Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Grand Vitara - Ποδιες ...

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 23 Οκτ 2007, 15:05

και ευχομαι καλες κατασκευες.....σε προηγουμενες σελιδες εχω βαλει κατι φωτος.ευχομαι να σε βοηθανε σαν ιδεα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Δεκ 2007, 16:46

οταν κατασκευαζεις κατι μονος σου ευκολα το ξανακατασκευαζεις η το τποποποιεις οπως εσυ θελεις.ετσι με τον καινουριο εμπρος μεταλλικο προφυλακτηρα χρειαστηκε να γινει τροποποιηση στην εμπρος ποδια αλουμινιου αφου ητανε πολυ χαμηλα οσον αφορα το εμπρος της μερος.η ποδια δεχτηκε ακομη ενα στραντζαρισμα σχεδον 45μοιρων στο εμπρος της τμημα για να παρει την τελικη της μορφη.επισης αλλαξα και τις εμπρος βασεις με αλλες απλουστερες αφου πλεον το bull bar δεν υπαρχει.υποβαλλω και σχετικη φωτο..
Εικόνα
με πρασινη γραμμη ειναι τα εμπρος σημεια προσδεσης της ποδιας τοσο στην ιδια οσο και στο σασι του gv και με κοκκινη γραμμη ειναι το σημειο οπου εγινε το στραντζαρισμα.απο τοτε που τοποθετησα τις ποδιες ειμαι πολυ ηρεμος οπου και αν χωσω το gv.οι ποδιες ειναι απο τα σημαντικοτερα παρελκομενα του τζηπ ειτε το χωνεις ειτε οχι.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Δεκ 2007, 21:00

Μιας και δεν ησυχάζεις, σκέψου μήπως κάνεις τρύπες ώστε να αερίζεται το διαφορικό, αλλά και για να αλλάζεις λάδια χωρίς να τη βγάζεις. Η δική μου είναι από γαλβανιζε λαμαρίνα 4 χιλ. και βγήκε πολύ βαριά, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Δεκ 2007, 21:28

ετσι γυμνο που ειναι μπροστα απο αερα αλλο τιποτα.επισης το αλλουμινιο απο μονο του αποτελει και "ψυκτρα".οι τρυπες απο κατω με προβληματιζουν πολυ γιατι αν σκαλωσει καμια πετρα εκει πιστευω πιο ευκολα θα καταστρεψει την ποδια.η ποδια στο gv μου πρεπει να αφαιρειται γιατι δεν μπορω να αλλαξω το φιλτρο.εξαλλου δεν θελει πολυ χρονο.5'για να βγει και 10'για να μπει.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 09 Δεκ 2007, 21:32

στο T-CASE εχεις ποδια?η το εχεις γυμνο?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό cousto » 09 Δεκ 2007, 21:46

xontros έγραψε:Μιας και δεν ησυχάζεις, σκέψου μήπως κάνεις τρύπες ώστε να αερίζεται το διαφορικό, αλλά και για να αλλάζεις λάδια χωρίς να τη βγάζεις. Η δική μου είναι από γαλβανιζε λαμαρίνα 4 χιλ. και βγήκε πολύ βαριά, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο...

Μιχαλη χαμηλωμενο σε βλεπω... :roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
cousto
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 24 Οκτ 2007, 14:24
Τοποθεσία: ΡΑΦΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό xontros » 09 Δεκ 2007, 23:30

Σωστό αυτό για το αλουμίνιο, αλλά από τη μιά καλύτερα να είναι πιο δροσερό, και από την άλλη έχω σιδερένιο ;-) Στο transfer δεν έβαλα, παρότι έχει ετοιμες τρύπες σε γέφυρα του σασί, κάποια στιγμή θα βάλω, έστω και λεπτή!
Αντώνη, ενηληκιώθηκε και δεν παίρνει ύψος πλέον :-) :-) :-)
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό boscobalaban » 10 Δεκ 2007, 18:23

Ρε παιδια για στειλτε καμια κοντινη φωτο και πειτε καμια ιδεα για την ποδια του T-CASE για το grand vitara κοντο (2003). Βασικα σε ποιο σημειο βιδωνει το μπροστα της μερος γιατι η γεφυρα μου εχει τρυπες αλλα δεν εχει παξιμαδια και ουτε μπορεις να βαλεις
Άβαταρ μέλους
boscobalaban
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 43
Εγγραφή: 07 Ιούλ 2007, 15:02
Τοποθεσία: αθηνα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Δεκ 2007, 22:51

Δημητρη παρε μια φωτο απο την δικια μου που φαινεται που εχω ανοιξει τρυπες εγω πανω στη βαση του t-case.
Εικόνα
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » 23 Δεκ 2007, 23:22

Παλληκαρια με NEW G.V., νομιζω οτι οι ποδιες που εβαλα ειναι μια καλη και οικονομικη λυση.Η μια καλυπτει ολο τον κινητηρα και η αλλη μια μικρη το βοηθητικο.Στο βουνο που πηγα,σε σχετικα δυσκολα κομματια,βρηκαν και οι δυο,γδαρθηκαν,αλλα ολα καλα και μεχρι εκει.Να σας πω οτι μου κοστισαν 390 ευρω.Και κατι ευχαριστο ακομη.Εκει που τις τοποθετησα μου ειπε οτι μπαινει εργατης ανετα, και μαλιστα χωραει μεσα απο τον προφυλακτηρα,χωρις να φαινεται
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 18:47
Τοποθεσία: iraklio attikis

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 23 Δεκ 2007, 23:33

φιλε καλιακούδα βάλε φώτος αν μπορείς ωστε να τις δούμε και απο κάτω επισεις αν μπορεις γινε πιο αναλυτικός οσον αφορά την τιμη.... 390 ευρω και οι 2 μαζι με εργασια ??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » 24 Δεκ 2007, 00:28

Αγαπητε dimi 390ευρω τοποθετημενες.Οταν θα ξαναβγω στο βουνο και χρειαστει να το σηκωσω για να πλυθει,τοτε θα βγαλω φωτο και στις δυο.Κριμα, δεν το σκεφτηκα προχθες.Ελεγα να μην πω,για λογους διαφημισης,απο που τις εβαλα ,αλλα ας ειναι....Μπες στο ΧΜC.gr.H ποδια του καρτερ ειναι απο το δικο μου.Δεν ξερω μαλιστα γιατι δεν εβαλε και την φατσα της ποδιας απο μπροστα,γιατι ειναι πολυ ομορφη.Το μονο που με χαλασε λιγο ,ειναι ενας μικρος συντονισμος της μπροστινης,μονο στην 1η ανεβαζοντας στροφες,αλλα λιγο το κακο.
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 18:47
Τοποθεσία: iraklio attikis

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » 24 Δεκ 2007, 19:50

ιδου και η ...φατσα της μπροστινης
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 18:47
Τοποθεσία: iraklio attikis

Δημοσίευσηαπό kfanis » 24 Δεκ 2007, 23:00

Φίλε kaliakouda τις είδα πρίν τις ανεβάσεις!
Στό pc του Ανδρέα σήμερα! :wink:
Πολύ καλές, και εμφανίσιμες!!!
Έκλεισα και εγώ σήμερα να τις βάλω! Μπροστινή, βοηθητικού, και σωληνώσεων φρένων!
Βασικά αν βρεθούμε καμμιά φορά σου χρωστάω ενα κέρασμα γιατί ήταν να ανεβάσω το δικό μου για μέτρημα, αλλά αφού πήγες το δικό σου πρώτα, πήγα με τις δουλειάς το αμάξι και γλύτωσα τα καύσιμα! :lol: :lol:

Χρόνια πολλά και καλές γιορτές!!

Φάνης :x-mas: :reindeer:
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό edelweisalexis » 25 Δεκ 2007, 00:42

Χρόνια πολλά σε όλους. Φίλε kaliakouda θα ήθελα να σε ρωτήσω για το πάχος και το υλικό των ποδιών.Διαβάζω επίσης στο φίλο kfanis για ποδιά βοηθητικού ενώ στο XMC.gr αναφέρει για μπροστινή,κάρτερ,και σωληνώσεων φρένων.
Άβαταρ μέλους
edelweisalexis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 00:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 39 επισκέπτες