Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Ανάρτηση Jimny και μετατροπές

Αναρτηση , ποιά είναι η καλύτερη μετατροπή;

Το δημοψήφισμα λήγει στις 05 Ιαν 2004, 04:00

Μαμισιο
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
2 ιντσες
3
50%
2 ιντσες ανάρτηση και 2 body lift
1
17%
3 ιντσες ανάρτηση και 2 body lift
1
17%
4 ιντσες ανάρτηση και 3 body lift
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
4ιντσες ανά. και 3 body με ελαφρύ κόψιμο των QP
1
17%
 
Σύνολο ψήφων : 6

Ανάρτηση Jimny και μετατροπές

Δημοσίευσηαπό panos » 06 Δεκ 2003, 04:00

Για τους κατόχους του θηριου , μια λίστα που δείχνει πως αντιστοιχούν στο Jimny διαφορετικές εΕπιλογές για ανάρτηση και διάμετρος ελαστικών (το Αμερικάνικο σϋστημα με ιντσες χρησιμοποιείτε γιατι μετρά διάμετρο άσχετα με φάρδος ελαστικού ή διάμετρο ζάντας.)

Μαμισιο έως και 28ιντσες το γνωστό 215/75/15

2 ιντσες έως και 28 ιντσες

2 ιντσες ανάρτηση
και 2 body lift έως και 29 ιντσες

3 ιντσες ανάρτηση
και 2 body lift έως και 30 ιντσες

4 ιντσες ανάρτηση
και 3 body lift έως και 31 ιντσες

4 ιντσες ανάρτηση
και 3 body με
ελαφρύ κόψιμο
των quarter panels έως και 33 ιντσες

6 ιντσες ανάρτηση
3 body με ελαφρύ
κόψιμο QP και λίγο
μέταλλο έως και 35 ιντσες

Το transfer case θα χρειαστεί να αλλαγεί σε samourai με το κιτ Rockhopper series I για 30αρια και Rockhopper series III για 31 έως 33 . Πάνω από τα 33 θα πρέπει να περιμένουμε και τις σχέσεις για το μπροστινό high pinion διαφορικό. Καινούργια ημιαξόνια , όπως και κάποια σημεία που θα χρειατούν ενίσχυση , όταν ξεπεραστούν οι 3ιντσες στην ανάρτηση δεν είναι πρόβλημα , καθώς και για αυτά υπάρχουν έτοιμες μάλιστα λύσεις.

Πιά επιλογή προτιμάτε για το Jimny σας , έχοντας υπόψην ότι πάνω από τα 30 ιντσες ελαστικά το λάστιχο δύσκολα ζυγοσταθμίζετε και η συμπεριφορά του jimny στην άσφαλτο δεν θα έχει καμία σχέση με το stock φορτηγάκι σας ;
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

jimny off

Δημοσίευσηαπό panjo » 09 Δεκ 2003, 23:47

Καλό το ύψος στα διαφορικά, καλός ο ''μειωτήρας'', καλά τα ημιαξόνια, οι πανάρ, τα πράτσα, τα 33ρια.... αμάν ξεφύγαμε βρε παιδιά. Ναι και εγώ τα προτιμώ, αλλά νομίζω ότι η μέση λύση για τον Greek Jimna που το πορτοφόλι του δεν είναι τόσο φουσκωμένο (δεν λέω μακάρι νά'ταν) η λύση είναι 3''susp +1'' body lift & λαστιχο 215/75 ή αν νομίζει 215/80. Αποτέλεσμα αρκετούτσικο ψήλωμα κοιλιάς και λίγο διαφορικού, +12cm όμορφο στο ματάκι...Το κόστος όλων ειναι 1000 ευρώπουλα και προσωπική δουλειά. Α! και στο δρόμο παραμένει ανθρώπινο.

Φιλικά
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 13 επισκέπτες