Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

...

Δημοσίευσηαπό mobile » 25 Οκτ 2007, 17:03

Ε τελικα δε παιζεσαι το ειπες και το εκανες!Αντε βγαλε φωτο να το δουμε και εμεις.Και ποσο το μαλι????
mobile
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 267
Εγγραφή: 18 Οκτ 2006, 08:40
Τοποθεσία: ΘΕΣ/ΝΙΚΗ

Re: ...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 25 Οκτ 2007, 20:04

mobile έγραψε:Ε τελικα δε παιζεσαι το ειπες και το εκανες!Αντε βγαλε φωτο να το δουμε και εμεις.Και ποσο το μαλι????

Ελα ρε Αγγελε που εισαι?Βγηκε ενα κονδυλι στην ακρη και ειχα φαγουρα να το φαω...θα βαλω φωτο μολις με το καλο γινει.εχω και κατι συμμαζεματα να κανω στα σκαλοπατια και το bull-bar.βεβαια στο μελλον θα φυγει μολις βρω χρηματα για μεταλλικο προφυλακτηρα και εναν εργατη.αυτα εχω σαν στοχο.ο ST-PININ ειναι πανω.οποτε θελεις στειλε του πμ να βρεθειτε.να δεις το βερμιο με λασπη και καλα χωσιδια&κοψιδια.
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: ...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 26 Οκτ 2007, 15:21

τις φωτο θα τις βαλω σε αλλη θ. ενοτητα γιατι εδω θα μου την πει ο φιλος Βασιλης και θα εχει και δικιο.εδω μιλαμε μονο για calmini.αναρτηση που στην αρχη που αγορασα το τζιπ σκεφτομουνα να την χωσω αλλα επεσε τρελο ακυρο.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό xontros » 26 Οκτ 2007, 20:26

Μην βάζετε body lift για πλάκα επειδή δεν στοιχίζει πολύ, ίσως να το μετανοιώσετε... Είναι πολύ ριζική αλλαγή στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου, θα πρέπει να έχετε σκοπό να βάλετε πολύ μεγαλύτερα λάστιχα για να το κάνετε, και φυσικά να αλλάξετε και κορωνοπήνια για να δουλεύει το αυτοκίνητο όπως πρώτα.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mytilini » 30 Οκτ 2007, 07:43

Από προσωπική πείρα μιλάς Μιχάλη; :D Μετά από το τέλειωμα του project στο δικό μου (έπονται φωτό συντόμως) αντελήφθην για πολλοστή φορά στην πράξη ότι τελικώς το κρίσιμο είναι η τελική σχέση μετάδοσης και η "καθαρή" ιπποδύναμη του κινητήρα.Μετά από ατέλειωτο ψάξιμο (και το σχετικό χρήμα φυσικά :oops: ) ανέβασα την ιπποδύναμη κατά 12 ΗΡ :wink: :assshaking: και σε συνδυασμό με τα μαμά 5.125 πηγαίνει μια χαρά με bodylift 3'' ανάρτηση 3'' και 31χ10,5χ15. Βεβαίως και ταλαντώνει στα πολλά.Βεβαίως και γέρνει στις στροφές
Βεβαίως και χρειάζεται μεγάλη προσοχή στο φρενάρισμα.Η απόλαυση δεν είναι πιά τόσο σε ανοικτό δρόμο όσο στο βουνό όπου με τα 4.124 στα κοντά γίνεται απίστευτος χαβαλές. Το αφήνω και πηγαίνει μόνο του. 8)
Περιμένω τώρα στην σειρά τον "Αμοργιανό" για πίσω μπλοκέ και πάπαλα.
Για να μην με πρήξετε (με την καλή έννοια) με post,επιφυλάσσομαι μόλις τελειώσω ο,τιδήποτε έχει σχέση με την "γιαγιά" να κάνω ειδικό αφιέρωμα.Σε κάθε περίπτωση, ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ MADE IN JAPAN.Για όσους καταλαβαίνουν τι εννοώ...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 30 Οκτ 2007, 21:15

Φυσικά και μιλάω από προσωπική πείρα, 2 χρόνια το έχω βάλει (και όπως ξέρεις το σκεφτόμουν άλλα 2 χρόνια να το βάλω...) και δεν το έχω συνηθίσει ακόμα :-) Είναι ΑΚΡΙΒΩΣ όπως τα λες Κώστα, ταλαντώνει-γέρνει-θέλει προσοχή, και αρχίζω να πιστεύω ότι, εκτός από αποστάτες ή ζάντες με τουλάχιστον 0 οφσέτ, θα πρέπει να βάζουμε και σκληρότερα ελατήρια για να έχουμε την αίσθηση που είχαμε πριν το body lift στην άσφαλτο!!! Έλα όμως που δεν θέλουμε να το σκληρύνουμε στο χώμα :-)
Επειδή (όπως και εσύ) έχω καλομάθει τόσο καιρό με τα 31, δεν το βγάζω όσο και να γκρινιάζω, αλλά αν έφτιαχνα καινούργιο Βιτάρα θα σταμάταγα στα 30Χ9.50 με 5.125 κορωνοπήνια, ΟΜΕ, μαντεμένιο καβούκι και γκρουπ, πράσινα ημιαξόνια και μειωτήρα. Αυτός ο παλαβός στην Κω ξέρει τι κάνει που επιμένει στα 235/75-15 :twisted: :twisted: :twisted:
Σύντομα θα φοράω επιτέλους και εγώ 5.38, ώστε να έρθει και πάλι η τελική σχέση μετάδοσης κοντά σε αυτή που είχε στο μυαλό του ο Ισπανογιαπωνέζος... Ο μειωτήρας είναι σίγουρα ΟΛΑ τα λεφτά, αλλά τα κορωνοπήνια προηγούνται :-)
Αναμένουμε το ρεπορτάζ σου!!! Αλλά μην περιμένεις να τελειώσει το πρότζεκτ για να γράψεις, όπως ξέρεις αυτά τα πράγματα δεν έχουν τέλος :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 30 Οκτ 2007, 21:24

Άσχετο: παρά τις μετατροπές, πέρασα ΚΤΕΟ κανονικά! Ούτε το bull-bar δεν έβγαλα, η Suzuki έχει πάρει έγκριση τύπου για το λαστιχένιο με τα 4 παραλληλόγραμμα προβολάκια!
Μου ήρθε και είπα να το γράψω... Βασιλή, δεν ξαναγράφω άλλο στο θέμα σου, το υπόσχομαι!!!
Τελευταία επεξεργασία από xontros και 31 Οκτ 2007, 18:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 31 Οκτ 2007, 00:51

Καλά ε...... ή με έχει "φοβηθεί" το μάτι σας ή είστε συννενοημένοι και μου κάνετε πλάκα !!

Βρε γράψτε οτι σας κάνει όρεξη, την άδεια πρέπει να μου πάρετε?
Τι λέτε τώρα? :(
------------------------------------

Μιχάλη, ούτε ένα σχόλιο δεν έγινε στο ΚΤΕΟ?
Μια χαρά σε βρίσκω, αντε, θα βολευτείς και τα 5,38 :wink: :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Οκτ 2007, 18:56

Αρχικά πέρασα να ρωτήσω πως κλείνω ραντεβού. Όταν το είδε ο τύπος στην πύλη του ιΚΤΕΟ στον Σταυρό, μου είπε ότι με το bull-bar δεν περνάω. Πήγα να το βγάλω, αλλά ο μηχανικός μου πήρε στο ΚΤΕΟ και, μετά την πρώτη κοπέλα που μίλησε και είπε πως πρέπει να το γράφει η άδεια, μίλησε με μηχανολόγο που μας είπε για την έγκριση τύπου. Έβγαλα μόνο την λαμαρινένια ποδιά που είανι χαμηλά και ενώνει τα 2 κάθετα κομάτια, αυτή ήταν όντως επικίνδυνη σε περίπτωση ατυχηματος, και ήταν και σκουριασμένη...
Όταν πήγα για τον έλεγχο, ο ίδιος τύπος/πορτιέρης μου είπε ότι το ήξερε πως επιτρέπεται το συγκεκριμένο bull-bar, αλλά άρχισε να λέει διάφορα για τα λάστιχα: αν τα έχω αλλάξει, τί λάστιχα λέει στο βιβλίο, αν στην άδεια λέει ΙΧ, και διάφορες αηδίες. Ευτυχώς ήρθε μηχανικός και είπε ότι αφού δεν εξέχουν από τα φτεράκια, είναι ΟΚ.
Δεν είδαν ούτε το body-lift, ούτε τις προσθήκες στα μπροστινά αμορτισέρ, ούτε το πόσο μακρυά είναι τα πισινά αμορτισέρ, ούτε τις προσθήκες στα ελατήρια. Κοίταξαν ουσιώδη πράγματα: φρένα, απόσβεση αμορτισέρ, φώτα και το μπροστινό σύστημα για τζόγους κλπ. Βέβαια όταν το σήκωσε μπροστά, το μηχάνημα τερμάτισε πριν κρεμάσουν οι τροχοί :-) Με πέρασε όμως, και μετά με ρώταγε με ενδιαφέρον και αν έχω αλλάξει ψαλίδια...
Νομίζω ότι οι δικές μας μετατροπές είναι πταίσματα μπροστά σε αυτά που βλέπουν στις σαύρες...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 31 Οκτ 2007, 19:53

vasilis έγραψε:
axelwnas έγραψε:ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΕΧΩ G.V. 2.0L 03' KAI EXEI CALMINI KAI ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΕΤΡΑΔΑ ΛΑΣΤΙΧΑ KOBRA MALATESTA 205/16 ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΤΕΡΜΑΤΙΖΕΙ Ο ΑΞΟΝΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΧΤΥΠΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΘΟΛΟΥΣ. ΕΙΧΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΟΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ? ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΤΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΣΠΕΣ ΑΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ


Ούτε στα Φεδιμα 205/16, ούτε στα 225/75/16 BFG, αλλά ούτε και στα 205/80/16 ΚL71 έχω τέτοιο σύμπτωμα.
Χρησιμοποιείς τις εργοστασιακές 16άρες ζάντες ..... :?:
Αν ναί, λογικά δε θα πρεπε να χεις τέτοιου είδους πρόβλημα...... αλλιώς κάνε αυτό που λέει ο pskoul πιο πάνω.
ΝΑΙ 16ΡΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΑ ΚΟΠΑΝΑΝΕ. ΜΕ ΤΑ BUMP STOP ΧΑΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΘΕΜΑ ΠΡΟΣΦΥΣΗΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ?
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό xontros » 01 Νοέμ 2007, 00:27

Γιατί να χάνεις? Το κλείσιμο της ανάρτησης μειώνεις, όχι το άνοιγμα!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 02 Νοέμ 2007, 12:09

xontros έγραψε:Γιατί να χάνεις? Το κλείσιμο της ανάρτησης μειώνεις, όχι το άνοιγμα!
ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑΖΩ ΛΕΣ ΕΤΣΙ? Α,ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΟ ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΑ ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΙ ΙΣΩΣ ΞΕΡΕΤΕ,ΥΠΑΡΧΕΙ BODY LIFT ΓΙΑ G.V. ΤΗΣ "CALMINI"?
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό xontros » 03 Νοέμ 2007, 23:30

Ήσυχάζεις από τα λάστιχα, αλλά θα έχεις μειώσει τη διαδρομή που κάνει η ανάρτηση:-)
Δεν βλέπω να υπάρχει body lift, μόνο ανάρτηση.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό axelwnas » 04 Νοέμ 2007, 18:54

xontros έγραψε:Ήσυχάζεις από τα λάστιχα, αλλά θα έχεις μειώσει τη διαδρομή που κάνει η ανάρτηση:-)
Δεν βλέπω να υπάρχει body lift, μόνο ανάρτηση.
εσυ με την πειρα που εχεις τι λες να βαλω ενα body 3cm περιπου? Το αυτοκινητο το χρησιμοποιω μεσα στην πολη αλα και για εξορμησεις μακρια και κοντα.Στα ταξιδια θα με πηγαινει ανετα(kai με ασφαλεια) με 100-120km?Με τοσα πηγαινα παντα.Τα λαστιχα που χρησιμοποιω ειναι 205/16 και 215/70/16,χωματινα και 50/50 αντιστοιχα. thanks :)
G.V.03'2000C.C
Άβαταρ μέλους
axelwnas
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 23
Εγγραφή: 02 Οκτ 2007, 18:57

Δημοσίευσηαπό xontros » 05 Νοέμ 2007, 15:09

O vasilis και ο KON.GV είναι πιο αρμόδιοι να σου απαντήσουν, αφού έχουν το ίδιο αυτοκίνητο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες