Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Αύγ 2007, 15:15

xontros έγραψε:Ηλίαση Βασίλη μου, δεν υπάρχει άλλη εξήγηση...


:D :D 8) 8) :D :D ...... το νού σας εκεί με τις ζέστες...... :D :D 8) 8) :D :D



KON.GV1,6 έγραψε:πολυ ωραιες φωτο!!εχω παρει τηλ. αλλα δεν απαντουσανε.θα ξαναπροσπαθησω.Βασιλη ξερεις αν εχουν και γραναζια κοντυτερα για το Τ-case?
αν μπορεις βαλε φωτο το θηριο σου με τα kl71. profil και απο τα πλαγια.


Γρανάζια για το t-case σε Grand Vitara 1600 (το ίδιο με vitara είναι) δε νομίζω να έχουν κατασκευαστεί ακόμα.
Οταν επικοινωνήσεις τους ρωτάς για να είσαι σίγουρος.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 20 Αύγ 2007, 19:47

μολις μιλησα και εχεις απολυτο δικαιο.μπορω να αγορασω τησ calmini και να κανω παιχνιδι εκει οσον αφορα την τοποθετηση.Βασιλη ποσο σου κοστισε το γραναζι για το τ-case?και απο που συμβουλευεις να το αγορασω?και η τιμη για τον "αναστολεα διαφορισμου "ειναι πολυ καλη θα ελεγα.αντε να δω που να πρωτοδωσω χρηματα.....εχω και αλλο suzuki...650dl v-strom.εκει να δεις τι θελει....σιγα σιγα...
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Αύγ 2007, 16:26

Αν τόσο σε ενδιαφέρει, ξεκίνα τα τηλέφωνα σε εταιρίες με είδη 4χ4 και δές τί τιμή μπορείς να πετύχεις για τον μειωτήρα.... δε ξέρω τί διαφορές μπορεί να υπάρχουν απο τότε που τον αγόρασα εγώ.

π.χ.... x-treme, kokolakis, california4x4, 4wheel drive, .....κλπ,κλπ.
Την τοποθέτηση στην κάνει ο Amorgianos αν θέλεις (αυτό έχεις κατα νού αν καταλαβα καλά) ή όπου αποφασίσεις εσύ.

Η τιμή του Locker είναι σούπερ !!
Ούτε συζήτηση επ' αυτού.-
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 23 Αύγ 2007, 21:28

ναι για την τοποθετηση θα παω εκει του μειωτηρα.θα παρω τηλ για το γραναζι αλλα ποσο περιπου κανει για να κοψω κονδυλι???ποση ωρα θελεις για την τοποθετηση?σου τρωει μια μερα?οντωσ η τιμη του αναστολεα διαφορισμου ειναι αχτυπητη.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 24 Αύγ 2007, 14:40

Η τιμές απο όσο ξέρω κυμαίνονται απο 1100-1400 ευρώ περίπου.
Η τοποθέτηση μου πήρε γύρω στις 4~5 ώρες μάζι με την αλλαγή του δισκο-πλατώ και μερικά "ψιλά" ακόμα.
Μη σε ανησυχεί αυτό πάντως...... αν ο Amorgianos σου πεί 1 μέρα, άσ'το μια μέρα,..... αν πεί 2 μέρες, άσ'το 2.
Η δουλειά θα είναι σωστή και ασφαλής όσο αφορά την τοποθέτηση!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό pskoul » 24 Αύγ 2007, 20:44

Το γρανάζι που δίνει η calmini κονταίνει μόνο τις αργές σχέσεις, το μόνο πρόβλημα που βλέπω είναι ότι αυτό το γρανάζι σχεδιάστηκε στην Αμερική για rock crawling και τα αργά κονταίνουν υπερβολικά και δεν νομίζω να χρησιμοποιήσεις τόσο κοντές σχέσεις στην Ελλάδα με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Θα ήταν καλύτερα να κατασκευάσεις εδώ κάποιο γρανάζι ( ο amorgianos έχει φτιάξει για kia) το οποίο να ανταποκρίνεται καλύτερα στα εδάφη της Ελλάδος και στις ιδιαιτερότητες του αυτοκινήτου.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 25 Αύγ 2007, 09:18

σωστος και ο φιλτατος Παναγιωτης.απλα αν βαλεις διασταση 205/80/16 θα πηγαινει καλα με τα κοντα.καπως ετσι το σκεφτομουνα μιασ που ειμαι στο ψαξιμο για mudολαστιχα.αν και κατα 90%εχω κατασταλαξει βλεπουμε....
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό pskoul » 25 Αύγ 2007, 11:56

Και όταν δεν έχεις αργά θα κατεβαίνεις να το σπρώχνεις ?

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 25 Αύγ 2007, 22:00

XAXAXAXAXA!!πολυ καλο.γιαυτο fedima και ολα καλα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 26 Αύγ 2007, 22:30

Γειά,

Σωστά αυτά που λέει ο Παναγιώτης [pskoul] όσο αφορά το γρανάζωμα calmini, αλλά θα το θέσω λιγάκι διαφορετικά, καθότι κάπως έτσι το σκέφτηκα κατα την αγορά.

Τό πόσο "κοντό" είναι ένα γρανάζωμα ορίζεται και απο τη χρήση του εκάστοτε αυτοκινήτου ή την "προοπτική" του.
Προσωπικά, πιστέυω οτι είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις όλη αυτή αίσθηση που σου προσφέρει το 4,24, και εξηγούμαι:

Για να ανέβεις σε ένα σημείο που θέλει πολύ προσοχή και αρκετό έλεγχο, σίγουρα δε ταιριάζει ο εργοστασιακός 1,816.
Αυτός που σίγουρα θα είναι καλύτερος θα είναι ένας 3:1 π.χ, αλλά δε θα είναι καλύτερος απο ένα 4,24.
To Rock crawling δε με πολυ-νοιάζει προσωπικά, αλλά δε θα γίνει και τίποτα αν στην offroad βόλτα μου "δουλέυω" με 3η,4η,5η, τον 4,24 αντί για 2η,3η,4η με κάποιον μικρότερο μειωτήρα.
Την ώρα όμως που θα μου χρειαστεί η 1η του 4,24,...... έ, θα την έχω στο λεβιέ μου.
Στον 4,24 με 30'' (και ακόμα μεγαλύτερο για καλύτερα) λάστιχο είναι αρκετά καλά να κινήται κάποιος με 4η,5η άνετα και πολύ χαλαρά και να "ακούει" όποτε του πατήσεις το πεντάλ, χωρίς να χρειάζεται να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες συνέχεια, πράγμα που έκανα πριν τον βάλω.

Όσο για το οτι κονταίνει μόνο τα αργά, δυστυχώς η μονη λύση είναι η αλλαγή Κ/Π (δύσκολο πλέον πάνω απο 5,12 στa suzuki), ή OTT Kicker 3, οπότε και αλλάζει το σκηνικό γενικώς.

Οι μειώσεις καλές είναι να υπάρχουν και αχρείαστες να ΄ναι.
Σε συνδυασμό με κάποιο locker έχεις λύσει τα περισσότερα προβλήματα μιας συνηθισμένης ΣΚ βόλτας.

Τέλος, ο Amorgianos πιστέυω οτι μπορεί να κατασκευάσει αν του ζητηθεί, θα αξίζει τον κόπο όμως όταν ήδη ο 4,24 δουλέυει απροβλημάτιστα απο τόσους χρήστες όλο το διάστημα που κυκλοφορεί, καθώς επίσης δε ξέρεις αν το κόστος πλησιάσει του 4,24 (λέμε τώρα αλλα δε ξέρεις8) ) ?
Μακάρι και 'γω μαζί του!!

Υ.Γ:
Μη ξεχνάς Παναγιώτη οτι για τα ΚΙΑ αν δεν ήταν ο Αμοργιανός, δε θα βλέπανε μειωτήρα, κλπ, ούτε στον ύπνο τους.... πράγμα που δε συμβαίνει και τόσο στα suzuki.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Αύγ 2007, 23:32

Απόλυτα σωστός ο Βασίλης: το "υπερβολικά κοντό" δεν ισχύει στα αργά, αφού μπορείς να πας με μια ταχύτητα παραπάνω, ενώ πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να χρειαστείς την πολύ πολύ κοντή σου 1η.
Τα πολύ κοντά κορωνοπήνια μπορεί να είναι πρόβλημα, αλλά συνήθως είναι ευχάριστο αφού λύνεται με ψηλότερα λάστιχα :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 26 Αύγ 2007, 23:38

Γειά σου Μιχάλη,

εσύ τί απόκαμες τελικά, κανα νέο ?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 27 Αύγ 2007, 09:49

Την προηγούμενη βδομάδα πέρασα ΚΤΕΟ στον Σταυρό χωρίς καν να βγάλω το bull-bar! Βέβαια είχα φροντίσει να έχω σωστά φρένα, αμορτισέρ και μπροστινό σύστημα.
Το βασικό μου πρόβλημα είναι τα κορωνοπήνια, ίσως να βρω 5.38 από κάποιο γνωστό. Τα 5.125 δεν θα μου δώσουν διαφορά που να αξίζει τα λεφτά της αλλαγής...
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 27 Αύγ 2007, 09:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό pskoul » 27 Αύγ 2007, 09:49

Είχα αλλάξει διάσταση ελαστικών σε ένα grand vitara δίλιτρο που είχα και από 235/60-16 σε 235/70-16 στην άσφαλτο δεν είχα και τόσο μεγάλο πρόβλημα, στο χώμα όμως δεν πήγαινε καθόλου, στην παραμικρή ανηφόρα η πρώτη στα γρήγορα ήταν μακριά, όπως και η δευτέρα στα αργά και μπορούσα μόνο να πάω με πρώτη αργά, πιστεύω ότι στο 1.6 τα πράγματα θα είναι χειρότερα.
Η μόνη λύση είναι η αλλαγή από κορονοπήνια άλλα αλλάζοντας τα μειώνεις και την αντοχή τους, όσο για το μειωτήρα της calmini περί ορέξεως ...... , όντως μπορείς να κινηθείς με μιά η δύο ταχύτητες παραπάνω. Αναλόγως την χρήση που κάνεις στο όχημα σου κάνεις και της απαραίτητες μετατροπές.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Αύγ 2007, 15:48

xontros έγραψε:Την προηγούμενη βδομάδα πέρασα ΚΤΕΟ στον Σταυρό χωρίς καν να βγάλω το bull-bar! Βέβαια είχα φροντίσει να έχω σωστά φρένα, αμορτισέρ και μπροστινό σύστημα.
Το βασικό μου πρόβλημα είναι τα κορωνοπήνια, ίσως να βρω 5.38 από κάποιο γνωστό. Τα 5.125 δεν θα μου δώσουν διαφορά που να αξίζει τα λεφτά της αλλαγής...


Βρε Μιχάλη, μήπως αντί να ψάχνεις τα 5,38 , εάν και εφόσον έρθουν, είναι σε καλή κατάσταση, κλπ, κλπ..... να πάς να βάλεις ένα kicker 3 να λύσεις όλα σου τα προβλήματα ?
Μια ιδέα είναι..., κοστίζει λιγάκι το ξέρω, αλλά ρε φίλε... θα είσαι αερόπλανο μετά !! :wink:



pskoul έγραψε:Είχα αλλάξει διάσταση ελαστικών σε ένα grand vitara δίλιτρο που είχα και από 235/60-16 σε 235/70-16 στην άσφαλτο δεν είχα και τόσο μεγάλο πρόβλημα, στο χώμα όμως δεν πήγαινε καθόλου, στην παραμικρή ανηφόρα η πρώτη στα γρήγορα ήταν μακριά, όπως και η δευτέρα στα αργά και μπορούσα μόνο να πάω με πρώτη αργά, πιστεύω ότι στο 1.6 τα πράγματα θα είναι χειρότερα.
Η μόνη λύση είναι η αλλαγή από κορονοπήνια άλλα αλλάζοντας τα μειώνεις και την αντοχή τους, όσο για το μειωτήρα της calmini περί ορέξεως ...... , όντως μπορείς να κινηθείς με μιά η δύο ταχύτητες παραπάνω. Αναλόγως την χρήση που κάνεις στο όχημα σου κάνεις και της απαραίτητες μετατροπές.

Παναγιώτης



Παναγιώτη,

συμφωνώ με οτι έγραψες πιο πάνω, αλλά γενικά ο μειωτήρας των vitara και GV λόγω σχέσης (1,816) και μετά απο αλλαγή σε διάσταση ελαστικών, δε σηκώνει και πολλά για να ανταπεξέλθει όπως θα έπρεπε.
Το διαπίστωσες ο ίδιος, όπως και γώ πολλές φορές.
Θα μου πείς, τί να πούν και τα Pinin με τον 1,5 :1 :cry: :cry:

Anyway, απλά κουβεντούλα κάνουμε. :)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 47 επισκέπτες