Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

SX4

SX4

Δημοσίευσηαπό TLG » 04 Μαρ 2006, 19:45

Για ριξτε μια ματια εδω http://www.ne4x4.org.uk/index.php?pg=/4x4newz.php , περιπου στη μεση του αρθρου που εξηγει το i-awd της Suzuki ....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 05 Μαρ 2006, 15:59

Βρήκα και αυτό:

Εικόνα
Εικόνα

Όχι και άσχημο? :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό JATH » 06 Μαρ 2006, 12:50

ΚΑΛΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΤΩΡΑ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ. ΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΤΟ SX4 H TO DAIHATSU NEW TERIOS MΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΥΠΟΘΕΤΩ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό markd » 06 Μαρ 2006, 13:05

JATH έγραψε:ΚΑΛΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ. ΤΩΡΑ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ. ΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΙΡΝΑΤΕ ΤΟ SX4 H TO DAIHATSU NEW TERIOS MΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΥΠΟΘΕΤΩ.


Μα δέν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό JATH » 06 Μαρ 2006, 14:49

ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό markd » 06 Μαρ 2006, 19:10

Είναι σαν να συγκρίνεις AUDI Allroad και TOYOTA Land Cruiser!!!
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό louie » 13 Μαρ 2006, 10:23

οντως δεν εχουν σχεση.
ασε που η τιμη ειναι τελειως διαφορετικη, το νεο τεριος γυρω στα 21000-24000 το βλεπω
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό JATH » 13 Μαρ 2006, 11:38

ΓΙΑΤΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΤΟ SUZUKI ΕΧΕΙ ΤΡΕΙΣ ΣΚΑΛΕΣ. 1) ΚΙΝΗΣΗ ΜΟΝΟ ΜΠΡΟΣΤΑ 2) ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΜΕ ΣΥΝΕΚΤΙΚΟ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ ΚΑΙ 3) ΚΛΕΙΔΩΜΑ 50/50 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 60 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ. ΚΑΙ AΠΟ OTI ΔΙΑΒΑΣΑ ΣE TEST ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ. ΤΟ DAIHATSU ΕΧΕΙ ΜΟΝΙΜΗ
ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ. ΚΑΙ LSD.
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ 19 ΕΚΑΤΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ SUZUKI ΚΑΙ 20 ΓΙΑ ΤΟ DAIHATSU. ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ OI ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΩΝ 2000 ΕΥΡΩ. ΑΡΑ ΤΟ ΣΥΝ ΤΟΥ DAIHATSU ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΜΕ ΤΟ LSD ΠΟΥ ΟΝΤΩΣ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑ ΠΟΝΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΠΩΣ ΠΡΟΑΝΕΦΕΡΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ SUZUKI ΤΑ ΠΑΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΩΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ DAIHATSU ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ESP. ΑΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 21000/23000 EΥΡΩ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΔΙΛΗΜΜΑ.
ΑΝ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΜΕ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 13 Μαρ 2006, 17:39

Μπορει το sujuki μεν να εχει μεγαλυτερους χωρους αλλα αν το πας για off road οχι τιποτα τρελο κατι απλο κ συναντησης νεροφαγομα το sujuki θα εχει τις ιδιες γωνιες αποφυγης με το Daihatsu??? Παντως το sujuki δεν θα το πηγαινα ποτε του π.χ. στο βουνο της πεντελης τα δρομακια αλλα μονο σε καμια αραχωβα με χιονια η στα αγραφα που εκει χρειαζετε τετρακινηση λογο δρομων κ καιρικων συνθηκων. Αλλα το sujuki ειναι πιο sport κ το daihatsu πιο off road στιλακι. Αρα καμια σχεση κ ας εχουν καποια πραγματα σχεδον ιδια!!!
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό markd » 13 Μαρ 2006, 17:44

heroicentaur έγραψε:Μπορει το sujuki μεν να εχει μεγαλυτερους χωρους αλλα αν το πας για off road οχι τιποτα τρελο κατι απλο κ συναντησης νεροφαγομα το sujuki θα εχει τις ιδιες γωνιες αποφυγης με το Daihatsu??? Παντως το sujuki δεν θα το πηγαινα ποτε του π.χ. στο βουνο της πεντελης τα δρομακια αλλα μονο σε καμια αραχωβα με χιονια η στα αγραφα που εκει χρειαζετε τετρακινηση λογο δρομων κ καιρικων συνθηκων. Αλλα το sujuki ειναι πιο sport κ το daihatsu πιο off road στιλακι. Αρα καμια σχεση κ ας εχουν καποια πραγματα σχεδον ιδια!!!


:thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft: :thumbleft:
Το πηρα το ρημαδι!
Άβαταρ μέλους
markd
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 5349
Εγγραφή: 07 Μαρ 2005, 21:26
Τοποθεσία: ή εδώ ή εκεί

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 13 Μαρ 2006, 17:49

Thanks markd απαντω σε ερωτηματα μονο οταν μπορω κ ξερω πως θα εχω καποιο δικιο χωρις πολλα πολλα λογια
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό virus » 13 Μαρ 2006, 20:46

στα αγραφα δυσκολα με το suzuki to συγκεκριμενο
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό JATH » 14 Μαρ 2006, 09:22

ΤΟ ΑUTOTRITH ΕΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΟΚΙΜΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ (ΟΧΙ ΠΛΗΡΕΣ ΤΕΣΤ) ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΛΑΣΠΕΣ/ΧΙΟΝΙ/ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΙΔΑΝΙΚΟ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΣΚΛΗΡΗ ΧΡΗΣΗ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ. ΕΚΕΙΝΟ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 18000 ΕΥΡΩ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Δημοσίευσηαπό louie » 15 Μαρ 2006, 09:46

ναι εκεί κυμαίνεται τριγυρω με το terios στα 22000... συμφωνώ με τους προλαλήσαντες, είναι διαφορετικός ο προσανατολισμός του κάθε μοντέλου, έχω την αμυδρή εντύπωση ότι βγηκε σε μια κατήγορια που εχει να κανει περισσοτερο με αυτοκίνητο πόλεως παρα με off road
Αυτό που εγω δεν καταλαβαίνω αφενώς είναι το γιατί η suzuki εβγαλε τετοιο αμάξι, το ignis δεν της εφτανε στην κατηγορία? Βέβαια θα μου πείτε έρχεται και το Note και το sendici.
Απ την άλλη χαίρομαι ότι υιοθετεί το 4wd σε πολλά μοντέλα της (ακόμα και στο swiftaki) και να μου το θυμηθείτε θα ακολουθήσει πολύ κόσμος...
Αλήθεια πως την ονομάζεις μια τέτοια κατηγορια? sport 4wd?????
Άβαταρ μέλους
louie
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 34
Εγγραφή: 21 Φεβ 2006, 01:23
Τοποθεσία: athina

Δημοσίευσηαπό JATH » 15 Μαρ 2006, 10:12

ΕΓΩ ΠΑΙΔΙΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ (SUZUKI ΓΑΡ) ΤΗΝ ΙΚΑΝΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ 11.5 Δ ΣΕ 0-100 ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΩΝ 170 ΧΙΛ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ AUTO TRITH ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΕΤΑ ΣΥΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΚΑΛΑ. ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΛΙΓΟΙ ΘΑ ΚΟΛΛΗΣΟΥΝ (ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΩ) ΣΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ JEEP. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΣΚΙΖΕΙΣ ΓΙΑ 2/3 ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ ΤΑ 18000 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ 30000 ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΣΕΒΑΣΤΕΣ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΝ Η ΤΙΜΗ ΤΟΥ TERIOS ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΠΛΗΣΙΑ ΙΣΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΠΟΥ 5000 ΕΥΡΩ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ 22900 ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΙ TO TERIOS ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ NEO GRAND VITARA 1600 ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ PAJERO PININ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΧΕΙ 24000 ΕΥΡΩ
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 27 επισκέπτες