Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Προστατευτικά διαφορικών

Προστατευτικά διαφορικών

Δημοσίευσηαπό jimnys » 12 Μάιος 2006, 14:02

Ποια η γνώμη σας για αυτά???
Αναγκαία ή περιτά???
Land Jimny Cruiser
Άβαταρ μέλους
jimnys
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 419
Εγγραφή: 20 Ιαν 2003, 17:32
Τοποθεσία: ΠΑΛΛΗΝΗ - ΠΙΣΣΩΝΑΣ

Προστατευτικά διαφορικών

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 12 Μάιος 2006, 14:32

ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΜΟΝΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΔΥΣΒΑΤΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΜΕ ΠΕΤΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΝΕΡΟΦΑΓΩΜΑΤΑ.
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Μάιος 2006, 14:33

Η γνώμη μου είναι ότι εξαρτάται που σκοπεύεις να κινηθείς, στην άσφαλτο, στο καλό χώμα και σε ήπιο off-road δεν είναι αναγκαίες, αν σκοπεύεις να κάνεις πιο ζόρικα πράγματα είναι καλή προσθήκη (όσο πιο extreme τόσο πιο αναγκαία είναι)...
Στη δική σου περίπτωση είναι πανέμορφες και σε πολύ καλή τιμή, οπότε δεν τίθεται θέμα... :P :P :P :P
Όταν μπορέσω (οικονομικώς) θα βάλω κι εγώ, προς το παρόν έχω άλλες προτεραιότητες :wink: :wink:
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό dimsalo » 03 Φεβ 2007, 14:29

Εγω τις βρισκω αναγκαιες!!!Και το λεω γιατι δεν ειμαι ο μανιωδης εξορμητης, αλλα μια δυο διαδρομες στην φυση θα τις κανω. Εχοντας βαλει λοιπον μια ποδια μπροστα...ΣΩΘΗΚΑ!ΜΕ χιονια, νεροφαγωματα, λασπες και τα συναφη, περασα απο κατι διαδρομες που ουτε τις φανταζομουνα. Βρηκα στο δρομο μου αρκετες κοτρωνες(χτυπωντας τες)και αναμφιβολα χωρις την ποδια θα ειχα μεγαλο προβλημα...Μην το σκεφτεσαι...Βαλε!
dimsalo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: 30 Απρ 2004, 18:49
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό iguana » 02 Απρ 2007, 15:42

Εκείνος ο μεταλλικός άξονας απο κάτω στο μπροστινο τμημα του αυτοκινήτου τι είναι ακριβώς ? Φαίνεται πολύ πιο χαμηλά από όλο το υπόλοιπο κάτω τμήμα του αυτοκινητου σαν να προεξέχει... Δεν προλαβα να το ΄ψαξω πολύ μπορέι κάποιος να μου πει τι είναι?
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 02 Απρ 2007, 16:30

Τα αυτοκινητα που εχουνε μπροστινο αξονα αυτο που πεταγετε ειναι το ΚΑΒΟΥΚΙ που μεσα εχει τα γραναζια για να ματαδιδει την κινηση στους δυο τροχους. Πολλα 4χ4 εχουνε πισω αξονα μπροστα ψαλιδια εννο εσυ εχεις μπρος πισω ψαλιδια
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό gmak » 02 Απρ 2007, 20:55

το βοηθητικο κιβωτιο(αργα) ειναι αυτο που ειναι εκτεθειμενο στο gv και μαλιστα επικινδυνα εκτεθειμενο...και ο καταλυτης το ιδιο αλλα οχι οσο το βοηθητικο...επισης μπροστα απο το ψυγειο στο κατω μερος ειναι ο σωληνας του υδραυλικου....με ενα κτυπημα μπροστα υπαρχει κινδυνος να ξεμεινουμαι απο υδραυλικο...
παντως καλο θα ηταν (και μην το παρεξηγησετε, δεν το λεω αρνητικα ουτε και με κακη προθεση) εκτος απο το να ξερουμε τι προεκτασεις παιρνει ο cyberstation τι pullbar παιρνει τι σκαλοπατια και ποσο τελικη ταχυτητα εχει,να ξερουμε(και βαζω και εμενα μεσα διοτι δεν ξερω) και αυτα που οφειλουμε να ξερουμε για το 4χ4 που πειραμε...ειναι αδικο και κριμα και για μας που ξοδεψαμε χρηματα για να αποκτησουμε τετοιο αυτοκινητο αλλα και για το ιδιο το αυτοκινητο και τις δυνατοτητες του, να μην ξερουμε βασικα πραγματα που στο κατω κατω της γραφης ηταν απο τους πολλους παραγοντες που πηραμε αυτο το αυτοκινητο


και παλι ξαναλεω δεν υπαινισομαι κατι η για καποιον..μην το παρετε στραβα..την γνωμη μου λεω και βαζω και τον ευατο μου μεσα
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό TLG » 03 Απρ 2007, 07:10

Και που τα βρισκουμε τα προστατευτικα και σε τι τιμες για το νεο GV ??
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό gmak » 03 Απρ 2007, 10:13

TLG έγραψε:Και που τα βρισκουμε τα προστατευτικα και σε τι τιμες για το νεο GV ??


νομιζω οτι προστατευτικα διαφορικων δεν υπαρχουν.....ποδιες που προστατευουν τα διαφορικα υπαρχουν...2 ποδιες προστατευουν καρτερ,κινητηρα-και διαφορικο...αν αγορασεις απο τις ετοιμες ποδιες (νομιζω εχει η αντιπροσωπεια) ειναι αλουμινιου 6 χιλιοστων και πανακριβες 750 ευρω...αν τις φτιαξεις σε αφτερμαρκετ λυσεις στοιχιζουν πολυ λιγοτερο..πχ εγω εφτιαξα την μπροστινη ποδια απο αλουμινιο που ειναι ελαφρυ και την μεσαια απο ατσαλι για λιγοτερο κοστος το οποιο ανερχεται στα 400 ευρω.

η εταιρια που πηγα ειναι η extreme4x4.
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό iguana » 03 Απρ 2007, 18:03

gmak έγραψε:το βοηθητικο κιβωτιο(αργα) ειναι αυτο που ειναι εκτεθειμενο στο gv και μαλιστα επικινδυνα εκτεθειμενο...και ο καταλυτης το ιδιο αλλα οχι οσο το βοηθητικο...επισης μπροστα απο το ψυγειο στο κατω μερος ειναι ο σωληνας του υδραυλικου....με ενα κτυπημα μπροστα υπαρχει κινδυνος να ξεμεινουμαι απο υδραυλικο...
παντως καλο θα ηταν (και μην το παρεξηγησετε, δεν το λεω αρνητικα ουτε και με κακη προθεση) εκτος απο το να ξερουμε τι προεκτασεις παιρνει ο cyberstation τι pullbar παιρνει τι σκαλοπατια και ποσο τελικη ταχυτητα εχει,να ξερουμε(και βαζω και εμενα μεσα διοτι δεν ξερω) και αυτα που οφειλουμε να ξερουμε για το 4χ4 που πειραμε...ειναι αδικο και κριμα και για μας που ξοδεψαμε χρηματα για να αποκτησουμε τετοιο αυτοκινητο αλλα και για το ιδιο το αυτοκινητο και τις δυνατοτητες του, να μην ξερουμε βασικα πραγματα που στο κατω κατω της γραφης ηταν απο τους πολλους παραγοντες που πηραμε αυτο το αυτοκινητο


και παλι ξαναλεω δεν υπαινισομαι κατι η για καποιον..μην το παρετε στραβα..την γνωμη μου λεω και βαζω και τον ευατο μου μεσα


Έχεις δίκαιο απλά είμαστε πολλοί εδώ μέσα που έχουμε το αυτοκίνητο πολύ λίγο καιρό και επιπλέον είναι και το πρώτο 4x4 πού έχουμε(Όσο και να ξέρεουμε από συμβατικά αυτοκίνητα είναι μέρα με νύχτα) επομένως ειναι λογικο να μην γνωρίζουμε και να επιδιώκουμε να μάθουμε από forum σαν αυτό.
Άβαταρ μέλους
iguana
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 16 Οκτ 2006, 22:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gmak » 03 Απρ 2007, 19:33

iguana έγραψε:
gmak έγραψε:το βοηθητικο κιβωτιο(αργα) ειναι αυτο που ειναι εκτεθειμενο στο gv και μαλιστα επικινδυνα εκτεθειμενο...και ο καταλυτης το ιδιο αλλα οχι οσο το βοηθητικο...επισης μπροστα απο το ψυγειο στο κατω μερος ειναι ο σωληνας του υδραυλικου....με ενα κτυπημα μπροστα υπαρχει κινδυνος να ξεμεινουμαι απο υδραυλικο...
παντως καλο θα ηταν (και μην το παρεξηγησετε, δεν το λεω αρνητικα ουτε και με κακη προθεση) εκτος απο το να ξερουμε τι προεκτασεις παιρνει ο cyberstation τι pullbar παιρνει τι σκαλοπατια και ποσο τελικη ταχυτητα εχει,να ξερουμε(και βαζω και εμενα μεσα διοτι δεν ξερω) και αυτα που οφειλουμε να ξερουμε για το 4χ4 που πειραμε...ειναι αδικο και κριμα και για μας που ξοδεψαμε χρηματα για να αποκτησουμε τετοιο αυτοκινητο αλλα και για το ιδιο το αυτοκινητο και τις δυνατοτητες του, να μην ξερουμε βασικα πραγματα που στο κατω κατω της γραφης ηταν απο τους πολλους παραγοντες που πηραμε αυτο το αυτοκινητο


και παλι ξαναλεω δεν υπαινισομαι κατι η για καποιον..μην το παρετε στραβα..την γνωμη μου λεω και βαζω και τον ευατο μου μεσα


Έχεις δίκαιο απλά είμαστε πολλοί εδώ μέσα που έχουμε το αυτοκίνητο πολύ λίγο καιρό και επιπλέον είναι και το πρώτο 4x4 πού έχουμε(Όσο και να ξέρεουμε από συμβατικά αυτοκίνητα είναι μέρα με νύχτα) επομένως ειναι λογικο να μην γνωρίζουμε και να επιδιώκουμε να μάθουμε από forum σαν αυτό.



εχεις απολυτο δικιο....και εγω σε αυτην την κατηγορια ανηκω...δεν ειχα ποτε 4χ4 και το αυτοκινητο το εχω 2 μηνες...οτι εχω μαθει το εχω μαθει απο τα φορουμ και τα περιοδικα...δεν ειμαι παλιος ουτε ειδιμονας...απλα θεωρω οτι πρωτα πρεπει να μαθουμε αυτα τα βασικα και υστερα ολα τα υπολοιπα...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό gmak » 20 Απρ 2007, 01:14

χθες τοποθετησα τις ποδιες απο την extreme.gr της πατρας..θεωρησα καλο να παρετε μια ιδεα...εγω παντως ειμαι πολυ ευχαριστημενος

http://www.skartaekato.gr/modules.php?n ... &p=908#908
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 20 Απρ 2007, 22:07

Πολύ ενδιαφέρον...... αλλά για πες μας λεπτομέρειες για να πέρνουμε και εμεις οι πιο διστακτικοί (στην αρχή τουλάχιστον) σειρά....
1. Πόσο το πακέτο και για τις 3 (αν κατάλαβα καλα?). Επίσης αν ξέρεις πόσο έχει η κάθε μια περίπου ??
2. Ποια είναι αλουμινια και ποια όχι, ποια η διαφορά αναμεσα στις 2 σε τιμή, βάρος, ανθεκτικότητα.....
3. Πόσο περίμενες για να στις φτιάξουν (ειναι πρωτότυπες ή εχουν βάλει και άλλες σε αλλα νέα βιτάρα)

Σορυ αν σε κουρασα με τις ερωτήσεις μου αλλα ειμαι μελλοντικος ενδιαφερόμενος....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό gmak » 21 Απρ 2007, 01:10

Dimis4X4 έγραψε:Πολύ ενδιαφέρον...... αλλά για πες μας λεπτομέρειες για να πέρνουμε και εμεις οι πιο διστακτικοί (στην αρχή τουλάχιστον) σειρά....
1. Πόσο το πακέτο και για τις 3 (αν κατάλαβα καλα?). Επίσης αν ξέρεις πόσο έχει η κάθε μια περίπου ??
2. Ποια είναι αλουμινια και ποια όχι, ποια η διαφορά αναμεσα στις 2 σε τιμή, βάρος, ανθεκτικότητα.....
3. Πόσο περίμενες για να στις φτιάξουν (ειναι πρωτότυπες ή εχουν βάλει και άλλες σε αλλα νέα βιτάρα)

Σορυ αν σε κουρασα με τις ερωτήσεις μου αλλα ειμαι μελλοντικος ενδιαφερόμενος....


βασικα ηταν 2 αλλα λογω ογκου τις δυο τις καναμε τρεις.η τιμη για τις δυο που καναμε τρεις ηταν 400 με την τοποθετηση.η μπροστινη ποδια ειναι απο αλουμινιουη γιανα ειναι ελαφρια και να μην ταλαιπωρει αμορτισερ κλπ κλπ μιας και υπαρχει και το βαρος του κινητηρα.η πισω απο ατσαλι 6 χιλιοστα παχος ολες οι ποδιες....οι διαφορες ειναι στο βαρος (γιαυτο τις εβαλα στην μεση),στην τιμη και βεβαια στην ομορφια...τωρα στην ανθεκτικοτητα νομιζω οτι ειναι τα ιδια...σαφως αν χρησιμοποιηθει ολο ατσαλι μπορεις να τις βαλεις και με 200 ευρω...δεν περιμενα σχεδον καθολου...εκλεισα ενα ραντεβου..το αφησα το πρωι πηρανε μετρα κοψανε τις ποδιες τις βαλανε(βεβαια απο καθαρα λαθος σε μενα βαλανε τις δυο και αλλη μερα την τριτη) και την ημερα που εβαλα την τριτη διαμορφωσαν την μπροστινη ποδια που ηθελε σηκωμα ωστε λειτουργικα να μην λειτουργει σαν φτυαρι στις λασπες και αισθητικα να εφαπτεται με το κατω μερος του φτερου...τουλαχιστον στην πατρα ειμαι ο πρωτος που εβαλε ποδιες...

θα χασεις λιγο πο το υψος στην μεσαια ποδια λογω βοηθητικου...αναγκαστικα κατεβαινει πιο κατω...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Απρ 2007, 18:28

Καλο...φορετες οι ποδιτσες..... :-)
Εχει site h extreme4x4 ?? Τηλεφωνα Αθηνα/Πατρα?
Ελπιζω να εχουν το πατρον πλεον και να υπαρχουν εδω στην Αθηνα ....Διαφορετικα και η Πατρα κοντα ειναι ;-)
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 40 επισκέπτες