Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Φιλτρο αερα σε GV

Φιλτρο αερα σε GV

Δημοσίευσηαπό Venediktos » 28 Σεπ 2006, 09:37

Καλημέρα σε όλους

Πρόκειται να αλλάξω φίλτρο αέρα στο GV2.0 5πορτο 1998. Σκέφτομαι να βάλω ένα απλό της K&N η καποιο σε φιλτροχοάνη. Εντυπώσεις έχει κανείς που πιθανόν να έχει βάλει το πρώτο η το δεύτερο?
Άβαταρ μέλους
Venediktos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 19 Δεκ 2005, 11:33

Φιλτρο αερα σε GV

Δημοσίευσηαπό vasilis » 28 Σεπ 2006, 15:29

Με K&N σε 1600cc..... σχεδόν μηδενική διαφορά.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 29 Σεπ 2006, 06:53

Και εγώ τα ίδια με Vitara 2.0 που φοράει ακριβώς τον ίδιο κινητήρα με το GV (Κινητήρας L4), καμία διαφορά. Αλλά ο κύριος λόγος που το έβγαλα είναι ότι είναι πολύ λεπτό και δεν μου γέμιζε το μάτι για σωστό φιλτράρισμα του αέρα. Άσε που μόλις είδα οτι η Suzuki έκανε πιο πυκνά τα φίλτρα αέρα κατάλαβα τι παίζει. Το K&N επιτρέπει σε περισσότερο αέρα να περνάει κερδίζοντας σε επιδόσεις (όταν έχεις αλλάξει χταπόδι έχεις βάλει ελεύθερο καζανάκι και έχεις αυξήσει την πίεση καυσίμου) αλλά μακροχρόνια το πληρώνεις με πρόωρη γήρανση του μοτέρ.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό Venediktos » 29 Σεπ 2006, 09:33

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Τότε μάλλον θα το αφήσω ως έχει.

Θα μπορούσα να έκανα κάτι άλλο (έχω διαβάσει διάφορα σχετικά με τρύπες σε φιλτροκουτι κτλ) για να ‘ξυπνήσω’ λιγάκι το κινητήρα? Νομίζω ότι υστερεί στα χαμηλά.
Άβαταρ μέλους
Venediktos
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 19 Δεκ 2005, 11:33

Δημοσίευσηαπό vasilis » 29 Σεπ 2006, 14:39

Άσε ώς έχει το φίλτρο και άλλαξε (αν δεν έχεις αλλάξει) τα μπουζί σου με Ιριδίου που συνηστά η Suzuki.
Κωδικό για τα Ιριδίου θα βρείς στο manual του αυτοκινήτου σου ή αν δεν μπορείς έτσι, ρώτα σε μια Suzuki.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό xontros » 01 Οκτ 2006, 08:28

Έχω και χοάνη Κ&Ν (57i) και ελεύθερο φίλτρο J&R για Vitara 1.6 8v. Όταν βάζω τη χοάνη, μου ανεβαίνει η κατανάλωση, μου σπάει τα νεύρα το ότι λερώνεται εύκολα με λάσπες, κάνει τρελλό βούισμα στις πολλές στροφές, και χάνω και χιλιόμετρα σε σχέση με το μαμίσιο χάρτινο φίλτρο. Όταν βάλω το J&R, μου δίνει μεγαλύτερη τελική απότι με το μαμίσιο, ίδια ή καλύτερη κατανάλωση, και απλά κάνει λίγο παραπάνω θόρυβο στις πολλές στροφές.
Την περασμένη βδομάδα έβγαλα την χοάνη για καθάρισμα, και είπα ότι δεν θα την ξαναβάλω. Γέμισα και βενζίνη για να δω ότι όντως καίει. Χτες όμως την ξαναέβαλα, ούτε 5 μέρες δεν άντεξα :-) :-) Ο λόγος είναι ότι έχει τρομερή διαφορά στη ροπή: το αυτοκίνητο κινήται συνεχώς μέσα στην πόλη με 3η και 1000-1500 στροφές!!! Όσα προβλήματα και να έχει, πάντα σε αυτή γυρνάω, και εϊναι πόρωση ο ήχος της (όταν δεν ταξιδεύεις) ;-)
Φυσικά τα παραπάνω ισχύουν για τον δικό μου κινητήρα, και ίσως να μην ισχύουν για άλλα μοτέρ.
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό vitaras » 03 Οκτ 2006, 22:50

xontros έγραψε:και εϊναι πόρωση ο ήχος της (όταν δεν ταξιδεύεις) ;-)
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Κουφάλα Δημιουργέ, τα πάντα εν σοφία εποίησες!
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 41 επισκέπτες