Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ENOTHTA GV 2005-2007

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Οκτ 2007, 07:50

Καλημέρα παιδιά. Θα συμφωνήσω με όλους σας, και όπως είπα και παραπάνω, ότι "καλούδια" βάζει η εταιρεία, για βοήθημα στο εκτός δρόμου, είναι καλοδεχούμενα. Το είδα να δουλεύει στο χώμα, και τα κατάφερνε μία χαρά. Θα επιμείνω όμως στήν αποψή μου, ότι ένα καλό LSD στον πίσω άξονα, θά είναι πάντα πιό χρήσιμο.
Ο pajerinho πιό πάνω, έκανε μιά πολύ σωστή σκέψη : Μόνο και μόνο όμως ότι φρενάρει, σημαίνει ότι υπάρχει ισχύς που πηγαίνει χαμένη. Σε ακραία περίπτωση (σαν αυτή που ανέφερε ο gmak πριν με την πολύ γλίτσα) που και οι 4 τροχοί δεν θα έχουν καλή πρόσφυση, τότε όσο και να πατάς το γκάζι το μόνο που θα κάνει το αμάξι είναι να φρενάρει και να μένει ακίνητο.

Άν δε με απατά η μνήμη μου, σε κάποιο post, είχα δεί παλαιότερα, ένα ή δύο άτομα,(δέν θυμάμαι άν είχαν GV) να έχουν αναφέρει ότι, σε πορεία σε χιονισμένο χωματόδρομο, το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε, γιατί άρχισε να σπινιάρει, και είχαν την εντύπωση ότι ήταν φρεναρισμένο, γιατί όσο γκάζι και να πατούσαν, δέν γύριζαν οι τροχοί (ή κάπως έτσι τέλος πάντων). Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο !! Φανταστήτε μία κατάσταση, όπου ένα gv είναι κολλημένο στο χιόνι ή στη λάσπη, και στη παρέα, δέν υπάρχει κανένα μέσο, για να τον τραβήξουν, ούτε εργάτης, ούτε σχοινί αλλά ούτε συρματόσχοινο. Η μόνη ελπίδα ποιά είναι??? Το σπρώξιμο. Φανταστήτε λοιπόν να σπρώχνουν ένα αυτοκίνητο, και αντί αυτό έστω και σπινιάροντας να προχωράει, έστω και λίγα εκατοστά τη φορά, να είναι φρεναρισμένο.
Με αυτή τη λογική λοιπόν, υποστηρίζω, πώς ένα lsd, είναι πιό λειτουργικό στά εκτός δρόμου . Το TCS είναι καλό - χρυσό βοήθημα, αλλά πιστεύω ότι μπορεί και να σε βασανίσει.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Οκτ 2007, 07:58

Γιώργο, μήν μπερδεύεσε. Χωρίς να θέλω να μειώσω τα GV (όπως και κανένα άλλο αμάξι), το GV θεωρείτε light 4x4, όχι απο τα γκατζετάκια, αλλά απο τίς γωνίες εισόδου και διαφυγής, τήν απόσταση απο το έδαφος, τίς διαδρομές τών αναρτήσεων, τήν δυνατότητα για μετατροπές.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 05 Οκτ 2007, 07:59

σε εκεινη την ανηφορα που κολλησα με τα μαμισια λαστιχα,στο γρασιδακι,οταν με εσπρωχνες,θυμασαι να ειχα υστερηση δυναμης? ισα ισα που σε εκανα κ@@ος απο τα γρασιδια...δεν ειναι ετσι....τοτε που λεει ο Διονυσης ηταν που ει ξεχαστηκα ξεκινησα με κανονικη τετρακινηση 4hi και ενεργοποιημενο το ebd με αποτελεσμα να με "κοψει" πριν καλα καλα φτασω στην ανηφορα...οταν δε το πηρα χαμπαρι ηδη ειχα σκαψει με αποτελεσμα γουβα+λασπη να ακινητοποιηθω...ηταν το πρωτο καιρο που ειχα το αμαξι και δεν ηξερα καν τα βασικα πραγματα..το ebd ου ειχε κανει την ζημια οχι το tcs
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό gmak » 05 Οκτ 2007, 08:13

SKARTOS έγραψε:Γιώργο, μήν μπερδεύεσε. Χωρίς να θέλω να μειώσω τα GV (όπως και κανένα άλλο αμάξι), το GV θεωρείτε light 4x4, όχι απο τα γκατζετάκια, αλλά απο τίς γωνίες εισόδου και διαφυγής, τήν απόσταση απο το έδαφος, τίς διαδρομές τών αναρτήσεων, τήν δυνατότητα για μετατροπές.



σε σχεση με το παλαιο πενταθυρο gv στις γωνιες εισοδου εξοδου δεν εχουν ιδιατερες διαφορες, στο υψος ειναι πιο ψηλο κατα 1 ποντο τουλαχιστον οι διαδρομες ειναι καλυτερες οκ για τις μετατροπες παω πασο...οποτε γιατι κατα βαση το παλαιο να ειναι το offroad animal και το καινουργιο να συγκαταλεγεται σχεδον στα τυπου captiva new rav4 ανταρα κλπ κλπ...εγω δεν ειπα οτι ειναι για φρικαλεοτητες στο off road αλλα δεν μπορει να μπει και στην κατηγορια των εντελως light.


το αδικο οπως ειπα ειναι οτι πολλοι νεοι ιδοκτητες του gv δεν το χωνουν...δεν το πηραν με αυτο το σκεπτικο και περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...αν υπηρχαν 10 20 περιπτωσεις θα μαθαιναμε περισσοτερα πραγματα για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και χοι αν μπορε να συνδεθει με ipod...

πχ να δεν ακουγα τον καρκατσα θα ξεραμε οτι μπαινει 205/80/16 διασταση...?θα το μαθαιναμε ποτε? θα μαθαιναμε οτι φοραει ζαντες αντε , 16αρες απο τις περισσοτερες εταιριες, αν δεν την εψαχνα και δεν εβαζα τις ζαντες σου?
θα μαθαιναμε ποτε για το tcs να δεν κρεμουσαν οι τροχοι εκει που το πηγα?
ειμαι σιγουρος οτι υπαρχουν και αλλα, δυστυχως ομως για να τα δουμε χρειαζοντα προσπαθειες και δοκιμες...λιγοι ειναι αυτοι που θα χωσουν 30000-36000 αυτοκινητο για να δουν τις πραγματικες δυνατοτητες του
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Οκτ 2007, 08:13

Τότε Γιώργο, δέν σπίνιαραν και οι 4 τροχοί, και άν θυμάσαι καλά, λόγω του ότι παρέμβαιναν τα φρένα, δέν μπορούσες να το ανεβάσεις ευθεία, και ανέβαινες με τίς πάντες.Και πάλι, αυτό που ανέφερα, είναι ότι το αμάξι είναι κολλημένο, και ψιλοβουλιαγμένο, δηλαδή έχει μιά ψιλό αντίσταση και απο κάτω, όχι μόνο να σπινιάρουν οι τροχοί. Τότε τί γίνεται. Καταλαβαίνεις, γιατί διαδρομές μιλάω έτσι??? Είχαμε μιά κουβέντα χθές !!!! :wink: :wink: :wink:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Οκτ 2007, 08:17

GMAK :.λιγοι ειναι αυτοι που θα χωσουν 30000-36000 αυτοκινητο για να δουν τις πραγματικες δυνατοτητες του

Εσύ, προχθές που το ψιλοέχωσες, έπαθες τίποτα????
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 05 Οκτ 2007, 08:18

SKARTOS έγραψε:Καλημέρα παιδιά. Θα συμφωνήσω με όλους σας, και όπως είπα και παραπάνω, ότι "καλούδια" βάζει η εταιρεία, για βοήθημα στο εκτός δρόμου, είναι καλοδεχούμενα. Το είδα να δουλεύει στο χώμα, και τα κατάφερνε μία χαρά. Θα επιμείνω όμως στήν αποψή μου, ότι ένα καλό LSD στον πίσω άξονα, θά είναι πάντα πιό χρήσιμο.
Ο pajerinho πιό πάνω, έκανε μιά πολύ σωστή σκέψη : Μόνο και μόνο όμως ότι φρενάρει, σημαίνει ότι υπάρχει ισχύς που πηγαίνει χαμένη. Σε ακραία περίπτωση (σαν αυτή που ανέφερε ο gmak πριν με την πολύ γλίτσα) που και οι 4 τροχοί δεν θα έχουν καλή πρόσφυση, τότε όσο και να πατάς το γκάζι το μόνο που θα κάνει το αμάξι είναι να φρενάρει και να μένει ακίνητο.

Άν δε με απατά η μνήμη μου, σε κάποιο post, είχα δεί παλαιότερα, ένα ή δύο άτομα,(δέν θυμάμαι άν είχαν GV) να έχουν αναφέρει ότι, σε πορεία σε χιονισμένο χωματόδρομο, το αυτοκίνητο ακινητοποιήθηκε, γιατί άρχισε να σπινιάρει, και είχαν την εντύπωση ότι ήταν φρεναρισμένο, γιατί όσο γκάζι και να πατούσαν, δέν γύριζαν οι τροχοί (ή κάπως έτσι τέλος πάντων). Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο !! Φανταστήτε μία κατάσταση, όπου ένα gv είναι κολλημένο στο χιόνι ή στη λάσπη, και στη παρέα, δέν υπάρχει κανένα μέσο, για να τον τραβήξουν, ούτε εργάτης, ούτε σχοινί αλλά ούτε συρματόσχοινο. Η μόνη ελπίδα ποιά είναι??? Το σπρώξιμο. Φανταστήτε λοιπόν να σπρώχνουν ένα αυτοκίνητο, και αντί αυτό έστω και σπινιάροντας να προχωράει, έστω και λίγα εκατοστά τη φορά, να είναι φρεναρισμένο.
Με αυτή τη λογική λοιπόν, υποστηρίζω, πώς ένα lsd, είναι πιό λειτουργικό στά εκτός δρόμου . Το TCS είναι καλό - χρυσό βοήθημα, αλλά πιστεύω ότι μπορεί και να σε βασανίσει.


το αυτοκινητο που αναφερεις ηταν nissan xtrail και ακινητοποιηθηκε στα χιονια οταν ακολουθουσε ενα defender .οταν "εκατσε" πανω στις πατημασιες του defender μιας και ειναι ψηλοτερο, και μην εχοντας πραγματικη τετρακινηση το αυτοκινητο ακινητοποιηθηκε διοτι ο εγκεφαλος διεγνωσε μη προσφυση και στους 4 τροχους
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό gmak » 05 Οκτ 2007, 08:20

SKARTOS έγραψε:Τότε Γιώργο, δέν σπίνιαραν και οι 4 τροχοί, και άν θυμάσαι καλά, λόγω του ότι παρέμβαιναν τα φρένα, δέν μπορούσες να το ανεβάσεις ευθεία, και ανέβαινες με τίς πάντες.Και πάλι, αυτό που ανέφερα, είναι ότι το αμάξι είναι κολλημένο, και ψιλοβουλιαγμένο, δηλαδή έχει μιά ψιλό αντίσταση και απο κάτω, όχι μόνο να σπινιάρουν οι τροχοί. Τότε τί γίνεται. Καταλαβαίνεις, γιατί διαδρομές μιλάω έτσι??? Είχαμε μιά κουβέντα χθές !!!! :wink: :wink: :wink:



αν προσεξες ανεφερα τις διαδρομες των δυο gv... 8) 8) 8) 8) δεν εθιξα διαδρομες αλλων αυτοκινητων :D :D :D :D
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό gmak » 05 Οκτ 2007, 08:26

SKARTOS έγραψε:GMAK :.λιγοι ειναι αυτοι που θα χωσουν 30000-36000 αυτοκινητο για να δουν τις πραγματικες δυνατοτητες του

Εσύ, προχθές που το ψιλοέχωσες, έπαθες τίποτα????



οχι δεν επαθα.....κατι ψιλογρατζουνιες που θα τις μαζεψω ολες και τον μαιο θα παω να τις φτιαξω με αλοιφαδορο..
το υπερτατο βεβαια ειναι να συνδυασεις μια εκδρομη με ενα ψιλοχωσιμο χωρις απωλειες,οπως σου ειπα...οι εικονες μια εβδομαδα μετα, ακομα περνανε απο μπροστα μου
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Οκτ 2007, 08:28

Gmak : σε σχεση με το παλαιο πενταθυρο gv στις γωνιες εισοδου εξοδου δεν εχουν ιδιατερες διαφορες, στο υψος ειναι πιο ψηλο κατα 1 ποντο τουλαχιστον οι διαδρομες ειναι καλυτερες οκ για τις μετατροπες παω πασο...οποτε γιατι κατα βαση το παλαιο να ειναι το offroad animal και το καινουργιο να συγκαταλεγεται σχεδον στα τυπου captiva new rav4 ανταρα κλπ κλπ...εγω δεν ειπα οτι ειναι για φρικαλεοτητες στο off road αλλα δεν μπορει να μπει και στην κατηγορια των εντελως light.


το αδικο οπως ειπα ειναι οτι πολλοι νεοι ιδοκτητες του gv δεν το χωνουν...δεν το πηραν με αυτο το σκεπτικο και περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...αν υπηρχαν 10 20 περιπτωσεις θα μαθαιναμε περισσοτερα πραγματα για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και χοι αν μπορε να συνδεθει με ipod...

Φίλε μου, αυτοί που βάζουν στην ίδια κατηγορία, το GV με το RAV και το CAPTIVA, είναι άσχετοι. Τώρα, τί το ήθελε η εταιρεία αυτό το offroad animal???? :lol: :lol: Oύτε το παλιό αλλά ούτε το καινούργιο είναι animal.

Τώρα, άν υπήρχαν 10 - 20 άτομα (ή και παραπάνω) που να είχαν ασχοληθεί με τίς δυνατότητες του αυτοκινήτου, όχι μόνο θα είχατε μάθει πολλά, αλλά θα είχαν ασχοληθεί και εταιρείες μετατροπών για τα αμάξια σας. Πάντως, για να σου πώ και τήν αλήθεια, μόνο εσένα έχω δεί να "χώνεις" το αμάξι σου. Οι άλλοι τι κάνουν ??
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Οκτ 2007, 08:29

gmak έγραψε:
SKARTOS έγραψε:GMAK :.λιγοι ειναι αυτοι που θα χωσουν 30000-36000 αυτοκινητο για να δουν τις πραγματικες δυνατοτητες του

Εσύ, προχθές που το ψιλοέχωσες, έπαθες τίποτα????



οχι δεν επαθα.....κατι ψιλογρατζουνιες που θα τις μαζεψω ολες και τον μαιο θα παω να τις φτιαξω με αλοιφαδορο..
το υπερτατο βεβαια ειναι να συνδυασεις μια εκδρομη με ενα ψιλοχωσιμο χωρις απωλειες,οπως σου ειπα...οι εικονες μια εβδομαδα μετα, ακομα περνανε απο μπροστα μου


Ρέ τί σου είπα χθές???? Μήν ξανακούσω τέτοιες μα@#%ες. :lol: :lol: :lol:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 05 Οκτ 2007, 08:33

gmak έγραψε:
SKARTOS έγραψε:Τότε Γιώργο, δέν σπίνιαραν και οι 4 τροχοί, και άν θυμάσαι καλά, λόγω του ότι παρέμβαιναν τα φρένα, δέν μπορούσες να το ανεβάσεις ευθεία, και ανέβαινες με τίς πάντες.Και πάλι, αυτό που ανέφερα, είναι ότι το αμάξι είναι κολλημένο, και ψιλοβουλιαγμένο, δηλαδή έχει μιά ψιλό αντίσταση και απο κάτω, όχι μόνο να σπινιάρουν οι τροχοί. Τότε τί γίνεται. Καταλαβαίνεις, γιατί διαδρομές μιλάω έτσι??? Είχαμε μιά κουβέντα χθές !!!! :wink: :wink: :wink:



αν προσεξες ανεφερα τις διαδρομες των δυο gv... 8) 8) 8) 8) δεν εθιξα διαδρομες αλλων αυτοκινητων :D :D :D :D


Διαδρομές στο βουνό λέω ρέ, όχι αναρτήσεων. :lol: :lol: :lol:
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 05 Οκτ 2007, 08:36

SKARTOS έγραψε:Gmak : σε σχεση με το παλαιο πενταθυρο gv στις γωνιες εισοδου εξοδου δεν εχουν ιδιατερες διαφορες, στο υψος ειναι πιο ψηλο κατα 1 ποντο τουλαχιστον οι διαδρομες ειναι καλυτερες οκ για τις μετατροπες παω πασο...οποτε γιατι κατα βαση το παλαιο να ειναι το offroad animal και το καινουργιο να συγκαταλεγεται σχεδον στα τυπου captiva new rav4 ανταρα κλπ κλπ...εγω δεν ειπα οτι ειναι για φρικαλεοτητες στο off road αλλα δεν μπορει να μπει και στην κατηγορια των εντελως light.


το αδικο οπως ειπα ειναι οτι πολλοι νεοι ιδοκτητες του gv δεν το χωνουν...δεν το πηραν με αυτο το σκεπτικο και περι ορεξεως κολοκυθοπιτα...αν υπηρχαν 10 20 περιπτωσεις θα μαθαιναμε περισσοτερα πραγματα για τις δυνατοτητες του αυτοκινητου και χοι αν μπορε να συνδεθει με ipod...

Φίλε μου, αυτοί που βάζουν στην ίδια κατηγορία, το GV με το RAV και το CAPTIVA, είναι άσχετοι. Τώρα, τί το ήθελε η εταιρεία αυτό το offroad animal???? :lol: :lol: Oύτε το παλιό αλλά ούτε το καινούργιο είναι animal.

Τώρα, άν υπήρχαν 10 - 20 άτομα (ή και παραπάνω) που να είχαν ασχοληθεί με τίς δυνατότητες του αυτοκινήτου, όχι μόνο θα είχατε μάθει πολλά, αλλά θα είχαν ασχοληθεί και εταιρείες μετατροπών για τα αμάξια σας. Πάντως, για να σου πώ και τήν αλήθεια, μόνο εσένα έχω δεί να "χώνεις" το αμάξι σου. Οι άλλοι τι κάνουν ??



Γρηγορη ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ...αν ειχαν ασχοληθει και αλλοι τωρα δεν θα περιμεναμε την OME και την καθε ΟΜΕ να βγαλει μια αναρτηση ψηλωματος για το καινουργιο gv...αυτο ειναι απο τις βασικοτερες αιτιες που 2 χρονια μετα μας γραφουν στα π@@@α τους..
Εγω ήμουνα και τυχερος διοτι μεσα απο τους σκαρτους, ψιλοξεψαρωσα,ψιλοψαχτηκα και βεβαιως ειχα και πολυ καλες συμβουλες τοσο απο σενα οσο και απο τον Ανδρεα..θεωρηστε μεντορες μου σε αυτο που ονομαζω χομπυ :D :D :D :D
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό gmak » 05 Οκτ 2007, 08:40

SKARTOS έγραψε:
gmak έγραψε:
SKARTOS έγραψε:Τότε Γιώργο, δέν σπίνιαραν και οι 4 τροχοί, και άν θυμάσαι καλά, λόγω του ότι παρέμβαιναν τα φρένα, δέν μπορούσες να το ανεβάσεις ευθεία, και ανέβαινες με τίς πάντες.Και πάλι, αυτό που ανέφερα, είναι ότι το αμάξι είναι κολλημένο, και ψιλοβουλιαγμένο, δηλαδή έχει μιά ψιλό αντίσταση και απο κάτω, όχι μόνο να σπινιάρουν οι τροχοί. Τότε τί γίνεται. Καταλαβαίνεις, γιατί διαδρομές μιλάω έτσι??? Είχαμε μιά κουβέντα χθές !!!! :wink: :wink: :wink:



αν προσεξες ανεφερα τις διαδρομες των δυο gv... 8) 8) 8) 8) δεν εθιξα διαδρομες αλλων αυτοκινητων :D :D :D :D


Διαδρομές στο βουνό λέω ρέ, όχι αναρτήσεων. :lol: :lol: :lol:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό aks » 05 Οκτ 2007, 12:55

Αν κατάλαβα καλά το GV με ESP+TCS στα εδάφη με χαμηλή πρόσφυση
έχει πρόβλημα σε σχέση με το χωρίς ESP+TCS ,εφόσον όταν και οι 4 τροχοί σπινάρουν κόβει ο κινητήρας...........
Τι κάνουμε λοιπόν στις περιπτώσεις αυτές?????
Πάντως το βιβλίο του αυτοκινήτου δεν αναφέρει την ύπαρξη TCS ?????
Δηλαδή στο χιόνι ,γρασίδι,γλίτσα κλπ. έχουμε πρόβλημα????

Πραγματικά μπερδεύτικα..................
Άβαταρ μέλους
aks
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 22 Ιαν 2005, 00:29

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron