Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Old man emu ανάρτηση και Mad ελατήρια για GV 1.6 kai 2.0!!!

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 12 Νοέμ 2007, 18:33

Σου άνοιξε η όρεξη βλέπω! Αντε και εις ανώτερα. Τα σκαλοπάτια τι σου καναν και τα κουτσουρεψες?
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Νοέμ 2007, 19:00

να εισαι καλα.παντως μεχρι εδω θα φτασω και στο μελλον εναν εργατη.(μην λω μεγαλα λογια)γιατι αμα βρω Κ/Π για το τουτου μου τοτε αλλαζει το θεμα....αα θελω και εγω σκουφο δωρο....
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Νοέμ 2007, 19:02

τα σκαλοπατια θελανε συμμαζεμα γιατι ητανε μεγαλα.στο μακρυνο μελλον θα πεσει και αλλου ηλεκτρικη σεγα σιδηρου...
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mytilini » 12 Νοέμ 2007, 19:36

Που να δείς τον δικό μου "ινδιάνο"...
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 12 Νοέμ 2007, 21:01

μαλλον θα πρεπει να κανουμε καμια συναντηση "ινδιανων".φανταζομαι calmini/bodylift/snorkel και κανα λαστιχακι τρελο....
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 17 Νοέμ 2007, 19:06

εδω και 2 ημερες εχω ετοιμο το gv μου πλεον με τους καινουριους μεταλλικους προφυλακτηρες.απλα αυτος ο νοεμβριος με παει "αιμα" και δεν εχω προλαβει να τους χαρω...σημερα βρηκα χρονο να τους φωτογραφησω και να αλλαξω λιγο την εμπρος ποδια μιας που τωρα ειναι χαμηλη και θελει σηκωμα.επισης εχω αρχισει την ερευνα για εξωτερικα προβολακια.υποβαλλω φωτο τους προφυλακτηρες πανω στο gv.
Εικόνα
η εμπρος μερια οπου φαινονται τα σημεια που στο εγγυς μελλον θα τοποθετηθουν τα προβολια.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 17 Νοέμ 2007, 19:11

ακομη μια πλαγια-μπροστινη.φαινονται οι καινουριες δεστρες αλλα και το ποσο χαμηλα ηταν η εμπρος ποδια με το μαμα προφυλακτηρα.η πρασινη γραμουλα ειναι εκει που θα κοπει η βαση.επισης φαινεται και το bull-bar που πλεον εχει ενσωματωθει με τον προφυλακτηρα.
Εικόνα
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 17 Νοέμ 2007, 19:20

ακομη μια πλαγια-πισινη φωτο.
Εικόνα
το σετ προφυλακτηρων εμπρος πισω εδεσε πολυ ωραια με το gv και επισης μου εκανε εντυπωση η λεπτομερεια.ο Ανδρεας που τους κατασκευασε ειναι εκτος απο αριστος τεχνιτης πολυ συνεργασιμος και σωστος.μολις τελειωσω με την εμπρος ποδια και τα προβολια θα υποβαλλω φωτο με την τελικη πλεον μορφη που θα παρουν.απο βαρος μεχρι στιγμης δεν εχω νοιωσει καποια διαφορα αισθητη ουτε τα mad ελατηρια εχουν καταλαβει τιποτα.
Τελευταία επεξεργασία από KON.GV1,6 και 18 Νοέμ 2007, 18:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό xontros » 18 Νοέμ 2007, 15:52

Όντως, ΦΟΒΕΡΗ η δουλειά του Αντρέα, καλλιτεχνική θα έλεγα!!! ΕΙδικά πίσω, προσωπικά δεν μου αρέσουν τα Α-bar...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 18 Νοέμ 2007, 18:14

και εμπρος ειναι τρελα...η φωτο το ριχνει....
τα Α bar?μπορεις να βοηθησεις-δωσεις ιδεες?ολες οι γνωμες καλες σεβαστες και ευπροσδεκτες.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό kfanis » 18 Νοέμ 2007, 23:39

Πολύ όμορφο φίλε!
Ο Ανδρέας πάντα κάνει πολύ καλές δουλειές!
Θα τον επισκευτώ και εγώ τα Χριστούγεννα!
(Πάει το δώρο! :lol: :lol: )

Φάνης
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό vasilis » 19 Νοέμ 2007, 10:41

Είναι πράγματι πολύ όμορφη κατασκευή!
Αντε, και καλές βόλτες!
SJ 413 LWB "Agriκολας"
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 19 Νοέμ 2007, 21:58

ευχαριστω σε ολους.δεν ειμαι ατομο που του αρεσει να κοτσαρει οτι υπαρχει στο εμπορειο.απλα υστερα απο αρκετες διαδρομες εκτος δρομου ειδα οτι ειχα προβλημα στους μαμα προφυλακτηρες(γωνιες προσεγγισης απομακρυνσης).επισης το γεγονος οτι η υπαρξη εργατη ειναι καταλυτικη αλλα και με το body lift οι μαμα πλαστικουρες ηθελαν κοψιμο.οποτε οι κατα παραγγελεια προφυλακτηρες ηρθαν πιο γρηγορα.εχω μεινει πολυ ευχαριστημενος τοσo απο την δουλεια αλλα και απο τη συμπεριφορα του gv.
τωρα θελω κατι προβολια εμπρος και αργοτερα εναν εργατη.
παντος οποιος σκεφτει να τοποθετησει προφυλακτηρες στο gv του και θελει να δει πως ειναι δεν εχω προβλημα να βρεθουμε και να το δει απο κοντα.
τωρα βεβαια ανοιξα αλλη δουλεια....την αλλαγη κλισης της ποδιας.ευκολο πολυ και θα το υποβαλλω σε φωτο μολις βρω χρονο να ασχοληθω.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό mytilini » 20 Νοέμ 2007, 08:42

Ολα καλά.ΟΜΩΣ:α)αυξάνει το αναρτώμενο βάρος του αυτοκινήτου,πράγμα σημαντικό(υπολόγισε συνολικό βάρος κατασκευών + βάρος εργάτη και παρελκομένων) ,β)σε περίπτωση-ο μη γένοιτο-ατυχήματος ή στραβοτιμονιάς,δύσκολα επισκευάζονται,γ)μακάρι να βγώ ψεύτης,αλλά πολύ φοβάμαι ότι σύντομα θ'αρχίσει το ανάλογο "κυνήγι" από τους διάφορους "αρμόδιους" (αστυνομία, ΚΤΕΟ κλπ).Σε κάθε περίπτωση,η ποιότητα της δουλειάς του Ανδρέα είναι εξαιρετική και υποδειγματική και προσωπικά πιστεύω ότι τα προϊόντα του είναι πολλές κλάσεις καλύτερα από ο,τιδήποτε εισάγεται-και ακριβοπληρώνεται-από το εξωτερικό.Για όποιον ενδιαφέρεται για τέτοιες κατασκευές,ο Ανδρέας είναι εγγυημένος μονόδρομος.Καλές βόλτες και ιδιαίτερη προσοχή στους πεζούς,δικυκλιστές,ποδηλάτες.Κράτα λίγο μεγαλύτερη απόσταση από το προπορευόμενο και στο βουνό δίνε ελαφρά κλίση στα ανεβάσματα/κατεβάσματα.Καλό πλύσιμο μετά από λάσπωμα (εγκλωβίζεται η λάσπη και βαραίνουν περισσότερο).Καλορίζικοι.
mytilini
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 296
Εγγραφή: 12 Νοέμ 2004, 06:32
Τοποθεσία: AΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 21 Νοέμ 2007, 09:48

Συνονοματε φαινεσαι οτι εισαι απο πολυ παλια στα κολπα.οντως θελει πολυ προσοχη στο δρομο και με το "συστημα"...το Βουνο ομως και αυτα που προσφερει δεν συγκρινονται.Αλωστε οπως λεει και ενα φιλαρακι μου η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 48 επισκέπτες