Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΖΑΝΤΕΣ 8/15

ΖΑΝΤΕΣ 8/15

Δημοσίευσηαπό yianis » 03 Οκτ 2005, 22:38

Γεια σας,
Είμαι καινούργειος στην παρέα σας και ενδιαφέρομαι να μάθω την γνώμη σας για τις διαστάσεις ζάντας που θα έπρεπε να φοράει ένα vitara exclusive 1600cc για εντός και εκτός δρόμου. Αυτή την στιγμή φοράω 8/15 με αρνητικό offset και όπως καταλαβένεται το αυτοκίνητο κολυμπάει κυριλεκτικά. Οι ζάντες είναι της meshido και είμαι ανοικτός για οποιαδήποτε προταση ανταλλαγης εφόσον θα μου λύσει το πρόβλημά μου, ακόμα και για τις μαμίσιες αλουμινίου με τις στρογγυλές τρύπες.
Ευχαριστώ, Γιάννης, 6932145297
Άβαταρ μέλους
yianis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Σεπ 2005, 18:32
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 04 Οκτ 2005, 10:51

Τί εννοείς "κολύμπάει"? Το βασικό είναι να ταιριάζει το λάστιχο με τη ζάντα, και να μη βρίσκει όταν συμπιέζεται η ανάρτηση... Για πες μας και τί λάστιχα φοράς.
Αρνητικό offset σημαίνει πως το μέσο του στεφανιού της ζάντας είναι πιο μέσα από τον αφαλό, δες εδώ. Οκτάρα με αρνητικό offset μου ακούγεται κάπως περίεργο, ειδικά για τετρακίνητο :roll:
Εγώ έχω αλουμινένιες PCW 7Χ15 (Enkei style), με θετικό offset ώστε να φαρδαίνει το μετατρόχιο, και με ενδιαφέρει ανταλλαγή με 8Χ15 εάν έχουν ανάλογο offset!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό mitsoskitsos » 04 Οκτ 2005, 11:11

Ανάποδα τα λες Μιχάλη. Αρνητικό οφφσετ σημαίνει ότι η ζάντα βγαίνει προς τα έξω. Στη σελίδα που δείχνεις η φάτσα της ζάντας είναι δεξιά
mitsoskitsos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 17:25
Τοποθεσία: Rafina

Δημοσίευσηαπό yianis » 04 Οκτ 2005, 19:09

Γεια σας και πάλι
Μιχάλη καλησπέρα,
Το βασικό στοιχείο για τη καλή συμπεριφορά του οχήματος δεν είναι μόνο η σχέση ζάντας/ελαστικού και αν βρίσκει στους θόλους ή τα φρύδια κατά την συμπίεση της ανάρτησης. Με βεβαιότητα σου λέω ότι και το offset των τροχών είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας και συγκεκριμένα εκεί εντοπίζω το πρόβλημά μου. Φαντάσου ότι έχω φαρδιές ζάντες 8/15 τόσο που προεξέχουν από τα φρύδια, αλλά και το hub mounting surface είναι από το κέντρο του τροχού και προς τη δισκόπλακα, δηλαδή, negative offset, (mitsokitso έχεις δίκιο). Φαντάσου να φοράς τα παπούτσια του Γκούφη και να θες να τρέξεις! Αυτό εννοώ δηλαδή ¨κολυμπάει¨. Έτσι δεν είναι καθόλου περίεργο! Βέβαια αυτές οι ζάντες δεν απευθύνονται στο susukaki μου, αλλά σε αυτοκίνητα που βάζοντας τέτοιους τροχούς δεν χαλάει το offset του οχήματος, βλέπε Wrangler… ή σε αυτούς που κάνουν αγώνες… ή αυτούς που ψήλωσαν 3-5 cm και θέλουν να ανοίξουν τη βάση τους (γιαυτό και οι προσθήκες), ή…
Πάντως ακόμα δεν έλαβα απάντηση στο θέμα μου. Ποια νομίζεται ότι είναι καταλληλότερη διάσταση ζάντας για vitara excusive 1600cc για χρήση 50/50 ?
Αν διαβάζει κανένας μηχανικός σχετικός με όλα αυτά, η συμμετοχή του θα ήταν ιδιαίτερα κατατοπιστική !
Άβαταρ μέλους
yianis
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 28 Σεπ 2005, 18:32
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xontros » 05 Οκτ 2005, 00:32

Χεχεχε, έχετε δίκιο, μεγάλη στραβομάρα... Να μάθω να διαβάζω και το κείμενο...
Αν σου κάνουν οι 7άρες μου πάντως, ενδιαφέρομαι για τα παπούτσια του Γκούφη!!!!!!!!!!!!!!
Τα 215/75-15 που φόραγε το αυτοκίνητο παληά, δεν έβγαιναν πολύ έξω...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 37 επισκέπτες