Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Οκτ 2007, 15:34

διλαδη ακουμπας τοσα χρηματα για να χωσεις αλλα τοσα μετα σε μερεμετια :? ?παντος για το bodylift δεν ειναι ετσι.μηπως δεν εκανε καλη δουλεια ο μαστορας στο συγκεκριμενο τζιπ?γιατι εγω που εχω ρωτησει μετα το bodylift οι προφυλακτηρες ειναι κολλητοι με το body.οπως ητανε πριν δηλαδη.
τι αμορτισερ εβαλες εμπρος οταν αλλαξες τα μαμα calmini?
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 06 Οκτ 2007, 16:58

KON.GV1,6 έγραψε:διλαδη ακουμπας τοσα χρηματα για να χωσεις αλλα τοσα μετα σε μερεμετια :? ?παντος για το bodylift δεν ειναι ετσι.μηπως δεν εκανε καλη δουλεια ο μαστορας στο συγκεκριμενο τζιπ?γιατι εγω που εχω ρωτησει μετα το bodylift οι προφυλακτηρες ειναι κολλητοι με το body.οπως ητανε πριν δηλαδη.
τι αμορτισερ εβαλες εμπρος οταν αλλαξες τα μαμα calmini?
KAYABA ΕΒΑΛΑ ΑΛΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΜΕΤΑ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ OLD MAN EMU.
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 06 Οκτ 2007, 22:34

οντως τα ΟΜΕ ειναι ποιοτικοτερα αλλα και πιο ακριβα.για το body lift το εψαξες?μηπως εγινε καποια λαθος τοποθετηση?σημερα ξαναρωτησα αλλον μαστορα και μου ειπε το ιδιο,οτι δηλαδη οι προφυλακτηρες ανεβαινουν μαζι με το body.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 07 Οκτ 2007, 21:02

KON.GV1,6 έγραψε:οντως τα ΟΜΕ ειναι ποιοτικοτερα αλλα και πιο ακριβα.για το body lift το εψαξες?μηπως εγινε καποια λαθος τοποθετηση?σημερα ξαναρωτησα αλλον μαστορα και μου ειπε το ιδιο,οτι δηλαδη οι προφυλακτηρες ανεβαινουν μαζι με το body.
ΔΕΝ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΓΙΑ ΤΟ BODY LIFT ΑΛΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΟΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΙΧΑ ΠΑΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΗΡΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΗΛ. ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΙΔΙΟ ΑΥΤ. ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΗΡΘΕ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΕΙΞΕΙ. ΦΑΙΝΟΤΑΝΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ. ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΟ. ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΕΝΑΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΚΑΤΙ. ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ 2ΠΟΡΤΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΤΟ ΚΑΠΟΥ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΜΕ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΑΛΑ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΑΣΚΑ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ,ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ 2 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΟ.(αυτος ο καποιος καλο θα ειναι να μην εχει συμφεροντα) ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΦΙΛΑΡΑΚΙ. ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό mytilini » 08 Οκτ 2007, 06:27

ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ο προφυλακτήρας δεν πρέπει να είναι κολλημένος στο body-lift!ΠΟΤΕ!!!Για να γίνει σωστή δουλειά χρειάζεται να γίνουν λαμάκια προέκτασης των βάσεων του προφυλακτήρα.Σκεφθείτε τι θα γίνει σε περίπτωση σύγκρουσης...Θα ξυρίσει το body-lift και το σασσί.
Σε ότι αφορά την κλίση που προκαλεί μπροστά το κιτ της Calmini: ρε παιδιά όταν μεγαλώνει το μετατρόχιο (μεγαλύτερα ψαλίδια) χρειάζονται καμπερόβιδες στη θέση των "μαμά" βιδών και φυσικά μια σωστή ευθυγράμμιση.Αλλά ποιός ασχολείται από τους "παντογνώστες" μάστορες...Είμαι καμμένος, γι αυτό τα γράφω...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 08 Οκτ 2007, 20:18

mytilini έγραψε:ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ ο προφυλακτήρας δεν πρέπει να είναι κολλημένος στο body-lift!ΠΟΤΕ!!!Για να γίνει σωστή δουλειά χρειάζεται να γίνουν λαμάκια προέκτασης των βάσεων του προφυλακτήρα.Σκεφθείτε τι θα γίνει σε περίπτωση σύγκρουσης...Θα ξυρίσει το body-lift και το σασσί.
Σε ότι αφορά την κλίση που προκαλεί μπροστά το κιτ της Calmini: ρε παιδιά όταν μεγαλώνει το μετατρόχιο (μεγαλύτερα ψαλίδια) χρειάζονται καμπερόβιδες στη θέση των "μαμά" βιδών και φυσικά μια σωστή ευθυγράμμιση.Αλλά ποιός ασχολείται από τους "παντογνώστες" μάστορες...Είμαι καμμένος, γι αυτό τα γράφω...
ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ CALMINI. ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΠΙΣΩ ΕΛΛΑΤΗΡΙΑ? ΑΥΤΟ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΡΟΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΤΟΝ ΕΡΓΑΤΗ ΑΛΑΞΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ,ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΗΤΕΡΟ.ΜΑΛΟΝ ΗΘΕΛΕ ΛΙΓΟ ΒΑΡΟΣ.ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΜΠΕΡΟΒΙΔΕΣ ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΚΙ ΑΛΟ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ?
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό mytilini » 09 Οκτ 2007, 06:43

Η συγκεκριμένη ανάρτηση είναι ειδικά σχεδιασμένη για βάρη (μεταλλικός προφυλακτήρας, εργάτης κ.α. αμερικανιές).Οι καμπερόβιδες βοηθούν στη σωστή ρύθμιση της γωνίας κάμπερ μπροστά δοθέντος ότι τα ψαλίδια Calmini είναι μεγαλύτερα από τα μαμίσια και έτσι σε συνδυασμό με την τοποθέτηση των μεγαλύτερων σε ύψος ελατηρίων και αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας καταλαβαίνεις ότι η γωνία κάμπερ τραβά την ανηφόρα...Ετσι,αφού τοποθετηθεί το κιτ, χρειάζεται μια πολύ προσεκτική ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου σε εξειδικευμένο συνεργείο που ν'ασχολείται μόνο με αναρτήσεις (π.χ.Διονυσόπουλος).Ο έλεγχος της κάμπερ πρέπει να γίνεται τακτικά και κυρίως εάν έχουμε αλλάξει διάμετρο ελαστικού (π.χ. 30άρια κ.α) και εάν έχουμε τοποθετήσει κιτ ανύψωσης.Με τα πίσω ελατήρια δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα.Και αυτό διότι άλλαξα τα πίσω αμορτισέρ με ειδικής παραγγελίας PROCOMP πάνσκληρα τα οποία βροντάνε βέβαια αλλά δεν έχω ταλαντώσεις στον διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου.Κάποια στιγμή σκοπεύω να κάνω και μια ηλεκτρονική ζυγοστάθμιση στους άξονες μετάδοσης κίνησης για να μαζευτούν κάθε λογής τζόγοι και χασίματα.Θα δώσω ένα απλό παράδειγμα: έστω ότι είμαστε 1,80 μ. ύψος και φοράμε παπούτσι με τακούνι ύψους 3 πόντων.Ξαφνικά βάζουμε παπούτσι με τακούνι ύψους 10 πόντων.Την ίδια βάδιση θα έχουμε, θα αισθανόμαστε το ίδιο άνετα στο περπάτημα;Για σκέψου το.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Οκτ 2007, 14:40

εχεις δικιο φιλτατε mytilini.αυτα τα κολπα τα κανουν μονο οι γυναικες.τα τζιπ δεν μπορουν χωρις καποια παρεμβαση..... 8)
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 23 Οκτ 2007, 17:48

ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΕΧΩ G.V. 2.0L 03' KAI EXEI CALMINI KAI ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΛΑΣΤΙΧΑ KOBRA MALATESTA 205/16 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ. ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΑΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 23 Οκτ 2007, 21:37

axelwnas έγραψε:ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΕΧΩ G.V. 2.0L 03' KAI EXEI CALMINI KAI ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΛΑΣΤΙΧΑ KOBRA MALATESTA 205/16 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ. ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΑΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

γιατι δνε κανεις ενα μικρο bodylift?οσο διλαδη να μην βρισκει.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό pskoul » 24 Οκτ 2007, 08:48

Βάλε μακρύτερα bump stop για να λύσεις το πρόβλημα σου.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 24 Οκτ 2007, 18:28

ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ BUMP STOP MOY KANEI ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΡΩΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BODY LIFT ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΒΡΕΙΣΚΕΙ Ο ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΒΑΜΕΝΟΣ Ο ΚΕΡΑΤΑΣ. ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ G.V ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ BODY ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ

:D
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό pskoul » 24 Οκτ 2007, 20:58

Αφού σκοπεύεις να ρίξεις περισσότερα λεφτά στο grand για μετατροπές, πιστεύω ότι είναι καλύτερο να αλλάξεις το μπροστινό καβούκι του διαφορικού με το μαντεμένιο από το 2.5, ο μόνος τρόπος για να μην σου βρίσκει ο προφυλακτήρας είναι να τον βγάλεις.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό vasilis » 25 Οκτ 2007, 11:38

axelwnas έγραψε:ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΕΧΩ G.V. 2.0L 03' KAI EXEI CALMINI KAI ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΛΑΣΤΙΧΑ KOBRA MALATESTA 205/16 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ. ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΑΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ


Ούτε στα Φεδιμα 205/16, ούτε στα 225/75/16 BFG, αλλά ούτε και στα 205/80/16 ΚL71 έχω τέτοιο σύμπτωμα.
Χρησιμοποιείς τις εργοστασιακές 16άρες ζάντες ..... :?:
Αν ναί, λογικά δε θα πρεπε να χεις τέτοιου είδους πρόβλημα...... αλλιώς κάνε αυτό που λέει ο pskoul πιο πάνω.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 25 Οκτ 2007, 16:36

axelwnas έγραψε:ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΑ BUMP STOP MOY KANEI ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ. ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΗ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΡΩΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ BODY LIFT ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΒΡΕΙΣΚΕΙ Ο ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΣ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΦΡΕΣΚΟΒΑΜΕΝΟΣ Ο ΚΕΡΑΤΑΣ. ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ G.V ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ BODY ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ? ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ

:D

το σαββατο θα ειμαι στον εγγλεζοπουλο για bodylift.πρωι.αμα θελεις ελα να δεις πως θα ειναι το gv πριν και μετα. :wink:
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες