Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

GRAND VITARA NEW VS GV 2003

GRAND VITARA NEW VS GV 2003

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 19 Μάιος 2007, 00:58

αποψε ειχα μια κουβεντα με φιλους που εχουν GV παλιοτερα 2000-2004 μοντελα ,και επειδη παραγγειλα το καινουργιο ισχυροζονται οτι δεν θα μπορω πλεον να τους ακολουθησω (πουλησα το δικο μου μοντελο 2002)οτι το καινουργιο κολαει ευκολα σε αμμο και χιονι,εχει μεγαλη καταναλωση σε συκγριση με τα δικα τους και τελος παντων οτι εκανα κακη επιλογη ,εχει κανεις αποψη για τα παραπανω?
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

GRAND VITARA NEW VS GV 2003

Δημοσίευσηαπό virus » 19 Μάιος 2007, 18:04

exoun dikio oi filoi sou.....
life moves pretty fast if u stop and look around for a while u could miss it...
Άβαταρ μέλους
virus
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: 11 Σεπ 2005, 20:22

Δημοσίευσηαπό evan » 19 Μάιος 2007, 22:58

Εμπειρία εκτός δρόμου δεν έχω με κανένα από τα δύο μοντέλα. Όμως θεωρητικά προσεγγίζοντας το θέμα δεν μπορώ να πιστέψω ότι το νέο GV "κολλάει πιο εύκολα" σε λάσπη και χιόνι, διότι, από τη στιγμή που το κεντρικό διαφορικό κλειδώνει, η κίνηση μεταδίδεται 50-50 στους δύο άξονες όπως και με το κιβώτιο μεταφοράς που διέθετε το παλιό. Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος έχουν σχεδόν την ίδια, άρα...Τη διαφορά την κάνουν τα λάστιχα.Θα δεχόμουν ότι το παλιό περνά πιο εύκολα από νεροφαγώματα χάρη στον πίσω άκαμπτο άξονα που είχε και πρόσφερε καλύτερη επαφή με το έδαφος στον τροχό που, με το καινούριο, θα βρισκόταν στον αέρα.Όμως και σ΄αυτήν την περίπτωση το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (TCS) που ενδεχομένως να διαθέτει η έκδοση με ESP(γι΄αυτό το θέμα δεν έχω βρεί στοιχεία, αλλά στα περισσότερα SUV που έχουν ΕSP, αυτό συνδυάζεται με TCS) θα μπορούσε να βοηθήσει φρενάροντας τον τροχό που δεν πατάει-και άρα σπινιάρει-να αποφύγει το κόλλημα, λειτουργώντας σαν διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης,στοιχείο που δεν διέθετε το παλιο.

Έχω διανύσει πολλά εκτός δρόμου χλμ με το πρώτης γενιάς RAV 4, που έχει παρόμοια διάταξη με το GV, χωρίς το αργό.Ειδικά το χιόνι δεν αποτέλεσε ποτέ εμπόδιο, δεν έβαλα ποτέ αλυσίδες και πήγα σε μέρη που ακόμα δεν το πιστεύω ότι πέρασα.Τα NIVA, PAJERO,GALLOPER κλπ, τρίβανε τα μάτια τους.Ακόμη και σε απίστευτη λάσπη(γαι τα δεδομένα της κατηγορίας, σύμφωνοι, αλλά πάντως πολλή λάσπη-μερέντα) στη Ζήρεια και αλλού, δεν κόλλησε, και όλα αυτά χωρίς να είμαι και "οδηγάρα".

Εφ΄ όσον το παράγγειλες, καλοτάξιδο.Δώσε μας και κανένα στοιχείο για την αγορά σου(αντιπροσωπεία ή αλλο, έκδοση κλπ)
evan
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 20 Σεπ 2006, 00:14

Δημοσίευσηαπό meco » 21 Μάιος 2007, 11:17

Nα πεις στους φίλους σου ότι επειδή έχεις κεντρικό διαφορικό έχεις καλύτερη οδική συμπεριφορά (κρατήματα προβλεψιμότητα κ.λ.π.) στην άσφαλτο, στο χιονισμένο και στον βρεγμένο δρόμο. Επίσης ακόμα και στους απλούς χωματόδρομους το καινούριο GV υπερέχει σε σχέση με τα παλιό εξαιτίας του κεντρικού διαφορικού (με κλειδωμένη τη 4κίνηση στο 50-50 το αυτοκίνητο είναι τρομερά υποστροφικό).
Όσο για τους ισχυρισμούς των φίλων σου για το χιόνι και την άμμο έχω να πω τα εξής: Στην άμμο που χρειάζεται το κλείδωμα στο 50-50 το έχεις και εσύ οπότε μια χαρά θα τους ακολουθείς, όσο για το χιόνι αυτοί δεν θα μπορούν αν σε ακολουθήσουν. Στο χιόνι ένα κεντρικό διαφορικό προσφέρει καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με ένα σύστημα κλειδωμένο στο 50-50 (με αντίστοιχα ελαστικά και τα δύο αυτοκίνητα).
Για να μη μιλήσουμε για φρενάρισμα, αίσθηση, κρατήματα, άνεση κ.λ.π. Τρομακτική η διαφορά υπέρ του καινούριου.
Τα πράγματα θα δυσκολέψουν για σένα μόνο αν βγείτε ΕΚΤΟΣ δρόμου, ή έχεις να αντιμετωπίσεις καταστάσεις με νεροφαγώματα κ.λ.π.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό STEVE1970 » 21 Μάιος 2007, 22:37

συντοπιτη φιλε μου σ ευχαριστω πολυ
Άβαταρ μέλους
STEVE1970
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: 10 Μάιος 2007, 15:59
Τοποθεσία: ΗΡΑΚΛΕΙΟ-ΚΡΗΤΗΣ

Δημοσίευσηαπό TLG » 15 Σεπ 2007, 14:10

meco έγραψε:Nα πεις στους φίλους σου ότι επειδή έχεις κεντρικό διαφορικό έχεις καλύτερη οδική συμπεριφορά (κρατήματα προβλεψιμότητα κ.λ.π.) στην άσφαλτο, στο χιονισμένο και στον βρεγμένο δρόμο. Επίσης ακόμα και στους απλούς χωματόδρομους το καινούριο GV υπερέχει σε σχέση με τα παλιό εξαιτίας του κεντρικού διαφορικού (με κλειδωμένη τη 4κίνηση στο 50-50 το αυτοκίνητο είναι τρομερά υποστροφικό).
Όσο για τους ισχυρισμούς των φίλων σου για το χιόνι και την άμμο έχω να πω τα εξής: Στην άμμο που χρειάζεται το κλείδωμα στο 50-50 το έχεις και εσύ οπότε μια χαρά θα τους ακολουθείς, όσο για το χιόνι αυτοί δεν θα μπορούν αν σε ακολουθήσουν. Στο χιόνι ένα κεντρικό διαφορικό προσφέρει καλύτερη πρόσφυση σε σχέση με ένα σύστημα κλειδωμένο στο 50-50 (με αντίστοιχα ελαστικά και τα δύο αυτοκίνητα).
Για να μη μιλήσουμε για φρενάρισμα, αίσθηση, κρατήματα, άνεση κ.λ.π. Τρομακτική η διαφορά υπέρ του καινούριου.


+1


meco έγραψε:Τα πράγματα θα δυσκολέψουν για σένα μόνο αν βγείτε ΕΚΤΟΣ δρόμου, ή έχεις να αντιμετωπίσεις καταστάσεις με νεροφαγώματα κ.λ.π.


Αυτο γιατι το λες ?Λογω διαφορετικης αναρτησης ? Το καινουργιο ειναι μισο ποντο ψηλοτερο , αλλα υπαρχουν καποιες διαφορες στις γωνιες νομιζω...
Το σιγουρο ειναι οτι το καινουργιο το λυπασαι περισσοτερο απο το παλιο , οχι λογω ελλειψης δυνατοτητων, αλλα εμφανισης ...;-)
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό meco » 17 Σεπ 2007, 10:30

TLG έγραψε:
meco έγραψε:Τα πράγματα θα δυσκολέψουν για σένα μόνο αν βγείτε ΕΚΤΟΣ δρόμου, ή έχεις να αντιμετωπίσεις καταστάσεις με νεροφαγώματα κ.λ.π.

Αυτο γιατι το λες ?Λογω διαφορετικης αναρτησης ? Το καινουργιο ειναι μισο ποντο ψηλοτερο , αλλα υπαρχουν καποιες διαφορες στις γωνιες νομιζω...
Το σιγουρο ειναι οτι το καινουργιο το λυπασαι περισσοτερο απο το παλιο , οχι λογω ελλειψης δυνατοτητων, αλλα εμφανισης ...;-)

Λογικά το παλαιότερο λόγο άκαμπτου άξονα έχει μεγαλύτερη ελευθερία στον πίσω άξονα. Επίσης λόγο ύπαρξης πλαισίου τύπου σκάλας (σασί) καταπονείται λιγότερο το πλαίσιο και το λυπάσαι λιγότερο όπως πολύ σωστά λες.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 19 Σεπ 2007, 07:49

μου ητανε μεγαλο διλλημα να αγορασω το παλιο gv τοτε με την προσφορα η να περιμενω το καινουριο.....Ευτυχως δεν το σκεφτηκα και πολυ....αγορασα το παλιο και δεν το εχω μετανοιωσει καθολου.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό TAXIDIOTIS » 19 Σεπ 2007, 09:31

Αφού το έχεις ήδη παραγγείλει ...καλοτάξιδο. Να θυμάσαι μόνο ότι εαν αποφασίσεις να το χρησιμοποιήσεις λίγο πιο σοβαρά εκτός , θα σου ξεκουμπώνει το τελικό καζανάκι της εξάτμισης με την παραμικρή επαφή.Έχει ένα μεταλλικό στέλεχος τύπου "S" το οποίο μπαίνει σε ένα ελαστικό σύνδεσμο ο οποίος απορροφάει μεν τους κραδασμούς και του επιτρέπει τις ταλαντώσεις αλλά απελευθερώνεται εκνευριστικά εύκολα. Σε διαδρομή μέτριας δυσκολίας στον Ελικώνα, προς Ζερίκι, ένα φιλαράκι είχε το "κοντό" και αναγκάστηκε να σταματήσει τρεις φορές για να το τοποθετεί.
Καλή η θεωρία και οι προδιαγραφές αλλά στην πράξη τι γίνεται?
Τέσσερα πράγματα δεν αλλάζουν στη ζωή:οι μέρες που έζησες,οι πράξεις που έκανες , τα λόγια που είπες και οι ευκαιρίες που έχασες.
TAXIDIOTIS
bicycle training wheels
 
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: 23 Απρ 2007, 17:06

Δημοσίευσηαπό meco » 19 Σεπ 2007, 09:47

TAXIDIOTIS έγραψε:Αφού το έχεις ήδη παραγγείλει ...καλοτάξιδο. Να θυμάσαι μόνο ότι εαν αποφασίσεις να το χρησιμοποιήσεις λίγο πιο σοβαρά εκτός , θα σου ξεκουμπώνει το τελικό καζανάκι της εξάτμισης με την παραμικρή επαφή.Έχει ένα μεταλλικό στέλεχος τύπου "S" το οποίο μπαίνει σε ένα ελαστικό σύνδεσμο ο οποίος απορροφάει μεν τους κραδασμούς και του επιτρέπει τις ταλαντώσεις αλλά απελευθερώνεται εκνευριστικά εύκολα. Σε διαδρομή μέτριας δυσκολίας στον Ελικώνα, προς Ζερίκι, ένα φιλαράκι είχε το "κοντό" και αναγκάστηκε να σταματήσει τρεις φορές για να το τοποθετεί.
Καλή η θεωρία και οι προδιαγραφές αλλά στην πράξη τι γίνεται?

Eγώ μίλησα για τις δυνατότητες της 4κίνησης και του πλαισίου. Το τι κάνει τώρα το πίσω καζανάκι της εξάτμισης είναι λιγάκι δύσκολο να το ξέρω. Πρώτη φορά το ακούω πάντως και γνωρίζω αρκετούς με καινούριο GV.
meco
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: 01 Νοέμ 2004, 15:38
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 19 Σεπ 2007, 10:14

meco έγραψε:
TAXIDIOTIS έγραψε:Αφού το έχεις ήδη παραγγείλει ...καλοτάξιδο. Να θυμάσαι μόνο ότι εαν αποφασίσεις να το χρησιμοποιήσεις λίγο πιο σοβαρά εκτός , θα σου ξεκουμπώνει το τελικό καζανάκι της εξάτμισης με την παραμικρή επαφή.Έχει ένα μεταλλικό στέλεχος τύπου "S" το οποίο μπαίνει σε ένα ελαστικό σύνδεσμο ο οποίος απορροφάει μεν τους κραδασμούς και του επιτρέπει τις ταλαντώσεις αλλά απελευθερώνεται εκνευριστικά εύκολα. Σε διαδρομή μέτριας δυσκολίας στον Ελικώνα, προς Ζερίκι, ένα φιλαράκι είχε το "κοντό" και αναγκάστηκε να σταματήσει τρεις φορές για να το τοποθετεί.
Καλή η θεωρία και οι προδιαγραφές αλλά στην πράξη τι γίνεται?

Eγώ μίλησα για τις δυνατότητες της 4κίνησης και του πλαισίου. Το τι κάνει τώρα το πίσω καζανάκι της εξάτμισης είναι λιγάκι δύσκολο να το ξέρω. Πρώτη φορά το ακούω πάντως και γνωρίζω αρκετούς με καινούριο GV.


Μιλάει για το κοντό , το έχουν εντελώς εκτιθέμενο στο 3θυρο μοντέλο.
Πέρσι στην Εύβοια , είχα ένα 3θυρο μπροστά μου που σε όποιο νεροφάγωμα περνάγαμε , σταματάγαμε για να δέσουμε την εξάτμιση.
Εγώ με το 5θυρο δεν έχω αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα και αν προσέξει κάνεις δεν εξέχει το καζανάκι έτσι όπως στο 3θυρο.
Τώρα γιατί το άφησαν έτσι εκτεθειμένο στο κοντό μόνο ο Ιαπων ξέρει..
Όσο αναφορά το πλαίσιο , κάπου είχα διαβάσει ότι δεν είναι απλώς αυτοφερομενο αλλά για ενσωμάτωση της φιλοσοφίας του τύπου σκάλας μέσα στο αυτοφερομενο πλαίσιο.
Αν βρω το άρθρο θα το δημοσιεύσω γιατί ακούγεται περίεργο έτσι όπως το λέω.
Το πιο σοβαρό απ όλα είναι η άρθρωση της πίσω ανάρτησης που περιορίζει κατά πολύ σοβαρές εκτός δρόμου δραστηριότητες.
Αυτό θεωρώ ότι είναι το πρόβλημα στο τελευταίο gv.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 19 Σεπ 2007, 14:02

ορε παιδια και οι εξατμισαδες θα κλεισουνε?ποιος θα τους ταισει μετα?το σκεφτηκατε?
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό gmak » 19 Σεπ 2007, 16:55

το καινουργιο gv εκτος των αλλων εχει μεγαλυτερη αν οχι διπλασια ακαμψια στο αμαξωμα απο το προηγουμενο gv,καλυτερο συστημα τετρακινησης με διαφορικο περιορισμενης,που πιστεψτε με κανει δουλεια,επιπλεον μαμισιο δεχεται 205/80/16 λαστιχο που ψηλωνει το αμαξι, χωρις αλλες μετατροπες,διατηρω σοβαρες επιφυλαξεις(παντα για μαμισια μιλαω) για τις διαδρομες αναρτησεις εναντι του παλιου...τα μειονεκτηματα του ειναι 3 πολυ σοβαρα..

1...δεν εχει αξονες..αυτο το κατατασει με σοβαρες επιφυλαξεις στα light 4χ4.
2...προς το παρον δεν εχει περιθωρια μετατροπων...πιστευω με την παροδο του χρονου θα βγουν καλουδια για offroad καταστασεις.
3...ειναι πολυ κυριλατο και ομορφο σε σημειο να το λυπασαι να το "χωσεις"


μιλαω για την πενταθυρη εκδοση....τα παραπανω ισχυουν και για την τριθυρη diesel εκδοση.
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 2 επισκέπτες