Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara Calmini 2,5''

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Οκτ 2006, 21:50

Νωρίς το είδες Σπύρο, ίσως να έχει αλλάξει λάστιχα ο άνθρωπος :-) :-) :-)
Τϊ εννοείς με το "ψαρεύει"? Από κάμπερ έχουμε μεν, αλλά πολύ κοντά στα εργοστασιακά όρια...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Οκτ 2006, 20:11

spiros έγραψε:
vasilis έγραψε:

Για τα λαστιχα ρωτησα στην αθηνα στην αντιπροσωπεια και μου το ειπαν αυτο...... δεν το ειπε ο λαστιχας της γειτονιας μου!! 8) 8)



Μόλις τώρα το είδα αυτό. Με τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής μια χαρά θα είσαι. Έχοντας άμεση σχέση με την αντιπροσωπεία απορώ ποιος μπορεί να σου είπε 32 πίεση! Προσπάθησε επίσης να το φτιάξεις από ευθυγράμμιση. Έτσι όπως είναι τώρα (κάμπερ) όχι μόνο θα γλιστράει εμπρός, αλλά θα ψαρεύει ακόμα και στις ευθείες.


Καλησπέρα,

είμαι απο Ηράκλειο και επειδή τα λάστιχα θα στέλνονταν απο Αθήνα (οχι απο την fedima) θεώρησα σωστό να πάρω στην αντιπροσωπεία (fedima) να ρωτήσω για πιέσεις κλπ ..... και πήρα την απάντηση που έγραψα, καιρό πριν.
Τα λάστιχα πάντως ειναι "γαιδουρινά" !!
H κάμπερ μου είναι μια χαρά, με ελάχιστη απόκλιση εργοστασίου.

Εξηγήστε μου τι εννοείτε με το "ψαρέυει" κλπ....

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό spiros » 23 Οκτ 2006, 14:19

vasilis έγραψε:
spiros έγραψε:
vasilis έγραψε:

Για τα λαστιχα ρωτησα στην αθηνα στην αντιπροσωπεια και μου το ειπαν αυτο...... δεν το ειπε ο λαστιχας της γειτονιας μου!! 8) 8)



Μόλις τώρα το είδα αυτό. Με τις πιέσεις που προτείνει ο κατασκευαστής μια χαρά θα είσαι. Έχοντας άμεση σχέση με την αντιπροσωπεία απορώ ποιος μπορεί να σου είπε 32 πίεση! Προσπάθησε επίσης να το φτιάξεις από ευθυγράμμιση. Έτσι όπως είναι τώρα (κάμπερ) όχι μόνο θα γλιστράει εμπρός, αλλά θα ψαρεύει ακόμα και στις ευθείες.


Καλησπέρα,

είμαι απο Ηράκλειο και επειδή τα λάστιχα θα στέλνονταν απο Αθήνα (οχι απο την fedima) θεώρησα σωστό να πάρω στην αντιπροσωπεία (fedima) να ρωτήσω για πιέσεις κλπ ..... και πήρα την απάντηση που έγραψα, καιρό πριν.
Τα λάστιχα πάντως ειναι "γαιδουρινά" !!
H κάμπερ μου είναι μια χαρά, με ελάχιστη απόκλιση εργοστασίου.

Εξηγήστε μου τι εννοείτε με το "ψαρέυει" κλπ....

Φιλικά vasilis.


Λάθος ήταν που σου είπαν έτσι. Φαντάσου ότι 32 πίεση βάζω στα 205R16 στο landrover που είναι 1780 κιλά στους αγώνες ραλύ. Αυτό κυρίως για να μην υπάρχει κίνδυνος κλαταρίσματος μια και εκεί περνάς πάνω από τα βράχια με όσα έρχεσαι και είναι σχετικά εύκολο να «φας» ζάντα και λάστιχο έχοντας χαμηλή πίεση.
Σε νορμάλ συνθήκες και ειδικά εκτός δρόμου είναι πάρα πολύ το 32 για ένα τόσο ελαφρύ αυτοκίνητο. Όλα έχουν να κάνουν βέβαια και με την διάσταση του ελαστικού. Συνήθως όσο πιο μεγάλο λάστιχο βάζεις τόσο πιο πολύ πίεση μπορείς να κατεβάσεις σε συνθήκες εκτός δρόμου. Υπάρχουν και αυτοκίνητα που η διάσταση του ελαστικού τους θέλει πολύ πίεση. Αυτά είναι όσα κυρίως φορούν στενά και ψηλά λάστιχα. Το νίβα για παράδειγμα με τα 195R16 θεωρώ ότι στρίβει καλύτερα με 30 psi στην ΑΣΦΑΛΤΟ απ ότι με 26. Ποτέ δεν θα στρίψει όμως σαν να φοράει ασφάλτινα, ας μην κοροϊδευόμαστε. Για το κάμπερ διάβασα αρχικά ότι είχες πρόβλημα και κατόπιν βλέποντας τις φωτογραφίες μου φάνηκε ότι θα είσαι περίπου με δύο μοίρες θετικό κάμπερ (ειδικά του οδηγού μου φάνηκε περισσότερο από του συνοδηγού). Αν είσαι στα όρια του κατασκευαστή αγνόησε το σχόλιό μου. Ότι λάστιχο και να έχεις πάντως η ευθυγράμμιση είναι σημαντικό πράγμα μιας και είναι το εφόδιο που δίνεις στο αυτοκίνητο για να μπορεί να «πιέσει» τα λάστιχα του και όχι απλά ο τρόπος για να μην φθείρεις τα λάστιχα.
spiros
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 117
Εγγραφή: 12 Δεκ 2002, 08:54

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Οκτ 2006, 14:54

Σπύρο, αλήθεια δεν ξέρω(-ουμε) τί εννοείς με τον όρο "ψαρεύει"... Εννοείς ότι έχει ασάφεια και ελαφρύ τιμόνι επειδή δεν πατάει όλο το πέλμα, ή κάτι άλλο?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Οκτ 2006, 16:46

Στις φωτό η κάμπερ αν θυμάμαι καλά δεν ειναι διορθωμένη.
Βρήκαμε έκκεντρα τα οποία μας έφεραν πάρα πολύ κοντά στην εργοστασική μέτρηση, σχεδόν αμελητέα, αν μπορούμε να το πούμε έτσι.
Συμφωνώ στην καλή/σωστή ευθυγράμμιση.

Δεν καταφέρνω να εννοήσω καλώς (όπως και ο xontros), τον όρο "ψαρέυει"....
στην ευθεία μήπως αρχίζει να τραβάει δεξιά-αριστερά....??

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 23 Οκτ 2006, 19:11

Το "ψάρεμα" είναι όρος κατ'εξοχήν μοτοσυκλετιστικός.Ητοι:ελαφρείς ταλαντώσεις στον διαμήκη άξονα του οχήματος,άμεσα αισθητές στο σύστημα διεύθυνσης οφειλόμενες:α)σε κακή πίεση/ποιότητα/διαστάσεις ελαστικών, κακή ρύθμιση αναρτήσεων,γ)στρεβλώσεις στο πλαίσιο.Εν προκειμένω:έχουμε ελαστικό αναγόμωσης με ιδιαίτερα αυξημένο βάρος.Ετσι αυξάνεται το μη αναρτώμενο βάρος.Παράλληλα το συγκεκριμένο λάστιχο δεν "ζυγοσταθμίζεται" εύκολα ακριβώς για τον παραπάνω λόγο.Η διαμόρφωση των τακουνιών και του πέλματος είναι τέτοια που την μιά έχουν πρόσφυση και την άλλη την χάνουν (σαν να έχει το λάστιχο λόξυγγα-χαρακτηριστικός ο ήχος κύλισης όταν ακόμη είναι κρύα).Το αποτέλεσμα:ιδιαίτερα βαρειά αίσθηση στο τιμόνι,απαιτούνται συνεχείς διορθώσεις και το αυτοκίνητο με ταχύτητα 60 χ.α.ω. χωρίς χέρια στο τιμόνι έχει απόκλιση 1,5 μέτρου σε ευθεία 60 περίπου μέτρων...!!!ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΥΡΙΩΣ ΒΡΕΓΜΕΝΗΤα λάστιχα αυτά προορίζονται για αγώνες και για εκδρομική χρήση σε τακτική βάση.Ξερένονται πανεύκολα και δεν "έρχονται" μετά με τίποτα.Ευτυχώς τα ξεφορτώθηκα γρήγορα.Δέχομαι ότι είναι μια οικονομικώς προσιτή λύση, προσφέρουν την δυνατότητα επιλογής διαστάσεων αλλά πολύ φοβούμαι ότι...ΔΕΝ...!!!
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό mytilini » 23 Οκτ 2006, 19:19

Για τον φίλο Μιχάλη(Xontros):καλά η κοράκλα;Χαθήκαμε.Επί του προκειμένου:Μαxxis Mudder 30x9,5x15 και σταθερά 120-140 στην εθνικη,βάρος κατά πολύ μικρότερο των Fedima,απίστευτο ζέσταμα από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα.Εάν χρειαστείς αλλαγή, έχε τα κατά νού.Αύξηση στην κατανάλωση της τάξεως του 5%,μόνο.Εάν κάτσει η μετατροπή που έχω κατά νου.ετοιμάζομαι για 33άρια.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Οκτ 2006, 19:53

Ευχαριστώ φίλε mytilini,

Και 'γω φοβάμαι οτι.... ΔΕΝ.... απο αναγώμοση ξανά.

mytilini έγραψε:.....Εάν κάτσει η μετατροπή που έχω κατά νου.ετοιμάζομαι για 33άρια.


Eτοιμάζεις τίποτε καλό ?? :oops: 8) Μη μου πείς...... :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 15 Δεκ 2006, 08:15

Άργησα λίγο αλλά το είδα :-) 33άρια ο Κώστας??????? Μπράβο!! Θυμήσου κάποτε στο γκαράζ μου που μου έλεγες ότι εσύ δεν θέλεις πολύ extreme μετατροπές γιατί "μια βολτίτσα στο βουνό θέλεις μόνο να πηγαίνεις" :-) Περιμένω περισσότερες λεπτομέρειες για το project, κάποια στιγμή από κοντά ίσως!!!
Όσο για τα λάστιχα, συνεχίζω να μην αλλάζω τα (πανάλαφρα) Yokohama Μ/Τ στην εργοστασιακή πίεση (23) με τίποτα... Πήρα το Πάσχα μια τετράδα Kumho AT για το καλοκαίρι πολύ φτηνά, με πολλά υποσχόμενο πέλμα σε αυτή την διάσταση (31Χ10.5), αλλά το μόνο που κέρδισα ήταν το ότι ήταν αθόρυβα στο δρόμο. Πιο εύκολα έχανε την πρόσφυσή του το αυτοκίνητο στην άσφαλτο με τα ΑΤ παρά με τα ΜΤ... Τα πούλησα πριν καν δω τί κάνουν στη λάσπη τον χειμώνα (πιστεύω πως θα ήταν καλά) και αποφάσισα να μην ξαναπάρω ΑΤ. Θα γλυτώσω και το βάλε-βγάλε-κουβάλα τα λάστιχα, απλά θα φθαρούν γρηγορότερα από το αν τα φόραγα μόνο χειμώνα και θα ζω με το βουητό το καλοκαίρι...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mytilini » 15 Δεκ 2006, 10:08

ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ... :wink: :wink: :wink: Απλά να βρώ τον χρόνο για ν'ανέβω Μυτιλήνη.Οχι,δεν πάω για άξονες...Αλλα έχω κατά νου.Συμφωνώ ότι τα ΥΟΚΟ είναι άπαιχτα,πλην όμως είναι και τσουχτερά στην τιμή τους.Με τα ΜΑΧΧΙS είμαι απόλυτα ικανοποιημένος σε άσφαλτο και χώμα.Εξακολουθώ να πηγαίνω μόνο βόλτες στο βουνό Μιχάλη και δεν "τουμπάνιασα" άσκοπα.Ερώτηση:αμορτισέρ Rancho 9000 που μπορώ να βρώ εδώ στην Αθήνα;
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 16 Δεκ 2006, 08:00

Χεχεχε, δεν εννοούσα άσκοπα, αλλά ότι όντως τουμπάνιασες :-)
http://www.tpauto.gr/store/comersus_vie ... duct=10922
Αυτό ψάχνεις?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mytilini » 16 Δεκ 2006, 11:32

Ναι,το τάϊσα με βιταμίνες στη βενζίνη του. 8) 8) 8) Πάντως "πάει" μια χαρά σε αντίθεση με κάτι άλλους που "σαυροσέρνονται"... :twisted: :twisted: :twisted:
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Δεκ 2006, 15:47

Παιδιά κάτι πρέπει να γίνει, διότι έχει αρχίσει και μου την δίνει το πράγμα.... :evil:

Κώστα, δεν ξέρω αν πρέπει να το ξανασκεφτείς το θέμα..... άξονα .
Προσωπικά, δεν ξαναπειράζω τίποτε ιδιαιτέρο απο δώ και πέρα, διότι δεν αξίζει τον κόπο και πολύ.
Ή θα μείνει ώς έχει μέχρι εδώ ή που θα το πιάσει πόνος μόλις το αποφασίσω. 8)

Πάντως Μιχάλη ειλικρινά μου κάνει εντύπωση το καλύτερο κράτημα των Yoko ΜΤ.
Πολύ καλή η επιλογή σου τελικά!

Καλά να περνάτε!!

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 19 Απρ 2007, 15:03

Λοιπόν,

μετά απο πολύ σκέψη/συζητήσεις/ψάξιμο/ερωτήσεις δεξιά και αριστερά και συννενόηση, θα "προχωρήσω" λιγάκι παραπέρα τo GV μου.
Νεότερα σύντομα...... 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 20 Απρ 2007, 06:49

:D :D :D :D :D :D :D ΩΧ
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 6 επισκέπτες