Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μπάρα Θόλων Grand Vitara 1.6 Sport 2 door ?

Μπάρα Θόλων Grand Vitara 1.6 Sport 2 door ?

Δημοσίευσηαπό thbouss » 21 Ιαν 2004, 12:49

Στην έκθεση αυτοκινήτου είδα το Grand Vitara 1.6 Sport 2 door να έχει μπάρα θόλων, και σκέφτηκα να βάλω και εγώ μια γιατί το τιμόνι είναι πάρα πολύ ευαίσθητο στις ανωμαλίες του δρόμου με αποτέλεσμα να φεύγει πολύ εύκολα. Πήρα την SUZUKI και μου είπαν ότι τέτοια μπάρα μπαίνει μόνο στο 2000 και δεν με βοήθησαν περισσότερο, είμαι σίγουρος ότι ήταν το 1.6 Sport 2 door αυτό που είδα στην έκθεση γιατί και εγώ έχω το 1.6 Sport 2 door του 2001 και επίτηδες άνοιξα την μηχανή για να δω διαφορές.
Αν μπορείτε να μου πείτε που μπορώ να την βρώ έξω σε κάποιο μαγαζί ?
thbouss
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 12:36

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιαν 2004, 14:19

Μήπως κατάλαβαν ότι ήθελες για το Vitara? Αν δεν κάνω λάθος, στα παληά υπήρχε μόνο στο δίλιτρο.
Τί εννοείς όμως ότι "φεύγει εύκολα"???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό thbouss » 21 Ιαν 2004, 14:34

xontros έγραψε:Μήπως κατάλαβαν ότι ήθελες για το Vitara? Αν δεν κάνω λάθος, στα παληά υπήρχε μόνο στο δίλιτρο.
Τί εννοείς όμως ότι "φεύγει εύκολα"???


Εννοώ ότι είναι πάρα πολύ μαλακό , και σε ανωμαλίες του δρόμου και ειδικά στην εθνική πρέπει να το προσέχω πολύ γιατί πάει δεξιά-αριστερά !!
Πολύ ευαίσθητο !!!!
thbouss
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 12:36

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιαν 2004, 14:42

Γενικά το κοντό Vitara είναι ευαίσθητο λόγω μικρού μεταξονίου. Η μπάρα θόλων δε νομίζω ότι θα προσφέρει τίποτα σε αυτο το πρόβλημα.
Το έχεις καιρό το αυτοκίνητο? ήταν πάντα έτσι η συμπεριφορά του?
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό thbouss » 21 Ιαν 2004, 14:50

xontros έγραψε:Γενικά το κοντό Vitara είναι ευαίσθητο λόγω μικρού μεταξονίου. Η μπάρα θόλων δε νομίζω ότι θα προσφέρει τίποτα σε αυτο το πρόβλημα.
Το έχεις καιρό το αυτοκίνητο? ήταν πάντα έτσι η συμπεριφορά του?


Το δικό μου είναι Grand Vitara και οχι Vitara και το πήρα Ιανουάριο 2001.

Βασικά θέλω το τιμόνι να είναι λίγο ποιό σκληρό και να μην το πέρνει ο αέρας , στο ταξίδι στην εθνική με κουράζει !!!
thbouss
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 12:36

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιαν 2004, 15:23

Είτε απλό, είτε Grand, τα σασί από κάτω είναι σχεδόν ίδια!!! Και σίγουρα και στα δύο το μεταξόνιο είναι 2.20.
Από λάστιχα τί γίνεται???
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό thbouss » 21 Ιαν 2004, 15:37

xontros έγραψε:Είτε απλό, είτε Grand, τα σασί από κάτω είναι σχεδόν ίδια!!! Και σίγουρα και στα δύο το μεταξόνιο είναι 2.20.
Από λάστιχα τί γίνεται???

Τα λάστιχα τα άλλαξα πρίν 1 χρόνο έβαλα τα Synchrone 215/65/16, γιατί αυτά που είχε είχαν κάποιο πρόβλημα και είχα τρέμουλο στο τιμόνι μετά τα 90 Khm/H και είχαν κάποιο τζόγο, δηλ. όταν το κράταγα το τιμόνι ευθεία ένοιωθα κάποιο κενό δεξιά-αριστερά, επίσης ήταν φθαρμένα και γλύστραγε πολύ, όχι ότι τώρα δεν γλυστράει αλλά είναι καλύτερα. Τώρα δεν έχω αυτά τα προβλήματα, το προβλημά μου εντοπίζεται περισσότερο στις μεγάλες ταχύτητες αφού δεν μπορώ να το κρατήσω σε ευθεία, ειδικά άμα έχει αέρα άστα να πάνε, θα το ήθελα λίγο ποιό σφιχτό. Πίστευα ότι με την Μπάρα θα ήταν ποιό προβλέψιμο και λίγο ποιό σταθερό.
thbouss
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 12:36

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιαν 2004, 15:45

thbouss έγραψε:
xontros έγραψε:Είτε απλό, είτε Grand, τα σασί από κάτω είναι σχεδόν ίδια!!! Και σίγουρα και στα δύο το μεταξόνιο είναι 2.20.
Από λάστιχα τί γίνεται???

Τα λάστιχα τα άλλαξα πρίν 1 χρόνο έβαλα τα Synchrone 215/65/16, γιατί αυτά που είχε είχαν κάποιο πρόβλημα και είχα τρέμουλο στο τιμόνι μετά τα 90 Khm/H και είχαν κάποιο τζόγο, δηλ. όταν το κράταγα το τιμόνι ευθεία ένοιωθα κάποιο κενό δεξιά-αριστερά, επίσης ήταν φθαρμένα και γλύστραγε πολύ, όχι ότι τώρα δεν γλυστράει αλλά είναι καλύτερα. Τώρα δεν έχω αυτά τα προβλήματα, το προβλημά μου εντοπίζεται περισσότερο στις μεγάλες ταχύτητες αφού δεν μπορώ να το κρατήσω σε ευθεία, ειδικά άμα έχει αέρα άστα να πάνε, θα το ήθελα λίγο ποιό σφιχτό. Πίστευα ότι με την Μπάρα θα ήταν ποιό προβλέψιμο και λίγο ποιό σταθερό.

Χωρίς να είμαι ειδικός, έχω την αίσθηση ότι το πρόβλημα είναι στην ανάρτηση. Βέβαια είναι νωρίς να έχει φάει τα ψωμιά της η μαμίσια ανάρτηση, αλλά δεν αποκλείεται κιόλας... Το δικό μου πάντως (κοντό Vitara '99 με Α/Τ 225/75-15) δεν έχει κανένα πρόβλημα ευστάθειας μέχρι τα 140 (αν δε φυσάει τυφώνας στην Αττική Οδό), ούτε τώρα με τα αμορτισέρ της Οld Μan Εmu, ούτε πρώτα με τα Monroe Adventure!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό thbouss » 21 Ιαν 2004, 15:50

Αναρτήσεις δεν έχω αλλάξει ακόμη, βασικά η εγγυησή του έληξε στις 16 Ιανουαρίου , και όλα τα service τα κάνω στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Αν είναι να αλλάξω αμορτισέρ θα μου το πούν ή να πάω έξω σε κάποιο συνεργείο να τις αλλάξω μόνος μου ?
τι προτείνεις?
thbouss
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 12:36

Δημοσίευσηαπό xontros » 21 Ιαν 2004, 16:07

Τα 2 πρώτα χρόνια το ίδιο έκανα και εγώ... Τώρα όμως, σε εξουσιοδοτημένο δεν πρόκειται να ξαναπατήσω. Σε σκίζουν χωρίς λόγο ενώ είναι απλά ένα ακόμα συνεργείο (κρατιέμαι να μην πω άλλα...).
Έχοντας βάλει ΚΥΒ, Monroe και ΟΜΕ, ψηφίζω τα ΟΜΕ με κλειστά μάτια. Κοστίζουν παραπάνω, αλλά αξίζουν τα λεφτά τους. Ισχυρότερα ελατήρια από χοντρύτερο σύρμα, αμορτισέρ με πολύ καλύτερη απόσβεση, ούτε υπερβολικά σκληρά ώστε να χτυπάνε, ούτε είναι υπερβολικά μαλακά ώστε να γέρνει πολύ. Ρώτα και τον max...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό thbouss » 21 Ιαν 2004, 16:21

Πότε λές να τα αλλάξω όλα αυτά ? (αλλαγή ελατήρια και αμορτισέρ)
Πες μου τιμές , μαγαζί και τι να τους πω να μου βάλουν. Βασικά δεν θέλω να σκληρήνει το αμάξι , θέλω να είναι άνετο μέσα στην πόλη αλλά να μπορώ να κάνω και άνετο ταξίδι στην Εθνική.
thbouss
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 12:36

Δημοσίευσηαπό pino » 22 Ιαν 2004, 22:29

Αν μου επιτρέπει ο φίλος xondros να μπω στα "χωράφια" :roll: του έχω να πω πως η μπάρες θόλων τοποθετούνται σε αυτοκίνητα που έχουν αυτοφερόμενο αμάξωμα ώστε να προσθέσει ακαμψία στο μπροστινό σύστημα ανάρτησης /πλαισίου δημιουργώντας ένα Π (όπου τα ποδαράκια του Π είναι τα αμορτισέρ και όπου η οριζοντια γραμμή η μπάρα που προσθέτουμε). Στα αυτοκίνητα με πλαίσιο τύπου σκάλας τα αμορτισέρ εδράζουν στην σκάλα και όχι στους θόλους. Όλα καλά μέχρι εδώ.
Όταν όμως σε ένα ατύχημα μας χτυπήσουν πλευρικά στο εμπρός τροχό θα στραβώσει και ο απέναντι καθώς θα μεταφέρει τις δυνάμεις τις πρόσκρουσης η μπάρα.:banging:
Δεν γνωρίζω αν το VITARA έχει τα αμορτισέρ του βιδωμένα στους θόλους ή στην σκάλα. Το jimny πάντως τα έχει στην σκάλα και είναι τεχνικά πολύ δύσκολο να τοποθετηθεί μπάρα.
Αν κάνω σοβαρά τεχνικά λάθη, παρακαλώ για τις διορθώσεις σας
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Ιαν 2004, 11:36

Φίλε Pino, δεν είναι δικά μου τα χωράφια, οπότε όποιος θέλει βολτάρει :shocked: Δεν έχω καμία σχέση με μηχανολόγο :huh:
Στα Vitara η πάνω βάση των μπροστινών αμορτισέρ είναι βέβαια στο σασί-σκάλα, και νομίζω ότι δε θα μπορούσε να είναι στο αμάξωμα αφού και η κάτω βάση είναι στο ψαλίδι που επίσης πιάνει στο σασί-σκάλα.
Αυτή η πάνω βάση των μπροστινών αμορτισέρ είναι σε ένα δοκάρι-έλασμα κάθετο στο σασί (strut tower?), το οποίο είναι κολλημένο μόνο στο κάτω μέρος του με το σασί, με αποτέλεσμα το πάνω μέρος (που πιάνει το αμορτισέρ) να έχει την τάση να "λυγίσει" προς τα μέσα. Με αυτή τη λογική, η μπάρα δένει τις δύο πάνω βάσεις μεταξύ τους και ενισχύει τη στοιβαρότητα του μπροστινού μέρους του σασί, δημιουργώντας ένα σταθερό παραλληλόγραμμο εκεί που υπήρχε μόνο ένα ανάποδο "Π" :changes: . Για να το κάνει αυτό, οι άκρες της μπάρας περνάνε βέβαια μέσα από τους θόλους. Την έχω δει σε Vitara v6 Wagon, και νομίζω ότι την έχουν και τα δίλιτρα τετρακύλινδρα κοντα Vitara, οπότε ο λόγος που την βάζουν πρέπει να έχει να κάνει με το πρόσθετο βάρος των κινητήρων ή με τις επιπλέον δυνάμεις που ασκούν αυτοί οι δυνατότεροι κινητήρες (130-140 HP).
Πάσα διόρθωση δεκτή :givemebeer:
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό max » 26 Ιαν 2004, 17:40

Έχοντας Grand Vitara 1,6 πριν και Grand Vitara 2.0 τώρα έχω να πω τα εξείς.

Α. Στο 3θύρο ότι και να κάνεις θα σε παίρνει ο άνεμος (Θα δεις βελτίωση με τα OldMan)
B. Μπάρα θόλων μόνο στο 2λίτρο στο 1.6 δεν μπαίνει τουλάχιστον από την αντιπροσωπεία.
Γ. Η μπάρα θόλων δένει στο 2λιτρο τους θόλους μαζί με τα αμορτισέρ όπως στα αυτοφερόμενα.

Πρόταση μου βάλε OldMan αναρτήσεις είναι μαγικές απλά τέλειες βελτιώνουν την σταθερότητα του οχήματος και από εκτός δρόμου δυνατότητες θα δεις ένα άλλο grand vitara.

Εγώ μετά από πειραματισμούς της έβαλα και είμαι ενθουσιασμένος.

Max
Άβαταρ μέλους
max
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: 25 Φεβ 2003, 10:40

Δημοσίευσηαπό thbouss » 28 Ιαν 2004, 14:19

max έγραψε:Έχοντας Grand Vitara 1,6 πριν και Grand Vitara 2.0 τώρα έχω να πω τα εξείς.

Α. Στο 3θύρο ότι και να κάνεις θα σε παίρνει ο άνεμος (Θα δεις βελτίωση με τα OldMan)
B. Μπάρα θόλων μόνο στο 2λίτρο στο 1.6 δεν μπαίνει τουλάχιστον από την αντιπροσωπεία.
Γ. Η μπάρα θόλων δένει στο 2λιτρο τους θόλους μαζί με τα αμορτισέρ όπως στα αυτοφερόμενα.

Πρόταση μου βάλε OldMan αναρτήσεις είναι μαγικές απλά τέλειες βελτιώνουν την σταθερότητα του οχήματος και από εκτός δρόμου δυνατότητες θα δεις ένα άλλο grand vitara.

Εγώ μετά από πειραματισμούς της έβαλα και είμαι ενθουσιασμένος.




Max


εννοείς να βάλω και ελατήρια και αμορτισέρ ΟΜΕ ?
επειδή το αυτοκίνητο το χρησιμοποιώ περισσότερο στην άσφαλτο θα είναι μαλακό με αυτές τις αναρτήσεις ?
thbouss
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: 21 Ιαν 2004, 12:36

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron