Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

amortiser pikra

amortiser pikra

Δημοσίευσηαπό contrast61 » 16 Ιαν 2007, 09:05

pedia evala ta griza ta cayaba kai to amaxi einai ston aera kratas me to zori to timoni meta ta 50 khm. apogoiteytika kamia gnomh gia kales anartisis gia dromo as eina kai sklires arki na kratane den me niazi.ehw to vitara to v6 1997 modelo
Άβαταρ μέλους
contrast61
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 30 Μαρ 2005, 06:08

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 16 Ιαν 2007, 10:49

Αν θέλεις κάτι καλό και φτηνό βάλε Monroe Adventure, αν θέλεις κάτι πολύ καλό αλλά σχετικά ακριβό βάλε OME...
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό Madraoulas » 16 Ιαν 2007, 12:07

Συμφωνω με τον Metalaxe

Δες κι εδω http://off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t ... rt-30.html

οι εντυπωσεις μου μεχρι τωρα ειναι αριστες (πολυ καλο κρατημα ασφαλτο και υπεροχες εκτος) και αλλοι που τους εχω ρωτησει σε vitara και GV ειναι πολυ ευχαριστημενοι. Τα ΟΜΕ (αμορτισερ) μεγαλη υποθεση αλλα στοιχιζουν.
Vitara 1.6 JLX / BMW R850R
...τεως... meta4
Άβαταρ μέλους
Madraoulas
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 27
Εγγραφή: 27 Μαρ 2006, 15:06
Τοποθεσία: Χολαργός, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό GRANDVITARAKIAS2.0 » 16 Ιαν 2007, 13:43

ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΟΜΕ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ ?
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΗΦΟΡΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ.
ΠΡΟΣΕΧΕ !!!
Άβαταρ μέλους
GRANDVITARAKIAS2.0
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 98
Εγγραφή: 03 Φεβ 2005, 15:20
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ,ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 16 Ιαν 2007, 13:57

GRANDVITARAKIAS2.0 έγραψε:ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΟΜΕ ΠΟΣΟ ΚΑΝΟΥΝ ?

Γύρω στα 500 € πάνω κάτω...
Πρόεδρος B.R.A.T.(Τομέας W/H/R...)
Brizola Raiders Adventure Team
http://www.brat.gr
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό macedonas » 16 Ιαν 2007, 14:19

Και εγώ τα monroe έχω σε VITARA 1600 το κοντό και είμαι πολύ ευχαριστημένος.
Άβαταρ μέλους
macedonas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 592
Εγγραφή: 08 Μάιος 2005, 08:37
Τοποθεσία: Πολύκαστρο

Δημοσίευσηαπό contrast61 » 17 Ιαν 2007, 09:42

bilstien h monroe lete?
Άβαταρ μέλους
contrast61
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: 30 Μαρ 2005, 06:08

Δημοσίευσηαπό vitaras » 17 Ιαν 2007, 18:55

O.M.E. :shock:
Κουφάλα Δημιουργέ, τα πάντα εν σοφία εποίησες!
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Old Man EMU (OME)

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 20 Ιαν 2007, 00:44

Αγαπητέ φίλε contrast61

Old Man Emu είναι η πλήρης ονομασία της μάρκας και είναι αυστραλιανά. Βγάζει σειρά ειδικά για το Grand Vitara και όλα τα φορουμ τα έχουν σε μεγάλη εκτίμηση. Συγκεκριμένα λένε ότι αντέχουν πολύ και συμπεριφέρονται πολύ καλά στις περιπτώσεις όπου πολυ-φορτώνεται ένα αυτοκίνητο. Συνιστάται δε σε αυτά τα φορουμ, να μπαίνουν μαζί με τα ελατήρια της ΕMU. Στην Αργεντινή δεν υπάρχουν , στα φέρνουν με ειδική παραγγελία, ανεξάρτητοι εισαγωγείς αξεσουαρ 4Χ4 και χωρίς να υποστηρίζουν το προϊόν μετά την πώληση. Αυτό που δεν έχω καταλάβει είναι το εαν τα EMU σηκώνουν το αμάξωμα λόγω διαφορετικών διαστάσεων ή αν το αμάξωμα το "ανεβάζουν" οι ιδιοκτήτες τους επειδή αυτό επιθυμούν , αλλάζοντας παράλληλα και τα αμορτισερ με άλλα αυξημένου μήκους. Η θεωρία λέει ότι εάν σηκώσουμε το κέντρο βάρους του αυτοκινήτου αρχίζουν άλλα παρατράγουδα όπως για παράδειγμα, αυξημένες πιθανότητες αυτό να ανατραπεί αν το πιέσεις στις στροφές. Σε αυτό θα βοηθούσε η άποψη των φίλων που έχουν ήδη βάλει OME. Βρήκαν αμορτισερ της ΟΜΕ στις original διαστάσεις της Suzuki ώστε αν κάποιος δεν θέλει να ψηλώσει το αμάξωμα , αυτό να μην συμβεί;
Το Website είναι: http://www.arbusa.com

Το θέμα των αμορτισέρ είναι πονεμένη ιστορία φίλε. Την θεωρώ πολύ σοβαρή απόφαση διότι από αυτή μπορεί να κριθεί το εαν πρόλαβες να φρενάρεις ή όχι, το εάν θα βγείς από το δρόμο ή όχι, το εάν τρακάρεις ή όχι. Από την άλλη πλευρά το Grand Vitara δεν είναι ότι σταθερότερο υπάρχει σε οδική συμπεριφορά στα πολλά χλμ. οπότε ψάχνεται κανείς να δεί πώς θα μειώσει τις κλίσεις που παίρνει το αμάξωμα στις στροφές.

Εγώ ψαχνω να δω τι θα βάλω 10 ημέρες τώρα και δεν μπορώ να καταλήξω ακόμη.
Εκεί που ήμουν έτοιμος να βάλω ΚΥΒ τωρα διάβασα το post σου (αλήθεια ποιό μοντέλο της ΚΥΒ έβαλες, μήπως τα GR-2; ) και έκανα πίσω. Βρισκόμουν μεταξύ των ΚΥΒ Gas-a-Just (άσπρα) και διαπιστώνω ότι δεν τα βγάζει για εμπρός στα Grand Vitara (δεν υπάρχει κωδικός στον κατάλογο προϊόντων). Βγάζει μόνο τα ΚΥΒ GR-2 για εμπρός-πίσω. Πάω να τα βρώ, μου λένε ότι υπάρχει μόνο μοντέλο Excel-G (μαύρα αυτά) και Gas-a-Just γιά Grand Vitara. Άντε πάλι πίσω στα Monroe Sensatrac ή τα Adventure... Για τα τελευταία , τα ντόπια φορουμ λένε ότι είναι πολύ σκληρά. Για τα πρώτα , στα αμερικάνικα forum λένε ότι αντέχουν λίγο (μερικές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα).
H Suzuki εδώ ονομάζεται Chevrolet και τοποθετεί τα AC Delco τα μαύρα σαν εργοστασικά (έχει γούστο να έιναι τα ΚΥΒ τα Excel-G [μαύρα κι αυτά] με άλλο ονοματάκι). Άλλο νέο κι αυτό, μάθαμε ότι η AC Delco κάνει αμορτισερ.... Μπαίνω στο Website και βλέπω ότι όντως έχει αμορτισερ στη γκάμα των προϊόντων της. Μύλος !

Αμορτισερ για Grand Vitara βγαζει και η ΚΟΝΙ και η BILSTEIN αλλά δεν εισάγονται στην Αργεντινή οπότε πάπαλα.

Στο μεταξύ το βιταράκι το καημένο πάει σαν βάρκα στο γυαλό και το πρόθεμα Grand δεν του βγαίνει του έρμου.

Εχω δημοσιεύσει και ξεχωριστό post στο www.off-road.gr, στο οποίο ένας φίλος μου προτείνει KYB Gas-a-Just. Ωραία λοιπόν πίσω αμορτισέρ βάλαμε, εμπρός αμορτισέρ τι βάζουμε;

Έχει λοιπόν βάλει κανείς τα Monroe Sensatrac σε Grand Vitara παιδιά; Η πληροφόρηση που έχω από επιβατικά, είναι πως η συμπεριφορά των Sensatrac στο δρόμο δεν είναι για να ταράζεσαι. Ούτε και πραγματοποιούν τελικά όλα όσα υπόσχεται η θεωρία Sensatrac. Μάλιστα, στην επόμενη αλλάγη αμορτισέρ δεν τα ξαναπροτιμούν. Στα τζιποειδή όμως συμβαίνει το ίδιο; Και με τα Adventure (χωρίς την περίφημη τεχνολογία Sensatrac) τι συμβαίνει;

Προσπαθώ να μην αλλάξω τον προσανατολισμό του αυτοκινήτου και να μην γίνει σκληροτράχηλο κατσίκι. Ούτως η άλλως δεν το προορίζω για τέτοιο. Γνωρίζω ότι η σκληρή ανάρτηση είναι αυτή που δίνει τα καλύτερα κρατήματα στις στροφές. Παράλληλα όμως σου ρημάζει τη μέση ταυτόχρονα. Ειδικά αν είχες πρόβλημα στη μέση, στο ξαναθυμίζει.... Έλα όμως που το μεγαλοβιταρακι είναι και "πηδηχτό" από την κοιλιά της μαμας. Είναι τόσο παράλογο το να θέλει κάποιος να βελτιώσει έστω και λίγο τη συμπεριφορά αυτή και να μην θέλει να το σκληρύνει λίγο;

Ερωτώ λοιπόν τι βάζουμε ώστε να μην το σκληρύνουμε πολύ και τα λεφτά που δεν δώσαμε στα αμορτισερ καταλήξουμε να τα δίνουμε σε ορθοπαιδικούς και φυσιοθεραπευτές;

Ποιό αμορτισερ δίνει ισορροπημένο αποτέλεσμα, άνετο ταξίδι και κράτημα στις στροφές (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αρχίσουμε να μπαίνουμε με 120 χλμ/ώρα στις στροφές νομίζοντας ότι το μετατρέψαμε σε Porsche Cayenne με ένα σετ αμορτισέρ); Ποιό αμορτισέρ είναι το αντίδοτο στον ορθοπαιδικό χωρίς να αγοράζεις το παρακείμενα ευρισκόμενο οικόπεδο με ηρωϊκή έξοδο στυλ Μεσολογίου στην πρώτη στροφή που θα μπείς με λάθος χιλιόμετρα;

Νομίζω ότι το Post αυτό ενδιαφέρει όλους του μεγαλοβιταρακηδες οπότε αν κάποιος ξέρει κάτι, ας μας δώσει λίγα λεπτά από το χρόνο του να μας πει την εμπειρία του.

Να έχετε καλά ταξίδια και να περνάτε καλά.

Φιλικά

Κωστας από Αργεντινή
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Re: Old Man EMU (OME)

Δημοσίευσηαπό GV2000TD » 27 Ιαν 2007, 00:36

Constantinos έγραψε:Αγαπητέ φίλε contrast61

Ερωτώ λοιπόν τι βάζουμε ώστε να μην το σκληρύνουμε πολύ και τα λεφτά που δεν δώσαμε στα αμορτισερ καταλήξουμε να τα δίνουμε σε ορθοπαιδικούς και φυσιοθεραπευτές;

Ποιό αμορτισερ δίνει ισορροπημένο αποτέλεσμα, άνετο ταξίδι και κράτημα στις στροφές (χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αρχίσουμε να μπαίνουμε με 120 χλμ/ώρα στις στροφές νομίζοντας ότι το μετατρέψαμε σε Porsche Cayenne με ένα σετ αμορτισέρ); Ποιό αμορτισέρ είναι το αντίδοτο στον ορθοπαιδικό χωρίς να αγοράζεις το παρακείμενα ευρισκόμενο οικόπεδο με ηρωϊκή έξοδο στυλ Μεσολογίου στην πρώτη στροφή που θα μπείς με λάθος χιλιόμετρα;

Νομίζω ότι το Post αυτό ενδιαφέρει όλους του μεγαλοβιταρακηδες οπότε αν κάποιος ξέρει κάτι, ας μας δώσει λίγα λεπτά από το χρόνο του να μας πει την εμπειρία του.

Να έχετε καλά ταξίδια και να περνάτε καλά.

Φιλικά

Κωστας από Αργεντινή


OLD MAN EMU, ΤΑ ΕΧΩ ΣΕ GRAND VITARA 2000 ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ , ΟΧΙ ΣΚΛΗΡΑ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑ, ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑΘΕΡΟ
GV2000TD
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: 10 Φεβ 2005, 09:18

Δημοσίευσηαπό michailbm » 27 Ιαν 2007, 01:17

Τα Μονρόε αντβεντσουρ τα έχω βάλει σε όλα τα 4χ4 που έχω αλλάξει .... και στο βιταρακι και στο πινιν (μόνο πίσω δεν έβγαιναν για μπροστά) και στο γκαλλοπερ ... ειναι πιστεύω η χρυσή τομή ανάμεσα σε κράτημα - άνεση και συνάμα δουλεύουν άψογα στο χώμα!
Τα συγκεκριμένα αμορτισέρ ενσωματώνουν την τεχνολογία σενσατρακ (που δουλεύει άψογα και κάνει αυτα που υπόσχεται , έχω και στο πεζό 106 τα Μονρόε τα γκρίζα σενσατρακ) και μάλιστα σε εξελιγμένη μορφή , για αυτο ειναι μαλακά και προοδευτικά εκτός και οταν το αυτοκίνητο κινείτε με μικρές ταχύτητες , ενώ σφίγγουν αρκετά οταν το αυτοκίνητο κινείτε με υψηλές και δίνουν καλο κράτημα!
Τι κι αν κρατήσουν λιγότερα χιλιόμετρα (κάτι που εγω δεν διαπίστωσα και μάλλον ειναι μύθος) απο τα OME που ειναι όντως πολύ καλά με την διάφορα τιμής αγοράζω αλλά 2 κουστούμια και τα έχω πάντα καινούρια!!!
Άβαταρ μέλους
michailbm
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1294
Εγγραφή: 19 Δεκ 2004, 15:04
Τοποθεσία: Χανια Κρητη - Αγια Θεσσαλια

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 27 Ιαν 2007, 04:30

Ευχαριστώ παιδιά για τα φώτα σας.
Πήγαινα για Monroe ADVENTURE, και αν δεν τα έβρισκα θα έβαζα τα Sensatrac. Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο την ντόπια αντιπροσωπεία και μου λένε ότι δεν φέρνουν ούτε το ένα ούτε το άλλο για το αυτοκινητό μου διότι η ντόπια Monroe παραγει αμορτισερ τα οποία αυτοι τα θεωρούν καλά για το GV2500. Κατέληξα θέλωντας και μη λοιπόν, σε ένα ντόπιας παραγωγής Fric Rot Monroe (τα πέρασα σήμερα) και θα τα βγάλω στην Εθνική την Κυριακή για να σας πώ τι κρατήματα έχουν στις μεγάλες ταχύτητες. Στον καρόδρομο πάντως (στην κυριολεξία είναι καρόδρομος αφού μιλάμε για τα λιθόστρωτα των αρχών του αιώνα τα οποία δεν έχουν καλύψει με άσφαλτο όπως έχουν κάνει με άλλα μέρη της πόλης) δεν είναι άνετα. Τι να πω μπορεί να έχει άλλες χάρες .... Θα σας κρατήσω ενήμερους έτσι για το στορυ. Ο άλλος που εισάγει O.M.E. ανέξαρτητα, ούτε που μου είπε τίποτα τελικά. Σκέτη απογοήτευση ....
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή

Δημοσίευσηαπό thanosgrand » 27 Ιαν 2007, 12:58

τα ΟΜΕ που εχεις βαλει GV2000TD εχεις βαλει και τα ελατηρια??Και εγω θελω να τα αλλαξω γιατι τα μαμισια ειναι πολυ μαλακα στην εθνικη!!εχει πολλες κλισεις αριστερα και δεξια!!και κυριως για τους πισω επιβατες!!!
Να βαλω μονο αμορτισερ ΟΜΕ,ΜΟΝROE η το σετ της OME με ελατηρια??
Άβαταρ μέλους
thanosgrand
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 1
Εγγραφή: 27 Ιαν 2007, 12:49

Συμπεριφορά στον αυτοκινητόδρομο

Δημοσίευσηαπό Constantinos » 30 Ιαν 2007, 05:25

Επανερχόμενος στην συμπεριφορά του αμορτισέρ Fric Rot ΜΑΧ-Monroe (Made in Argentina), θα ήθελα να προσθέσω ότι τα δοκίμασα στον αυτοκινητόδρομο και το αποτέλεσμα ήταν κάτι παραπάνω από ορατό. Η σταθερότητα του αυτοκινήτου βελτιώθηκε πολύ καθώς και η εμπιστοσύνη που σου εμπνέει πλέον , κατά την είσοδο στις στροφές. Στο παρελθόν η κλίσεις που έπαιρνε το αμάξωμα στον αυτοκινητόδρομο, σου δημιουργούσε μεγάλη ανησυχία και σε ανάγκαζε να μειώνεις αρκετά την ταχύτητα πριν μπείς σε κάποια στροφή. Από την άλλη μειώθηκε αρκετά η άνεση στην πόλη καθώς οι κραδασμοί που μεταδίδονται στο εσωτερικό κατα την διέλευση από δρόμους με λιθόστρωτο, αυξήθηκαν. Ίσως οι συνφορουμίτες να αναρωτιώνται γιατί γράφω όλα αυτά για ένα αμορτισέρ που δεν θα βρείτε στην ελληνική αγορά. Τα γράφω για να γίνει αντιληπτό ότι τα μαμίσια αμορτισέρ ήταν επιεικώς απαράδεκτα για οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο οπότε μιά αλλαγή αμορτισέρ, χωρίς ταυτόχρονη αλλαγή ελατηρίων μπορεί να βελτιώσει κατά πολύ την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις υψηλές ταχύτητες κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομο.

Φιλικά

Κώστας
Άβαταρ μέλους
Constantinos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: 13 Ιαν 2007, 04:54
Τοποθεσία: Μπουένος Άϊρες, Αργεντινή


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 16 επισκέπτες