Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SAMURAI ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

SAMURAI ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 13 Μάιος 2005, 11:06

Μετά από 3 μήνες συμβίωσης με το G.V και αφού το ταλαιπώρησα αρκετά αποφάσισα να πάρω ένα samurai του 1999 για πιο extreme καταστάσεις. Θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν τα ακόλουθα:

1) Μέχρι ποια διάσταση παίρνει λάστιχα χωρίς ψήλωμα, νομίζω φοράει 205/70/15 το 195/80/15 ή 205/80/15 χωράει;
2) Τα ΟΜΕ αμορτισέρ μπαίνουν χωρίς να αλλάξω σουστόφυλλα και αν ναι ψηλώνει καθόλου το αυτοκίνητο;
3) Υπάρχει τρόπος χωρίς μεγάλες παρεμβάσεις να αυξηθεί η ροπή χαμηλά και γενικότερα να ζωντανέψει περισσότερο;
4) Ποιες παρεμβάσεις εκτός από ψήλωμα και λάστιχα νομίζεται ότι είναι απαραίτητες.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Re: SAMURAI ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 13 Μάιος 2005, 14:16

GV2000TD έγραψε:Μετά από 3 μήνες συμβίωσης με το G.V και αφού το ταλαιπώρησα αρκετά αποφάσισα να πάρω ένα samurai του 1999 για πιο extreme καταστάσεις. Θα ήθελα να ρωτήσω όσους γνωρίζουν τα ακόλουθα:

1) Μέχρι ποια διάσταση παίρνει λάστιχα χωρίς ψήλωμα, νομίζω φοράει 205/70/15 το 195/80/15 ή 205/80/15 χωράει;
2) Τα ΟΜΕ αμορτισέρ μπαίνουν χωρίς να αλλάξω σουστόφυλλα και αν ναι ψηλώνει καθόλου το αυτοκίνητο;
3) Υπάρχει τρόπος χωρίς μεγάλες παρεμβάσεις να αυξηθεί η ροπή χαμηλά και γενικότερα να ζωντανέψει περισσότερο;
4) Ποιες παρεμβάσεις εκτός από ψήλωμα και λάστιχα νομίζεται ότι είναι απαραίτητες.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Καλημερα σου.... μεγαλο το θεμα που ανοιξες. Εξαρταται παντα το που θες να ανεβεις.
1) μπορεις να βαλεις ανετα τα215/75/15 η πιο προτινομενη διασταση.
2)μπαινουν με το να σφηριλατισεις της σουστες σε σουστα δεν ψηλωνει με αμορτισερ το αυτοκηνιτο αλλα θα σκληρινει πολυ θεμα αναρτισης ειναι μεγαλο κεφαλαιο.....
3) αλλαζεις ολα τα περιφεριακα (φιλτρα αερα μπουζοκαλωδια και εξατμιση απο μπροστα μεχρι πισω αλλα μην νομιζεις οτι θα κερδισεις πολλα...μονο προτινομενη αλλαγη μοτερ 1.6liter/8v απο Vitara.....
4) EΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΙ ΘΕΣ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ......
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Re: SAMURAI ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ

Δημοσίευσηαπό chrtsi » 13 Μάιος 2005, 15:35

Πρίν από ένα μήνα περίπου πήγα σε σουστά και σφηριλάτησε τις σούστες μου και πήρε 4 πόντους ύψος (μου πήρε 100€). Αλλαξα τα σκληρά kayaba με monroe από niva και από vitara σύμφωνα με "μυθους" που άκουσα και τελικά το αποτέλεσμα ήταν ικανοποιητικό για το κόστος. Μεγαλύτερες διαδρομές και πολύ μεγάλη βελτίωση στην άνεση.
Πιστεύω αν βάλεις το κιτ της ΟΜΕ (σούστες και αμορτισέρ) θα γίνει άλλο αυτοκίνητο.
chrtsi
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 24 Οκτ 2004, 12:18
Τοποθεσία: Μαρούσι Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Troll » 19 Μάιος 2005, 02:16

Nα μια καλη μετατροπη!
Άβαταρ μέλους
Troll
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 74
Εγγραφή: 19 Φεβ 2005, 01:24
Τοποθεσία: ...κοντα στα 2000 μ...

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 19 Μάιος 2005, 09:56

Troll έγραψε:Nα μια καλη μετατροπη!

Γνωριστηκαμε χτες...... φερε μου ενα Bobcat με ελπηστριες και θα στο φτιαξω...χιχιχιχιχιχ μονο photomontaz το ποσταρεις?
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 03 Ιουν 2005, 12:07

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΣΑΜΟΥΡΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗ CALMINI 3’’. ΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΘΕΛΟΝΤΑΣ ΝΑ ΒΑΛΛΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ( ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕΡΝΕΤΑΙ ΤΟ SAMI) ΘΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΣΕΤ ΤΗΣ CALMINI ΧΤΑΠΟΔΙ ΕΩΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Η CALMINI + 18% ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΗΣ CALMINI + ΦΙΛΤΡΟ KN . Η CALNINI ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΛΑΣΤΙΧΑ 235/75/15 ( ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ). ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΥΞΗΣΩ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΟΠΗ ΧΑΜΗΛΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΘΑ ΚΟΨΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ; ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΒΑΛΩ 215/75/15 Ή 225/75/15;
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 03 Ιουν 2005, 18:15

Αντι να αλλαξεις χταποδια και εκκεντροφορους, περιφεριακα, που το μονο που θα κανεις ειναι να βαλεις μπελα στο κεφαλι σου, δεν βαζεις μια 1600/8v να καθαριζεις.... πιο φτηνα θα σου ερθει και θα πεταει το αμαξι με οτι λαστιχα και να βαλεις :evil: :evil: :evil: Παρεπιπτοντως η Calmini στην 3inch αναρτιση δινει 235/75/15? Κοψε τους προφιλακτηρες μπροστα αμα τα βαλεις γιατι θα βρισκεις....Αμα μινεις στην ιδια μηχανη βαλε 215/80/15 (γνωμη δικη μου)
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 03 Ιουν 2005, 22:26

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ 1.6 ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΙΑΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ( ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ, ΦΙΛΤΡΟ, ΧΤΑΠΟΔΙ, ΕΞΑΤΜΙΣΗ) ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 900 ΕΥΡΩ.

Η CALMINI ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ
Suzuki Samurai

Equipped with 2" Shackle-Reverse

Tire Size Rim Size Rim Offset

235/75/R15 15" x 7" / 15" x 8" 3" -3.5"

Equipped with 3" Suspension System

Tire Size Rim Size Rim Offset

30" x 9.5" 15" x 7" / 15" x 8" 3" - 3.5"

31" x 10.5" * 15" x 7" / 15" x 8" 3" - 3.5"

* Can only fit while running a CALMINI front Bumper or with the stock front bumper tube removed. Minor rubbing may occur on the body.



ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ.

ΤΟ 215\75\15 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΕΙ 7.5 ΠΟΝΤΟΥΣ;
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 05 Ιουν 2005, 14:09

GV2000TD έγραψε:ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ 1.6 ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΤΑ ΠΕΡΙΦΕΙΑΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΥΠΟΛΟΓΙΖΩ ( ΕΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ, ΦΙΛΤΡΟ, ΧΤΑΠΟΔΙ, ΕΞΑΤΜΙΣΗ) ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 900 ΕΥΡΩ.

Η CALMINI ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΤΑ ΕΞΗΣ
Suzuki Samurai

Equipped with 2" Shackle-Reverse

Tire Size Rim Size Rim Offset

235/75/R15 15" x 7" / 15" x 8" 3" -3.5"

Equipped with 3" Suspension System

Tire Size Rim Size Rim Offset

30" x 9.5" 15" x 7" / 15" x 8" 3" - 3.5"

31" x 10.5" * 15" x 7" / 15" x 8" 3" - 3.5"

* Can only fit while running a CALMINI front Bumper or with the stock front bumper tube removed. Minor rubbing may occur on the body.



ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ.

ΤΟ 215\75\15 ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟ ΑΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΡΕΙ 7.5 ΠΟΝΤΟΥΣ;

1.ον στο λεει για τα λαστιχα, θελεις προφιλαχτηρα της Calmini κοινως δεν εχει τα προφιλαχτικα τα πλαινα, γιαυτο σου ειπα να τα κοψεις 3ποντους ακολουθοντας την φορα που εχει το φρυδι, και να σφηριλατησεις δυο εξογκοματα που εχει η καροτσα, αλλα αν εισαι Αθηνα συναντιωμαστε και βλεπεις το δικο μου και σου λυνονται ΟΛΕΣ οι αποριες, και με τα μισα λεφτα που σκοπευεις να διαθεσεις,και με το διπλασιο υψος!!!!!
2.ον Καπου εκει γυρω στα 900-1100 ευρω αναλογα την κατασταση της μηχανης....και τα εχτρα που θελει να μπουν για να δουλεψει ρολοι!!!!!(την εχω κανει την μετατροπη γιαυτο ξερω)
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 06 Ιουν 2005, 16:38

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΔΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ SAMURAI ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ.
ΣE ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣOY. ΤΕΛΙΚΑ ΕΒΑΛΑ 215/75/15 BF GOODRICH MUD ΓΙΑΤΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΩ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΑΝ ΕΒΑΖΑ 235/75/15 ΓΙΑΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.
ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΧΘΕΣ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205/70/15 ΟΤΑΝ Ο ΜΠΟΣΤΙΝΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΧΩΘΗΚΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΑ Ο ΠΙΣΩ ΔΕΞΙΟΣ ΤΡΟΧΟΣ ΗΘΕΛΕ ΑΛΛΟΥΣ 2- 3 ΠΟΝΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΘΟΛΟΥ ΕΤΣΙ ΑΝ ΕΒΑΖΑ 225 Ή 235 ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ ΠΑΝΩ.

ΤΩΡΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ Detroit E-Z Differential Locker ΤΗΣ CALMINI MONO ΠΙΣΩ. EXEI BAΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΕ SAMURAΙ; ΤΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ; TI ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔHΜIΟΥΡΓΕΙ; ΜΠΟΡΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΝΑ ΤΟ ΣΥΝΔΙΑΣΩ ΜΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΙΣΗΣ ΜΠΡΟΣΤΑ;

ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΤΗΣ CALMINΙ; ΠΡΟΣΘΑΠΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ 2 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΤΟΥ ΘΕΣΗ. ΤΕΛΙΚΑ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΝΔΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ. ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ( ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ) ΑΛΛΑ Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΒΑΣΗ ΕΒΡΙΣΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ. ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΒΑΛΤΗΝ ΣΤΟ SITE ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό nastyzuki » 06 Ιουν 2005, 17:07

Στειλε e-mail να σου στειλω φωτο..... βρες τον Blackpete εκει Ροδο μενει και αυτος και σιγουρα θα σου τα δειξει πανω στο αμαξι γραφει στο www.tο4x4.gr....αμορτισερ τιμονιου εχω βαλει oldman emu που εμπαινε κατευθειαν αν και καινουργιο της suzuki μια χαρα ειναι αμα βαλεις...παρεπιπτοντως η καταγωγη μου ειναι απο Καρπαθο και θα παραθεριζω εκει τον Αυγουστο. Για μπλοκε δες το αλλο αθρο που ειναι μπλοκε μπρος πισω για να μην εχεις αποριες.......
Poke me and i'll become an even nastier nastyzuki.......
Braters....QUICK....toU'r BRATmobiles!!!!!
Άβαταρ μέλους
nastyzuki
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 20 Απρ 2005, 10:02
Τοποθεσία: Nea Penteli, Athens


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 36 επισκέπτες