Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Είναι το Grand vitara 2.0 "Τραχύ";

Είναι το Grand vitara 2.0 "Τραχύ";

Δημοσίευσηαπό pancreco » 21 Απρ 2007, 10:37

Εδώ και καιρό ψάχνομαι για το Grand vitara 2.0 και όπως είναι φυσικό έχω ξεσκονίσει τον ειδικό τύπο από περιοδικά, αλλά και ότι σχετικό υπάρχει στο Internet. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι όλα τα Τεστ συγκλίνουν σε δύο αρνητικά στοιχεία του αυτοκινήτου και πάνω σ' αυτό θα ήθελα την γνώμη των φίλων του Forum κατόχων του αυτοκινήτου.

1. Ο κινητήρας και η μετάδοση είναι τραχύς. (Για παράδειγμα περιοδικό Drive Απριλίου και όχι μόνο σ'αυτό).Τί πάει να πεί αυτό το " Τραχύς"; Μήπως θορυβώδης; Και γιατί τότε δεν χρησιμοποιούν την πιο απλή λέξη "θορυβώδης". Μήπως έχει κάποια άλλη έννοια;

2. Όλοι αναφέρονται στα 140 άλογα που εμφανώς είναι κατώτερα των συνήθως 150 του ανταγωνισμού (βλ Rav, Honda CR-V κλπ). Έτσι λοιπόν το χαρακτηρίζουν "αναιμικό". Είναι πράγματι έτσι; Εσείς που το έχετε και το κινείται σε καθημερινή βάση (στην άσφαλτο) αισθάνεστε να χρειάζεται το αμάξι περισσότερη ιπποδύναμη ή αυτά είναι απλώς κουβέντες των δημοσιογράφων που τέλος πάντων κάτι πρέπει να γράψουν σαν αρνητικό. Φυσικά όλοι γράφουν ύμνους για την τετρακίνησή του.

Εγώ προσωπικά που το έκανα Τεστ drive σε ίσιο δρόμο δεν μπορώ να πω ότι κατάλαβα και πολλά πράγματα πάνω σ' αυτό ίσως γιατί προέρχομαι από ένα jimny ίσως γιατί τί να δεις σε ένα περιορισμένο τest drive.

Αυτά και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
pancreco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 01:25

Είναι το Grand vitara 2.0 "Τραχύ";

Δημοσίευσηαπό dfouz » 22 Απρ 2007, 18:27

Εχω το GV 2.0 τρεισιμιση μήνες και 7000 χμ και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.Στο θέμα μας τ'ωρα.
1. Οταν λένε ''τραχύ'', εννοούν ότι αισθάνεσαι κάποιους μηχανικούς κραδασμούς από την μετάδοση κυρίως. Αυτό γίνεται αισθητό στις βίαιες επιταχύνσεις από στάση, και στις υψηλές ταχύτητες. Χτές για παράδειγμα που γύρισα απο Κόρινθο με 150-160 συνεχώς, πρός το τέλος άρχισε να γίνεται ενοχλητικό και φαντάζομαι σε Αθήνα-Θεσσαλονίκη αν είσαι διαρκώς πάνω από 130 θα σε κουράσει.Ο θόρυβος από μόνος του δεν είναι περισσότερος απ'οτι σε ένα focus ή ένα peugeot 307 1.6 (τα έχω οδηγήσει για πολλά χμ), νιώθεις όμως πως κάτι λειτουργεί από κάτω σου.Οι των περιοδικών βέβαια τα στίβουν τα αυτοκίνητα, και οδηγούν τα 4χ4 σαν GTI οπότε το τονίζουν περισσότερο.
Στην πόλη αντίστοιχα, αν εκμεταλλεύεσαι την ροπή του μπορείς να κινείσαι με 3η και 1800-3000 στρ. πολύ αθόρυβα, σβέλτα, καθώς και το τιμόνι κόβει και η ανάρτηση καταπίνει τις λακούβες ωραιότατα, αντίθετα με το rav πχ που η πίσω ανάρτηση κοπανάει άσχημα.
2.Τα πιο πάνω ισχύουν καιγια τις επιδόσεις. Σε τεστ drive πριν πάρω το GV οδήγησα σχεδόν τα πάντα, μερικά από δυο φορες. Εχουμε και λέμε. Το forrester από στάση είναι σαφώς γρηγορότερο από όλα, και δίνει την αίσθηση ΙΧ, αλλά σε κίνηση δεν έχει σπουδαία διαφορά.Παρόμοια σε μικρότερο βαθμό ισχύουν και για το rav και το (παλιό) crv.Το outlander δεν είναι πιο γρήγορο, ενώ το cαptiva είναι πιο αργό.Το GV πάντως έχει τον καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος από τις αναρτήσεις και δίνει την πιο δεμένη αίσθηση όπως και το rav.Μην ανησυχείς πάντως, οι επιδόσεις είναι πολύ ικανοποιητικές. ενώ σε σχέση με το jimny (με το οποίο επίσης έχω ταξιδέψει) η ¨τραχύτητα" δεν συγκρίνεται.
Αυτά και καλή επιλογη
dfouz
Άβαταρ μέλους
dfouz
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: 23 Φεβ 2007, 16:29
Τοποθεσία: χολαργος αθηνα

Δημοσίευσηαπό pancreco » 22 Απρ 2007, 23:15

Σ' ευχαριστώ dfouz. Έχω κλείσει για αύριο ενα νέο dest drive και θα εξετάσω με προσοχή πλέον ότι μου είπες και θα κάνω σύγκριση με τα αλλα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει μέχρι τώρα. Επειδή κινουμαι εν γένει στα 130 θα εστιάσω εκεί και θα βγάλω τα συμπεράσματά μου.
Και πάλι σ' ευχαριστώ
pancreco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 01:25

Δημοσίευσηαπό pancreco » 23 Απρ 2007, 14:32

Τελικά μετά απότο νέο test drive που στο GV έκανα αμέσως μετά και στο Honda CRV. Αποφάσισα και έκλεισα το Honda εκτιμώντας τις δικές μου ανάγκες και απαιτήσεις. Έτσι εγκαταλείπω πλέον την οικογένεια της suzuki στο forum ευχαριστόντας όλους που κατά καιρούς μου έδωσας πληροφορίες για το αυτοκίνητο
pancreco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 01:25

Δημοσίευσηαπό TLG » 23 Απρ 2007, 18:20

Εξαρταται πως κρινουμε το αυτοκινητο και απο που προερχομαστε οδηγικα ...
Οταν π.χ καποιος προερχομενος "κουρσα", ειναι να δωσει 30+ χιλιαρικα για καποιο.."jeep" και αισθανεται το συστημα μεταδοσης ενως αυτοκινητου με πραγματικη 4κινηση θα του κακοφανει στην αρχη ...

Ολαα ειναι σχετικα και εξαρταται απο το τι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ θελουμε απο ενα αυτοκινητο ...


Tι ηταν αυτο που σε κερδισε στο Honda?
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό pancreco » 23 Απρ 2007, 23:01

Αντί από κούρσα προέρχομαι από ένα jimny που το έχω εδώ και 5 χρόνια. Στο διάστημα αυτό ήμουν γραμμένος και στο σύλλογο τετρακίνησης της θεσσαλονίκης οπότε έλαβα μέρος και σε off- road καταστάσεις. Το jimny μου έδεινε την απόλυτη σιγουριά όπου και αν πήγαινα και πήγα σε πολλά μέρη τοσο με το σύλλογο όσο και μόνοι εγώ και η γυναίκα μου.
Το πρόβλημα πάντα ήταν πως φθάνεις στις χωμάτινες διαδρομές. Ήθελα ενα αυτοκίνητο που στην άσφαλτο να είναι ξεκούραστο και άνετο. Παράλληλα όσο παιρνούσε ο καιρός τοσο οι χωμάτινες διαδρομές μου γινόταν και πιο light. Ετσι αποφάσισα ότι το αυτοκίνητό μου πρέπει να είναι πιο suv παρά jeep.
Όταν οδήγησα το Honda CRV το καινούργιο έμεινα αναυδος απο την οδική του συμπεριφορά. Ευκολοοδήγητο γρήγορο και αθόρυβο. Σήμερα έκανα τεστ drive για δεύτερη φορά το GV και αμέσως μετά το Honda. Διαπίστωσα ότι σ' αυτά που "για μένα, επαναλαμβάνω για μένα" ήταν κυρίαρχα στοιχεία δηλ ο θόρυβος, και οι επιδόσεις, το Honda είναι καλύτερο.
Παράλληλα θα κρατήσω και το Jimny για την γυναίκα μου οπότε για κάτι πιο σκληρό θα υπάρχει το κατάλληλο εργαλείο
Είναι λοιπόν μια καθαρά προσωπική επιλογή που δεν έχει να κάνει με κάτι γενικό καλό ή κακό.
Γεια σας
pancreco
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 25
Εγγραφή: 12 Μαρ 2007, 01:25


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες