Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

καταγραφή Προβλημάτων/ Αντιμετώπιση / Βελτιώση

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 04 Απρ 2007, 01:56

Αυτό είναι το πέμπτο Suzuki που παίρνω από την ίδια αντιπροσωπεία και πάντα έπαιρνα δώρο τον κοτσαδόρο που ήταν Γερμανικός τώρα μου έβαλαν (πριν 4 μήνες που το παρέλαβα) έναν Ελληνικό (Τουρσουνίδης). Με το που το παρέλαβα τσίνισα και τους είπα να τον αλλάξουν αλλά με διαβεβαίωσαν ότι είναι καλός η μισή κατασκευή είναι Γερμανική κτλ. Επειδή όμως τώρα τα πήρα χοντρά, και δεν τον έχω δουλέψει ακόμα θα επιχειρήσω αύριο να τους ζητήσει αλλαγή. Για αυτά και άλλα θα σας ενημερώσω. Πάντως παιδιά βλέπω ότι η ομάδα ζωντάνεψε για αυτό και ξαναμπήκα στο forum. Μην ξεχνάτε ποτέ ότι εμείς χαράζεμε πάντα πορεία και ερχόντουσαν οι άλλοι. Δεν μπορεί τώρα με το νέο μοντέλο υπνωτισμένοι να ασχολούμαστε με ομορφιές και καλωπίσματα. Η γκρίζα πόλη μας πνίγει για αυτό παίρνουμε τα βουνά. S.O.S ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝΤΑ: ποδιές, ψήλωμα, λάστιχα, ακόμη και κιτ ιπποδύναμης.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό Dynamitis » 04 Απρ 2007, 10:28

φιλε SilverArrow εμενα μου βαλανε τον ΑL-KO γνησιο της suzuki...Αυτο να ζητησεις!!!
Άβαταρ μέλους
Dynamitis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 120
Εγγραφή: 07 Μαρ 2007, 18:39
Τοποθεσία: Κεντρο,Θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 06 Απρ 2007, 00:53

Λοιπόν επιτέλους σήμερα έκανα το servis των 7.500 χλμ. Αποτελέσματα: το κάθισμα του οδηγού κουνιόταν αριστερά δεξιά του συνοδηγού συντόνιζε, στο κάθισμα του οδηγού αλλάχθηκαν σκαλιέρες αλλά και στα δύο αναμένουμε κάτι βίδες και ροδέλες πλαστικές για να ολοκληρωθεί η θεραπεία η οποία σημειωτέον μου είπαν ότι πρέπει να γίνει σε όλα τα αυτοκίνητα. Τώρα πάντως το κάθισμα μου δεν κουνιέται.
Με το σασμάν δεν είχα κανένα πρόβλημα παρόλα αυτά οι ταχύτητες είναι τώρα πιο απολαυστικές στο κούμπωμα τους (στα 15.000 χλμ. με την αλλαγή των βαλβολίνων, εδώ βάζει ο μηχανικός καλύτερες από ότι προτείνει η Suzuki οι ταχύτητες αλλάζουν με το δαχτυλάκι έπαθα πλάκα γιατί σήμερα στην ίδια αντιπροσωπεία,οδήγησα αυτοκίνητο φίλου μετά από Service 15.000 xlm.)
Κάτι ψιλοθόρυβοι χάθηκαν όπως επίσης το αυτοκίνητο μου δίνει τώρα μία αίσθηση πιο Compact.
Τα γκλουπ των αμορτισέρ ή από ότι άλλο ήτανε χάθηκαν.
Ο μεταλλικός συντονισμός από μπροστά βελτιώθηκε αλλά υπάρχει θα ξαναπάω μετά το Πάσχα.
Απαίτησα επανατοποθέτηση του κρίκου ρυμούλκησης και αλλαγή (δώρο) κοτσαδόρου (Τουρσουνίδης).
Ο κοτσαδόρος αλλάχθηκε με αυτόν που η Suzuki έχει ως γνήσιο τον alko ο οποίος είναι γερμανικός και είναι μέρα με την νύχτα με τον προηγούμενο(πλήρωσα διαφορά 200 Ευρώ, ο κρίκος δεν επανατοποθετήθηκε γιατί και πάλι χρησιμοποιήτε από την βάση του κοτσαδόρου (μικρό το κακό έχει πάνω στην βάση του ένα μικρό κρίκο ρυμούλκησης).
Για ποδιές βρήκα πολύ καλή λύση και φθηνή πιο φθνή από τις τιμές που διαβάζω από τους Αθηναίους και πιο καλή μόλις έχω δεδομένα θα σας ενημερώσω.
Με πρωτοβουλία του μηχανικού έχει βρεθεί kit αύξησης ιπποδύναμης (το είδα) από Αγγλία το οποίο επαναπρογραμματίζει το αυτοκίνητο και του δίνει επιπλέον 24 άλογα, μάλιστα θα υπάρχει διακόπτης επιλογής μέσα στο αυτοκίνητο. Δεν είναι turbo αλλά επαναπρογραμματισμός που αλλάζει σε ένα δευτερόλεπτο. Το αυτοκίνητο έρχεται χαμηλομένο σε ισχύ και αυτές είναι οι πραγματικές του δυνατότητες. Το kit δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη και υπολογίζετε ότι αυτή η μετατροπή θα είναι διαθέσιμη στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία Σεπτέμβρη. Η εγγύηση μου είπαν ότι δεν επηρεάζετε. Άρα παίρνει την έγκριση της μαμάς και θα εξαπλωθεί στις ενδιαφερόμενες αντιπροσωπείες ανά την Ελλάδα (αυτό είναι δική μου διαπίστωση). Γενικώς παιδιά όλα καλά ότι ζήτησα και πάλι έγινε (13 χρόνια στην ίδια αντιπροσωπεία), ενθουσιασμένος με το GV περιμένω την ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ να το απολαύσω για μία ακόμη φορά σε μία μικρή εκδρομούλα. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 06 Απρ 2007, 00:58

Φίλε Dynamitis ευχαριστώ για την συμβουλή.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gmak » 07 Απρ 2007, 00:53

iguana έγραψε:Χθές σε μια εκτός δρόμου εξόρμηση Gv. 2.0 , 2700 km βρέθηκα σε ένα δύσκολο σημείο και ισως και λόγω δικής μου απερίας μύρισε ο συμπλέκτης αρκετά και απότι ειδα έβγαλε και λίγο καπνό μόλις άνοιξα μπροστά.Παρόλαυτα δεν παρατήρησα καμία διαφορά στην λειτουργία στον δρόμο μετα . Είναι κάτι που πρέπει να πάω να κοιτάξουν η να μήν ανυσυχώ? Η αλλαγή συμπλέκτη είναι μεσα στην εγγύηση ?


το ιδιο συνεβηκε και σε μενα χθες σε μια offroad διαδρομη...χρειαστηκε να ξεκολλησω εναν φιλο και χωρις ιδιαιτερο ζορισμα με αργο και οπισθεν μυρισε και ειδα και καπνο..γενικα εχω δει οτι ο συμπλεκτης μυριζει με το παραμικρο ζορισμα...δεν ξερω αν ειναι φυσιολογικο η θα πρεπει να αποτανθω στην αντιπροσωπεια...το εχω ακουσει και απο αλλους....
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 07 Απρ 2007, 01:29

Παιδιά αυτό με τον συμπλέχτη πολύ το ακούω και δεν μ'αρέσει εγώ πάντως φτου φτου μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα πρόβλημα και μάλιστα ρώτησα στην αντιπροσωπεία για αυτό το θέμα και με διαβεβαίωσαν ότι δεν το έχουν συναντήσει πουθενά, για να δούμε θα το διαπιστώσω σύντομα αφού σε κάνα μήνα αρχίζουν τα δύσκολα για τον συμπλέκτη μου. Φίλε cnik με τον κοτσαδόρο σου ρυμούλκησε ότι θέλεις είτε από την μπίλια είτε από την δέστρα άφοβα, μόνο κάνα δέντρο μην ξεριζώσεις. Και πάλι ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 07 Απρ 2007, 01:38

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Ρε παιδιά μυρίζει ο συμπλέκτης σας ή μυρίζουν τα μίνια της εξάτμισης που βγάζουν και κάποιες αναθυμιάσεις. Σημαντικό είναι τα χιλιόμετρα που βρίσκεστε, μέχρι και τα 4.000 χλμ. μυρίζουν μόλις ζεσταθεί καλά η μηχανή και τα συναφή, για ψαχθείτε γιατί από ότι βλέπω το αναφέρουν κάτοχοι καινούργιων αυτοκινήτων 2.000-3.000 χλμ. Μου ήρθε τώρα φλασιά με αυτό που έγραψε ο GMAK γενικά μυρίζει με το παραμικρό. Μήπως σε εσάς που μυρίζει ο συμπλέκτης αγοράσατε πρώτη φορά καινούργιο αυτοκίνητο. Σχεδόν σιγουρεύτηκα ότι είναι έτσι. Άντε να χαθείτε ψάρακες και με τρομάξατε.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gmak » 07 Απρ 2007, 22:21

SilverArrow έγραψε:ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ Ρε παιδιά μυρίζει ο συμπλέκτης σας ή μυρίζουν τα μίνια της εξάτμισης που βγάζουν και κάποιες αναθυμιάσεις. Σημαντικό είναι τα χιλιόμετρα που βρίσκεστε, μέχρι και τα 4.000 χλμ. μυρίζουν μόλις ζεσταθεί καλά η μηχανή και τα συναφή, για ψαχθείτε γιατί από ότι βλέπω το αναφέρουν κάτοχοι καινούργιων αυτοκινήτων 2.000-3.000 χλμ. Μου ήρθε τώρα φλασιά με αυτό που έγραψε ο GMAK γενικά μυρίζει με το παραμικρό. Μήπως σε εσάς που μυρίζει ο συμπλέκτης αγοράσατε πρώτη φορά καινούργιο αυτοκίνητο. Σχεδόν σιγουρεύτηκα ότι είναι έτσι. Άντε να χαθείτε ψάρακες και με τρομάξατε.



φιλε μου μακαρι να ειναι ετσι αλλα το δικο μου αυτοκινητο αισιως γραφει τα 25000κμ...οποτε χλωμο το βλεπω :(
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό SilverArrow » 08 Απρ 2007, 01:51

Φίλε GMAK Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Τώρα με 25.000 χλμ. όχι χλωμό αλλά αδύνατο, τότε πάω πάσο θα ψαχτούμε και θα δούμε, στην αντιπροσωπεία τι σου είπανε? Ελπίζω με το ψάρακες να μην παρεξηγηθεί κανείς, χαριτολογώντας με τους αδελφούς και συμπάσχοντες συμφουρίτες το είπα, εξάλου GMAK στην περίπτωση μας εγώ είμαι ο ψαράς με 7.200 χλμ.
G.V.=GREAT VICTORY
Άβαταρ μέλους
SilverArrow
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 116
Εγγραφή: 08 Νοέμ 2006, 02:31
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό gmak » 08 Απρ 2007, 22:49

SilverArrow έγραψε:Φίλε GMAK Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά. Τώρα με 25.000 χλμ. όχι χλωμό αλλά αδύνατο, τότε πάω πάσο θα ψαχτούμε και θα δούμε, στην αντιπροσωπεία τι σου είπανε? Ελπίζω με το ψάρακες να μην παρεξηγηθεί κανείς, χαριτολογώντας με τους αδελφούς και συμπάσχοντες συμφουρίτες το είπα, εξάλου GMAK στην περίπτωση μας εγώ είμαι ο ψαράς με 7.200 χλμ.


φιλε μου εγω σε αυτο το αμαξι εχω κανει 5000κμ διοτι το πηρα μεταχειρισμενο 8) 8) μιας και μιλαμε για ψαρακες...κατα την γνωμη μου και παντα με χιουμοριστικη διαθεση,αυτος που πρεπει να θεωρουμαι ψαρακα πρεπει να ειναι αυτος που δεν το εχει "χωσει" εστω και μια φορα σε offroad κατασταση :D :D

τωρα για το "προβλημα"...ειδωμεν :( :(
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό thomas78 » 10 Απρ 2007, 09:38

ειμαι κατοχος ενος 3θ GV, το εχω 6 μήνες με 10000χλμ. Εχω παρατηρησει οτι με το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ζορισμα εκτος δρομου αρχιζει να μυριζει ο συμπλεκτης. Προσφατα κατεβαινα ασφαλτο με μεγαλη κλιση με δευτερα, παλι τα ιδια. σημερα παω στην αντιπροσωπεια.... για να δουμε....
Άβαταρ μέλους
thomas78
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Απρ 2007, 09:22

Δημοσίευσηαπό thomas78 » 10 Απρ 2007, 15:53

....συνεχεια..... μετα απο την σημερινη επισκεψη στην αντιπροσωπεια, μου ειπαν οτι εχει προβλημα ο δισκος... "και οτι ειναι φυσιολογικη φθορα οποτε δεν καλυπτεται απο την εγγυηση".....χμ..χμ... φυσιολογικη φθορα στα 10000χλμ.... Το καλυτερο ειναι οτι με ρωτησαν αν το ζορισα σε καμια ανηφορα... γιατι ξερεις δεν πρεπει να το ζοριζουμε πολυ...
Άβαταρ μέλους
thomas78
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Απρ 2007, 09:22

Δημοσίευσηαπό xtrail » 10 Απρ 2007, 16:02

Οταν λέτε μύρισε πείτε και με ποιες συνθήκες...είχατε βάλει αργά?πατινάρατε? γλυστρούσε? Ετσι όπως το διαβάζω ήταν σε άσφαλτο μάλλον χωρίς να γυρίσετε τον διακόπτη σε κάποια θέση
Με ενδιαφέρει αφού το σκέφτομαι για αγορά
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
xtrail
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2589
Εγγραφή: 20 Απρ 2003, 10:16
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό thomas78 » 10 Απρ 2007, 16:34

το 3θ GV δεν εχει "κοντα", απλα μονιμη τετρακινηση. Μου εχει τυχει σε κατηφορα-ασφαλτο (Διόνυσος-Αττικης) με δευτερα. Επισης σε μικρη ανηφορα με λιγο λασπη. Οι συνθηκες δεν ηταν xtreme με υπερβολικο πατιναρισμα κτλ.
Άβαταρ μέλους
thomas78
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Απρ 2007, 09:22

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 10 Απρ 2007, 17:59

Σε κατηφόρα δεν μπορεί να μύρισε ο συμπλέκτης, εκτός και αν ασυναίσθητα πάταγες το πεντάλ μέχρι ένα σημείο. Μήπως μύρισαν τίποτα κεριά γιατί απ' ότι μας λες το αμάξι είναι ακόμα καινούργιο.
Για να καταλάβουμε καλά, έχεις μόνο 10000χλμ, χωρίς δύσκολο off road, χωρίς κάποιο κόλλημα όπου μπορεί να ταλαιπωρήθηκε ο συμπλέκτης και αυτή τη στιγμή έχεις πρόβλημα και στην αντιπροσωπία σου λένε να τον πληρώσεις από την τσέπη σου!!? :shock:
Δεν ξέρω καλά τι ισχύει με την εγγύηση σε αυτές τις περιπτώσεις, αλλά δεν είναι λογικά πράγματα αυτά. Σε κάποιους από το forum (με Maverick νομίζω?) τους τον άλλαξαν μέσα στην εγγύηση. Άμα ψάξεις λίγο θα βρεις το σχετικό topic.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 33 επισκέπτες