Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγή κινητήρα σε Jimny

Αλλαγή κινητήρα σε Jimny

Δημοσίευσηαπό Panvai » 24 Σεπ 2003, 21:33

Στο επίσημο συνεργείο της Suzuki, μου είπαν οτι το Jimny παίρνει τον κινητήρα του baleno 1600 χωρίς πολλές μετατροπές έχει κανείς άποψη
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 26 Σεπ 2003, 11:08

καταρχην να τον ρωτησεις τι ενοωει χωρις πολλες μετατροπες και να σου πει ποιες ειναι αυτες. οταν τα συζητας φανταζουν ευκολα αλλα αμα μπεις στο χορο πρεπει να χορεψεις. απο προσωπικη εμπειρια μολις χθες τελειωσα τη μετατροπη του συστηματος τιμονιου σε ενα στρατιωτικο τζιπ απο το τιμονι μεχρι ακρομπαρα. δε μπορεις να φανταστεις τη δουλεια που ειχε. ποσο μαλλον μεσα στο χωρο της μηχανης που τα πραματα ειναι περιορισμενα
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό Arouraios » 26 Σεπ 2003, 13:39

Δουλεύοντας 3 χρόνια σε συνεργείο είδα να κάνουνε πάρααααα πολλές μετατροπές. Όχι βέβαια σε Jeep αλλά δεν έχει καμία σημασία.. Το 99.9% από αυτές τις μετατροπές παρουσίαζαν προβλήματα μετά. Άλλο τσίμπαγε λαδάκια ,άλλο έκανε περίεργους θορύβους. Και φυσικά λάθος πάντα έβγαιναν οι πελάτες που πλήρωσαν και ένα κάρο λεφτά για την μετατροπή.

Συμπέρασμα, αν έχεις την οικονομική δυνατότητα να χώνεις συνέχεια λεφτά και φυσικά και δεύτερο αυτοκίνητο για να μετακίνησε τον καιρό που θα γίνεται η μετατροπή μπορείς να κάνεις την μετατροπή και να μην ακούς τίποτα.
Άβαταρ μέλους
Arouraios
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 01 Αύγ 2003, 12:43
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό m38a1 » 26 Σεπ 2003, 19:29

αρα ποιος ο λογος να κανεις τη μετατροπη οτι αμα κατα 99,9 % ειχαν προβλημα, που δε συμφωνω αμα γινει η μετατροπη σωστα δεν υπαρχει προβλημα αρκει αθτος που τη κανει να ξερει τη κανει, στο λεω γιατι ο κινητηρας ο δικος μου ειναι απο ford sierra και οχι της μανας του
Άβαταρ μέλους
m38a1
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 78
Εγγραφή: 05 Μαρ 2003, 11:29

Δημοσίευσηαπό koninos » 18 Φεβ 2004, 17:39

Γνωμη μου είναι αν ειναι να μπεις στη διαδικασία μετατροπης να βαλεις στο jimny καλυτερα κινητηρα 1.6 απο Vitara με ρυθμισεις off-road.
Εγω παντως αν εμπαινα σε τετοια διαδικασια θα εκανα κατι πιο ριζοσπαστικο.
Οι διαφορες 1.3 με 1.6 δεν ειναι για μενα κατι που θα με εκανε να θυσιάσω την εργοστασιακή αξιοπιστια.
Εχε επισης υποψη σου οτι το μεγαλυτερο προβλημα ακομη και σε αυτες τις «απλές» μετατροπες είναι να βρείς οχι τοσο το μηχανικο για να σε «φτιαξει», αλλα τον ηλεκτρολογο που θα κανει τις συνδεσεις της καλωδιωσης και του εγκεφάλου.
Στην Αγγλία παντως εχω διαβασει για jimny με μοτερ (μετατροπη) Turbodisel 2 λιτρα και κάτι της Vauxall, πρεπει να εχει ενδιαφερον.
Άβαταρ μέλους
koninos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 13:26

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 18 Φεβ 2004, 18:25

koninos έγραψε:Οι διαφορες 1.3 με 1.6 δεν ειναι για μενα κατι που θα με εκανε να θυσιάσω την εργοστασιακή αξιοπιστια.

Σωστόοοοοοοοςςςςςςςςςςς
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό Panvai » 18 Φεβ 2004, 23:19

Δεν ξέρω ρε παιδιά εμένα επειδή μου αρέσει και η ταχύτητα βλέπω διαφορά απο 80 σε 110 άλογα. Τόση είναι η διαφορά με τον 1600 του Baleno. Το κακό είναι ότι πάντα πρεσβεύα οτι οι μετατροπές στα αυτοκίνητα είναι αγορά μεγαλύτερου με πολλές δόσεις και πολύ κόπο. Γι' αυτό άλλωστε και το σκέφτομαι και ρωτάω.
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό koninos » 19 Φεβ 2004, 13:50

Πραγματικα θα ειχε ενδιαφερον ενα jimny με 100-110 αλογα με αναλογη αυξηση στη ροπη. Ομως τα 110 αλογα του Baleno αφορουν το Βaleno...
Eξηγούμε ακομη και με την (πολυ αισιοδοξη) προυποθεση οτι ολες οι ρυθμισεις του μοτερ θα ειναι ιδανικες μετα απο πολυ ψαξιμο και δυναμομετρησεις...η πραγματικη ισχυς που θα φτασει στους τροχους θα ειναι πολυ μικρότερη γιατι αλλες απωλειες, λογω μεταδοσης εχει το μπροστοκινητο Baleno και αλλες το Jimny. Τελος παντων νομιζω οτι κατι τετοιο θα ειναι πολυ κακο για το τιποτα.
Άβαταρ μέλους
koninos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: 13 Ιαν 2003, 13:26

Δημοσίευσηαπό hi-low » 19 Φεβ 2004, 18:02

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΟ JIMNY ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ OFF ROAD
ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΟΥ. ΜΕ ΜΑΜΑ JIMNY ΑΠΛΟΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ …ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ.
hi-low
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Ιαν 2004, 17:09

Δημοσίευσηαπό tedos » 19 Φεβ 2004, 18:36

hi-low έγραψε:ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΤΟ JIMNY ΕΙΝΑΙ ΧΤΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ OFF ROAD
ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΟΥ. ΜΕ ΜΑΜΑ JIMNY ΑΠΛΟΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ …ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ.



καλα τα λες!
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό kos4wd » 19 Φεβ 2004, 20:01

hi-low έγραψε:. ΜΕ ΜΑΜΑ JIMNY ΑΠΛΟΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ …ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ.

Οχι δε τα λες καλά.
Στον αγώνα της Θεσσαλονίκης με 50 συμμετοχές περίπου μαμα JIMNI ήρθε 2ο ,μπροστά από μεγαθήρια τετρακίνητα
Οχι μόνο βόλτα το JIMNI βρε παιδιά :? :? :?
OFF ROAD ANIMAL είναι στα κατάλληλα χέρια και χωρίς πειράγματα που δε τα χρειάζεται
Άβαταρ μέλους
kos4wd
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: 20 Δεκ 2002, 17:04
Τοποθεσία: ΚΩΣ

Δημοσίευσηαπό tedos » 19 Φεβ 2004, 20:05

kos4wd έγραψε:
hi-low έγραψε:. ΜΕ ΜΑΜΑ JIMNY ΑΠΛΟΣ ΤΟ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ …ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ.

Οχι δε τα λες καλά.
Στον αγώνα της Θεσσαλονίκης με 50 συμμετοχές περίπου μαμα JIMNI ήρθε 2ο ,μπροστά από μεγαθήρια τετρακίνητα
Οχι μόνο βόλτα το JIMNI βρε παιδιά :? :? :?
OFF ROAD ANIMAL είναι στα κατάλληλα χέρια και χωρίς πειράγματα που δε τα χρειάζεται


Χρηστο μου δεν καταλαβες....εννοει οτι επιλεγεις το χωραφι για βολτα :D :D :D
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Δημοσίευσηαπό mas4x4 » 19 Φεβ 2004, 22:03

Αν θέλεις περισσότερο δύναμη στο τζιμνι για τελική θα έλεγα να το ξανασκεφτείς

Αν το θέλεις για περισσότερη ροπή βιταρα 1,6 τον 8κταβαλβιδο (δεν ξέρω αν του μπαλενο μπαίνει ποιο εύκολα όσο για τα παραπάνω άλογα του δεν τα βγάζει πολλή ψηλά ?)

Για εμένα υπάρχει αισθητή διαφορά ανάμεσα στον κινητήρα του βιταρα και του τζιμνι
Άβαταρ μέλους
mas4x4
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: 23 Ιουν 2003, 16:03
Τοποθεσία: ΠΕΡΙΣΤΈΡΙ-ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KALIANIC » 24 Φεβ 2004, 14:05

ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ "ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ" ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ SITE, ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ, ΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ Η ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΑ Η ΚΑΚΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΑ. ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ ΤΟ "ΥΠΕΡΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ" ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ.
ΩΣ ΚΑΤΟΧΟΣ JIMNY (ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕ Ο ΦΙΛΟΣ MOY KOS4WD) ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΗΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΡΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ "ΒΓΑΖΕΙ" ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΥΠΕΡ ΑΡΚΕΤΗ ΤΕΛΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΣΙ ΤΟΥ, ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ. ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗ ΒΕΛΟΝΑ ΤΟΥ ΚΟΝΤΕΡ ΜΟΥ ΝΑ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΗ ΜΑΞΙΜΟΥΜ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΩΝ 160 ΧΛΜ. ΠΑΡ' ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΠΟ ΤΑ 130 (ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΩ) ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ ΑΠΟ ΑΠΟΨΕΩΣ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΘΕΙΑ (ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΙΝΗΚΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΕΥΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ...).
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ 1600cc TΟ ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ.....
ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΜΟΥ (ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΕΩΣ ΑΥΤ/ΤΩΝ) ΚΑΙ ΕΠΗΔΗ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ "HOBBY" ΜΟΥ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ JIMNY ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ, ΒΡΗΚΑ ΕΝΑ 1300cc ΑΠΟ BALENO. ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝΕ ΨΑΧΤΗΚΑΝΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ SUZUKI Η ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΜΠΗΚΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΕ ΠΟΤΕ. ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΠΗΓΕ ΣΤΗ SUZUKI ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ. ΠΗΡΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΛΛΑ ΡΕΤΑΡΙΖΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤ/ΤΟ ΔΕΝ ΠΕΡΠΑΤΑΓΕ. ΤΕΛΙΚΟΣ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 1 ΜΗΝΑ ΕΝΤΑΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ, ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗ SUZUKI ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ ΙΔΙΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ BALENO ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΥ JIMNY. ΤΕΛΙΚΑ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΠΕΣΤΡΑΦΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΠΗΚΕ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΟΛΙΚΗ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΡΕΚΤΙΦΙΕ. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΚΥΒΙΚΩΝ. ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ 1600cc. ΟΥ ΜΠΛΕΞΕΙΣ... ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ...
KALIANIC
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 16 Φεβ 2004, 12:54

Δημοσίευσηαπό Panvai » 24 Φεβ 2004, 21:49

Τον κινητήρα δεν θα το άλλαζα για μεγαλύτερη τελική, όπως είπε και ο "KALIANIC" έχω δεί και εγώ πάνω από 160 στο κοντέρ και για πολλή ώρα, (όσο ανέβαινε ο δείκτης τόσο πιο γρήγορα κατέβαινε ο δείκτης της βενζίνης είναι ορατό το φαινόμενο), αλλά για πιο ασφαλής προσπεράσεις εκεί γύρω στα 110-120, που δεν κουνιέται, πιο οικονομία στις ίδιες ταχύτητες και πιο πολλή ροπή. Επειδή και εγώ δεν συνιστώ ούτε στον εαυτό μου μετατροπές γι' αυτό και ρωτάω. Θα μου άρεσε πολύ η ιδέα ο Jimnakos να είχε 10-15 αλογάκια παραπάνω με 2-2,5 κιλά ροπή + στις ίδιες στροφές.
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot]. Υπάρχουν 8 επισκέπτες