Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Νέο μέλος / Ανάρτηση-Αμορτισέρ για GV

Νέο μέλος / Ανάρτηση-Αμορτισέρ για GV

Δημοσίευσηαπό carcass » 24 Οκτ 2006, 19:16

Χαίρετε,

Είναι το πρώτο μου ποστ που κάνω στο συγκεκριμένο φόρουμ και είπα να συστηθώ κάνοντας παράλληλα και ένα ερώτημα :oops: :

Έχω ένα GV μοντέλ. 2003 τρίπορτο 1600κ.εκ το οποίο χρησιμοποιώ ώς κύριο αυτοκίνητο. Κατά καιρούς έχει τύχει να κάνω διάφορες εξορμήσεις εκτός κυρίως χωρίς δεύτερο αυτοκίνητο. Γενικότερα, θα έλεγα οτι το αυτοκίνητο είναι για χρήση 60 άσφαλτο - 40 χώμα.

Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να ψάχνω το ενδεχόμενο κάποιων επεμβάσεων με τη σκοπιμότητα να αυξήσω τις δυνατότες στο οφφ.

Το σκεπτικό λοιπόν είναι να γίνουν σύντομα κάποιο Body Lift, και η τοποθέτηση ενός εργάτη.

Και πάμε στο ερώτημα:

Ύστερα από αρκετό ψάξιμο έχω καταλήξει οτι υπάρχουν 2 λύσεις ανάρτησης για το GV: Η ΟΜΕ και η Calmini. Προσπαθώντας να πάρω πληροφορίες από διάφορα μαγαζιά αλλά και από χρήστες ώστε να καταλήξω, μου εξηγούν οτι:

ΟΜΕ
α)σαφώς αποτελεσματικές παρέχοντας όμως 3εκ. μέγιστο ψήλωμα του αυτοκινήτου χωρίς επεμβάσεις
γ)μετά απο καιρό χάλαρώνουν.

Calmini
α)δίνουν το διπλάσιο ύψος
β)είναι αρκετά πιο σκληρές (δημιουργώντας πρόβλημα και στο αυτοκίνητο όπως τριξήματα)
γ)ύστερα απο αρκετά χιλιόμετρα οφφ χρειάζονται σφύξιμο.
δ)χρειάζονται περεταίρω αλλαγές στο αυτοκίνητο

Όλα αυτά ισχύουν ? Και αν όχι τι ισχύει τελικά?

Απ ότι θυμαμαι μου είπε κάποιος οτι το καλύτερο είναι ο συνδιασμός των 2, αλλα δυστυχώς πωλούνται και τα 2 ώς ολοκληρωμένα σετ...

Τι προτείνετε?

Σημείωση: δηλώνω άσχετος με το "άθλημα" αλλά προσπαθώ να μάθω γι' αυτό μή βαράτε :)

Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας. Ελπίζω να μή σας κούρασα...

Φιλικά
carcass
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό mytilini » 25 Οκτ 2006, 06:08

Και μείς άσχετοι είμαστε αγαπητέ φίλε και ψαχνόμαστε συνέχεια.Επί του προκειμένου:αγοράζοντας Calmini παίρνεις ένα σετ που το μοναδικό του πλεονέκτημα είναι τα πανίσχυρα ψαλίδια (τα οποία λόγω ανοίγματος στήνουν καλύτερα το αυτοκίνητο μπροστά/θέλει υποχρεωτικά ευθυγράμμιση μετά) και μπράτσα.Τα μπροστινά αμορτισέρ είναι κυριολεκτικώς "μάπα",μετά από λίγα χιλιόμετρα σκάνε.Τα Ο.Μ.Ε. είναι σαφώς μαλακότερα αλλά περισσότερο προβλέψιμα και με πολύ καλύτερη συμπεριφορά σε ταξίδι ασφάλτου.Το κιτ Calmini είναι ιδανικό για rock-rawling.Αποψή μου (επειδή ήδη φοράω Calmini): το βάζεις,του πίνεις το αίμα και όταν τα αμορτισέρ παραδώσουν το πνεύμα, βάζεις μια τετράδα Ο.Μ.Ε. και τελειώνεις.Καλώς ήλθες στο φόρουμ.Body-lift δεν χρειάζεται εάν παραμείνεις στην ίδια διάσταση ελαστικών.Ψάχνε την ουσία και όχι το "λουκ".
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό carcass » 25 Οκτ 2006, 10:34

Φίλε mytilini σε ευχαριστώ για την αμεση απάντηση,

άρα ισχύει ο "συνδιασμός" απ ότι κατάλαβα.

Απορίες:

α)Μπορει κάποιος να αγοράσει μόνο αμορτισερ ΟΜΕ?
Ρωτάω γιατι μου είπαν οτι πρέπει να αγοράσει κάποιος όλο το σετ...
Ισχύει η κατι δεν εχω καταλαβει σωστά???

β) Ισχύει οτι τα Καλμινι θέλουν ρυθμιση μετα από λίγο καιρό και οτι "πέφτουν" ?

γ) αλλάζοντας το ύψος απο τις αναρτήσεις δεν χρειαζεται και αλλαγή ελαστικού πέρα απο ευθυγράμιση?

Σε ευχαριστώ εκ των προταίρων.

Φιλικά

carcass
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Οκτ 2006, 12:17

Καλώς ήρθες κι εδώ... :P :P
Απαντήσεις:
α) Φυσικά και μπορείς να πάρεις μόνο αμορτισέρ, όχι μόνο ΟΜΕ αλλά όποια θέλεις.
β) Δεν ξέρω.
γ) Όχι βέβαια, αλλαγή ελαστικού "χρειάζεται" να κάνεις μόνο εαν σου φαίνονται μικρά τα λάστιχα όταν ψηλώσει το αμάξι, είναι καθαρά θέμα αισθητικής.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό carcass » 25 Οκτ 2006, 13:11

Αγαπητέ Metalaxe,

Καταρχήν να σε ευχαριστήσω και εσένα για την άμεση απάντηση και το καλωσόρισμα! :)

Απ ότι βλέπω η "ζυγαριά" δείχνει περισσότερο προς Καλμίνι καθότι προσφέρει περισσότερο ύψος.

Βάση λογικής και μικρής εώς ανύπαρκτης γνώσης μηχανολογικών καταλαβαίνω οτι θα πρέπει να γίνει αλλαγή στους τροχούς με το να γίνει ευθυγράμμιση - λόγο του ύψους που θα αποκτίσει. Απο εκεί και πέρα πρεπει να γίνουν άλλες επεμβάσεις ή μπορει να "παίξει" έτσι?

Επίσης, εφόσον τα Αμορτισέρ του σετ είναι χάλια και εφόσον ΠΡΕΠΕΙ να αγοράσω όλο το σετ (όπως μου είπαν σε ένα από τα μαγαζία), θα μπορούσαν να συνδιαστούν με τα αρχικά αμορτισέρ??

Εδώ να αναφέρω και πάλι οτι δηλώνω άγνοια για το άθλημα και ίσως οι ερωτήσεις να φαίνονται "χαζές" αλλά θα μάθω που θα πάει! :)

Και πάλι ευχαριστώ εκ των προταίρων.
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 25 Οκτ 2006, 13:27

Η ταπεινή μου άποψη είναι να αφήσεις τα Calmini, και πολύ ακριβά είναι και μάλλον πολύ extreme σα λύση. Ξεκίνα με μια τετράδα ΟΜΕ που είναι και πιο φτηνά και πιο φιλικά στο χρήστη, το πολύ ύψος σου χρειάζεται μόνο αν σκοπεύεις να κάνεις "ανωριμότητες" και κατά συνέπεια ζημιές, είσαι διατεθειμένος για κάτι τέτοιο ?
Στην τελευταία οδήγησε ένα GV με Calmini να δεις τι θα πάρεις για να μη βρεθείς προ εκπλήξεως μετά, μην αλλάξεις λάστιχα αν δεν τα χρειάζεσαι πραγματικά, είναι πολύ συνηθισμένο να δίνεις ένα σκασμό λεφτά για τη σούπερ ανάρτηση για να καταλάβεις μετά από λίγο ότι δεν είναι αυτό που περίμενες και ήθελες, στο λέει ένας παθών...
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό vasilis » 25 Οκτ 2006, 15:28

Γειά σου carcass,

θα σου πρότεινα και εγώ να βρείς ένα GV με Calmini, να το κάνεις μια βόλτα...... δεν χρείαζεται να πάς μακρυά, θα καταλάβεις σύντομα!!!!

Γενικά ότι πληρώνεις παίρνεις.....η ΟΜΕ είναι ΟΜΕ και η Calmini ειναι Calmini, τέλος.
Μια ΟΜΕ (αν δεν σου φτάνει το +3), αν έχεις την υπομονή για μελέτη και κατασκευή εξαρτημάτων, μπορείς να την "σηκώσεις" κι'άλλο αλλά θα πρέπει να φτιάξεις αποστάτες στα ελατήρια, βάσεις για μπροστινό διαφορικό, και μερικά άλλα.
Δεν υπολογίζουμε λάστιχα επι του παρόντος

Πάντως επειδή προσωπικά "πέταξα" μερικά μ@λ@κισμένα Ευρώ πρίν την Calmini, θα επέμενα στο να κάνεις μια βόλτα με κάποιον που να φοράει είτε την μία, είτε την άλλη.
Ξέρω, ειναι "ψιλο-δύσκολες" αυτές οι αποφάσεις!! 8)

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό carcass » 25 Οκτ 2006, 16:20

Χαίρε Βασίλη,

Μου φαίνεται ότι η πρόταση σας εσένα και του Metalaxe είναι η πιο σωστή. Θα πρόσπαθήσω να δώ μία περίπτωση σύντομα με ενα GV με Calmini.

Η λύση του να επέμβω σε μία ΟΜΕ δεν μου φαίνεται και τόσο καλή για να πω την αλήθεια μου. Στην τελική ψάχνω για κάτι ολοκληρωμένο και όχι για επεμβάσεις με το που το βγάζω απο το κουτί (είμαι της λογικής του όσο το σκάλισες τόσο θα το διορθώνεις αργότερα). :?

Απο περιέργεια :oops: ... Εσύ, έχεις μείνει ευχαριστημένος από τα Calmini? Έκανες περαιτέρω αλλαγές?

Με εκτίμηση.

Carcass
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό vasilis » 25 Οκτ 2006, 16:58

Αλλαγές, ναί έκανα.

Συγκεκριμένα ολόκληρο το μπροστινό διαφορικό με σιδερένιο λόγω "άτυχης" στιγμής, προσθήκες απο ερταλόν στα πίσω ελατήρια για να ρθει στα ίσια με μπροστά, αποστάτη στον πίσω άξονα, αλλαγή μπροστινών αμορτισέρ Calmini με Monroe Adventure.

Έχω μείνει ικανοποιημένος στο μεγαλύτερο μέρος χρήσης της, και αυτό διότι θα ήθελα το ύψος Calmini (άντε 1-2 πόντους παραπάνω), αλλά να δουλέυει λίγο πιο μαλακά η ανάρτηση.
Εκτός δρόμου ειναι πολύ καλή, δεν το συζητώ, στην ασφαλτο καμιά φορά με
ψιλο-κουράζει.

Μην βιαστείς πάντως.
Τελευταία επεξεργασία από vasilis και 28 Οκτ 2006, 18:05, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 26 Οκτ 2006, 06:06

Για να βοηθήσουμε ακόμη περισσότερο:
1)Τα CALMINI είναι ΣΚΛΗΡΑ με ό,τι αυτό συνεπάγεται (βροντήγματα,αίσθηση στο τιμόνι κλπ).Αντέχουν βάρος (φορτίο,ρυμούλκηση) και στα δύσκολα πετρώδη εδάφη συμπεριφέρονται καλά.Τα μπροστινά της αμορτισέρ είναι "μάπα".
2)Μπορείς ν'αγοράσεις τετράδα ΟΜΕ χωρίς υποχρεωτικά να πάρεις και τα ελατήρια
3)Δεν είναι αναγκαία η αλλαγή διαστάσεων ελαστικών.Εάν κάνεις χώμα θα χρειαστείς όμως μια τετράδα μικτής χρήσης.
Γνώμη μου:πρώτα άλλαξε αμορτισέρ, δες πώς πάει και μετά ψάχνεσαι για ψηλώματα κλπ.Και κυρίως:ποιές είναι οι πραγματικές σου ανάγκες.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό carcass » 26 Οκτ 2006, 10:32

mytilini,

και πάλι ευχαριστώ!

Για να είμαι ειλικρινής σκεφτόμουν το ανάποδο :oops: και συγκεκριμένα να βάλω το κιτ calmini πρώτα για να πάρω το ύψος και στη συνέχεια μετά από καιρό να κάνω την αλλαγή των αμορτισέρ σε ΟΜΕ.

Φυσικά αυτό που με βάζει σε σκέψεις είναι αυτό που είπες και εσύ για τη σκληρότητα του calmini, μήπως και μέχρι να γίνει η αλλαγή του σε ΟΜΕ παρουσιαστούν άλλα προβλήματα όπως μόνιμα τριξήματα κλπ χωρίς λόγο.

Όσον αφορά την ανάγκη, όπως αναφέρω και παραπάνω το αυτοκίνητο αν και κύριο (δεν υπάρχει άλλο) δεν θα έλεγα οτι το χρησιμοποιώ καθημερινά γι' αυτό και το ποσοστό χρήσης είναι 60 άσφαλτο - 40 χώμα. Στο χώμα απλά θα ήθελα να έχω λίγες παραπάνω δυνατότητες. Γι αυτό σκέφτομαι και την ιδέα του εργάτη επίσης σύντομα. Απο ελαστικά ήδη έχω βάλει τα 694 ΑΤ σε λίγο μεγαλύτερη διάσταση από την αρχική και μάλιστα πρόσφατα (τον Μάιο).

Πάντως πρίν γίνει οποιαδήποτε αλλαγή σίγουρα θα προσπαθήσω να δώ άλλα αυτοκίνητα με σχετικές τοποθετήσεις. :roll:

Εκτιμώ οποιαδήποτε περεταίρω πρότασή σας αφού θα με βοηθήσει να βγάλω κάποιο συμπέρασμα.:)

Με εκτίμηση,

carcass
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό mytilini » 26 Οκτ 2006, 11:04

Φίλε αγαπητέ,αν και δεν γνωριζόμαστε θα σου ζητήσω μια προσωπική χάρη:ΒΓΑΛΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ 694 Α/Τ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ(ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΧΩΜΑ)ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ (Είμαι παθών και μιλώ μετά λόγου γνώσεως).
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό carcass » 26 Οκτ 2006, 11:28

ουπς....? τοσο καλα?
Άβαταρ μέλους
carcass
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 24 Οκτ 2006, 17:16

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 26 Οκτ 2006, 11:30

carcass έγραψε:Όσον αφορά την ανάγκη, όπως αναφέρω και παραπάνω το αυτοκίνητο αν και κύριο (δεν υπάρχει άλλο) δεν θα έλεγα οτι το χρησιμοποιώ καθημερινά γι' αυτό και το ποσοστό χρήσης είναι 60 άσφαλτο - 40 χώμα. Στο χώμα απλά θα ήθελα να έχω λίγες παραπάνω δυνατότητες.

Επιμένω ότι αν απλά θέλεις όπως λες να έχεις λίγες (εγώ λέω πολλές) παραπάνω δυνατότητες στο χώμα και δε σε ενδιαφέρει να κάνεις extreme πράγματα, βάλε την ΟΜΕ να τελειώνεις, καλή και δοκιμασμένη λύση (και πολύ πιο οικονομική από την Calmini).
Τώρα για τα 694 που λέει ο φίλος mytilini, υπερβάλλει, μπορεί να του έτυχε μια στραβή λόγω πιθανόν αστοχίας υλικού αλλά αυτός δεν είναι λόγος να γενικεύει, τα συγκεκριμένα ελαστικά τα έχουν δοκιμάσει πάρα πολλοί έλληνες τετρακίνητοι και όλοι έχουν μόνο καλά σχόλια να πουν.
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό meco » 27 Οκτ 2006, 07:57

mytilini έγραψε:Φίλε αγαπητέ,αν και δεν γνωριζόμαστε θα σου ζητήσω μια προσωπική χάρη:ΒΓΑΛΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΑ 694 Α/Τ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΕΔΑΦΗ(ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΧΩΜΑ)ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ (Είμαι παθών και μιλώ μετά λόγου γνώσεως).

Άλλο πάλι και τούτο. Είσαι ο πρώτος άνθρωπος στον πλανήτη που ακούω να λέει ότι, όχι απλά δεν είναι ικανοποιημένος από τα 694, αλλά ότι είναι επικίνδυνα. Έχεις κάτι περισσότερο να μας πεις??
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 15 επισκέπτες