Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΚΙΒΩΤΙΟ,ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ,ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΚΙΒΩΤΙΟ,ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ,ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Δημοσίευσηαπό giannis78 » 19 Φεβ 2004, 18:07

Παιδιά είμαι νέος στο forum και θέλω να πώ και γω τα πλοβλήματα μου με το Jimny μου(75000 χλμ,4 έτη).Στα 30000 χλμ άλλαξα το συμπλέκτη με έναν άλλο με πλατό απο Swift 106hp και δίσκο τον άλλον ιαπωνέζικο που υπάρχει (υπάρχουν δυο ιαπωνέζικοι-δεν θυμάμαι τα ονόματα-με τον εργοστασιακό να είναι της χαμηλής ποιότητας).Στα 60000 χλμ χρειαζόμουν πολύ δύναμη για να βάλω τη πρώτη ταχύτητα (ή εμπαινε με τη δεύτερη ή έπρεπε να πατήσω λίγο γκάζι ν΄ανεβάσει στροφές&στο πέσιμο να την βάλω).Όταν ρώτησα την αντιπροσωπεία στη Μεσογείων μου ΄παν ότι έχει πρόβλημα ο συμπλέκτης και ίσως χρειαστεί αλλάγη.Μου έκαναν μια ρύθμισει (δε μου εξήγησαν ακριβώς τι) και έπειτα το φαινόμενο δεν παρουσιαζόταν για 4-5000 χλμ.Τώρα έχει ξαναεμφανιστεί μέχρις στιγμή σε πολύ πιο αραιά διαστήματα,σε συχνότητα που να μην μου δημιουργεί πρόβλημα ή δυσανασχέτηση.Σημείωση:το πρόβλημα εμφανιζόταν κυρίως μετά απο πολλά σταμάτα-ξεκίνα σε φανάρια μέσα σε πόλη.
Σχετικά με τις δισκόπλακες τώρα.Πάλι στα 30000 χλμ τις είχα αφήσει μέσα σε κρύο νερό ενώ ήταν ζεστές με συνέπεια να στραβώσουν,στο φρενάρισμα το τιμόνι χτύπαγε φραπεδάκι.Κάποια στιγμή τις έτριψα και επανήλθαν,αλλά για λίγο.Επί του παρόντος,σε κάθε φρενάρισμα πάνω απο τα 80 χλμ/ώρα (ειδικά πάνω σε στροφή) το τιμόνι τρέμει πάρα πολύ.Φαντάζομαι το τρίψιμο ποτέ δεν θα ΄ναι ικανό να κάνει την πλάκα σαν καινούργιο.Απο τα 70000 χλμ όμως,παρατηρώ ότι όταν κινούμαι γύρω στα 80 χλμ/ώρα το τιμόνι τρέμει και χωρίς να πατώ φρένο ή να στρίβω.Με αύξηση της ταχύτητας στα 90-95 χλμ/ώρα και πάνω σταματάει το τρέμουλο.Αυτό δε ξέρω γιατί συμβαίνει.
Τελευταίο πρόβλημα έχω με τις αναρτήσεις.Φαντάζομαι οφείλεται στα αμορτισέρ ή επειδή δεν κόβω και πολύ ταχύτητα στα σαμαράκια.Ώρες-ώρες ακούγεται απο την ανάρτηση κάτι να τρίζει,σα πόρτα που θέλει λάδωμα.Αυτό συμβαίνει πολύ καιρό,ίσως και απο τα 25000 χλμ.Κάθε φορά στο συνεργείο μου λέγανε για ένα προβληματάκι στις βάσεις των αμορτισέρ,όπου κάτι ψευτοφτιάχνανε (καμιά φορά σκέφτομαι ότα θα ΄ριχνε απλά λίγο λαδάκι) και μετά νάτο πάλι.Μέχρι τώρα δεν έχω βρεί απο που προερχόταν.
giannis78
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: 19 Φεβ 2004, 17:34

jimny problems

Δημοσίευσηαπό panjo » 23 Φεβ 2004, 00:04

Μην στεναχωριέσαι για τίποτα, τα πράγματα είναι απλά.
(α) αλλαγή στις δισκόπλακες (και μια ζυγοστάθμιση καλού κακού)
(β) βαλβολίνες στο κιβώτιο και γενικό έλεγχο (να ξέρεις ότι όλα τα suzuki έχουν σκληρό)
(γ) Δοκίμασε το δίσκο πλατώ της daikin 200Eeuro (κακώς εβαλες δισκο απο κούρσα, δεν αντέχει & και ξέχνα τις ιδιοκατασκευές)
(δ) μάλλον δεν τρίζουν τα αμορτισέρ αλλά τα ελατήρια, για έλεγχο δες μονο αν 'εχυσαν' λάδια. (αν απο τα σαμαράκια χαλούσαν θα τα αλλάζαμε κάθε μήνα στα βουνα που πάμε)

καλές επισκευές
φιλικά
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό xontros » 23 Φεβ 2004, 10:44

Την Suzuki στη Μεσογείων, μην την εμπιστεύεσαι και πολύ για προβλήματα, αλλά μόνο για τακτικά σέρβις... Όταν πήγα εκεί να ρωτήσω για χειροκίνητες πλύμνες στο Vitara, ο υπερμάστορας αποφανθηκε ότι δεν τις χρειζόμουνα γιατί είχα αυτόματες, ενώ λόγω Ισπανικής JX έκδοσης είχα σταθερές!!! Όταν ρώτησα για αμορτισέρ, μου πρότειναν ΚΥΒ για οικονομία, αλλά στη διπλή τιμή από αυτή που τελικά τα αγόρασα... Τα συμπεράσματα δικά σου, αλλά αν είσαι εκτός εγγύησης ίσως να πρέπει να βρεις ένα έμπειρο (και έμπιστο) συνεργείο και να σταματήσεις να πληρώνεις τα εξουσιοδοτημένα.
Το τρέμουλο στο τιμόνι που εμφανίζεται σε κάποια ταχύτητα και με 10-20 χιλιόμετρα παραπάνω σταματάει, είναι σχεδόν πάντα λάθος ζύγισμα των τροχών. Το ίδιο ίσως να είναι υπεύθυνο και για το τρέμουλο στο φρενάρισμα. Στη δική μου περίπτωση έτρεμε όλο το ταμπλώ σα να ήταν έτοιμο να ξεκολλήσει, αλλά ακόμα και το πάτωμα!!! Αν δεν εξαφανίστηκε με τη ζυγοστάθμιση, καλό θα ήταν να δοκιμάσεις αλλού, μπορεί το μηχάνημα να ήθελε καλιμπράρισμα. Καλό θα ήταν να βρεθούν οι πιο καλές ζάντες χωρίς βαρίδια, και να βαφτιστούν μπροστινές πριν τη ζυγστάθμιση.
Όσο για τον συμπλέκτη, τα 30000 είναι αρκετά μικρό διάστημα για αλλαγή, συνήθως χρειάζονται 60000, αλλά βέβαια είναι θέμα χρήσης του αυτοκινήτου και συνηθειών του οδηγού. Και εγώ έβαλα Daikin στην πρώτη αλλαγή στα 65.000, πολύ καλός και μαλακός στην αρχή, αλλά δυστυχώς τώρα θέλω πάλι καινούργιο, μετά από 15-20.000 χλμ. και ψιλοζόρισμα με τους φίλους...
Για το κιβώτιο μπορεί να έφταιγε ο συμπλέκτης, αλλά μπορεί να έφταιγε και η βαλβολίνη που σου είχαν βάλει, αφού το πρόβλημα παρουσιαζόταν στην κίνηση στην πόλη όπου ζεσταίνεται . Το μαλακό μου κιβώτιο έσφιξε πάρα πολύ μετά την τελευταία αλλαγή βαλβολίνης, τόσο που δεν μπορώ να αλλάξω εύκολα από 1η σε 2α όταν ξεκινάω το πρωί και κάνει κρύο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες

cron