Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ENOTHTA GV 2005-2007

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 21 Οκτ 2007, 10:38

ST-pinin έγραψε:Pajerinho εδωσες ρεσιταλ μηχανολογιας....
Και εγω πιστευω οτι το νεο GV ειναι πολυ καλο εκτος δρομου και το λεω αυτο γιατι πέρυσι το χειμωνα έτυχε να δω ενα 3θ (το οποιο δεν εχει και αργα) να ανεβαίνει με πολυ ανεση κομματια δρομου με πολυ χιονι οταν καποια τσεροκι στα ιδια σημεια τα ειχαν δει λιγο σκουρα τα χιονια!
Θα προτιμούσα βέβαια το ντιζελ 3θ που εχει και αργα.
Ενα προβλημα ομως που ακουσα πως εχουν ειναι ο εντονος θόρυβος απο την μετάδοση που ειναι πολύ ενοχλητικός στο εσωτερικο,σε συζήτηση που ειχα με αντιπρόσωπο μου ειπε οτι τα πρωτα κομμάτια το ειχαν αυτο το προβλημα αλλα στα επομενα διορθώθηκε.
Ξερει κανεις τιποτα γιυτο?


Το εχω 1,5 χρόνο περίπου με 22600 χλμ , χωρις μουσικη ναι ακους εναν θόρυβο , αλλα χωρις να ειναι εκνευριστικός και να σε επηρεαζει στο ταξίδι σου.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 21 Οκτ 2007, 10:41

γιαυτο βαλτε μεταλ μουσικη στο τζιπ να μην ακουτε τιποτα... :band: ειτε με caiman ειτε με διαφορικα ειτε καμπριο....
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό JRMOBILE » 21 Οκτ 2007, 21:34

Pajerinho έγραψε:Το νέο GV έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο κεντρικό διαφορικό.
Πίσω και μπρος το διαφορικό είναι ελεύθερο.
Όσα έχουν TCS δημιουργούν τεχνητά συνθήκες "μπλοκέ" διαφορικού πίσω φρενάροντας τους τροχούς (όπως συζητήθηκε παραπάνω).
Το περιορισμένης ολίσθησης που έχει στο κεντρικό λειτουργεί μόνο όταν είστε στην 1η σκάλα, δηλαδή στην απλή (ελεύθερη) 4κίνηση. Σκοπός του είναι να μεταφέρει ροπή μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα. Έτσι πχ. ένα Lada Niva που έχει ελεύθερο διαφορικό χωρίς περιορισμένης (και ένα LR Defender αν δεν κάνω λάθος), άμα ένας τροχός έχει μικρότερη πρόσφυση και αρχίσει το σπινιάρισμα, όλη η ισχύς πάει σε αυτόν τον τροχό και το αμάξι ακινητοποιείται. Στο GV το περιορισμένης θα διορθώσει το πρόβλημα, στέλνοντας περισσότερη ροπή στον άξονα που έχει καλύτερη πρόσφυση και το αμάξι θα προχωρήσει.
Στην πράξη και όπως το έχω διαπιστώσει στο Pinin (που έχει και αυτό περιορισμένης στο κεντρικό), δεν χρειάζεται σχεδόν ποτέ να μπλοκάρεις το διαφορικό. Με το περιορισμένης περνάς σχεδόν από παντού. Το ίδιο μου έχει πει και ο gmak για το GV. Χαρακτηριστικά συμφωνήσαμε και οι δύο ότι μπλοκάρισμα του διαφορικού κάνουμε μόνο όταν βάζουμε τ' αργά και αυτό επειδή έτσι γίνεται αναγκαστικά.
Άμα μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό, τότε είναι μόνιμα μπλοκαρισμένο 50:50 και το περιορισμένης δεν παίζει. Το ίδιο και στ' αργά.
Αν υπάρχει και περιορισμένης στον πίσω άξονα, όπως στο Pinin πχ., τότε αυτό δουλεύει πάντα, είτε είσαι πισωκίνητος, είτε 4κίνητος, είτε αργά, είτε οτιδήποτε. Δουλεύει όμως με την προϋπόθεση ότι και οι δύο πίσω τροχοί έχουν κάποια πρόσφυση. Αν ο ένας είναι στον αέρα είναι σαν ελεύθερο διαφορικό.


Καλησπερα σε ολους,αρχικα μια διευκρινηση αν δεν κανω λαθος και μετα μια παρατηρηση : πρωτον το TORSEN μπλοκε που εχουν τα PININ οπως και ολα τα αυτοκινητα, για να μπορει να λειτουργει σε καθε περιπτωση και σε καθε χρηση του αυτοκινητου,εχει μικρο ποσοστο εμπλοκης της ταξης του 25%,δηλαδη για καθε 4 περιστροφες του διχως προσφυση τροχου, ο απεναντι τροχος υποχρεουται σε μια στροφη.Οποτε πιστευω οτι δεν λειτουργει σαν ελευθερο διαφορικο.Αν το ποσοστο εμπλοκης ηταν μεγαλυτερο ή ακομα και 100% δεν θα μπορουσε να οδηγηθει το αυτοκινητο σε καθημερινη βαση,σκεφτειτε να προσπαθουσαμε να στριψουμε σε κλειστη στροφη με γκρεμο απο κατω εχοντας 100% εμπλοκη του πισω διαφορικου ... ξεχαστε το,θα βλεπαμε τα ραδικια αναποδα !!! Οι τροχοι θα ειχαν την ταση να διαγραψουν ιδια τοξα,οποτε η στροφη θα μας μαζευε προς τα μεσα χωρις να μπορουσαμε να κανουμε κατι,οσοι απο εμας ειχαμε αυτοκινητα με μπλοκε και προσπαθουσαμε να μπουμε στις στροφες στα λιμανακια,ακομα και με μικρη εμπλοκη,βλεπαμε πολλες φορες να πλησιαζουν επικινδυνα οι μπαριερες !!! Γι'αυτο και τα full μπλοκε εχουν δυνατοτητα εμπλοκης απο 0-100%,ωστε αν θελεις να απενεργοποιεις την εμπλοκη.Τωρα η παρατηρηση : δεν ηξερα οτι στο PININ μου το κεντρικο διαφορικο ειναι περιορισμενης ολισθησης,μπραβο του !!! Συγνωμη αν σας ζαλισα.
Άβαταρ μέλους
JRMOBILE
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 103
Εγγραφή: 12 Απρ 2007, 16:22
Τοποθεσία: ΞΥΛΟΚΑΣΤΡΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 21 Οκτ 2007, 23:21

Στο τορσεν οταν αναφερόμαστε στον βαθμο εμπλοκής δεν εννοούμε καποια σχεση με τον αριθμο των στροφων των τροχων αλλα με την κατανομή ροπης στους τροχους οταν καποιος απο αυτους ολισθαίνει .Μπορει κάλλιστα να σπινιαρει ο ενας απο τους δυο και το αυτ/το να μην το κουναει ρουπι(πραγμα που μου εχει συμβεί πολλες φορες).Αν η ροπη που καταλήγει στον τροχο που εχει πρόσφυση ειναι αρκετη τοτε θα κινηθούμε ενα κλικ μεχρι να βρει και ο αλλος προσφυση και ξεκολλησουμε.
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Οκτ 2007, 23:28

JRMOBILE έγραψε:Καλησπερα σε ολους,αρχικα μια διευκρινηση αν δεν κανω λαθος και μετα μια παρατηρηση : πρωτον το TORSEN μπλοκε που εχουν τα PININ οπως και ολα τα αυτοκινητα, για να μπορει να λειτουργει σε καθε περιπτωση και σε καθε χρηση του αυτοκινητου,εχει μικρο ποσοστο εμπλοκης της ταξης του 25%,δηλαδη για καθε 4 περιστροφες του διχως προσφυση τροχου, ο απεναντι τροχος υποχρεουται σε μια στροφη.Οποτε πιστευω οτι δεν λειτουργει σαν ελευθερο διαφορικο.


Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι έτσι τα πράγματα. Ειδικός δεν είμαι, αλλά τα διαφορικά Torsen (ή παρόμοια) λειτουργούν με βάση την ροπή και όχι την ταχύτητα περιστροφής. Όταν ένας τροχός έχει χαμηλότερη πρόσφυση απ' τον άλλο τότε θ' αρχίσει πρώτος να σπινάρει. Η ροπή που μπορεί να μεταφέρει στο έδαφος περιορίζεται σ' αυτήν την περίπτωση απ' τη μικρή τριβή που αναπτύσσεται μεταξύ ελαστικού και εδάφους. Ο άλλος τροχός που έχει καλύτερη πρόσφυση μπορεί όμως να πάρει και άλλη ροπή και αυτό αναλαμβάνει να κάνει το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Μάλιστα κάποια καλά Torsen μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και 4 φορές μεγαλύτερη ροπή στον τροχό που έχει καλή πρόσφυση. Όταν όμως ο ένας τροχός είναι στον αέρα τότε η ροπή που βάζει αυτός ο τροχός στο έδαφος είναι μηδέν και η ροπή που πάει στον άλλο τροχό είναι 4 φορές το μηδέν. Πάλι μηδέν δηλ.
Το γεγονός επίσης είναι ότι με το Pinin (αλλά και με όλα με περιορισμένης πίσω) άπαξ και σηκωθούν δύο διαγώνιοι τροχοί στον αέρα δεν πας πουθενά. Μόνο με φόρα μπορεί να βγεις.

JRMOBILE έγραψε:Τωρα η παρατηρηση : δεν ηξερα οτι στο PININ μου το κεντρικο διαφορικο ειναι περιορισμενης ολισθησης,μπραβο του !!! Συγνωμη αν σας ζαλισα.

Για την ακρίβεια έχει εν σειρά με το διαφορικό ένα VCU (viscous coupling unit) που "διαβάζει" τη διαφορά περιστροφής μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα και προσπαθεί να εξισώσει το ρυθμό περιστροφής τους.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Οκτ 2007, 23:29

Φίλε ST-Pinin με πρόλαβες. :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 21 Οκτ 2007, 23:33

Εγω δεν μπορω να καταλάβω πως απο μια ερωτηση για 'μπολκε' στο νεο Gv ή οχι φτασαμε να μιλάμε για το torsen στο pinin.
Oχι οτι δεν χρειαζεται, αλλά επειδη προβλεπω χοντρο brain storming μηπως πρεπει να μεταφερθεί το θέμα σε μια πιο γενική ενότητα;
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Οκτ 2007, 23:40

Καλά τα λες. Αλλά επειδή έχουν ξανασυζητηθεί αυτά τα θέματα καλύτερα να μην μεταφερθεί πουθενά. Όποιος θέλει περισσότερα επί του θέματος μπορεί να πάει στη σχετική ενότητα.
Κάτσε να βρω και το link.....
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 21 Οκτ 2007, 23:44

Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Giannaras » 25 Δεκ 2007, 00:24

To τιμόνι στο νέο GV 1,6 είναι υδραυλικό ή ηλεκτρουδραυλικό;
Giannaras
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 28
Εγγραφή: 15 Απρ 2007, 20:56

Δημοσίευσηαπό gmak » 25 Ιαν 2008, 21:35

εν αναμονη κιτ ψηλωματος αλλαξα τα μαμισια αμορτισερ μιας και ειχαν ΅κατσει΅ .Η αλλαγή έγινε στα 46000κμ, και να ενημερωσω οτι ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΤΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ.Η μονη επιλογη περαν των μαμισιων που η αντιπροσωπεια κοστολογει με 380 ευρω, ειναι τα kayaba με 300 ευρω τα οποια και εβαλα, και περιττο να σας πω οτι ειδα μεγαλη διαφορα στην συμπεριφορα του αυτοκινητου(προς το καλο εννοειτε).

ουτε η monroe δεν βγαζει για το gv
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό ZXTAS » 26 Ιαν 2008, 23:22

Απορια: Το περιορισμενης ολισθησης κεντρικο του gv 1.6 3d λειτουργει μονο οταν κινεισαι προς τα εμπρος? Το λεω αυτο γιατι εκει που το παρκαρω συνηθως ειναι αρκετα αποτομα και το βαζω μονο με οπισθεν καθως ειναι μικρος ο χωρος. Λογω μορφολογιας του δρομου συχνα ο πισω δεξια τροχος σηκωνεται στον αερα για λιγο και με το που συμβαινει αυτο παει ολη η ροπη σ αυτον και το αμαξι κολλαει οποτε κανω παλι μπροστα και ανεβαινω με λιγη φορα.....δεν θα πρεπε το lsd να δινει και στον μπροστινο αξονα ροπη που παντα εχει προσφυση στο συγκεκριμενο σημειο?
Άβαταρ μέλους
ZXTAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 19 Απρ 2007, 23:10
Τοποθεσία: Xalkida

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 27 Ιαν 2008, 00:34

χωρις το κλειδωμα του κεντρικου διαφορικου αυτο δεν γινεται.... φτανει μονο ο ενας τροχος να ειναι στον αερα για να κολλησεις...

ενω αν κλειδωνε το κεντρικο τοτε μονο με τους 2 διαγωνιους μπρος-πισω θα κολλαγες..
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό ZXTAS » 27 Ιαν 2008, 01:21

Dimis4X4 έγραψε:χωρις το κλειδωμα του κεντρικου διαφορικου αυτο δεν γινεται.... φτανει μονο ο ενας τροχος να ειναι στον αερα για να κολλησεις...

ενω αν κλειδωνε το κεντρικο τοτε μονο με τους 2 διαγωνιους μπρος-πισω θα κολλαγες..

Ε τοτε τι το βαλανε το lsd? ας το βαζανε ελευθερο το κεντρικο διαφορικο...
Άβαταρ μέλους
ZXTAS
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 17
Εγγραφή: 19 Απρ 2007, 23:10
Τοποθεσία: Xalkida

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 27 Ιαν 2008, 15:32

Το lsd στο κεντρικό βοηθάει πολύ όταν πατάνε όλοι οι τροχοί στο έδαφος.
Εκεί αναλαμβάνει να "διαγνώσει" επιτυχώς την όποια διαφορά στον ρυθμό περιστροφής του μπροστά και του πίσω άξονα και να στείλει ροπή εκεί που έχει καλύτερη πρόσφυση.
Γενικά δουλεύει πιο καλά όταν υπάρχει κάποια ταχύτητα γιατί τότε είναι πιο εύκολο να "μαζέψει" την διαφορά.
Όταν είσαι σταματημένος με τον τροχό στον αέρα (όπως μας περιγράφεις) μόνο το μπλοκάρισμα 50:50 μπορεί να εξασφαλίσει ότι θα πάει ροπή και στους 2 άξονες. Το lsd προσπαθεί αλλά απ' ότι φαίνεται δεν μπορεί.....
Στο Pinin πάντως όταν επιλέγω 4Η (ελεύθερο κεντρικό με VCU) το αμάξι δεν σταματάει όταν κρεμάσει ένας τροχός. Δεν προχωράει το ίδιο αποτελεσματικά όπως όταν είναι μπλοκαρισμένο, αλλά συνεχίζει να πηγαίνει κάποια ροπή και στον άλλο άξονα και δεν κολλάς. Βέβαια σε καμία μεγάλη ανηφόρα πιθανόν να μην του φτάνει η ροπή αυτή για ν' ανέβει. Δεν μου έχει τύχει όμως γιατί σε ανάλογη περίπτωση πάω με αργά (και μπλοκαρισμένο).
Εν κατακλείδι φίλε ZXTAS είναι καλά που έχεις lsd, θα ήταν καλά να έχεις και μπλοκάρισμα 50:50. Όσο για το parking λίγη φόρα και είσαι κομπλέ :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες