από vasilis » 26 Αύγ 2007, 22:30
Γειά,
Σωστά αυτά που λέει ο Παναγιώτης [pskoul] όσο αφορά το γρανάζωμα calmini, αλλά θα το θέσω λιγάκι διαφορετικά, καθότι κάπως έτσι το σκέφτηκα κατα την αγορά.
Τό πόσο "κοντό" είναι ένα γρανάζωμα ορίζεται και απο τη χρήση του εκάστοτε αυτοκινήτου ή την "προοπτική" του.
Προσωπικά, πιστέυω οτι είναι μεγάλη υπόθεση να έχεις όλη αυτή αίσθηση που σου προσφέρει το 4,24, και εξηγούμαι:
Για να ανέβεις σε ένα σημείο που θέλει πολύ προσοχή και αρκετό έλεγχο, σίγουρα δε ταιριάζει ο εργοστασιακός 1,816.
Αυτός που σίγουρα θα είναι καλύτερος θα είναι ένας 3:1 π.χ, αλλά δε θα είναι καλύτερος απο ένα 4,24.
To Rock crawling δε με πολυ-νοιάζει προσωπικά, αλλά δε θα γίνει και τίποτα αν στην offroad βόλτα μου "δουλέυω" με 3η,4η,5η, τον 4,24 αντί για 2η,3η,4η με κάποιον μικρότερο μειωτήρα.
Την ώρα όμως που θα μου χρειαστεί η 1η του 4,24,...... έ, θα την έχω στο λεβιέ μου.
Στον 4,24 με 30'' (και ακόμα μεγαλύτερο για καλύτερα) λάστιχο είναι αρκετά καλά να κινήται κάποιος με 4η,5η άνετα και πολύ χαλαρά και να "ακούει" όποτε του πατήσεις το πεντάλ, χωρίς να χρειάζεται να ανεβοκατεβάζεις ταχύτητες συνέχεια, πράγμα που έκανα πριν τον βάλω.
Όσο για το οτι κονταίνει μόνο τα αργά, δυστυχώς η μονη λύση είναι η αλλαγή Κ/Π (δύσκολο πλέον πάνω απο 5,12 στa suzuki), ή OTT Kicker 3, οπότε και αλλάζει το σκηνικό γενικώς.
Οι μειώσεις καλές είναι να υπάρχουν και αχρείαστες να ΄ναι.
Σε συνδυασμό με κάποιο locker έχεις λύσει τα περισσότερα προβλήματα μιας συνηθισμένης ΣΚ βόλτας.
Τέλος, ο Amorgianos πιστέυω οτι μπορεί να κατασκευάσει αν του ζητηθεί, θα αξίζει τον κόπο όμως όταν ήδη ο 4,24 δουλέυει απροβλημάτιστα απο τόσους χρήστες όλο το διάστημα που κυκλοφορεί, καθώς επίσης δε ξέρεις αν το κόστος πλησιάσει του 4,24 (λέμε τώρα αλλα δε ξέρεις8) ) ?
Μακάρι και 'γω μαζί του!!
Υ.Γ:
Μη ξεχνάς Παναγιώτη οτι για τα ΚΙΑ αν δεν ήταν ο Αμοργιανός, δε θα βλέπανε μειωτήρα, κλπ, ούτε στον ύπνο τους.... πράγμα που δε συμβαίνει και τόσο στα suzuki.
SJ 413 LWB "Agriκολας"