Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ENOTHTA GV 2005-2007

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 08 Οκτ 2007, 09:48

Ναι, δίκιο έχεις, τέσπα κι εγώ ελπίζω να κατάλαβες ότι δεν το είπα σοβαρά το "παρεξηγιάρης" :)

Μια ερώτηση (για την ώρα) ακόμα: από ποιότητα καυσίμου έχεις πρόβλημα; Αυτό με ανησυχεί κυρίως... έχεις δει κάποια εμφανή διαφορά ανάλογα με το πού γεμίζεις; Θα μου πεις αυτό ισχύει και για τη βενζίνη, αλλά όσο να'ναι το πετρέλαιο μια ευαισθησία παραπάνω την έχει!
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό gmak » 08 Οκτ 2007, 19:58

TimDeLAY έγραψε:Ναι, δίκιο έχεις, τέσπα κι εγώ ελπίζω να κατάλαβες ότι δεν το είπα σοβαρά το "παρεξηγιάρης" :)

Μια ερώτηση (για την ώρα) ακόμα: από ποιότητα καυσίμου έχεις πρόβλημα; Αυτό με ανησυχεί κυρίως... έχεις δει κάποια εμφανή διαφορά ανάλογα με το πού γεμίζεις; Θα μου πεις αυτό ισχύει και για τη βενζίνη, αλλά όσο να'ναι το πετρέλαιο μια ευαισθησία παραπάνω την έχει!


οταν ειμαι στο τοπο μου, δεν εχω προβλημα διοτι ξερω σε ποια πρατησια βαζω...οταν τα ξιδευω κοιταζω να βαζω απο επωνυμα πρατηρια και παντα απο ζηταω τιμολογιο ωστε στην "στραβη" να τον κυνηγησω....σαφως ειναι απο τα μειονεκτηματα του πετρελαιου...δηλ να πρεπει να βαζεις καλο καυσιμο διοτι η ζημια στα common rail μπορει να παει και 3000 ευρω
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 08 Οκτ 2007, 20:18

w :flames:
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 10 Οκτ 2007, 00:33

Pajerinho έγραψε:PS. είχα σκοπό να γράψω και για το θέμα new GV vs. old GV, αλλά μου βγήκε ήδη μεγάλο το post οπότε θα το κάνω άλλη φορά :D

Άργησα λίγο αλλά επανήλθα.
Κατά τη γνώμη μου τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά και σίγουρα όχι τόσο προφανή όσο δείχνουν αρχικά. Το νέο GV "αδικείται" απ' την κουρσάτη, SUVατη εμφάνιση. Φταίει και η αντιπροσωπία που προβάλει τα cyberstation και τα μπιχλιμπίδια και στη συνείδηση του περισσότερου κόσμου δεν είναι πολύ ικανό offroad. Τουλάχιστον όχι όσο το παλαιό που ήταν "offroad animal" (τι σου κάνει αυτό το μάρκετινγκ).
Τα πράγματα όμως δεν είναι ακριβώς έτσι. Μετά από πολλές βόλτες παρέα με τον gmak και στην τελευταία και με τον grandjohn, έχω σχηματίσει την άποψη ότι το νέο gv είναι πολύ ικανό offroad.
Κατ' αρχήν ξεκινάει με ένα μεγάλο + σε σχέση με το παλαιό, που είναι το κεντρικό διαφορικό. Στο 90% της κίνησης εκτός δρόμου (ή πιο σωστά εκτός ασφάλτου) θα κινηθείς μ' ελεύθερη 4κίνηση. Εκεί δηλαδή που με το παλαιό GV δεν ξέρεις τί να βάλεις 2x4 ή 4x4 και δεν θα πηγαίνεις σωστά με κανένα απ' τα δύο, στο νέο GV πας με ελεύθερη 4κίνηση και είσαι άρχοντας.
Τώρα όσον αφορά τα δύσκολα υπάρχουν κατά τη γνώμη μου στοιχεία που δείχνουν υπεροχή του παλαιού GV (τουλάχιστον θεωρητικά). Καταρχήν οι μεγαλύτερες διαδρομές των αναρτήσεων, πίσω κυρίως που έχει άκαμπτο άξονα. Βοηθάνε πολύ, αλλά αν το νέο GV έχει TCS (δεν έχουν όλα) τότε περνάει από σημεία που σηκώνει τροχούς στον αέρα και μπορεί να περάσει και από σημεία που το παλαιό δε θα τα καταφέρει.
Το παλαιό έχει όμως καλύτερες γωνίες που θα το βοηθήσουν σε ανώμαλα εδάφη (δεν θυμάμαι νούμερα, αλλά έχει σίγουρα καλύτερες). Επίσης για κάποιους είναι πλεονέκτημα ότι έχει πλαίσιο τύπου σκάλας, κάτι που βοηθάει κυρίως σε βελτιώσεις (βασικά body lift). Σίγουρα για το παλαιό βρίσκεις μπόλικες βελτιώσεις ενώ για το νέο δε βρίσκεις ακόμα τίποτα. Αυτό όμως είναι λογικό και μπορεί ν' αλλάξει μελλοντικά. Το νέο όμως πλεονεκτεί στο ότι χωράει μεγαλύτερο λάστιχο, ενώ στο παλαιό δεν μπορείς να βρεις ένα mud (πρωτόγεννες) λάστιχο για να βάλεις.
Να πω ωστόσο ότι διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις για την αντοχή και τη στιβαρότητά του πλαισίου του νέου GV. Δεν έχω καμία απόδειξη, αλλά τα 1500kg για ένα offroad μήκους 4,47m μου φαίνονται λίγα. Το Cherokee έχει το ίδιο μήκος και ζυγίζει 1800+ και το Sorento είναι μόλις 10cm μεγαλύτερο και ζυγίζει 1980!! Για το βάρος του Pinin δεν λέω γιατί θα με πείτε κολλημένο (και θα έχετε και δίκαιο :D )
Γενικά πάντως σα συμπέρασμα θα έλεγα ότι αν και αρχικά το νέο GV δεν σου γεμίζει ιδιαίτερα το μάτι, τελικά είναι πολύ ικανό offroad.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό KON.GV1,6 » 10 Οκτ 2007, 18:06

ολα καλα ειναι φιλτατε pajerinho αρκει να τα συντηρεις σωστα.αναλογως τη χρηση.επισης ενα μεγαλο ποσοστο ειναι η ικανοτητα του οδηγου.εγω απο οτι παρατηρω οσο περναει ο καιρος τα τζιπ θα τα κανουν με πιο ασφαλτινο χαρακτηρα.βεβαια απο την αλλη οσο θα περναει ο καιρος ολο και περισσοτεροι δρομοι απο χωματινοι θα γινονται ασφαλτινοι.
...A hundred clocks are ticking
The line becomes a circle
Spin the wheel of fortune
Or learn to navigate...
Άβαταρ μέλους
KON.GV1,6
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 852
Εγγραφή: 02 Ιούλ 2007, 19:16
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 10 Οκτ 2007, 21:19

Η θα βάλω άξονα στο Pinin ή θα παρω Wrangler. Το δεύτερο είναι καλύτερο αλλα το πρώτο θα έχει πλάκα!!
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 10 Οκτ 2007, 21:56

NIKOLAS_L200 έγραψε:Η θα βάλω άξονα στο Pinin ή θα παρω Wrangler. Το δεύτερο είναι καλύτερο αλλα το πρώτο θα έχει πλάκα!!

:lol: :lol:
Ρε Νικόλα, με το συμπάθιο κιόλας, πως στη βάρεσε και το έγραψες αυτό. Και μάλιστα στη συγκεκριμένη ενότητα.....?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό TLG » 11 Οκτ 2007, 06:23

Crash Test of 2007 Suzuki grand Vitara w/sab

http://www.youtube.com/watch?v=1TrXw5wI ... ed&search=
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 11 Οκτ 2007, 08:56

TLG έγραψε:Crash Test of 2007 Suzuki grand Vitara w/sab

http://www.youtube.com/watch?v=1TrXw5wI ... ed&search=

Αγαπητέ TLG αν έβαλες το video με το side impact ως απόδειξη της στιβαρότητας του πλαισίου του GV, οφείλω να σου πω ότι δεν μου λέει και πολλά πράγματα.
Τα μεσαία sedan που είναι στο μήκος του GV (ή και μεγαλύτερα), αρκούνται στα 1300-1400kg και χτυπάνε 5 αστέρια στα crash test.
Εδώ όμως μιλάμε για offroad και για αντοχή σε σκληρές εκτός δρόμου συνθήκες. Τα 1800kg του Cherokee, οι κοντά 2 τόνοι του Sorento, οι πάνω από 2 τόνοι του Pajero δεν οφείλονται στην αντοχή σε crash test, αλλά στην αντοχή σε σκληρή χρήση που είναι πιο απαιτητική από άποψη στιβαρότητας πλαισίου.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό TimDeLAY » 11 Οκτ 2007, 09:40

Εγώ πάλι δεν κατάλαβα αν το αποτέλεσμα του τεστ ήταν καλό ή όχι :-)
TimDeLAY
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 35
Εγγραφή: 22 Μαρ 2007, 17:45

Δημοσίευσηαπό TLG » 11 Οκτ 2007, 22:08

Pajerinho έγραψε:
TLG έγραψε:Crash Test of 2007 Suzuki grand Vitara w/sab

http://www.youtube.com/watch?v=1TrXw5wI ... ed&search=

Αγαπητέ TLG αν έβαλες το video με το side impact ως απόδειξη της στιβαρότητας του πλαισίου του GV, οφείλω να σου πω ότι δεν μου λέει και πολλά πράγματα.



Ειλικρινα οχι...
Απλα το βρηκα και το εβαλα προς σχολιασμο ... :)
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
TLG
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 584
Εγγραφή: 17 Ιαν 2005, 15:42
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 19 Οκτ 2007, 20:27

Pajerinho έγραψε:
Pajerinho έγραψε:PS. είχα σκοπό να γράψω και για το θέμα new GV vs. old GV, αλλά μου βγήκε ήδη μεγάλο το post οπότε θα το κάνω άλλη φορά :D

Άργησα λίγο αλλά επανήλθα...


Διονύση (pajerinho) και λοιποί χαιρετω , μετα απο καιρο βρηκα και εγω λίγο χρόνο να ασχοληθώ με το θεμα μας.

Σκεφτόμουν συμφωνα με τις περιγραφες του Γιωργου (gmak) τόσο το περασμα που συζηταγαμε στην εκδρομη, οσο και το συμπερασμα για την εξοδο.
Συμφωνώ με τα περισσοτερα που γραφεις γενικότερα για το νεο gv, εχω ομως μια απορία για το παραπάνω, που ξεκινάει εδω:

''Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης επίσης δεν είναι. Όπως ήδη είπε ο gmak στα αργά είναι κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και το περιορισμένης δεν λειτουργεί. Αλλά και πίσω που έχει LSD το δικό μου, αυτό που περιγράφει ο gmak δεν το κάνει. Άπαξ και σηκωθεί ο τροχός στον αέρα είναι σαν να μην υπάρχει LSD. ''

Η απορία μου λοιπόν ειναι:
Aπενεργοποιειται το περιοριμενης ολίσθησης στο κλειδωμα του κεντρικού διαφορικού;
Προσωπικά εχω φαει το manual του αυτοκινήτου και δεν αναφερει κατι τετοιο πουθενα, ουτε οταν εχεις αργα..

Αφορμη για να το ψαξω περισσοτερο ηταν μια διαφημηση που βρηκα για το νεο gv που αναφερει οτι εχει ''μπλοκέ'' lsd. :shock:
Θεωρησα οτι το αναφερει σε συνδυασμο με το tcs που εχετε γράψει, αλλά αυτο ηταν extra παροχη εκτος ''μπλοκε''.

Αμεσως το μυαλό μου πήγε σε αυτο που εγραψε ο rantaplan παλαιοτερα:

''Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης περιορίζει τις διαφορές της ταχύτητας περιστροφής ανάμεσα στους άξονες εξόδου του. Η περιορισμένη ολίσθηση εξασφαλίζει την κατανομή ροπής και στους δυο τροχούς, ακόμα και όταν ο ένας βρίσκεται πάνω σε πολύ ολισθηρή επιφάνεια. Τα διαφορικά αυτού του τύπου έχει επικρατήσει να λέγονται «μπλοκέ» κατά κάποιο ποσοστό''

Που σαφως οπως ανεφερε ο Γρηγορης (Skartos) ειναι για light καταστάσεις.

Το σίγουρο ειναι οτι δεν απενεργοποιειται το κλειδωμα του κεντρικού στα αργα (το γραφει το manual).
Αν συνεχιζει και λειτουργει σαν περιορισμενης ολίσθησης δεν εχουμε καποιου ειδους light μπλοκε στο αυτοκίνητο χωρις να το ξερουμε;

Με ενδιαφερει να ακουσω την άποψη σας.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 20 Οκτ 2007, 15:54

Το νέο GV έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο κεντρικό διαφορικό.
Πίσω και μπρος το διαφορικό είναι ελεύθερο.
Όσα έχουν TCS δημιουργούν τεχνητά συνθήκες "μπλοκέ" διαφορικού πίσω φρενάροντας τους τροχούς (όπως συζητήθηκε παραπάνω).
Το περιορισμένης ολίσθησης που έχει στο κεντρικό λειτουργεί μόνο όταν είστε στην 1η σκάλα, δηλαδή στην απλή (ελεύθερη) 4κίνηση. Σκοπός του είναι να μεταφέρει ροπή μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα. Έτσι πχ. ένα Lada Niva που έχει ελεύθερο διαφορικό χωρίς περιορισμένης (και ένα LR Defender αν δεν κάνω λάθος), άμα ένας τροχός έχει μικρότερη πρόσφυση και αρχίσει το σπινιάρισμα, όλη η ισχύς πάει σε αυτόν τον τροχό και το αμάξι ακινητοποιείται. Στο GV το περιορισμένης θα διορθώσει το πρόβλημα, στέλνοντας περισσότερη ροπή στον άξονα που έχει καλύτερη πρόσφυση και το αμάξι θα προχωρήσει.
Στην πράξη και όπως το έχω διαπιστώσει στο Pinin (που έχει και αυτό περιορισμένης στο κεντρικό), δεν χρειάζεται σχεδόν ποτέ να μπλοκάρεις το διαφορικό. Με το περιορισμένης περνάς σχεδόν από παντού. Το ίδιο μου έχει πει και ο gmak για το GV. Χαρακτηριστικά συμφωνήσαμε και οι δύο ότι μπλοκάρισμα του διαφορικού κάνουμε μόνο όταν βάζουμε τ' αργά και αυτό επειδή έτσι γίνεται αναγκαστικά.
Άμα μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό, τότε είναι μόνιμα μπλοκαρισμένο 50:50 και το περιορισμένης δεν παίζει. Το ίδιο και στ' αργά.
Αν υπάρχει και περιορισμένης στον πίσω άξονα, όπως στο Pinin πχ., τότε αυτό δουλεύει πάντα, είτε είσαι πισωκίνητος, είτε 4κίνητος, είτε αργά, είτε οτιδήποτε. Δουλεύει όμως με την προϋπόθεση ότι και οι δύο πίσω τροχοί έχουν κάποια πρόσφυση. Αν ο ένας είναι στον αέρα είναι σαν ελεύθερο διαφορικό.
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 20 Οκτ 2007, 17:05

Pajerinho έγραψε:Το νέο GV έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στο κεντρικό διαφορικό.
Πίσω και μπρος το διαφορικό είναι ελεύθερο.
Όσα έχουν TCS δημιουργούν τεχνητά συνθήκες "μπλοκέ" διαφορικού πίσω φρενάροντας τους τροχούς (όπως συζητήθηκε παραπάνω).
Το περιορισμένης ολίσθησης που έχει στο κεντρικό λειτουργεί μόνο όταν είστε στην 1η σκάλα, δηλαδή στην απλή (ελεύθερη) 4κίνηση. Σκοπός του είναι να μεταφέρει ροπή μεταξύ μπροστά και πίσω άξονα. Έτσι πχ. ένα Lada Niva που έχει ελεύθερο διαφορικό χωρίς περιορισμένης (και ένα LR Defender αν δεν κάνω λάθος), άμα ένας τροχός έχει μικρότερη πρόσφυση και αρχίσει το σπινιάρισμα, όλη η ισχύς πάει σε αυτόν τον τροχό και το αμάξι ακινητοποιείται. Στο GV το περιορισμένης θα διορθώσει το πρόβλημα, στέλνοντας περισσότερη ροπή στον άξονα που έχει καλύτερη πρόσφυση και το αμάξι θα προχωρήσει.
Στην πράξη και όπως το έχω διαπιστώσει στο Pinin (που έχει και αυτό περιορισμένης στο κεντρικό), δεν χρειάζεται σχεδόν ποτέ να μπλοκάρεις το διαφορικό. Με το περιορισμένης περνάς σχεδόν από παντού. Το ίδιο μου έχει πει και ο gmak για το GV. Χαρακτηριστικά συμφωνήσαμε και οι δύο ότι μπλοκάρισμα του διαφορικού κάνουμε μόνο όταν βάζουμε τ' αργά και αυτό επειδή έτσι γίνεται αναγκαστικά.
Άμα μπλοκάρεις το κεντρικό διαφορικό, τότε είναι μόνιμα μπλοκαρισμένο 50:50 και το περιορισμένης δεν παίζει. Το ίδιο και στ' αργά.
Αν υπάρχει και περιορισμένης στον πίσω άξονα, όπως στο Pinin πχ., τότε αυτό δουλεύει πάντα, είτε είσαι πισωκίνητος, είτε 4κίνητος, είτε αργά, είτε οτιδήποτε. Δουλεύει όμως με την προϋπόθεση ότι και οι δύο πίσω τροχοί έχουν κάποια πρόσφυση. Αν ο ένας είναι στον αέρα είναι σαν ελεύθερο διαφορικό.


Μαλιστα ,
κατανοητό , τελικά οι διαφημίσεις δεν λενε πάντα ψεματα.
Εχουν και καποιες lihgt δοσεις αλήθειας.. :D
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό ST-pinin » 20 Οκτ 2007, 23:13

Pajerinho εδωσες ρεσιταλ μηχανολογιας....
Και εγω πιστευω οτι το νεο GV ειναι πολυ καλο εκτος δρομου και το λεω αυτο γιατι πέρυσι το χειμωνα έτυχε να δω ενα 3θ (το οποιο δεν εχει και αργα) να ανεβαίνει με πολυ ανεση κομματια δρομου με πολυ χιονι οταν καποια τσεροκι στα ιδια σημεια τα ειχαν δει λιγο σκουρα τα χιονια!
Θα προτιμούσα βέβαια το ντιζελ 3θ που εχει και αργα.
Ενα προβλημα ομως που ακουσα πως εχουν ειναι ο εντονος θόρυβος απο την μετάδοση που ειναι πολύ ενοχλητικός στο εσωτερικο,σε συζήτηση που ειχα με αντιπρόσωπο μου ειπε οτι τα πρωτα κομμάτια το ειχαν αυτο το προβλημα αλλα στα επομενα διορθώθηκε.
Ξερει κανεις τιποτα γιυτο?
Η ζωη ειναι μικρη και τα γουστα πολλα,πρεπει να βιαστουμε!
Άβαταρ μέλους
ST-pinin
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 214
Εγγραφή: 20 Δεκ 2006, 17:58
Τοποθεσία: Ναουσα

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 9 επισκέπτες