από panjo » 28 Απρ 2004, 15:20
Πολύ καλό θέμα...
θα συζητούσαμε για αλλαγή κινητήρα για το συγκεκριμένο μοντέλο αν ήταν χαμηλωμένο με αγωνιστικό κιτ ανάτρησης, ζάντα κουρσάτη με street ελαστικά και με ΚΡΕΜΑΡΙΕΡΑ. Τα γκάζια στο jimny είναι ακατάλληλα, καθώς σήμερα στριβει το τιμόνι, αύριο ο τροχός. Τώρα για τη δύναμη-ροπή... Ναί συμφωνώ, αλλά μονόδρομος στη συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί ο μειωτήρας σχέσεων. Στην αμερική προτείνεται η αλλαγή όλου του σασμάν σε 413 ώστε να πάρει τον κλασικό (ενα απο τους 3) μειωτήρα samurai. Στην Ελλάδα, προσπάθειες γίνανε με το 410 αλλά χωρίς πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα (με 30' λάστιχο οριακά), αλλά και δύσκολο σχετικά πέρασμα με αμφίροπα αποτελέσματα. Βρισκόμαστε (όχι ακόμα στην ευχάριστή θέση) στο 'ψάξιμο' κατασκευής γραναζιού για το βοηθητικό ώστε να κάνουμε τη 1η αργά 2α+. Τα πράγματα είναι λίγο δύσκολα, αλλά αν πετυχει θα ειναι μια 'ανώδυνη' οικονομικά λύση με πολύ καλά αποτελέσματα. Τα ημιαξόνια του jimny αντέχουν ακόμα και 31' (αχ!) σε σκληρή χρήση (δες samurai) και η μόνη ενδεχομένως σύντομη φθορά θα είναι στα ρουλεμάν και κάτι άλλα ψιλά... Εώς τα Χριστούγεννα θα ξέρουμε
Φιλικά σε όλους τους suzukades