Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW GV PROBLEMS

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό PKKGV2006 » 06 Μάιος 2006, 12:13

Αγορασα 9/2005 το νεο gv 2000 cc M/T.Έχω τριγμούς εμπρός αριστερά στο τζάμι και ελαφρό vibration στο μοχλό των ταχυτήτων σε μεγάλες ταχύτητες.Υπάρχει κάποιος να μιλήσουμε γι αυτό.
Κατα τα άλλα το αμάγι είναι τέλειο
Υ.Γ έχω suzuki εδώ και 16 χρόνια (samurai-92 vitara 8v cabrio-97 vitara 16 5D-98 vitara V6-98 )
Άβαταρ μέλους
PKKGV2006
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μάιος 2006, 12:02

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό Dervis » 06 Μάιος 2006, 14:11

Και εγω εχω το ιδιο προβλημα και στα δυο τζαμια...καποια λυση :?: :?:
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό Storm » 06 Μάιος 2006, 16:08

Από τα λίγα που ξέρω ...
-Αν οι τριγμοί είναι με κλειστό το τζάμι τότε μάλλον έχει μπόσικα στο κούμπωμα ή θέλουν σφίξιμο οι βίδες συγκράτησης στην βάση. Οπότε μία επίσκεψη σε συνεργείο θα επιλύσει το πρόβλημα.
-Αν οι τριγμοί είναι με ανοικτό το τζάμι τότε δεν νομίζω να μπορεί να γίνει κάτι, υποπτεύομαι ότι τα τζάμια συντονίζουν, οπότε έχουμε αεροδυναμικούς τριγμούς ... Σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα έχουν αυτό το πρόβλημα.
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό rav_2_b » 06 Μάιος 2006, 16:47

Αυτό με τα ανοικτά πίσω τζάμια το έχει σε πολύ έντονο βαθμό και το cherokee το καινούργιο. Νομίζεις ότι τρίζει όλο το αμάξι.
Άβαταρ μέλους
rav_2_b
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: 14 Μαρ 2006, 09:14
Τοποθεσία: Μαρούσι Αττικής

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό Dervis » 06 Μάιος 2006, 18:57

Εμενα δεν ειναι σε τετοιο βαθμο αλλα αμα τα εχω μισα ανοιχτα τριζουν...πιστευω οτι κατι γινεται θα ρωτησω και στο service..παντως δεν ειναι τιποτα το ιδιαιτερο αυτο το προβλημα..
Άβαταρ μέλους
Dervis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: 24 Ιαν 2006, 10:48
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό Storm » 06 Μάιος 2006, 22:01

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα είχα με το προηγούμενο αμάξι μου (Peugeot 206) όταν κατέβαζα τα παράθυρα. Δυστυχώς δεν διορθώθηκε.
Στο αμάξι που έχω τώρα (Astra) δεν έχει τέτοιο πρόβλημα. Ωστόσο μία εύκολη λύση είναι οι ανεμοθραύστες. Τους έχω βάλει στο ASTRA μαύροι/φιμέ με 40 euro και πραγματικά αξίζουν τα λεφτά τους. Εκτός των άλλων μπορώ να ανοίξω τα παράθυρα περίπου 10 εκατοστά χωρίς να μπαίνει μέσα βροχή ή αέρας από την κίνηση του αυτοκινήτου.

Πάντως αυτοκίνητα τύπου SUV είναι φυσικό να έχουν τέτοια μικρο-προβλήματα αφού η αεροδυναμική τους δεν είναι και η καλύτερη ...
Pinin 3D-1800/2006
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Δημοσίευσηαπό TLG » 07 Μάιος 2006, 08:57

Κ εγω στο Peugeot 407 εχω πολλα τριξιματα στο δεξι τζαμι ειδικα οταν ειναι ανοιχτο ....
Όσον αφορα το GV κοιτα (απλα απο περιεργεια) μηπως εχεις δυο απο τα βρεφικα του και μοναδικα προβληματακια ...το τριξιμο δεξια στο ταμπλο κ ενα προβληματακι με μια βαση μηχανης .....τσεκαρε τα για καλο κ για κακο δεν χανεις τιποτα....
Για το vibration στον μοχλο ειναι αισθητο σε πολυ μικρο βαθμο απο μικρες ταχυτητες ...και ειναι ενα απο τα "μειονεκτηματα" του αυτοκινητου ...
Εμενα παντως δεν μου φανταζει καθολου ενοχλητικος αυτος ο κραδασμος...
Αν ομως νομιζεις οτι ειναι πανω απο φυσιολογικος τοτε ...συνεργειο γρηγορα !!
Κατα τα αλλα οντως ειναι πολυ καλο αμαξι και ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ ...οπως κ το προηγουμενο GV ... :D :D
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό PKKGV2006 » 08 Μάιος 2006, 12:08

Καλημέρα, Το τρίξιμο πιθανά να είναι απο την επαφή μεταλλικών μερών του πλαισίου με αυτό του παμπρίζ και σε μία παλιότερη επίσκεψη που είχα κάνει στο service του Αλίμου μου είχαν κάνει μία εφαρμογή που κράτησε περίπου 1 μήνα αλλά ξαναπαρουσιάστηκε το ίδιο τρίξιμο.
Σε σχέση με το vibration στο Transfer θα προσέξω πιθανά τις βάσεις όπως είπατε και θα επικοινωνήσω με τον υπεύθυνο τεχνικό σύμβουλο της SUZUKI για την λύση του προβλήματος.
Αν κάποιος έχει αντιμετωπήσει τα ίδια ζητήματα , baby model, που πιστεύω πως είναι, ας μου απαντήσει.Πάντως θα το ψάξω αρκετά.
Άβαταρ μέλους
PKKGV2006
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μάιος 2006, 12:02

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό DimitrisEscudo » 08 Μάιος 2006, 12:25

σορρυ ρε παιδια αλλα τωρα αυτα δεν ειναι προβληματα αυτο που εβγαλε εμενα με τον κεντρικο και το τρανσφερ ΗΤΑΝ προβλημα. ευτηχως υπαρχει καλη διαθεση στην αντιπροσωπεια για εγγυηση κατι που ΔΕΝ το κανει η Toyota και 3 χρονια εγγυηση ανταλακτικου μεγαλο πραγμα. α και δεν ειμαι υπαλληλος της suzuki απλα ειχα toyota παλια και ξερω.
Άβαταρ μέλους
DimitrisEscudo
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 13:28
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό PKKGV2006 » 08 Μάιος 2006, 15:05

θα ήθελα να μάθω αν σου παρουσίαζε τριγμό-συντονισμό ο μοχλός των ταχυτήτων και πώς έμαθες ότι το πρόβλημα ήταν στην βάση της μηχανής.Σε ποιό Service (εξουσιοδοτημένο πιθανά)έγινε η διάγνωση για να πάω και εγώ?
Για τα τριξίματα δεν ανησυχώ ιδιαίτερα και πιστεύω πως θα το λύσω.Για το κιβώτιο ( άν είναι εκεί το θέμα ) προβληματίζομαι λίγο.Πάντως το παρουσίασε μετά απο τα 5.000km και μέχρι τότε και με πολλά km ήταν τέλειο χωρίς τριγμούς και συντονισμούς.
Πές μου σε παρακαλώ και το κωδικό του εξαρτήματος που σου έβαλαν το οποίο αναφέρεται στο τιμολόγιο για να το δώ και να το αντιπαραβάλλω γιατί έχω δεί ουκ ολίγα.
Πραγματικά άν δεν βρώ λύση θα τρελαθώ .
Υ.Γ Διάβαζα το Forum εδώ και καιρό και είμαι εντυπωσιασμένος . Μακάρι όλοι οι νέοι ιδιοκτήτες του GV να λέμε τις απόψεις μας και τους προβληματισμούς μας και όχι μόνο.Υπ όψιν πως το δικό μου GV είναι το 506 αυτοκίνητο που βγήκε από την παραγωγή.Αν θέλετε να σας πω πώς το έμαθα υπομονή μέχρι την αυριανή επαφή μας.

Ετσι για να βρίσκουμε κάτι να πούμε.
Περιμένω απάντηση στα ερωτήματά μου.

PKKGV2006
Άβαταρ μέλους
PKKGV2006
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μάιος 2006, 12:02

Re: NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό Storm » 08 Μάιος 2006, 16:56

PKKGV2006 έγραψε:Υπ όψιν πως το δικό μου GV είναι το 506 αυτοκίνητο που βγήκε από την παραγωγή.


To 506 της παγκόσμιας παραγωγής? Φαντάζομαι ότι το είχες παραγγείλει πριν ξεκινήσει η παραγωγή? :?:
Το 5πορτο βγήκε πρώτο στην παραγωγή και μετά το 3θυρο αν δεν κάνω λάθος ε? :?:

Ελπίζω σύντομα να βρεις λύση στα προβλήματα του GV ... :)
Storm
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 159
Εγγραφή: 21 Απρ 2006, 20:54
Τοποθεσία: ΛΑΚΟΥΒΟΧΩΡΙ ΑΤΤΙΚΗΣ

Re: NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό Saga » 08 Μάιος 2006, 20:31

DimitrisEscudo έγραψε:κατι που ΔΕΝ το κανει η Toyota και 3 χρονια εγγυηση ανταλακτικου μεγαλο πραγμα. α και δεν ειμαι υπαλληλος της suzuki απλα ειχα toyota παλια και ξερω.

το εχεις ξαναγράψει ,
μου εκανε μεγάλη εντυπώση και το ρώτησα .
Η εγγγύηση πχ του Rav είναι για 180.000χλμ η 6 χρόνια ,και καλύπτει κάθε μηχανικό μέρος του αυτοκινήτου.Σκουριά και ελλατώματα στην βαφή 3 χρόνια ,ανεξάρτητα των χλμ,και αντισκωριακή εγγύηση 12χρόνων.

...Κάτι που μου εκανε εντύπωση ήταν αυτό που εγινε φέτος τον Ιανουάριο,οπου ανακάλεσε 193 Rav πρωτής γενεάς ,μοντέλο 1995!!!,για να τους αλλάξει ελατήρια της μπροστινής ανάρτησης.
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Re: NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 09 Μάιος 2006, 14:41

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ

ΕΓΩ ΕΧΩ "ΠΑΛΑΙΑ ΓΕΝΙΑ" ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ 20.000 ΧΛΜ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΤΡΙΓΜΟ ΟΥΤΕ ΘΟΡΥΒΟ ΑΠΟ ΜΕΤΑΔΩΣΗ.
ΤΙ ΑΛΛΑΞΕ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ?
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό PKKGV2006 » 09 Μάιος 2006, 15:33

Καλησπέρα,
Δεν ξέρω τι έχει αλλάξει αλλά το παλιό που το είχα οδηγήσει δεν έχει καμία σχέση με το νέο(απο πλευράς αίσθησης κιβωτίου και ακρίβειας).Το νέο είναι σαφώς πιο καλό.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο συντονισμός οφείλεται σε πιθανή αστοχία κάποιας βάσης του σασμάν ή χρειάζεται κάποιο σφύξιμο .Σε παλαιότερη επισκεψή μου στο Service του Αλίμου κάτι έκαναν , το έφτιαξαν παροδικά αλλά στο πρώτο ταξίδι με πολλά km , περίπου 160-165/h μου παρουσιάστηκε πάλι.
Παρακαλώ τον φίλο με το αυτόματο να μου πεί το συνεργείο που πήγε για να πάω.Η τετρακίνηση δουλεύει άψογα και σε σχέση με το V6 Model 98 που είχα μάλλον μπορώ να πάω πιο μακριά και σαφώς πιο άνετα.
Απο επιδόσεις ,έχω περίπου 11.000 km και έχω δεί στο ταχύμετρο 190km χωρίς μεγάλη προσπάθεια και οι ρεπρίζ σαφώς βελτιώθηκαν .
Εκτός δρόμου σε πάγο και χιόνι με μπλοκέ και χωρίς κοντά , στην λίμνη Πλαστήρα κινήθηκα άνετα και χωρίς αλυσίδες .Σε χώμα η συμπεριφορά είναι με πολλά km είναι ουδέτερη αλλά σε λάσπη με κρατάνε μακριά τα μαμα λάστιχα και περιμένω το χειμώνα να τα αλλάξω (πάντα σε 16αρες ζάντες).
Περιμένω το συνεργείο του φίλου που το πήγε .Για να βρείτε τον αριθμό παραγωγής κοιτάξτε τον αριθμό πλαισίου και θα καταλάβετε την σειρά παραγωγής.Πάντως τα καινούργια είναι made in Japan γιατί όπου νά ναι θα παρουσιαστούν και τα μη , όπως και στα παλαιότερα.
Φιλικά και με ευχές για καλά χιλιόμετρα στους νέους κατόχους
PKKGV2006
Άβαταρ μέλους
PKKGV2006
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μάιος 2006, 12:02

Δημοσίευσηαπό PKKGV2006 » 09 Ιουν 2006, 16:17

καλησπέρα,
Το πρόβλημα πιστεύω πως λύθηκε.
Η δοκιμή που έκανα χθές βράδυ 8-6-06 στην Αττική οδό , αφού παρέλαβα το GV μετά απο 10 μέρες παραμονή στο συνεργείο της Personal Best στον Άλιμο με έπεισε ότι το συνεργείο έκανε καλή δουλειά.
Έλπίζω να σας ικανοποίησα με την απαντησή μου.
Θα ήθελα πάντως να αναφέρω την άψογη συμπεριφορά του κυρίου Μπάφη στον Άλιμο και την αμέριστη συνεργασία του κυρίου Θεοδώρου Υπεύθυνου Τεχνικού Συμβούλου της ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ με τον οποίο επικοινώνησα αρκετές φορές.
Το αποτέλεσμα ήταν άριστο και το βράδυ στην έρημη Αττική Οδό η συμπεριφορά του μοχλού ταχυτήτων ήταν άψογη.Σημ: χτύπησα 195χλμ στο κοντέρ με περίπου 6.000 στροφές και κανένας συντονισμός.
Ελπίζω να έχω και την ίδια συμπεριφορά και στο ταξίδι που προετοιμάζω.

Εφόσον θέλει κάποιος να κάνουμε στην Λίμνη Πλαστήρα τέλη Ιουνίου περίπου 180 χλμ σε χώμα (easy drive)και να διασχίσουμε τα Άγραφα ,σε συνεργασία με έναν τοπικό φίλο και 4χ4roader, να μείνει σε επαφή και θα μιλήσουμε.
PKK GV 2006
Άβαταρ μέλους
PKKGV2006
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μάιος 2006, 12:02

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες