Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

IGNIS 4x4 Πρόβλημα με χιονι

Re: IGNIS 4x4 Πρόβλημα με χιονι

Δημοσίευσηαπό babou » 12 Μαρ 2006, 20:12

Επειδή το θέμα αρχίζει να ξεφεύγει και επειδή μου κανει εντυπώση που και ακόμα οι ιδιοκτήτες του
Ignis δε ξέρουν πως δουλεύει η τετρακίνηση πρέπει να σας παραθέσω τα εξής.
Στο Ignis η τετρακίνηση αποτελείται από έναν άξονα μετάδοσης, το συνεκτικό συμπλέκτη και το πίσω διαφορικό.
H εμπλοκή είναι αυτόματη (καμία παρέμβαση δε χρειάζεται από τη μεριά του οδηγού), από τη στιγμή που οι εμπρός τροχοί σπινάρουν, μεταφέροντας μέχρι και 50% της ροπής στον πίσω άξονα.
Αυτό σημαίνει πολύ απλα οτι το Ignis δεν έχει κάποιο διακόπτη που εμπλέκει τη τετρακίνηση καθώς ουτε και λαμπάκι που να γράφει 4Χ4 στο ταμπλο γιατί τοτε θα είχαμε φωτορυθμικά!!!!!
Καμία σχέση με Vitara είναι μέρα με τη νύχτα μη τα συγκρίνετε.

Αυτά είχα να πω και please προσεχετε τι λέτε γιατι στο τέλος θα μείνω φαλακρός.
:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P
Άβαταρ μέλους
babou
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 18:31
Τοποθεσία: ATHENS

Re: IGNIS 4x4 Πρόβλημα με χιονι

Δημοσίευσηαπό zapmaria » 12 Μαρ 2006, 23:06

O συνεκτικός συμπλέκτης αντιλαμβάνεται τη διαφορά περιστροφής των τροχών, σε αντίθεση με το Torsen, το οποίο αντιλαμβάνεται τη διαφορά ροπής ανάμεσα σε δυο άξονες. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά περιστροφής, τόσο μεγαλύτερη είναι η μεταφορά ροπής. Σε πολλούς από εμάς δημιουργείται λανθασμένη εντύπωση ότι η τετρακίνηση σε αρκετά SUV εμπλέκεται -υπό κανονικές συνθήκες- και σε ευθεία πορεία, όπως, για παράδειγμα, δείχνουν τα ημιαξόνια ενός Honda CR-V καθώς περιστρέφονται. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι τα ημιαξόνια εξακολουθούν να περιστρέφονται, ακόμα και αν δεν μεταδίδεται ροπή στην άτρακτο, επειδή είναι αρθρωμένα με τους τροχούς.

Το βασικότερο μειονέκτημα του συνεκτικού συμπλέκτη έγκειται στη χρονική υστέρηση του συστήματος από τη στιγμή που θα γίνει αντιληπτή η διαφορά περιστροφής έως και τη μεταφορά της ροπής. Για να μειωθεί αυτή η καθυστέρηση, αρκετοί κατασκευαστές ρυθμίζουν την κατανομή ακόμα και σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, σε ποσοστό περίπου 95% εμπρός και 5% πίσω. Επίσης, ένα άλλο βασικό μειονέκτημα εμφανίζεται όταν κολλήσουν και οι τέσσερις τροχοί του αυτοκινήτου. Τότε, τις περισσότερες φορές, είναι αδύνατη η μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς, διότι δεν είναι εφικτή η ενεργοποίηση του συμπλέκτη.(από το in.gr)
Πάμε Νυμφαίο

SUZUKI IGNIS 4x4
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zapmaria
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 3670
Εγγραφή: 09 Φεβ 2006, 09:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: IGNIS 4x4 Πρόβλημα με χιονι

Δημοσίευσηαπό georgeh » 13 Μαρ 2006, 13:01

zapmaria έγραψε:O συνεκτικός συμπλέκτης αντιλαμβάνεται τη διαφορά περιστροφής των τροχών, σε αντίθεση με το Torsen, το οποίο αντιλαμβάνεται τη διαφορά ροπής ανάμεσα σε δυο άξονες. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά περιστροφής, τόσο μεγαλύτερη είναι η μεταφορά ροπής. Σε πολλούς από εμάς δημιουργείται λανθασμένη εντύπωση ότι η τετρακίνηση σε αρκετά SUV εμπλέκεται -υπό κανονικές συνθήκες- και σε ευθεία πορεία, όπως, για παράδειγμα, δείχνουν τα ημιαξόνια ενός Honda CR-V καθώς περιστρέφονται. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι τα ημιαξόνια εξακολουθούν να περιστρέφονται, ακόμα και αν δεν μεταδίδεται ροπή στην άτρακτο, επειδή είναι αρθρωμένα με τους τροχούς.

Το βασικότερο μειονέκτημα του συνεκτικού συμπλέκτη έγκειται στη χρονική υστέρηση του συστήματος από τη στιγμή που θα γίνει αντιληπτή η διαφορά περιστροφής έως και τη μεταφορά της ροπής. Για να μειωθεί αυτή η καθυστέρηση, αρκετοί κατασκευαστές ρυθμίζουν την κατανομή ακόμα και σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, σε ποσοστό περίπου 95% εμπρός και 5% πίσω. Επίσης, ένα άλλο βασικό μειονέκτημα εμφανίζεται όταν κολλήσουν και οι τέσσερις τροχοί του αυτοκινήτου. Τότε, τις περισσότερες φορές, είναι αδύνατη η μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς, διότι δεν είναι εφικτή η ενεργοποίηση του συμπλέκτη.(από το in.gr)


Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλες τις απαντήσεις σας γιατί οι άνθρωποι τις suzuki δυστυχώς δεν μου δώσανε πληροφορίες όταν τους τις ζήτησα!!
το ΣΚ έκανα μια δοκιμή σε λάσπη και όντως το παραπάνω άρθρο έχει απόλυτο δίκιο
Δηλαδή
Όταν πήγα σε μία ανηφόρα με λάσπη σιγά σιγά μόνο οι εμπρός τροχοί σπινάρανε (είχα ένα φίλο μου από έξω για να διαπιστώσει αν σπίναρε ο τροχός που δεν έβλεπα).
Οτάν ξαναπήγα στην ίδια ανηφόρα με λίγο περισότερη ταχύτητα άρχισαν να λειτουργούνε όλοι οι τροχοί και ανέβηκα την ανηφόρα με την λάσπη.
Και ερωτώ τώρα!!!
Γίνεται να έχω περισότερο ποσοστό εμπλκοκής στο πίσω άξονα???
Άβαταρ μέλους
georgeh
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 09 Μαρ 2006, 10:56
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: IGNIS 4x4 Πρόβλημα με χιονι

Δημοσίευσηαπό babou » 13 Μαρ 2006, 16:14

georgeh έγραψε:
zapmaria έγραψε:O συνεκτικός συμπλέκτης αντιλαμβάνεται τη διαφορά περιστροφής των τροχών, σε αντίθεση με το Torsen, το οποίο αντιλαμβάνεται τη διαφορά ροπής ανάμεσα σε δυο άξονες. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά περιστροφής, τόσο μεγαλύτερη είναι η μεταφορά ροπής. Σε πολλούς από εμάς δημιουργείται λανθασμένη εντύπωση ότι η τετρακίνηση σε αρκετά SUV εμπλέκεται -υπό κανονικές συνθήκες- και σε ευθεία πορεία, όπως, για παράδειγμα, δείχνουν τα ημιαξόνια ενός Honda CR-V καθώς περιστρέφονται. Ο λόγος δεν είναι άλλος από το ότι τα ημιαξόνια εξακολουθούν να περιστρέφονται, ακόμα και αν δεν μεταδίδεται ροπή στην άτρακτο, επειδή είναι αρθρωμένα με τους τροχούς.

Το βασικότερο μειονέκτημα του συνεκτικού συμπλέκτη έγκειται στη χρονική υστέρηση του συστήματος από τη στιγμή που θα γίνει αντιληπτή η διαφορά περιστροφής έως και τη μεταφορά της ροπής. Για να μειωθεί αυτή η καθυστέρηση, αρκετοί κατασκευαστές ρυθμίζουν την κατανομή ακόμα και σε φυσιολογικές συνθήκες κίνησης, σε ποσοστό περίπου 95% εμπρός και 5% πίσω. Επίσης, ένα άλλο βασικό μειονέκτημα εμφανίζεται όταν κολλήσουν και οι τέσσερις τροχοί του αυτοκινήτου. Τότε, τις περισσότερες φορές, είναι αδύνατη η μετάδοση και στους τέσσερις τροχούς, διότι δεν είναι εφικτή η ενεργοποίηση του συμπλέκτη.(από το in.gr)


Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλες τις απαντήσεις σας γιατί οι άνθρωποι τις suzuki δυστυχώς δεν μου δώσανε πληροφορίες όταν τους τις ζήτησα!!
το ΣΚ έκανα μια δοκιμή σε λάσπη και όντως το παραπάνω άρθρο έχει απόλυτο δίκιο
Δηλαδή
Όταν πήγα σε μία ανηφόρα με λάσπη σιγά σιγά μόνο οι εμπρός τροχοί σπινάρανε (είχα ένα φίλο μου από έξω για να διαπιστώσει αν σπίναρε ο τροχός που δεν έβλεπα).
Οτάν ξαναπήγα στην ίδια ανηφόρα με λίγο περισότερη ταχύτητα άρχισαν να λειτουργούνε όλοι οι τροχοί και ανέβηκα την ανηφόρα με την λάσπη.
Και ερωτώ τώρα!!!
Γίνεται να έχω περισότερο ποσοστό εμπλκοκής στο πίσω άξονα???



Οχι δυστυχως μονο το 50% μπορει να φθασει στο πισω :wink:
Άβαταρ μέλους
babou
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 23 Σεπ 2005, 18:31
Τοποθεσία: ATHENS

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες