Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους!
Ετυχε να βρώ μερικές φωτό απο ένα μπροστινό διαφορικό GV, για το οποίο αρκετός ο λόγος περί ιδιαιτεροτήτων, αφού κλειδώνει με υποπίεση κλπ που έχουν υποθεί νωρίτερα!
Παραθέτω λοιπόν τις φωτό:
Εδώ είναι όπως βγήκε και βλέπουμε το σιδερένιο σωληνάκι (το οποίο είναι εσωτερικά μέσα στην "ουρά") όπου μετά συνεχίζει το λαστιχένιο απ'έξω μέχρι την τρόμπα.
σε αυτήν είναι ανοιγμένο
και εδώ επίσης....
και τέλος αυτήν εδώ..
Παρατηρώντας, δεν βλέπω πουθενά καμιά "φούσκα" ή κάτι άλλο που να μην ειναι σιδερένιο και να δείχνει τουλάχιστον καλής αντοχής!!
Μεταξύ διαφόρων απαντήσεων που μου δώθηκαν, είναι οτι το διαφορικό αυτό δειχνει πολύ "δυνατό" ακόμα και σε σύγκριση με locker ασχέτος αν αυτό δεν είναι Locker.
Γενικά αναρωτιούνται γιατί η suzuki αφού αποφάσισε να βάλει τέτοιο σύστημα μπροστά δεν το έβγαλε Locker ή κατι παρεμφερές, αφού αρκετοί απο αυτούς που το 'χουν δεί/δουλέψει είτε σε εργοστασιακό αμάξι, είτε σε μετατροπές σε Vitara θεωρούν οτι υπάρχουν οι προυποθέσεις για να γίνει κάτι τέτοιο με κάποιο τρόπο.
Bl@ckDog, θα μπορούσες να μας πείς ακριβώς τι ήταν αυτό που σου είχε χαλάσει στο διαφορικό και αλλάχθηκε, με βάση τις φωτό πιο πάνω?
Συγνώμη που ξαναρωτάω αλλά κάνει σε αρκετούς εντύπωση το οτι χάλασε κάτι εκεί μέσα
Υ.Γ. : συνεχίζω το θέμα εδώ μιας και η πολύ κουβέντα επ' αυτού είναι σε αυτό το topic.
Φιλικά vasilis.