ΕΡΩΤΗΣΗ 1: TA ST ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ??????
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΡΙΕΜΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΚΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟ FORUM ΤΑ AIR-LOCKER ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΠΛΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?????/
|
|
|
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχει 1 επισκέπτης