Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ψήλωμα Samurai

Δημοσίευσηαπό markd » 11 Οκτ 2005, 11:05

Αν το κάνω θα είναι στο τέλος του χρόνου που θα έχουν τελειώσει οι αγώνες για να μην αλλάξω κατηγορία.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό vasilis » 13 Οκτ 2005, 18:28

nastyzuki έγραψε:Εγω να προτεινω ενα απλο SPOA....???????Η θα φαω βρισιδι??? Η πιο φτηνη λυση κσι σωστη κατα την γνωμη μου γιατι οχι μονο σικωνεται το αμαξι με τα δικα του υλικα(τα περισσοτερα) αλλα κερδιζεις και γωνιες εισοδου και εξοδου φανταστικες και καθαριζει απο σκουλαρικια προς πισο.....μιας και ολα ανεβενουν αποπανω απο τον αξονα αλλα το μικροτερο SPOA einai 4.5 inch....πεζεις με λαστιχα 30.5/9.5/15 και πανω σε πρωτο σταδιο..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: U'r pick......


Μας "πεφτει" μεγαλο το SPOA καθοτι μετα απο αυτο θα πας για λαστιχα αναγκαστικα, ενω θελουμε να βαλουμε τα 215/70/16 πανω που ειναι σε πολυ καλη κατασταση!
Βλεπω σαν πιθανοτητα να καταληξουμε σε ενα body lift των 3-5 ποντων και να τελειωσει το θεμα!
Ολα αυτα σε λιγο καιρο που θα μπει συνεργειο για καποιες λαμαρινοδουλειες και καποια ανταλακτικα στην μεταδοση και εκει επι τοπου αποφασιζουμε!

Ευχαριστω παντως για τις πληροφοριες! 8) 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό markd » 13 Οκτ 2005, 20:22

vasilis έγραψε:Βλεπω σαν πιθανοτητα να καταληξουμε σε ενα body lift των 3-5 ποντων και να τελειωσει το θεμα!


Άν δεν χρειάζεσαι μεγάλη άρθρωση, είναι η καλύτερη λύση κατ' εμέ.
Κάν' το με κλειστά μάτια.
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Ιαν 2006, 19:05

Το 2'' shackle reverse, μπορεί να δουλέψει με τα εργοστασιακά πράγματα ή πάμε αναγκαστικά για μακρύτερα αμορτισέρ?
Αν χρειαζονται μακρύτερα...... ποιά έχετε δουλέψει, σε ποιό μήκος/σκληρότητα, και με ποιό κόστος πάνω-κάτω?

Σκεφτόμαστε τις 2 ίντσες σε πρώτη φάση μιας και βρέθηκαν 4 sahara Μ/Τ σε 215/75/15 και θα μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και με την 3'' calmini αργότερα.
Το θέμα είναι, θα δουλέυει καθόλου το αμάξι με τα εργοστασιακά αμορτισέρ ή πρέπει να υπολογίζουμε και μακρύτερα σαν συνέχεια της μετατροπής?
Γιατί αν είναι να πάρουμε και αμορτισέρ....... πάμε στο 3'' κατευθείαν!

Για πείτε μερικές γνώμες, ιδίως αν τις έχετε δουλέψει κιόλας θα ήταν καλύτερα! ;)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 21 επισκέπτες