Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

4H-Lock, 4L-Lock πότε??

4H-Lock, 4L-Lock πότε??

Δημοσίευσηαπό arisg » 12 Απρ 2007, 16:20

Καλησπερίζω άπαντες,

είμαι σχετικά νέος στην απόκτηση 4x4 αν και έχω πλακωθεί λιγάκι στο διάβασμα :). Εχώ (εδώ και 1 μήνα) ένα GV 2006 το οποίο μου έχει αφήσει καλές εντυπώσεις και σε off-road διαδρομές στην Λίμνη Πλαστήρα που το πήγα (μην φανταστείτε τίποτα τρελό). Σύντομα βάζω ποδιά (και μάλλον όχι μαμά από αυτά που διάβασα λόγο κόστους) για να έχω μικρότερα άγχη στα σκληρά.
Η απορία μου είναι πότε είναι η σωστή στιγμή να χρησιμοποιήσουμε το locking του διαφορικού ή το 4L?? Διαδρομή με χώμα την είχα άνετα με την "κανονική" τετρακίνηση. Μόνο σε κάμποση λασπουριά έβαλα 4L (αν και ίσως και να την έβγαζε και με 4H-Lock). Υπάρχει κάποιος καλός κανόνας ή απλά το βλέπεις και κόβεις τι πρέπει να κάνεις?
Άβαταρ μέλους
arisg
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 13:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό gmak » 13 Απρ 2007, 02:01

καλημερα και καλωςορισες πηγαινε στο http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-6075.html

και στο nomad.gr
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό arisg » 13 Απρ 2007, 12:59

Ευχαριστώ για την απάντηση.

το nomad.gr το έχω βάλει στα bookmarks μου ήδη, και διάβασα τα περισσότερα άρθρα.
Για το πώς δουλεύουνε τα διαφορικά πιστεύω ότι πλέον έχω μια άισθηση. Η ερώτηση μου είναι όμως σε ποιό σημείο είναι καλό να μπει το locking? Με το που δώ την δυσκολία βάζω lockarisma, ενώ στον απλό χωματόδρομο αφήνω το 4H απλά? Η με το που μπώ στο χώμα καλό θα ήταν να έχω 4Η-Lock?
(Προφανώς μιλάω για το κεντρικό διαφορικό)
Άβαταρ μέλους
arisg
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 13:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 13 Απρ 2007, 13:44

Οδηγίες για την τετρακινηση του τουτου μας θα βρεις και στο manual.
Σε γενικές γραμμές ποτέ lockarisma σε άσφαλτο. Στο χώμα αν θες κλειδώνεις για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, εγώ προτιμώ να το κάνω όταν βλέπω ότι αρχίζει να λασπώνει ο δρόμος και όχι σε στεγνό.
Αργά σε απότομες κατηφοριές – ανηφόρες και γενικά σε πολύ δύσκολες καταστάσεις μόνο.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό arisg » 13 Απρ 2007, 13:57

Ευχαριστώ, κάτι τέτοιο κάνω και εγώ. (Τα κοντά βέβαια και σε πολύ λάσπη για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα μείνω), απλά ρώτησα μήπως κάποιος παλαιότερος έχει δοκιμάσει και έχει καλύτερη άποψη :)
Άβαταρ μέλους
arisg
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 13:15
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό k.l. » 13 Απρ 2007, 16:55

Ο καλύτερος δάσκαλος είναι η τρίβή με το αντικείμενο και η αποκτόυμενη εμπείρια (αν δε κολήσεις καμια δεκαριά φορές ότι και να διαβάσεις δε σου κάνει τίποτα) γενικοί κανόνες, όταν δεν μπορείς να κινηθείς με την μια επιλογή επιλέγεις την επόμενη (η παρέα πάντα απαραίτητη για το ξεκόλημα, με το καιρο θα μάθεις να επιλέγεις πρίν κολήσεις), οταν κινήσε σε σκληρή επιφάνεια καλό είναι να μην κλειδώνεις τίποτα για το καλό των αξόνων σου εκτός αν δεν μπορείς αλλιώς λόγο μορφολογίας εδάφους.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 23 επισκέπτες