Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΙΒΩΤΙΟ JIMNY. HELP!!!

ΚΙΒΩΤΙΟ JIMNY. HELP!!!

Δημοσίευσηαπό hi-low » 30 Ιαν 2004, 17:20

ΕΧΩ ΕΝΑ JIMNY ΜΕ 72.000 ΧΜ ΜΕ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΣΕ ΧΩΜΑ
ΛΑΣΤΙΧΑ MUD BFG . ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ.

ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Η ΠΡΩΤΗ ΘΕΛΕΙ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ 2 ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΜΕΝΟΣ .
ΣΤΗΝ P. BEST ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΔΙΣΚΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ?

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΕΚ ΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ
hi-low
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: 30 Ιαν 2004, 17:09

Δημοσίευσηαπό pino » 30 Ιαν 2004, 21:35

Το αυτοκίνητο προχωράει ( έστω και πολύ αργά) όταν προσπαθείς να βάλεις πρώτη;
Αν ναι τότε το παρουσιάζει και το δικό μου και το θεωρώ φυσιλογικό :D
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό panos » 31 Ιαν 2004, 03:46

To θέμα με ενδιαφέρει πολύ καθώς το δικό μου Jimny βρίσκεται στην αρχή αυτής της φάσης. Πάντως είχα την εντύπωση και εγώ ότι ήταν λόγω δίσκου.
Εικόνα
ΥΠΟΓΡΑΦΗ
panos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 135
Εγγραφή: 17 Ιαν 2003, 03:54
Τοποθεσία: Αθηνα Πεντέλη

Δημοσίευσηαπό IKE » 31 Ιαν 2004, 11:24

Στο Honda του πατέρα μου όταν ο δίσκος είχε φτάσει στα τελευταία του (πάνω απο 250.000χλμ!) είχε δυσκολία στο να μπούνε οι ταχύτητες, όχι μόνο στην πρώτη.

Πήγαινε να ελέγξεις τον δίσκο μην σου κάνει καμια ζημιά στο κιβώτιο.
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό CostasV » 31 Ιαν 2004, 22:14

Παιδιά καλησπέρα.
Μην ανησυχείτε, το «πρόβλημα» δεν υπάρχει. Η δυσκολία της εμπλοκής της 1ης σχέσης στο Jimny είναι δεδομένη. Στην αρχή (βλ. καινούριο) θα θυμάστε όλοι ότι το κούμπωμά της ήταν ίσως και πιο δύσκολο αλλά με τα χιλιόμετρα η κατάσταση βελτιώθηκε (λίγο). Αλήθεια έχετε δοκιμάσει να κατεβάσετε από 3η σε 2α με πολλές στροφές? Κάντε το και θα διαπιστώσετε και εκεί υπάρχει δάγκωμα. Όλα αυτά πάντως δεν οφείλονται σίγουρα στον δίσκο. Το δικό μου έχει 49.000km και το αντιμετωπίζω.8) Παρακαλώ όμως ας μας πει κάποιος αν έχει αντικαταστήσει ποτέ δίσκο σε Jimny διότι μηχανικός (όχι εξειδικευμένος σε Suzuki) μου έχει πει ότι τα πρώτα μοντέλα του1998-2001 (με ένα εκκεντροφόρο) διαθέτουν δίσκο με 3 ελατήρια, δηλαδή σχετικά αδύναμο, ενώ τα επόμενα μοντέλα με 5 ελατήρια οπότε καλό θα ήταν στην φάση της αντικατάστασης να επιλέξω τον ενισχυμένο (λογικό).:?:
Άβαταρ μέλους
CostasV
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: 21 Μάιος 2003, 12:07
Τοποθεσία: ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό jimnyblue » 01 Φεβ 2004, 16:13

CostasV έγραψε:Παιδιά καλησπέρα.
Μην ανησυχείτε, το «πρόβλημα» δεν υπάρχει. Η δυσκολία της εμπλοκής της 1ης σχέσης στο Jimny είναι δεδομένη. Στην αρχή (βλ. καινούριο) θα θυμάστε όλοι ότι το κούμπωμά της ήταν ίσως και πιο δύσκολο αλλά με τα χιλιόμετρα η κατάσταση βελτιώθηκε (λίγο). Αλήθεια έχετε δοκιμάσει να κατεβάσετε από 3η σε 2α με πολλές στροφές? Κάντε το και θα διαπιστώσετε και εκεί υπάρχει δάγκωμα. Όλα αυτά πάντως δεν οφείλονται σίγουρα στον δίσκο. Το δικό μου έχει 49.000km και το αντιμετωπίζω.8) Παρακαλώ όμως ας μας πει κάποιος αν έχει αντικαταστήσει ποτέ δίσκο σε Jimny διότι μηχανικός (όχι εξειδικευμένος σε Suzuki) μου έχει πει ότι τα πρώτα μοντέλα του1998-2001 (με ένα εκκεντροφόρο) διαθέτουν δίσκο με 3 ελατήρια, δηλαδή σχετικά αδύναμο, ενώ τα επόμενα μοντέλα με 5 ελατήρια οπότε καλό θα ήταν στην φάση της αντικατάστασης να επιλέξω τον ενισχυμένο (λογικό).:?:


Στο δικο μου (11ος/98 ) αλλαξα δισκο σε εξιδεικευμενο, οταν ειχα 42.000km
Δεν ξερω αν μου εχει βαλει αυτον με τα 5 ελατηρια η με τα 3, παντως δεν εχει ξανα"μυρισει" απο τοτε.

Μερικες δεν κουμπωνει η πρωτη (και με την οπισθεν συμβαινει αυτο). Τοτε απλα αφηνω συμπλεκτη, και τον ξαναπαταω μεχρι το πατωμα.

Σιγουρα δεν ειναι καλο να κανουμε βιαστικες "αλλαγες", και πρεπει ο συμπλεκτης να ειναι στο πατωμα τερμα κατω. Αλλα αμα εισαι βιαστικος και τσιτωμενος σαν και μενα.... :D :D
jimnyblue
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: 11 Ιούλ 2003, 23:52

Δημοσίευσηαπό pino » 01 Φεβ 2004, 20:54

Μάλλον πρέπει να περιμένουμε αρκετά χρόνια ακόμη για να μπορούμε να συζητάμε για προβλήματα στα jimny μας 8)
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό IKE » 01 Φεβ 2004, 21:28

Στο δικό μου είχα πρόβλημα με το κιβώτιο που ήτανε πολύ σκληρό αλλα μετά τα πρώτα 500-1000 χλμ δουλευει άψογα και δεν έχει πρόβλημα ούτε σε πολύ γρήγορες αλλαγές.Μήπως θα πρέπει να το κοιτάξετε ?
Άβαταρ μέλους
IKE
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: 27 Φεβ 2003, 15:38
Τοποθεσία: ΒΑ Αττική

Δημοσίευσηαπό blackchris » 01 Φεβ 2004, 23:04

Φοβάμαι ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά με το δίσκο.
Πρέπει να πούμε μια μεγάλη αλήθεια ότι η Suzuki γενικά έχει πρόβλημα μα τα κιβώτια της. Έχω VITARA 2.0 κοντό και η συμπεριφορά του κιβωτίου μου είναι αυτή ακριβώς που λετε και για τα Jimny. Ειδικά στο κατέβασμα από 3 η σε 2 α δεν τα πάει καλά. Φίλος μου με μακρύ VITARA γιαπωνέζικο στα 160.000 km το πείρε στο χέρι. Άλλος με jymni στα 45.000 km το κιβώτιο διέλυσε. Και το πρόβλημα της Suzuki υπάρχει και στα επιβατικά έχω πάμπολλα παραδείγματα, και μην ακούτε αηδίες του τύπου φταιει ο οδηγός, αυτά τα λεει η αντιπροσωπεία για να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.
Και αυτά σας τα λεει φανατικός Suzukακιας μια και έχω Vitara, Baleno, και GSX-750 (αν η Suzuki βγάλει διαστημόπλοιο τότε θα πάω και στο φεγγάρι :P ).
Από μέσα από την αντιπροσωπεία μου έχουν σφυρίξει ότι τα Jymni τρωνε τα κιβώτια σαν τα στραγάλια :( . Αντιμετωπίζεται κάπως με καλής ποιότητας Βαλβολίνες και πιο συχνές αλλαγές.
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό pino » 02 Φεβ 2004, 08:55

blackchris έγραψε: Από μέσα από την αντιπροσωπεία μου έχουν σφυρίξει ότι τα Jymni τρωνε τα κιβώτια σαν τα στραγάλια :( . Αντιμετωπίζεται κάπως με καλής ποιότητας Βαλβολίνες και πιο συχνές αλλαγές.


Οι αλλαγές στις βαλβολίνες πρέπει να γίνονται κάθε 20.000-25.000 χιλ (όπως αναφέρει και το βιβλίο) όταν του κάνουμε χρήση off road. Θα συμπληρώσω πως εγώ έχω βάλει το θαυματουργό slicl 50 σε όλα τα διαφορικά και σαζμάν, προϊόν που μειώνει τις τριβές στο ελάχιστο και αντέχει για 80.000 χιλ ακόμη και όταν αλλαχτούν οι βαλβολίνες. Τα διαφορικά τρώγονται και όταν βάζουμε το αυτοκίνητο σε νερό που η στάθμη του ξεπερνάει το κέντρο των τροχών. Μπαίνει νερό από την αναπνοή του διαφορικού και οι βαλβολίνες γίνονται γάλα. Η λύση είναι η τοποθέτηση αναπνοών πιό ψηλά από το κέντρο του τροχού (ως την οροφή ας πούμε... :shock: )
(Για τα στραγάλια δεν έχω ακούσει κάτι και μάλλον το δικό μου έχει μέσα γρανάζια από όσο μπορώ να καταλάβω...αστειεύομαι) :lol:
Τελευταία επεξεργασία από pino και 02 Φεβ 2004, 21:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό Panvai » 02 Φεβ 2004, 12:28

Το δικό μου έχει 52.000 χλμ και το κιβώτιο είναι χάλια. Η πρώτη δεν μπαίνει αν δεν διπλοαμπραγιάρεις ή αν δεν σταματήσεις τελείως. Αλλαγή από σπασμένη πρώτη σε δευτέρα ή σπασμένη δευτέρα σε τρίτη ακούγεται το συγχρονιζέ με εκείνο τον ανατριαχιαστικό θόρυβο λές και κουρεύονται όλα τα δόντια. Δεν το έχω ψάξει γιατί το θεώρησα λογικό μιάς και στο συνεργείο μου είχε πεί κάποιος εμπιστευτικά ότι σχεδόν όλα τα Vitara κουρεύουν συχρονιζέ. Όποτε πάω με τα νερά του, αν σπάσεις μια ταχύτητα περιμένεις να πέσουν οι στροφές και μετά αλλάζεις.
Άβαταρ μέλους
Panvai
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 24 Σεπ 2003, 21:02

Δημοσίευσηαπό xontros » 02 Φεβ 2004, 14:11

pino έγραψε:Τα διαφορικά τρώγονται και όταν βάζουμε το αυτοκίνητο σε νερό που η στάθμη του ξεπερνάει το κέντρο των τροχών. Μπαίνει νερό από την αναπνοή του διαφορικού και οι βαλβολίνες γίνονται γάλα. Η λύση είναι η τοποθέτηση αναπνοών πιό ψηλά από το κέντρο του τροχού (ως την οροφή ας πούμε... :shock: )

Δεν πιστεύω στα μάτια μου :!: :!: :!: Τα Jimny δεν έχουν αναπνευστήρες στα διαφορικά :?: :?: :shock: :shock: Για κοιτάξτε καλύτερα...
Το Vitara πάντως έχει, και βρίσκονται ο πισινός πίσω από το αριστερό φανάρι και ο μπροστινός κοντά στο δείκτη λαδιού, δηλαδή περίπου στο 1 μέτρο!!!
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό pino » 02 Φεβ 2004, 14:19

xontros έγραψε:
pino έγραψε:Τα διαφορικά τρώγονται και όταν βάζουμε το αυτοκίνητο σε νερό που η στάθμη του ξεπερνάει το κέντρο των τροχών. Μπαίνει νερό από την αναπνοή του διαφορικού και οι βαλβολίνες γίνονται γάλα. Η λύση είναι η τοποθέτηση αναπνοών πιό ψηλά από το κέντρο του τροχού (ως την οροφή ας πούμε... :shock: )

Δεν πιστεύω στα μάτια μου :!: :!: :!: Τα Jimny δεν έχουν αναπνευστήρες στα διαφορικά :?: :?: :shock: :shock: Για κοιτάξτε καλύτερα...
Το Vitara πάντως έχει, και βρίσκονται ο πισινός πίσω από το αριστερό φανάρι και ο μπροστινός κοντά στο δείκτη λαδιού, δηλαδή περίπου στο 1 μέτρο!!!


Υπάρχουν αναπνευστήρες με υποτυπώδη ανεπίστροφη βαλβίδα/καπάκι ύψους 2 cm στην κορυφή του διαφορικού (στο δικό μου 1999, δεν γνωρίζω για τα μεταγενέστερα). Η τοποθέτηση ευκαμπτου σωλήνα σε ύψος πάνω από το φίτρο αέρα είναι μια μετατροπή που πρέπει να γίνει από την αρχική αγορά του jimny.
Άβαταρ μέλους
pino
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 514
Εγγραφή: 29 Ιούλ 2002, 07:57

Δημοσίευσηαπό blackchris » 02 Φεβ 2004, 15:39

Pino για δώσε πληροφορίες για το SLIK 50 τι 'ν τουτο ?
Που θα το βρούμε, πόσο κάνει, όντως βλέπεις διαφορά, δηλαδή οι ταχύτητες μπαίνουν καλύτερα ? Ελπίζω να μην είναι σαν το μαγικό φαρμακο που πωλούσαν οι αλμπάνιδες στην άγρια δύση :roll:
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό tedos » 02 Φεβ 2004, 16:32

pino έγραψε:
blackchris έγραψε: Από μέσα από την αντιπροσωπεία μου έχουν σφυρίξει ότι τα Jymni τρωνε τα κιβώτια σαν τα στραγάλια :( . Αντιμετωπίζεται κάπως με καλής ποιότητας Βαλβολίνες και πιο συχνές αλλαγές.


Οι αλλαγές στις βαλβολίνες πρέπει να γίνονται κάθε 20.000-25.000 χιλ (όπως αναφέρει και το βιβλίο) όταν του κάνουμε χρήση off road. Θα συμπληρώσω πως εγώ έχω βάλει το θαυματουργό slik 50 σε όλα τα διαφορικά και σαζμάν, προϊόν που μειώνει τις τριβές στο ελάχιστο και αντέχει για 80.000 χιλ ακόμη και όταν αλλαχτούν οι βαλβολίνες. Τα διαφορικά τρώγονται και όταν βάζουμε το αυτοκίνητο σε νερό που η στάθμη του ξεπερνάει το κέντρο των τροχών. Μπαίνει νερό από την αναπνοή του διαφορικού και οι βαλβολίνες γίνονται γάλα. Η λύση είναι η τοποθέτηση αναπνοών πιό ψηλά από το κέντρο του τροχού (ως την οροφή ας πούμε... :shock: )
(Για τα στραγάλια δεν έχω ακούσει κάτι και μάλλον το δικό μου έχει μέσα γρανάζια από όσο μπορώ να καταλάβω...αστειεύομαι) :lol:


Σωστοτατη παρατηρηση! Επειδη εχω καει στο παρελθον τωρα αλλαζω βαλβολινες στα διαφορικα καθε 15.000 χλμ και ας με κοιτανε παραξενα στο συνεργειο.
Stratego Adventure Team

My other name is ΑΔΩΝΙΣ..


Nemo Vom Batu
Άβαταρ μέλους
tedos
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2571
Εγγραφή: 28 Οκτ 2003, 18:21
Τοποθεσία: South Evoia, Greece

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες