Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό TLG » 30 Ιουν 2006, 23:43

grandjohn έγραψε:1.Εσείς σε μεγάλες ταχυτητες 120-150 τι αίσθηση εχετε απο τιμόνι - συστημα διέυθυνσης;
2.Πως ειναι δυνατο ενα καινούργιο αμάξι με 6500 χλμ να τρίζει το τιμόνι του σαν τρελό,σε οτι test drive και αν του έχει γίνει;
Αναμένω τις απόψεις σας..



Ως γνωστον ειμαι εδω και 3,5 μηνες κατοχος του νεου GV ....
Ως αναφορα το προβλημα που αναφερεις , μηπως εννοεις τρεμει και οχι τριζει ???
Αυτο που περιγραφεις ειναι μαλλον προβλημα ζυγοσταθμισης ...
Περα απο αυτο τα GV test drive δεν παθαινουν τιποτα απο τον κοσμο που κανει test drive , αλλα απο τους υπαλληλους που τα "σκιζουν" τα σ/κυριακα..
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 01 Ιούλ 2006, 00:05

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις..

Ο όρος γειτονα TLG (λόγω Πετρούπολης) είναι τρέμει και οχι τρίζει εχεις δίκιο , και μάλιστα αυτο ειπα και εγώ στον πωλητή οτι μάλλον το αυτοκίνητο θέλει ζυγοστάθμιση.
Το θέμα ειναι ομως οτι εγω δεν ξέρω ποιος τα σκίζει , αλλά οταν λες σαν εταιρεία σε εναν άνθρωπο να ερθει να κάνει test drive σε αυτοκίνητο που πουλάς , υποτιθεται οτι πρέπει να ειναι σε τετοια κατάσταση ωστε να μπορέσει και ο άλλος να οδηγήσει τι πάει να αγοράσει.
Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα όμως περι σεβασμού εταιρείας - πελάτη..
Την Δευτέρα θα έχουν άλλο GV οπως μου είπαν , οπότε περιμένω για να βγάλω τα συμπεράσματά μου.
Σε γενικές γραμμές πάντως απο οτι διαβάζω στο Forum τα πρώτα μηνύματα ειναι καλά και αυτό ειναι ευχάριστο.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Saga » 01 Ιούλ 2006, 08:56

Ναι το ειχα οδηγήσει πριν περίπου 3 μήνες ,μια απο την αντιπροσωπεία της Συγγρού ,και μια αλλη φορά απο την κεντρική στον Ρεντη ,γιατι πιστεύω πως ήταν το ιδιο αυτοκίνητο.
Τότε δεν είχε πρόβλημα στο τιμόνι ,και μαλλον αυτο που παρατήρησες είναι το αποτέλεσμα απο την χρήση του αυτοκινήτου ως όχημα δοκιμών.
Βέβαια κάποιο συμπέρασμα βγαίνει για σκληρή χρήση κτλπ κλτπ.
Ο μοχλός των ταχυτήτων πως σου φάνηκε ?γιατί την δεύτερη φορά που το ειχα κάνει Test ,είχε πραγματικό πρόβλημα ,δηλαδή ,δεν είχε το γνωστό τρέμουλο ,αλλα έμενες με την εντύπωση οτι κάτι έβρισκε εκεί μέσα .
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό TLG » 01 Ιούλ 2006, 09:56

grandjohn έγραψε:Ευχαριστώ για τις απαντήσεις..

Ο όρος γειτονα TLG (λόγω Πετρούπολης) είναι τρέμει και οχι τρίζει εχεις δίκιο , και μάλιστα αυτο ειπα και εγώ στον πωλητή οτι μάλλον το αυτοκίνητο θέλει ζυγοστάθμιση.
Το θέμα ειναι ομως οτι εγω δεν ξέρω ποιος τα σκίζει , αλλά οταν λες σαν εταιρεία σε εναν άνθρωπο να ερθει να κάνει test drive σε αυτοκίνητο που πουλάς , υποτιθεται οτι πρέπει να ειναι σε τετοια κατάσταση ωστε να μπορέσει και ο άλλος να οδηγήσει τι πάει να αγοράσει.
Αυτό είναι μια άλλη κουβέντα όμως περι σεβασμού εταιρείας - πελάτη..
Την Δευτέρα θα έχουν άλλο GV οπως μου είπαν , οπότε περιμένω για να βγάλω τα συμπεράσματά μου.
Σε γενικές γραμμές πάντως απο οτι διαβάζω στο Forum τα πρώτα μηνύματα ειναι καλά και αυτό ειναι ευχάριστο.



Γεια σου γειτονα ....
Ως αναφορα το ..."σκισιμο" αυτο γινεται σε πολλες αντιπροσωπειες δυστυχως .....εσυ σε ποια Suzuki πηγες ???
Κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΟ (οπως κ το προηγουμενο μοντελο αλλωστε)...και αυτο δεν το λεω μονο απο προσωπικη πειρα , αλλα μπορεις ευκολα να το διαπιστωσεις κανωντας μια ερευνα στο Internet ....
Απο θεμα ποιοτητας κυλησης και on road οδικης συμπεριφορας και παντα λαμβανοντας υπ'οψιν οτι προκειται σχεδον για καθαροαιμο :D τζιπ ειναι καταπληκτικη ....
Αν ψαχνεις για ενα αυτοκινητο 4χ4 που τα εχει ολα -εννοω το 5θυρο- (μονιμη 4κινηση,κλειδωμα,κοντες σχεσεις,ακομη και ESP/TCS) ..και σε ενδιαφερει οχι η ταχυτητα , αλλα η απολαυση μιας διαδρομης ..καλως ηλθες στον κοσμο του νεου Grand Vitara .... :D :D


Y.γ που μενεις στην Πετρουπολη ??? Αν θέλεις στειλε μου PM να πας και μια βολτα στη Suzuki στο Περιστερι ....για test drive ...
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό TLG » 01 Ιούλ 2006, 10:03

Saga έγραψε:Βέβαια κάποιο συμπέρασμα βγαίνει για σκληρή χρήση κτλπ κλτπ.
Ο μοχλός των ταχυτήτων πως σου φάνηκε ?γιατί την δεύτερη φορά που το ειχα κάνει Test ,είχε πραγματικό πρόβλημα ,δηλαδή ,δεν είχε το γνωστό τρέμουλο ,αλλα έμενες με την εντύπωση οτι κάτι έβρισκε εκεί μέσα .


Οχι ρε παιδια οτι θα βγαλουμε συμπερασμα για το νεο GV επειδη θελει ζυγοσταθμιση !!!! ....Ολα τα νεα ελαστικα χρειαζονται ζυγοσταθμιση μετα απο τα πρωτα 1000-2000χλμ....
Το μονο συμπερασμα που μπορουμε αβιαστα να βγαλουμε ειναι οτι η o Σφακιανακης πρεπει να δινει μεγαλυτερη προσοχη στα test drive αυτοκινητα ... :evil:
Ως αναφορα τον μοχλο ταχυτητων ειναι γνωστο της πασης οτι και στο προηγουμενο GV , αλλα και στο τωρινο εχει μια ποιο σκληρη αισθηση στις αλλαγες απο οτι ισως εχουμε συνηθισει ....
Αυτο ομως δεν ειναι σε καμια περιπτωση προβλημα και σιγουρα ειναι κατι που με την χρηση μετριαζεται και συνηθιζεται....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 01 Ιούλ 2006, 10:08

Το ίδιο ήταν , χρυσαφί πεντάπορτο με ενα χτύπημα πίσω αριστερα..
Αν τελικά ειναι θεμα ζυγοστάθμισης , δεν μπορεις να βγάλεις και πολλά συμπεράσματα , διοτι αμάξι παμε να πάρουμε και οχι άρμα.
Δεν ειμαι απο αυτούς που πιστευουν οτι υπάρχουν οχήματα που οτι χρήση (εντος,εκτος) τους κάνεις δεν παθαίνουν ποτε τίποτα.
Εχω κάνει εκδρομές με καθαροαιμα , που ειναι σκυλιά , αλλά αν δεν τα πρόσεχαν οι ιδιοκτήτες τους , δεν θα κάνανε ουτε <δυο μέτρα πορεία> , και το ξέρετε όσοι ασχολείστε..
Για το μοχλό ταχυτήτων ισα - ισα που η αίσθηση (αν και σκληρή σε σχέση με το vitara μου) σε γενικές γραμμές μου άρεσε , και δεν παρατήρησα ουτε τρέμουλο , αλλά ουτε σαν να βρίσκει κατι μέσα.
Μηπως ειχε κάποιο πρόβλημα και το φτιάξανε , και τωρα πρέκυψε η ζυγοστάθμιση;
Ενα δευτερο test drive με άλλο αυτοκίνητο νομίζω οτι χρειάζεται , και θα δώσω έμφαση σε τιμονι - κιβωτιο, μήπως καταλάβω τι γίνεται τελικά..
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 01 Ιούλ 2006, 10:29

Ειχα πάει στην αντιπροσωπεία πάνω στην Συγγρού στον Αγ.Σώστη.
Κοίταξε επειδή ο πωλητής έιχε καταπιεί την γλώσσα του και μου ειπαν οτι Δευτέρα θα εχουν άλλο αμάξι , θα πάω να δοκιμάσω αυτο , και αν χρειαστώ και τρίτο test drive τότε θα σου στείλω πμ.
Ειναι κρίμα πάντως, να εχεις όρεξη να πάς να οδηγήσεις ενα αμάξι που σου αρέσει , και να σου δίνουν καποιο που δεν θα καταλάβεις αυτα που θές.
Τι να πείς στην Ταγκανικα που ζούμε..(φραση, ειναι γιατι στην Ταγκανικα μπορει να ειναι καλυτερα).

Υ.ΓΣτην Πετρούπολη μένω στην Σκουφά , αν την γνωρίζεις..
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό typod » 01 Ιούλ 2006, 11:04

grandjohn έγραψε:1.Εσείς σε μεγάλες ταχυτητες 120-150 τι αίσθηση εχετε απο τιμόνι - συστημα διέυθυνσης;
2.Πως ειναι δυνατο ενα καινούργιο αμάξι με 6500 χλμ να τρίζει το τιμόνι του σαν τρελό,σε οτι test drive και αν του έχει γίνει;
Ανεφερα πριν οτι ειμαι κάτοχος Vitara για να καταλάβετε οτι δεν καβαλάω πρωτη φορά ψηλό αυτοκίνητο, ουτε τρομάζω εύκολα, απλά ηταν υπερβολικό , και δεν ξέρω αν πρέπει να το θεωρήσω μεμονομένο πρόβλημα ή κατι αλλο..
Sorry για το μεγάλο μήνυμα , και αν πεταχτηκα απο το πουθενά..
Αναμένω τις απόψεις σας..
Φίλε grandjohn ένα απο τα δυνατότερα σημεία του GV πιστεύω ότι είναι το τιμόνι και η ευστάθεια του στο ταξίδι.Το έχω απο τον 10ο του 2005 και το κυκλοφωρώ μόνο για ταξίδια και εκτός δρόμου .. είναι απίστευτο.Τώρα σχετικά με το αυτ/το του test drive όλα τα αυτοκίνητα των δοκιμών είναι κουρασμένα σε όποια αντ/πεία και να πας εκτός αν είσαι τυχερός και δεν έχει πολλά χιλιόμετρα.Επίσης θα αναφέρω ότι τον Νοέμβρη του 2005 (η αμέσως επόμενη παρτίδα απο το δικό μου) σε 80 αυτοκίνητα μετά απο υπόδειξη του εργοστασίου έγινε ζυγοστάθμιση στα κεντρικά της suzuki.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

NEW GV PROBLEMS

Δημοσίευσηαπό PKKGV2006 » 01 Ιούλ 2006, 12:23

Καλημέρα,
Σε όλους τους φίλους απο το forum,ειδικά στους κατόχους GV.
Σήμερα έμαθα απο τον φίλο τον Στέργιο στην Λίμνη Πλαστήρα πως η εκδήλωση στα Άγραφα είναι προγραματισμένη για το επόμενο ΣΚ.
Περιλαμβάνει αναχώρηση Σάββατο 1500 για τα Άγραφα απο το Νικόλαος Πλαστήρας ,Διανυκτέρευση στο Βουνό και επιστροφή την Κυριακή Απόγευμα.
Δεν θα υπάρχει κόστος,πρέπει να διαθέσετε μόνο τα καύσιμα και την διάθεση.
Θα πατήσουμε περίπου 180χλμ μόνο χώμα,και η παρέα θα έχει διάφορα 4χ4.
Είναι ευκαιρία να μαζευτούμε πολλοί GVάκιδες να ανταλάξουμε απόψεις και να γνωριστούμε.Το βράδυ του Σαββάτου θα έχουμε μάλλον μουσική και άφθονο κρασί.
Όποιος θέλει αναμένω απαντήσεις για να τηλεφωνήσω στην Καρδίτσα για επιβεβαίωση των συμμετοχών.

Φιλικά PKKGV2006 Αγορασμένο όμως το 2005
Άβαταρ μέλους
PKKGV2006
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 40
Εγγραφή: 06 Μάιος 2006, 12:02

Δημοσίευσηαπό Saga » 01 Ιούλ 2006, 13:27

grandjohn έγραψε:Το ίδιο ήταν , χρυσαφί πεντάπορτο με ενα χτύπημα πίσω αριστερα.....

:lol: :lol: :lol: αυτό ακριβώς ήταν!!!!


και μάλλον εξακολουθούσε να υπάρχει και το πρόβλημα στο κιβώτιο ,
αλλά σαν πρώην χρηστής GV όπως λες δεν του έδωσες σημασία !!!! :D
Μην ανησυχείς πριν 3 μηνες το τιμόνι ήταν άψογο :lol:
Άβαταρ μέλους
Saga
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: 14 Νοέμ 2005, 21:32

Δημοσίευσηαπό sadman » 01 Ιούλ 2006, 14:56

παιδια καλησπερα.περισσοτερες πληροφοριες για την εκδρομη του πλαστηρα εχουμε?
Άβαταρ μέλους
sadman
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 18 Ιουν 2006, 02:26
Τοποθεσία: κοζανη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 38 επισκέπτες