Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 08 Νοέμ 2005, 19:24

Athos έγραψε:Πολύ ζόρι βρε παιδιά να συνεννοηθούμε...


Φίλε Athos δεν υπάρχει κάποιο ζόρι για συνεννόηση, παρά μόνο μια πιο μακροσκελής επεξήγηση με περισσότερες διευκρινήσεις για όλους μας, πόσο μάλλον για κάποιους που δεν γνωρίζουν και θέλουν να μάθουν περισσότερα!
:wink: :wink:
Πάντα καλοπροαίρετα, εννοείται!

eteakth έγραψε:Βασίλη ευχαριστώ!


Δεν κάνει τίποτα.... :wink: :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό Athos » 09 Νοέμ 2005, 09:49

vasilis έγραψε:
Athos έγραψε:Πολύ ζόρι βρε παιδιά να συνεννοηθούμε...


Φίλε Athos δεν υπάρχει κάποιο ζόρι για συνεννόηση, παρά μόνο μια πιο μακροσκελής επεξήγηση με περισσότερες διευκρινήσεις για όλους μας, πόσο μάλλον για κάποιους που δεν γνωρίζουν και θέλουν να μάθουν περισσότερα!


Φίλε Βασίλη δεν τόπα για κακό, εννοούσα τη δυσκολία (που την έχω παρατηρήσει και σε άλλα θέματα με τεχνικό περιεχόμενο) της διατύπωσης του τι θέλουμε να πούμε και της κατανόησης του από τον άλλο. Χρειάζεται σαφήνεια και προσεκτική επιλογή λέξεων και τεχνικών όρων γιατί αλλιώς γίνεται αλαλούμ, άλλα προσπαθεί να πει ο ένας και άλλα καταλαβαίνει ο άλλος.

Τελικά με τα GV τι γίνεται; Ισχύει πράγματι ότι δεν έχουν πλήμνες στους τροχούς αλλά μεταξύ ημιαξονίων-διαφορικού; Γιατί αν ναί πρόκειται για παγκόσμια πρωτοτυπία (που απορώ, θάπρεπε νάχε διαφημιστεί)..
Athos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: 14 Ιούλ 2005, 07:00

Δημοσίευσηαπό vasilis » 10 Νοέμ 2005, 22:04

Athos γεία σου,

συμφωνώ στην προσεκτική προσέγγιση θέματος όσο αφορά την χρήση των σωστών λέξεων και τεχνικών όρων, όπως και πιστέυω ότι δεν το είπες για κακό, προς θεού, αλλά αρκετές φορές μια πιο "χύμα" αναλυτική περιγραφή μπορεί να φανεί πιο χρήσιμη και κατανοητή σε κάποιους που πρωτοασχολούνται, περισσότερο απο τους τεχνικούς όρους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν.
Anyway, συμφωνούμε...... 8) 8)

Τώρα για το σύστημα των Grand δεν εχει τύχει να ανοίξω ακόμα μπροστινό διαφορικό για να δω με τα μάτια μου τι γίνεται εκεί μέσα!
Αν δεχθούμε ότι οι μπροστινοί τροχοί δεν έχουν τελικά πλύμνες, ε τότε κάτι πρέπει να γίνεται στα άκρα του γκρούπ!
Αυτό που ξέρω είναι οτι δουλέυουν με υποπίεση και απο ότι μου 'χει πεί φίλος η "εμπλοκή" δουλέυει κάπως φυγοκεντρικά!
Όσο "χώνεις", τόσο καλύτερα!
Ακριβώς όμως δεν ξέρω ακόμα να σου πώ! :roll:

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό A.Man » 11 Νοέμ 2005, 10:06

Όσο "χώνεις", τόσο καλύτερα!


Τι ακριβώς?

"Παρά μία 100"
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό vasilis » 15 Νοέμ 2005, 18:45

eteakth έγραψε:
Όσο "χώνεις", τόσο καλύτερα!


Τι ακριβώς?
"Παρά μία 100"


Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς με το "παρά μία 100" :wink: , αλλά αυτό μου είπε και αυτό μετέφερα!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό A.Man » 16 Νοέμ 2005, 12:08

Δεν καταλαβαίνω ακριβώς τι εννοείς με το "παρά μία 100" , αλλά αυτό μου είπε και αυτό μετέφερα!


Όταν το έγραψα είχα 99 posts (Άσχετο)
Ανθυποπρόεδρος σκέτο...
Άβαταρ μέλους
A.Man
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 125
Εγγραφή: 06 Δεκ 2004, 14:02
Τοποθεσία: Κιλκίς

Δημοσίευσηαπό Bl@ckDog » 16 Νοέμ 2005, 12:36

το GV εχει σταθερες πλυμνες και εχει μεσα στο διαφορικο ενα ασ πουμε μπαλονακι που φουσκονοντας απο ενα μικρο κομπρεσερακι( καπου πισω απο μπροστινο προφυλακτηρα) "κουμπονει" τα ιμιαξονια και το αξονα κινησης. φυσικα αυτο γινετε οταν επιλεγεις 4χ4 ειτε high ειτε low.

αλλιως τα ιμιαξονια γυριζουν συνεχεια μαζι με το τροχο....χωρις να ειναι προβλημα....απλα βαζοντας χειροκινητες πλημνες μπορεις να κερδισεις σε φθορα του συστημα του ιμιαξονιο...δλδ..φουσκες,ρουλεμαν..κ.τλ. , οπως επισης σε καυσιμα γιατι θα ειναι μειωμενο το βαρος που αναγκαζεται ο κινητηρας να "σπρωχνει" , και φυσικα και σε ρεπριζ,ισως τελικες για τον ιδιο λογο.....αν και δεν ξερω εαν θα ειναι "εμφανες" η διαφορες..

ελπιζω να βοηθησα...

υ.γ. ξερω για το διαφορικο γιατι ειχε τρυπησει σε μενα η "φουσκα" αυτη με αποτελεσμα δεν κλειδωνε η 4χ4 παρ'ολο οτι αναβε λαμπακι. Πηγα στην αντιπρωσοπεια και το ανοιξαν και το φτιαξαν...φυσικα υπο εγγυηση!!:)
www.braters.gr .......ενας προεδρος BRAT
member of "keep the rubber under" club

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Bl@ckDog
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 110
Εγγραφή: 02 Μαρ 2004, 21:48
Τοποθεσία: glyfada

Δημοσίευσηαπό vasilis » 22 Δεκ 2005, 17:03

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους!

Ετυχε να βρώ μερικές φωτό απο ένα μπροστινό διαφορικό GV, για το οποίο αρκετός ο λόγος περί ιδιαιτεροτήτων, αφού κλειδώνει με υποπίεση κλπ που έχουν υποθεί νωρίτερα!
Παραθέτω λοιπόν τις φωτό:

Εδώ είναι όπως βγήκε και βλέπουμε το σιδερένιο σωληνάκι (το οποίο είναι εσωτερικά μέσα στην "ουρά") όπου μετά συνεχίζει το λαστιχένιο απ'έξω μέχρι την τρόμπα.
Εικόνα

σε αυτήν είναι ανοιγμένο
Εικόνα

και εδώ επίσης....
Εικόνα

και τέλος αυτήν εδώ..
Εικόνα


Παρατηρώντας, δεν βλέπω πουθενά καμιά "φούσκα" ή κάτι άλλο που να μην ειναι σιδερένιο και να δείχνει τουλάχιστον καλής αντοχής!!
Μεταξύ διαφόρων απαντήσεων που μου δώθηκαν, είναι οτι το διαφορικό αυτό δειχνει πολύ "δυνατό" ακόμα και σε σύγκριση με locker ασχέτος αν αυτό δεν είναι Locker.
Γενικά αναρωτιούνται γιατί η suzuki αφού αποφάσισε να βάλει τέτοιο σύστημα μπροστά δεν το έβγαλε Locker ή κατι παρεμφερές, αφού αρκετοί απο αυτούς που το 'χουν δεί/δουλέψει είτε σε εργοστασιακό αμάξι, είτε σε μετατροπές σε Vitara θεωρούν οτι υπάρχουν οι προυποθέσεις για να γίνει κάτι τέτοιο με κάποιο τρόπο.

Bl@ckDog, θα μπορούσες να μας πείς ακριβώς τι ήταν αυτό που σου είχε χαλάσει στο διαφορικό και αλλάχθηκε, με βάση τις φωτό πιο πάνω?
Συγνώμη που ξαναρωτάω αλλά κάνει σε αρκετούς εντύπωση το οτι χάλασε κάτι εκεί μέσα :?


Υ.Γ. : συνεχίζω το θέμα εδώ μιας και η πολύ κουβέντα επ' αυτού είναι σε αυτό το topic.

Φιλικά vasilis.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 24 Οκτ 2006, 03:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 13 Ιαν 2006, 23:20

και για να διευκρυνίσω τι εννοεί ο φίλος Bl@ckdog λέγοντας οτι τρύπησε η "φούσκα".....

Τελικά έχει δίκιο, καθότι στην πρώτη φωτό που φαίνεται το ασημί "καπέλο" του διαφορικού με το σωληνάκι υποπίεσης, ακριβώς απο κάτω υπάρχει αυτή η "φούσκα" και ειναι μια μεμβράνη (ας το πώ έτσι) που βεντουζάρει με το υπόλοιπο σύστημα διαφορικού στην μεριά αυτή όταν κομπλάρουμε μπροστά.
Φωτό κάποια άλλη στιγμή....

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vasilis » 06 Φεβ 2006, 03:34

Αυτή είναι η φούσκα στο μπροστινό διαφορικό των GV

Εικόνα
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

VOITHIAAAAAAAAAAA

Δημοσίευσηαπό ARCHIE » 23 Οκτ 2006, 23:48

vasilis έγραψε:Αυτή είναι η φούσκα στο μπροστινό διαφορικό των GV

Εικόνα


XAIRETO THN PAREA..EIMAI KATOXOS GV 1.6 03'...KAI EXO TO EKSHS PROVLHMA...GIA ARKETES MERES EIXA PARATHRHSEI OTI ANAVOSVHNE TO LAMPAKI 4WD KAI TO PHGA O ERMOS STH SUZUKI OPOU AFOTOU KOITAKSAN MHPOS TO PROVLHMA EGKEITAI STON HLEKTROLOGIKO TOMEA(KAMMENO MOTERAKI DLD...) DIAPISTOSAN POS EXEI TRYPIA FOUSKA..ETSI MOU PAN...
1.EXEI LHKSEI H EGGYHSH MOU EDO KAI KATI MHNES
2 APO TI MOU ESKASE H FOYSKA?
3 TI NA KANO?MPORO NA THN VALO EKTOS SUZUKI?GIATI KATHE FORA MOU TON PIANEI...
4 POSO PERIPOU STOIXIZEI?
5 EINAI SOVARO?
6 EINAI FYSIOLOGIKO
7SE SERVICE PROHGOUMENO POU TOU KANA MOU ALLAKSAN TA LADIA STO MPROSTINO DIAFORIKO...LETE NA EGINE KAMMIA PATATA EKEI MESA..?
THX PAIDIA
Άβαταρ μέλους
ARCHIE
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 23 Οκτ 2006, 23:43

VOITHIAAAAAAAAAAA

Δημοσίευσηαπό vasilis » 24 Οκτ 2006, 13:30

Εσυ όταν σου το είπαν αυτό, δεν τους ρώτησες τίποτε απο τα παραπάνω?

Προσωπικά δεν μου χει τύχει να χρειαστώ μόνο "φούσκα" και έτσι δεν μπορώ να ξέρω ούτε το κόστος της, ούτε την αιτία, ούτε το αν ειναι φυσιολογικό.
Αυτο που ξέρω όμως ειναι οτι θέλει ψάξιμο.

Καταλαβαίνοντας οτι είσαι διστακτικός με την Suzuki που το πηγαίνεις, θα σου έλεγα να πάς να το δεί και κάποιος άλλος πρίν κάνεις οτιδήποτε.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: VOITHIAAAAAAAAAAA

Δημοσίευσηαπό ARCHIE » 24 Οκτ 2006, 18:58

oxi den rothsa tpt apola ayta giati efyga gia doulia......les na to pao kai allou e?me phran thlefono kai mou eipan OTI MONO H FOUSKA+ERGATIKA KANEI GYRO STA 350 euros..E L E O S RE PAIDIA polla den einai ?to amaksi einai 3.5 xronon kai exei mono 28000 klm....tespa eseis ti allo tha kanate?
thx
Άβαταρ μέλους
ARCHIE
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 23 Οκτ 2006, 23:43

Re: VOITHIAAAAAAAAAAA

Δημοσίευσηαπό vasilis » 28 Οκτ 2006, 17:49

Η suzuki απ'ότι έχω καταλάβει έχει ψιλο-ακριβά ανταλακτικά μέσα απο τις αντιπροσωπείες της, όπως επίσης και τα αξεσουάρ της....... ειδικά αυτά είναι φωτιά.

Για να αλλαχθεί η "φούσκα" στην προκειμένη περίπτωση, πρέπει να κατέβει και να λυθεί όλο το μπροστινό διαφορικό.
Έχει μια διαδικασία, δεν ειναι πάτ-κιούτ.
Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σου πώ αν τα 350 που σου ζητάνε είναι πολλά ή λίγα στο συγκεκριμένο θέμα, αν και μου φαίνονται λίγο τσιμπημένα.

Όσο για το τί άλλο θα κάναμε.... ε, νομίζω οτι δεν θα έχεις πολλές επιλογές, σχεδόν στάνταρ πράγματα είναι αυτα.
Απλά μπορείς να τσεκάρεις ξανά το μηχανισμό της υποπίεσης ("βαρελάκι") που είναι πίσω απο την μετώπη, καθώς επίσης το λαστιχένιο σωληνάκι που φέυγει κάτω απο το καβούκι, συνεχίζει σε σιδερένιο και καταλήγει λαστιχένιο ξανα στο "βαρελάκι" καθώς και το 2ο σωληνάκι που φέυγει απο το "βαρελάκι".
Για όλα τα υπόλοιπα, θές μηχανικό.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: VOITHIAAAAAAAAAAA

Δημοσίευσηαπό xontros » 31 Οκτ 2006, 15:34

Ή να βάλει χειροκίνητες πλύμνες και να έχει και το κεφάλι του ήσυχο :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 11 επισκέπτες