Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Αύγ 2007, 16:47

vasilis έγραψε:Θα μου πείς, τί να πούν και τα Pinin με τον 1,5 :1 :cry: :cry:

Εεεεπ.... Μη μας "κλέβεις". 1,56:1 έχουμε :roll:
Είναι πράγματι λίγο, αλλά ευτυχώς σώζει την κατάσταση ο αργόστροφος και ροπάτος κινητήρας (και η αρκετά κοντή κλιμάκωση του "γρήγορου").
Τώρα άμα πας σε σημαντικά μεγαλύτερο λάστιχο θα υπάρχει πρόβλημα.
Πάντως μη ξεχνάμε ότι τα GV και Pinin είναι σημαντικά ελαφρύτερα από Land Rover, Jeep, Patrol κλπ που έχουν 2,5:1 (ή και περισσότερο).
Επίσης ως γνωστόν οι πολύ κοντές σχέσεις δημιουργούν απαίτηση για ημιαξόνια αντίστοιχης αντοχής, κάτι που αυτοκίνητα της κατηγορίας GV, Pinin δε διαθέτουν.
Αλήθεια Vasili, εσύ με τα υπέρκοντα κοντά που έχεις πως τα βολεύεις και δεν "κουρεύεις" ημιαξόνια?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Αύγ 2007, 17:50

Εμ, συγνώμη για το "κλέψιμο" :D
Πάντως την ώρα που το έγραφα κατάλαβα οτι κάτι δε γράφω σωστά, αλλά είμαι κοντά!! :D :D
Πάντως, ο Mitsuba θα μπορούσε να βάλει κάτι παραπάνω απο το 1,5:1.

Σε καμία περίπτωση δε συγκρίνω Pinin, GV με τα LR, Jeep, κλπ.

Δεν έχω ακόμα "κουρέψει" ημιαξόνιο διότι, πριν τον μειωτήρα και τα λοκερ, απλά δε το πίεζα τόσο, δε το "έσπαγα".
Το πίεζα μέχρι εκεί που πίστευα οτι ήταν αρκετά για να μη βγεί ζημιά.
Αν μπορούσε με ψιλο-τεχνική και δύναμη νορμάλ (όχι στις 6.000+στρ/λ σπασμένο) να ανέβει/προχωρήσει εκεί που ήθελα, όλα καλά,...... αν δε μπορούσε, απλά το παρατούσα.
Σου το "δείχνει" το αμάξι αυτό παρόλο που πολλοί κάνουν πως δε το καταλαβαίνουν και το πιέζουν περισσότερο (μπάς και...) με πιθανότερο αποτέλεσμα τη ζημιά.

Στην ενδιάμεση φάση με μόνο το μειωτήρα φορεμένο (περιμένοντας τα λοκερ) καταλάβαινες πολύ νωρίτερα το πότε έπρεπε να αφήσεις το γκάζι ή πόσο ακόμα πρέπει να δώσεις για να ανέβει/προχωρήσει, οπότε όλα πιο ομαλά.

Στην παρούσα φάση με τα λόκερ και το μειωτήρα, απλά το πάς πολύ χαλαρά. 8)
Δεν έχει πλέον χαζο-τινάγματα απο σπινιαρίσματα τροχού οπότε δε πιέζεται και πολύ το σύστημα, απλά προχωράει σταθερά.
Είναι ελαφρύ το GV, όχι όπως ένα LC ας πούμε.
Ειδικά δουλέυοντας το χειρόγκαζο "χαλαρώνεις".

Τα μπροστινά ημιαξόνια θα μπορούσαν να σπάσουν αρκετά έυκολα, τα πίσω δυσκολότερα και μου έυχομαι να "ξεχειμωνιάσω" χωρίς να ασχοληθώ (κυρίως για ζημιά) άλλο με το αμάξι!!
Πιθανόν να έτυχε μέχρι τώρα...... όπως έτυχε να σπάσω απίστευτα έυκολα το μπροστινό διαφορικό.

Υ.Γ:

Pajerinho έγραψε:.........Τώρα άμα πας σε σημαντικά μεγαλύτερο λάστιχο θα υπάρχει πρόβλημα.


Πόσο είναι το σημαντικά μεγαλύτερο για το Pinin?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 18 Σεπ 2007, 20:56

Λεπόν,

ορισμένες επισημάνσεις όσο αφορά την calmini και κάποιες μετρήσεις που έκανα στα πισινά ελατήρια της, καθώς και μια αλλαγή που τελικά φαίνεται οτι άξιζε τον κόπο.

Η αλλαγή αφορά τα πισινά αμορτισέρ όπου τοποθέτησα χειροποίητα της Κρητικής εταιρείας Bi-Mors.
Πολύ γνώση, όρεξη και μεράκι απο τους υπευθύνους της.
Τα Calmini ήταν 60cm ανοιχτά και 31 κλειστά.
Αυτά που έφτιαξα εγώ είναι κατα ~2cm κοντύτερα, δλδ, 58/29cm αντίστοιχα.
Ο λόγος που έγιναν κοντύτερα τα αμορτισέρ είναι ο εξής:

Με calmini και κρεμασμένο τον άξονα, -παρόλες τις προσθήκες των +3cm πίσω- το ελατήριο δεν πατούσε σωστά, αλλά ψιλο-αιωρούταν, κοινώς δεν υπήρχε προφόρτιση καθόλου.
Αυτό τεχνικά (αφού μου εξήγησαν) δεν είναι σωστό και το ελατηριο πρέπει να έχει έστω μια μικρή προφόρτιση.
Εκριναν οτι έπρεπε να κοντύνει λίγο το αμορτισέρ για να μπορεί να δίνει έστω αυτή τη μικρή προφόρτιση.
Αυτή η διαφορά παρούσιάζεται και φαίνεται πολύ καλύτερα στο περπάτημα του αυτοκινήτου γενικότερα.
Το συζυτήσαμε και το δέχτηκα..... δεν έγινε και τίποτε αν χάσω ~2cm κρέμασμα, θα δουλέυει locker.

Τα ευχάριστα τώρα που συνοδέυουν αυτή την επιλογή κάποιου Βι-Mors είναι αρκετά:

Καταρχήν δε τα πετάς ποτέ διότι επιδέχονται επισκευή στα πάντα τους.
Μπορεί κάποιος, σε περίπτωση που κάτι δε του αρέσει απο την αρχική ρύθμισή τους, να ζητήσει την αλλαγή της ρύθμισής τους σε πιο σφιχτό/χαλαρό και όλα Οκ.
Πάντα όμως για να κατασκευαστεί κάτι πρέπει να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης.

Για να γίνω πιο σαφής αυτό που ζήτησα/κουβέντιασα εγώ ήταν το να μη χάσω τόσο τα off-road χαρακτηριστικά του, όσο το να γίνει το αμάξι πιο γλυκό στην ασφαλτο και στα γνωστά σαμαράκια και λακούβες της πόλης και πολλές φορές και της Εθνικής.
Βγάλαμε τα Calmini, τα μετρήσαμε, και αλλάξαμε τις καμπύλες που έπρεπε στα δικά μας.
Το αποτέλεσμα (1η μέρα σήμερα) είναι να είναι πιο "γλυκό" το αμάξι στο πίσω μερός και να απορροφά αισθητά καλύτερα απο πρίν.
Θέλουν μερικά χλμ για να στρώσουν, περίπου 1500-2000 χλμ.
Αν δε μου αρέσει και μετά, απλώς θα αλλάξουμε τις ρυθμίσεις.8)

---------------------------------------------------------------------------------

Τέλος, η μέτρηση στα πισινά ελατήρια calmini.
Είναι 157 lbs/in ή αντίστοιχα (αν θυμάμαι σωστά) ~23 κιλά στον πόντο.
Βγάζοντας το πίσω δεξία έβλεπες εμφανέστατα οτι οι σπείρες είχαν σημάδια που δήλωναν οτι έβρισκε η μιά σπείρα με την άλλη.
Στο αριστερό συνέβαινε κατα λίγο λιγότερο, αλλά δε μας άρεσε καθόλου.
Το μήκος τους μετρήθηκε στους 37 πόντους.

Θα υπάρξουν ορισμένες μετρήσεις ακόμα στα μπροστινά αμορτισέρ Calmini, όπως και στα εργοστασιακά ελατήρια του GV.
Σε εύλογο χρονικό διάστημα θα τοποθετηθούν και μπροστινά Bi-mors στο εργοστασικό όμως μήκος με τις προσθήκες Calmini.

Αυτά για την ώρα.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 18 Σεπ 2007, 23:22

vasili μεγειά τ' αμορτισέρ!

vasilis έγραψε:
Pajerinho έγραψε:.........Τώρα άμα πας σε σημαντικά μεγαλύτερο λάστιχο θα υπάρχει πρόβλημα.


Πόσο είναι το σημαντικά μεγαλύτερο για το Pinin?

Sorry που δεν απάντησα. Τώρα το είδα.
Με βάση αυτά που έχω ακούσει από άλλους ιδιοκτήτες μέχρι 205/80/16 πάει καλά. Για πιο πάνω δεν ξέρω.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 19 Σεπ 2007, 23:07

Γειά Διονύση,

και ευχαριστώ!

Θα αναφερθώ σε ακριβείς μετρήσεις των εργοστασιακών ελατηρίων του GV 1600cc.
Δυστυχώς ψάχνοντας εδώ και πάρα πολύ καιρό, δεν είχα καταφέρει να τις βρώ πουθενά στο ιντερνετ.

Εχουμε και λέμε λοιπόν:

Μπροστινό εργοστασιακό με ύψος 30 cm.
Με συμπίεση 2 cm, δίνει 144 kgr,---------72 kg/cm,
Με συμπίεση 4 cm, δίνει 286 kgr,---------71,5 kg/cm,
Με συμπίεση 7,5 cm, δίνει 535 kgr,-------71,3 kg/cm.
--------------------------------------------------------------

Πισινό εργοστασιακό με ύψος 35 cm.
Με συμπίεση 4 cm δίνει 96 kgr,--------24 kg/cm,
Με συμπίεση 8 cm δίνει 188 kgr,------ 23,5 kg/cm,
Με συμπίεση 10 cm δίνει 237 kgr,------23,7 kg/cm,
Με συμπίεση 15 cm δίνει 357 kgr,------23,8 kg/cm,
Με συμπίεση 19 cm δίνει 459 kgr,------24,15 kg/cm.
------------------------------------------------------------

Το πισινό Calmini με ύψος 37 cm.
Με συμπίεση 4 cm δίνει 111 kgr,------- 27,75 kg/cm,
Με συμπίεση 8 cm δίνει 220 kgr,--------27,50 kg/cm,
Με συμπίεση 10 cm δίνει 275 kgr,-------27,50 kg/cm.
--------------------------------------------------------------

Μου μένει μόνο το μπροστινό Calmini, αλλά σκέφτομαι πώς θα το ξαναβάλω μετά μιάς και είναι "στούκας" :roll: :?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό extractor » 24 Σεπ 2007, 23:43

μπορουν να αντικατασταθουν τα ελατηρια εμπρος σε 3'' αναρτηση calmini με αλλης εταιριας και να ειναι στο ιδιο υψος;
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό mytilini » 25 Σεπ 2007, 06:10

Ναι με αντίστοιχα Monroe Adventure
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό extractor » 25 Σεπ 2007, 08:01

βγαζει η μονροε τοσο μεγαλα ελατηρια (στεκετε +7,62)δεν το ειχα ξανακουσει.θα το ψαξω παντως.ευχαριστω!!
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό vasilis » 25 Σεπ 2007, 09:45

Μάλλον μπερδευτήκατε λιγάκι....
ο extractor μιλάει για τα ελατήρια, και o mytilini για τα αμορτισέρ. 8)

Τι σε ενοχλεί στα μπροστινά ελατήρια της 3'' ?
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό extractor » 25 Σεπ 2007, 15:28

οτι πρεπει να ερθουν απο αμερικη και θα κανουν 3 μηνες.
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό vasilis » 25 Σεπ 2007, 20:48

Γιατί, τώρα τί φοράς........ τα μαμά με αποστάτες ?

Δεν έχω ακούσει μέχρι τώρα κάτι άλλο, δοκιμασμένο, που να κρατάει ίδιο ύψος, αλλά και να δουλέυει καλά.
Γιατί τα calmini μπορεί να είναι σκληρά γενικά, αλλά περπατάνε πολύ καλά για αυτό που είναι.
Συνήθως, το όλο ψάξιμο της υπόθεσης τελειώνει ή με μαμά+αποστάτες ή ΟΜΕ+αποστάτες ή τα calmini μένουν ώς έχουν και παίζεις με τα αμορτισέρ.

Λογικά θέλουμε ένα μακρύτερο λίγο ελατήριο και λιγότερες λίβρες.
Το κοντύτερο δε το θέλουμε, στο μακρύτερο θα βρίσκουν οι σπέιρες πολύ πιο έυκολα μεταξύ τους, που σημαίνει ρύθμισμα στα στόπ για πιό σωστά.
Αν αποφασίσεις οτι δε θέλεις να το φορτώσεις αργότερα μεταλικούς προφυλακτήρες, εργάτες, κλπ, (δε ξέρω αν ήδη έχεις), πιθανόν να βρείς κάτι γύρω στις 16'' για μπροστά, χωρίς να είμαι και ιδιαίτερα σίγουρος για το εμπόριο.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό extractor » 26 Σεπ 2007, 07:02

φοραω την 3'' calmini,απλα ειναι καθαρα θεμα χρονου.σαν αναρτηση την βρισκω τελεια.μαλλον θα περιμενω. :cry: :cry: :cry: :cry:
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 26 Σεπ 2007, 10:03

παιδια μιας που μιλατε για usa εχετε κατα νου καμια εταιρια βελτιωσεως gr.vitara?η καμια ιστοσελιδα?εχω ξαδερφο εκει και λεω να των χωσω να παει να ρωτησει μηπως γινει κατι..με καιει πολυ το θεμα "κοντυμα σχεσεων".βεβαια ολα αυτα στο μακρινο μελλον,γιατι τωρα δεν παιζει "μαλι" :? .
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό extractor » 26 Σεπ 2007, 22:03

οταν λες κοντυμα,για ποια λες γενικα η' για τα κοντα;
Εικόνα
extractor
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 107
Εγγραφή: 14 Δεκ 2006, 23:17
Τοποθεσία: mars

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 26 Σεπ 2007, 22:08

φιλε extractor μιλαω γενικα.δηλαδη και γι ακοντα και για μακρια.να αλλαξω κ/π.αλλα εδω στην Ελλαδα δεν εχει για πισω...αν ηθελα μονο τα κοντα ειναι ο μειωτηρας της calmini.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες