Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Snorkel για GV -- (το παλιό)

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 27 Ιουν 2007, 12:56

Μεγιές ο αναπνευστήρας Βασίλη!!! :thumbup:
Βατραχάνθρωπος έτοιμος για βουτιές το εργαλείο :D

Το προ-φίλτρο, στην "μπούκα" εννοούσα να τοποθετηθεί κι αν γίνεται πίσω απ΄την σήτα που έχει , αλλά δεν ξέρω κατά πόσο αυτό είναι εφικτό και λειτουργικό , ώστε να μπορείς να το βγάζεις εύκολα για να το καθαρίζεις.

Απορία. Στην κολόνα πώς έχει στηριχτεί η γωνία που κρατάει το σωλήνα ?
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 27 Ιουν 2007, 20:03

Ευχαριστώ Νίκο,

στην κολώνα έχει στηριχτεί με .......βίδες, τί άλλο ??!! :D :D Χα,χα...

Πρέπει αναγκαστικά να τρυπήσεις...... δε κάθεται σωστά αλλιώς.

Όλες τις τρύπες που ανοίχτηκαν έχουν επεξεργαστεί σχετικά...... με μίνιο, χρώμα, και κερί απο πάνω.
Σε αυτές τις κολώνας έβαλα επιπλέον λίγη παρμπριζόκολλα.


Νεότερα σε κανα 20ήμερο περίπου, όπου θα μπορώ να το δουλέυω σωστά το αμάξι πλέον.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 28 Ιουν 2007, 06:31

Καλορίζικο.Μερικές συμβουλές συντήρησης:α)μαζεύεις τούλια από μπομπονιέρες για προστατευτικά της εισαγωγής (έντομα,πετραδάκια,κακο-
προαίρετοι κλπ),β)κλείνεις την εισαγωγή όταν πλένεις το αυτ/το, γ)μετά το πλύσιμο πέρασμα μ'ένα καλής ποιότητας σπρέϋ σιλικόνης (βρες της Μοttip).Αντε,και το επόμενο βήμα πλωτήρες :riding:
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 28 Ιουν 2007, 07:41

Καλημέρα Κώστα,

σωστά τα παραπάνω που μου λές.

Αυτό που παρατήρησα χτές είναι το εξής:

όταν πατάω το γκάζι και γενικώς όταν το αμάξι δεν μπορεί να δώσει εκείνη τη στιγμή, ακούω το snorkel και κάνει λες και έχω κανά φίλτρο ελευθέρας που φοράνε τα rallye, κλπ.... ένα "μπρόοοοομ", στο λίγο πιό βαρύ του ίσως.
Παράδειγμα, με 3η στις 2.500 στρ. σε ανηφορικό δρόμο, όταν πατήσω το γκάζι τέρμα κάτω.....εννοείται οτι το GV δεν έχει τα νέυρα ξεσπάσει γρήγορα, και τότε μέχρι να αρχισει να ανεβάσει ακούγεται ο μπάσος ήχος αυτός.
Γενικότερα ακούγεται οταν πατάς βαθιά και το αμάξι δεν έχει να δώσει λόγω λάθους επιλεγμένης σχέσης..... όταν είσαι μία ταχύτητα πάνω.
Ακούς το άνοιγμα της πεταλούδας δηλαδή.......χωρίς αποτέλεσμα ιδιαίτερο
Η αντίδραση του μοτέρ είναι (μου φαίνεται ??) λιγάκι χειρότερη, αν όχι ίδια με πρίν στο ίδιο πάτημα του γκαζιού.
Δεν είμαι σίγουρος όμως.

Αντιθέτως πάλι, εάν ανεβάζω τις στροφές σχετικά γρήγορα αλλά ομαλά και πιό σταθερά (όχι βαθιά πατήματα), ακούγεται πολύ-πολύ λιγότερο (έως καθόλου) και "αρπάει" αρκετά καλά.... σαν και πρώτα.

Στο δικό σου Κωστή κάνει ανάλογους ήχους (σαν φίλτρο ελευθέρας) σε απότομα και βαθιά πατήματα του γκαζιού?

Οχι οτι με ενοχλεί ιδιαίτερα, αλλά είναι κάτι που δεν το περίμενα και πολύ.

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό heroicentaur » 28 Ιουν 2007, 12:37

Πολυ καλη δουλεια Vasili τωρα θελω μια χαρη αν μπορεις βαλε μπρος κ κλεισε το καπελο του snorkel με την παλαμη του χεριου σου (απο εκει που ρουφα αερα) να δουμε θα σβηση η μηχανη? Αν δεν σβηση απο καπου αλλου τραβα αερα. Ετσι βλεπεις αν οντως ειναι σωστα στεγανοποιημενο.
Εικόνα Εικόνα
Άβαταρ μέλους
heroicentaur
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 371
Εγγραφή: 16 Νοέμ 2005, 12:43
Τοποθεσία: Athina

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 28 Ιουν 2007, 17:04

Σύντεκνε (αν μου επιτρέπεις) Βασίλη, τον παραπάνω θόρυβο που λες "σαν φίλτρο ελευθέρας" είναι φυσιολογικό να τον έχεις. Η εισαγωγή πλέον είναι δίπλα στο αυτί σου και ακούς το "ρούφηγμα" dolby digital surround :D :D
Απ' την άλλη το snorkel είναι ελευθέρας, δίνει μεγαλύτερη ποσότητα αέρα στο μοτέρ όπως τα βαρελάκια, οι σκούπες, οι φιλτροχοάνες. :wink:

Για τις επιδόσεις του μοτέρ απ' αυτά που έγραψες, μήπως έχει να κάνει με την αναλογία αέρα - βενζίνης στον θάλαμο καύσης ?
Ερωτώ διότι ναι μεν το snorkel εμπλουτίζει το μοτέρ με περισσότερο αέρα, αλλά από βενζίνη τι γίνεται , δίνει την κατάλληλη ποσότητα για να γίνει σωστή καύση ?

Δεν είναι τυχαίο που οι κάγκουρες με τα παπιά χώνουν μια φιλτροχοάνη πιο μεγάλη κι απ' τον κύλινδρο για την αναπνοή, φοράνε κι ένα καρμπιρατέρ θηριώδες για να δίνει βενζίνη, στο τέλος κοτσάρουν και ένα κομματάκι σωλήνα για εξάτμιση...έτοιμο το dragster :shock: :D :D

Χαιρετώ.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Δημοσίευσηαπό vasilis » 01 Ιούλ 2007, 22:23

heroicentaur έγραψε:Πολυ καλη δουλεια Vasili τωρα θελω μια χαρη αν μπορεις βαλε μπρος κ κλεισε το καπελο του snorkel με την παλαμη του χεριου σου (απο εκει που ρουφα αερα) να δουμε θα σβηση η μηχανη? Αν δεν σβηση απο καπου αλλου τραβα αερα. Ετσι βλεπεις αν οντως ειναι σωστα στεγανοποιημενο.


Γειά,

όχι το μοτέρ δε σβήνει κλείνοντας με την παλάμη μου το καπέλο του.

Κάνει ένα πολύ έντονο ρετάρισμα, σχεδόν να σβήσει, αλλά υπάρχει και μία μικρή τρύπα στο φιλτροκούτι οπου είναι για να φέυγουν τα νερά που τυχόν μπούν μέσα, οπότε τραβάει και απο εκεί και δεν ξέρω και γώ απο πού αλλού.
Τα κολλάρα πάντως είναι οκ.

Πάντως η μικρή τρύπα που υπάρχει δε μπορεί να εισάγει καμιά σοβαρή ποσότητα νερού μέσα, ώστε να βγεί ζημιά.
Έτσι τουλάχιστον το έκρινα εγώ......... τώρα αμα το αφήσεις αρκετή ώρα βουτηγμένο πουθενά, έ θα πάρει κάτι.


RaNtApLaN έγραψε:Σύντεκνε (αν μου επιτρέπεις) Βασίλη, τον παραπάνω θόρυβο που λες "σαν φίλτρο ελευθέρας" είναι φυσιολογικό να τον έχεις. Η εισαγωγή πλέον είναι δίπλα στο αυτί σου και ακούς το "ρούφηγμα" dolby digital surround Very Happy Very Happy
Απ' την άλλη το snorkel είναι ελευθέρας, δίνει μεγαλύτερη ποσότητα αέρα στο μοτέρ όπως τα βαρελάκια, οι σκούπες, οι φιλτροχοάνες. Wink

Για τις επιδόσεις του μοτέρ απ' αυτά που έγραψες, μήπως έχει να κάνει με την αναλογία αέρα - βενζίνης στον θάλαμο καύσης ?
Ερωτώ διότι ναι μεν το snorkel εμπλουτίζει το μοτέρ με περισσότερο αέρα, αλλά από βενζίνη τι γίνεται , δίνει την κατάλληλη ποσότητα για να γίνει σωστή καύση ?...............



Νίκο,

είναι όντως dolby surround 8).
Δυστυχώς δε ξέρω ακόμα κατα πόσο επιβαρύνει ή όχι, την κατανάλωση.
Για ποσοτητές βενζίνης στην κάυση κλπ, θα το δώ μόλις τελειώσω μιά και καλή αν παραστεί ανάγκη. :wink:

Φιλικά vasilis.
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 16 Ιούλ 2007, 19:51

Σήμερα παρέλαβα και το δικό μου απο την VVTR. :D :D
Είναι όπως τα λέει ο Βασίλης, πολύ καλή συσκευασία γρήγορος χρόνος παράδοσης και γενικά επαγγελματισμός.
Τώρα σχετικά με το σνόρκελ μπορώ να πω ότι έχει καλό value for money. Δεν με εντυπωσίασε η ποιότητα αλλά για τα λεφτά του είναι τέλειο.
Είναι καθαρά κατασκευασμένο απο βιοτεχνία, χειροποίητο με φιλότιμη προσπάθεια. Η Roca silva μια φορά για το ίδιο υλικό , ζητούσε 800 € :shock: :shock: οπότε δηλώνω ικανοποιημένος 8)
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό blackchris » 16 Ιούλ 2007, 19:59

Το μοντέλο μου (η εικονιζόμενη σαύρα δεν είναι το αμάξι μου :twisted: ) με το Snorkel της VVTR


Εικόνα
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Ιούλ 2007, 20:17

Άντε.... ήρθε κιόλας?

Μη μου πείς ??
Είδες, είδες..... ούτε απο Σαλονίκη δεν έρχεται τόσο γρήγορα.

Όπως και συ είπες...... για τα λεφτά του είναι super best !!

Για αντε να το βάλεις να το δώ φορεμένο !!
Με την υγειά σου Γιώργη :wink: :wink:
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό blackchris » 16 Ιούλ 2007, 20:19

Θενκ γιου θενκ γιου. Την νύφη (τοποθέτηση) θα την πληρώση ο γνωστός μαύρος στο Πέραμα :twisted: .
Άβαταρ μέλους
blackchris
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 19:41

Δημοσίευσηαπό vasilis » 16 Ιούλ 2007, 20:21

Ασ΄τον κάτω αυτόν για την ώρα.... είναι πολύ κουρασμένος και προσπαθεί ο φιλότιμος να με τελειώσει !!
Μετά κάνε οτι θές .... :D :D
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό mytilini » 17 Ιούλ 2007, 10:14

Θέλω και γώ (όχι σνόρκελ,τέτοιο έχω-από το άλλο εννοώ και μάλιστα duplex). :director2:
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 17 Ιούλ 2007, 11:16

Στη σειρά σας κύριε, στη σειρά σας...... 8)
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό tetrakinisimag » 17 Ιούλ 2007, 11:57

Μερικές απαντήσεις στις εύλογες ερωτήσεις σας για τα snorkel.

1. Το snorkel είναι μία σωλήνα η οποία μειώνει αρκετά την πίεση εισαγωγής, άρα και την απόδοση του κινητήρα. Στις χαμηλές στροφές αυτό είναι πιό αισθητό. Στα πολλά χιλιόμετρα η υπερπλήρωση λόγω της ταχύτητας, μια και το snorkel κοιτάει εμπρός, αναπληρώνει το χάσιμο.

2. Υπάρχουν προφίλτρα, τα οποία μπαίνουν στην κορυφή και είναι σαν τα φίλτρα των Caterpilar για να καταλάβετε. Σίγουρα η Safari Snorkel έχει δύο μεγέθη, τα οποία πρέπει να ταιριάζουν σε όλα τα snorkel κυκλικής διατομής.

3. Το κέρδος απο τη χρήση του snorkel είναι διπλό. Απο τη μία μηδενίζουμε την πιθανότητα να μπουν νερά και απο την άλλη ο κινητήρας αναπνέει πιό καθαρό αέρα, ιδίως στην χωμάτινες εξορμήσεις, με ότι σημαίνει αυτό.

4. Στα αυτοκίνητα με ψεκασμό, ο εγκέφαλος παίρνει στοιχεία απο πολλά σημεία, όπως π.χ. ο καταλύτης και κανονίζει το μείγμα, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα αν αυξηθεί λίγο το οξυγόνο στον κινητήρα. Σε αυτά με καρμπυρατέρ θέλει άλλη ρύθμιση, ίσως και άλλα ζιγκλέρ.
tetrakinisimag
 

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 24 επισκέπτες