔΩ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΑΜΗΛΩΜΕΝΟ JIMNY!!!

Είναι έγκλημα...
Tetrakinisi
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες