Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ENOTHTA GV 2005-2007

Δημοσίευσηαπό k.l. » 27 Σεπ 2007, 08:53

Τα Pirelli υπάρχουν μόνο κατά φήμη και όχι ύλη (σε 235/65/17) οπότε σήμερα μπαίνουν Cooper Discoverer ATR (235/65/17) με 650€. Εντυπώσεις εν καιρό.
Άβαταρ μέλους
k.l.
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 51
Εγγραφή: 13 Απρ 2007, 11:09
Τοποθεσία: Χαλκίδα

Δημοσίευσηαπό gmak » 03 Οκτ 2007, 22:47

k.l. έγραψε:Τα Pirelli υπάρχουν μόνο κατά φήμη και όχι ύλη (σε 235/65/17) οπότε σήμερα μπαίνουν Cooper Discoverer ATR (235/65/17) με 650€. Εντυπώσεις εν καιρό.



φιλε κωστα εντυπωσεις απο τα λαστιχα σου?
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό gmak » 03 Οκτ 2007, 23:08

εχετε αναρωτηθει ποτε γιατι το gv μπορει να εχει ταμπουρα πισω?περαν του οτι οι γιαπωνεζοι τσιγγουνευτηκαν και οτι αλλο....
οπως εχω αναφερθει και σε αλλα ποστ υπηρξαν περιπτωσεις που σε δυσκολα περασματα(παντα κατα την κριση μου) με τον ενα τροχο κρεμασμενο ειχα ξεκολλησει..παντοτε καθως ημουνα μεσα απλα εβλεπα το αποτελεσμα, και φανταζομουν οτι το διαφορικο περιορισμενης εκανε ολη την δουλεια....το διαφορικο περιορισμενης ομως λειτουργει παντα κατα την αποψη μου στο ανοικτο διαφορικο και οχι στο κλειδωμα με αργα επισης ειναι κεντρικο διαφορικο περιορισμενης αναμεσα στους αξονες και οχι στους τροχους...αυτο με ψιλομπερδευε μπορω να πω ως προς το αποτελεσμα...στην τελευταια εκδρομη που πηγα σταθηκα τυχερος διοτι σε περασμα με κρεμασμενο τον τροχο που για αλλη μια φορα περασα, υπηρχαν ατομα που ειδαν τι εγινε...πιο συγκεκριμενα οταν ο πισω τροχος εμεινε στο αερα και ξεκινησε λογω ροπης να γυρναει τρελλα,ξαφνικα φρεναρε απο μονος του, η ροπη φυσιολογικα μεταφερθηκε στον αλλο τροχο και βγηκα χωρις δευετρη προσπαθεια...αυτο εγινε 2 φορες δε διαφορετικα περασματα...και λεω εγω τωρα...δεν ειναι απο μονο του ενας τυπου μπλοκε?και λεω εγω τωρα μηπως τα ταμπουρα τα εβαλαν εσκεμενα γιαυτο τον λογο?τολα τα παραπανω πλην τις περιγραφης των εμποδιων ειναι εικασιες απο μερους μου...θεωρω ομως οτι ειτε tcs ειτε κατι αλλο κανει αυτη την δουλεια...το ebd το αποκλειω διοτι απενεργοποιειτε στα αργα...αρρα σαφως κατι αλλο ειναι...

θεωρω πλεον μυθο οτι το καινουργιο gv μακραν ειναι πιο κατω σε offroad δυναντοτητες απο το παλιο..και εχω αποδειξεις σε αυτα που λεω..για να μην φανω ιεροσυλος για καποιους οτι μπορει να αποδεικτει και καλυτερο απο τον προκατοχο του...
θελω τις γνωμες σας, προς Θεου οι παλαιοι βιταρακιδες μην ξεκινησετε απο τους αξονες και τις μετατροπες...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Οκτ 2007, 00:52

Εγώ είμαι ένας απ' τους μάρτυρες που λέει ο gmak.
Πράγματι, όπως λέει και ο Γιώργος, το σύστημα τον έβγαλε 2 φορές σε σημεία που είχε 2 τροχούς στον αέρα και θα έπρεπε να κάνει διαφορικό. Και μάλιστα σε ανηφόρα.
Δείχνει να δουλεύει αρκετά καλά και "μπλοκάρει" τον τροχό που είναι στον αέρα, δίνοντας ροπή στον άλλον που πατάει στο έδαφος. Το είδα σίγουρα να συμβαίνει πίσω. Δεν ξέρω αν γίνεται το ίδιο και μπροστά.
Δεν είμαι πολύ σχετικός με τα ηλεκτρονικά συστήματα, αλλά θα προσπαθήσω να δώσω μια εξήγηση για το τι το δημιουργεί. Οι περισσότερο γνώστες ας με διορθώσουν.
Σίγουρα δεν είναι το EBD, καθώς αυτό αφορά το φρενάρισμα και είναι σύστημα συμπληρωματικό του ABS (τα αρχικά εικάζω ότι είναι απ' το electronic brake distributor). Όταν φρενάρεις με ABS παλαιών γενεών υπάρχει ο κίνδυνος ο ένας τροχός να έχει λιγότερη πρόσφυση απ' τους άλλους και καθώς τείνει να μπλοκάρει το ABS μπαίνει σε λειτουργία και τελικά όλο το αμάξι φρενάρει με βάση την πρόσφυση του ενός "μειονεκτικού" τροχού. Με τo EBD γίνεται κατανομή της πίεσης των φρένων και οι 3 τροχοί με την καλή πρόσφυση φρενάρουν περισσότερο απ' ότι ο άλλος με τη χαμηλή πρόσφυση. Αν και οι 4 τροχοί πάνε να μπλοκάρουν τότε και μόνο τότε μπαίνει σε λειτουργία το ABS.
Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης επίσης δεν είναι. Όπως ήδη είπε ο gmak στα αργά είναι κλειδωμένο το κεντρικό διαφορικό και το περιορισμένης δεν λειτουργεί. Αλλά και πίσω που έχει LSD το δικό μου, αυτό που περιγράφει ο gmak δεν το κάνει. Άπαξ και σηκωθεί ο τροχός στον αέρα είναι σαν να μην υπάρχει LSD.
Τί μας έμεινε? To TCS (traction control system??).
To TCS που τοποθετείται και σε συμβατικά αυτοκίνητα έχει την ιδιότητα να παρεμβαίνει στα φρένα (ξεχωριστά στον κάθε τροχό) έτσι ώστε να κρατάει το αμάξι στο δρόμο όταν αυτό πάει να υποστρέψει ή να υπερστρέψει. Μπορεί όμως να κάνει και αυτό που λέει ο gmak. Να φρενάρει τον τροχό που βρίσκεται στον αέρα και τίνει να χαζοσπινάρει. Φρενάρισμα του τροχού σημαίνει αντίσταση και το διαφορικό που κανονικά θα έδεινε περιστροφή μόνο στον τροχό που είναι στον αέρα, δίνει ροπή και στον άλλον που πατάει και το αμάξι πάει μπροστά. :wink:
Απλό αλλά ιδιαίτερα αποτελεσματικό. Σίγουρα δεν υποκαθιστά ένα 100% μπλοκέ, αλλά προσδίδει κάποια χαρακτηριστικά μπλοκέ που σε βοηθάνε σε δύσκολες καταστάσεις.
Κάτι παρόμοιο προσμαθούμε να κάνουμε όταν σηκώνουμε το χειρόφρενο για να δημιουργήσουμε τεχνιτά συνθήκες "μπλοκέ". Ε, σκεφτείτε ότι αυτό, χάρις στα ηλεκτρονικά, το κάνει το TCS με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο.
Πάντως δε νομίζω ότι η ύπαρξη ταμπούρων σχετίζεται με το σύστημα αυτό. Θα μπορούσε κάλλιστα να έχει δισκόφρενα και να δουλεύει με τον ίδιο τρόπο.
Εδώ επιτρέψτε μου να γίνω λίγο κακός με κάποιους που είχαν αναφερθεί παλαιότερα σε αυτό το σύστημα (πχ. σε RAV ή και άλλα σύγχρονα 4κίνητα που έχουν TCS). Έλεγαν λοιπόν, είτε από επιπολαιότητα είτε από ασχετοσύνη, ότι το TCS είναι κάτι σαν περιορισμένης ολίσθησης που δε λειτουργεί όμως το ίδιο αποτελεσματικά. Ε λοιπόν έτσι όπως το είδα εγώ στην πράξη (αλλά και αρκετοί άλλοι), λειτουργεί πολύ καλύτερα από περιορισμένης στις περιπτώσεις που έχεις τροχούς στον αέρα. Εκεί δηλαδή που το περιορισμένης δεν θα κάνει τίποτα, με το TCS θα προχωρήσεις μια χαρά.
Τώρα αν πατάνε όλοι οι τροχοί σε έδαφος πολύ χαμηλής πρόσφυσης το TCS δημιουργεί πρόβλημα γιατί φρενάρει όλους τους τροχούς που πάνε να σπινάρουν και τελικά κόβουν όλη τη δύναμη του μοτέρ και μένεις ακίνητος (έτσι δεν είναι gmak?). Σε τέτοιες περιπτώσεις το TCS πρέπει ν' απενεργοποιείται. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχει αυτή η δυνατότητα στο GV, έτσι δεν είναι?
Αυτά για την ώρα.
Ουφ.... Το παράκανα αυτή τη φορά. Ελπίζω να μη βαρεθείτε να το διαβάσετε :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 04 Οκτ 2007, 02:25

Το TCS σίγουρα κάνει δουλειά . Αν και δεν μπορώ να καταλάβω πως δουλεύει . Το καλοκαίρι ειχα την ευκαιρία να παίξω με ένα νεο 5θυρο GV . Το πηγα σε χωράφια , πέτρα και άμμο . Το μόνο τερέν που με απογοήτευσε ήταν η ξανθιά ψιλή άμμος όπου και κόλλησα στα 2 πρώτα μέτρα :twisted: :twisted: ( σε αυτό φταίγανε και τα μαμά λάστιχα βέβαια ) . Πάντως όταν ήμουν κοιλιοκαθισμένος στην άμμο δεν μπορώ να πώ ότι κατάλαβα κάτι να μειώνει την ισχύ που πήγαινε στους τροχούς . Ακόμα και όταν με τα πολλά κατάφερα να πατήσω εμπρός δεξί και πίσω αριστερό τροχό σε στέρεο έδαφος δεν κατάλαβα να γίνετε τίποτα . Αλήθεια το TCS είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα ?? :roll: :roll:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 04 Οκτ 2007, 07:19

Εγώ ήμουν ο άλλος "μάρτυρας" που λέει ο gmak :lol: :lol: :lol:
Όντως έτσι έγιναν τα πράγματα, όπως τα περιέγραψε. Σίγουρα είναι ένα καλό σύστημα, που σε βοηθάει σε light καταστάσεις. Όπως επίσης είναι καλά συστήματα (πάντα για light καταστάσεις) και κάποια LSD, σάν το δικό μου άς πούμε , το "μαμίσιο" (trakloc). Δέν ξέρω βέβαια, κατά πόσο μπορούμε να το συγκρίνουμε με ένα after market LSD. Γιά παράδειγμα με ένα detroit true trac ή με ένα ausburn. Eκεί τα πράγματα, πιστεύω ότι αλλάζουν, και μιλάμε για περιορισμένης με 70 ή και σε μερικές περιπτώσεις 80% εμπλοκή. Ότι TCS και να βγεί, πάντα ένα καλό LSD, θα είναι απαραίτητο.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 04 Οκτ 2007, 09:24

ρε παιδια ετσι οπως βγηκατε να πειτε οτι "ησασταν μαρτυρες" μονο με μαστιγιο δεν σας εβγαλα να το πειτε :lol: :lol: :lol: :lol:

σαφως και ειναι καλο για light καταστασεις και σαφως δεν ειναι μπλοκε.μαιουδια μπλοκε μπορει να το πεις :D :D αλλα κανει δουλεια...Διονυση σχετικα με αυτο που ελεγες για το φρεναρισμα, δεν θυμασαι τοτε που κολλησα στην ανηφορα διοτι αναγνωριζε ολισθηση φρεναρε και τα πραγματα τα εκανα χειροτερα?Επισημως απενεργοποιιηται το EBD...δηλ κουμπι εχω για το EBD...αλλά ομως...στην προκειμενη ειχα αργα...,με τα αργα απενεργοποιητε αυτοματα το EBD αλλά λειτουργησε το TCS..τεσπα μπερδευτικα...σαφως και για να εχω αυτο το αποτελεσμα θα εχω και την αντιδραση..δηλαδη καπου θα μειονεκτω....ευχομαι να μην το βρω αυτο :D :D :D :D

φιλε μπριζολα...σιγουρα το ebd δεν το εχουν ολα τα gv....τωρα αν αυτο παει πακετο με το tcs δεν ξερω....υπαρχει πιθανοτητα να μην ειναι στανταρ χωρις να ειναι σιγουρος
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 04 Οκτ 2007, 18:17

Χαίρομαι που επιτέλους έγινε γνωστό αλλά και κατανοητό αυτό για το οποίο φώναζα τόσο καιρό στην ελληνική Αντιπροσωπεία αλλά και σε αυτό το φόρουμ....

Για να γίνω πιο αντιληπτός.... επεξηγούμαι.....
Τον 01/2006 όταν έξαχνα να αγοράσω το νέο GV αναζητούσα ένθερμα να αγοράσω το μοντέλο όχι απαραίτητα με τα πολυτελή καλούδια (δερματα, ηλιοροφή και άλλα - που τελικά για άλλους λόγους πήρα) αλλά για ένα ακρως απαραίτητο ηλεκτρονικό καλούδι (το ESP με το TCS) που το θεωρούσα άκρως απαραίτητο τόσο για ασφαλή οδήγηση σε επικίνδυνες συνθήκες στην ασφαλτο (κυρίως το ESP) όσο και για την εκτός δρόμου οδήγηση (κυρίως το TCS) που τότε πολλοί το θεωρούσαν ψιλο άχρηστο έως και (-) για την χωμάτινη οδήγηση......?!?!?
Τότε λοιπόν επειδή η Ελλ. αντ/πεια δεν το εφερνε με αυτό (παρόλο που είχα γίνει έξω φρενών) αναγκάστηκα να αγοράσω το GV απο παράλληλο εισαγωγέα με το ESP + TCS ως επιλέον αξεσουάρ για 1000 ευρώ
http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtop ... art-0.html

Τώρα όσον αφορά το τι κάνει το ESP πολύ ξέρουν (υποθέτω) αλλά το τι κάνει το TCS απο ότι φαίνεται κανεις δεν ηξερε τότε (ούτε εγώ ακριβώς), λίγοι το έμαθαν εκτοτε και πολλοι αλλοι αρχήζουν να το βλεπουν στην πράξη και ας μην είναι γκρανβιταράκηδες (όπως εσείς μάγκες... και μπράβο για την παρατηρητικότητα).

Οταν λοιπόν αποφάσισε να το φέρει η ελλ. αντπ/πεια και στην Ελλαδα τότε ανακοίνωσε απο το site της ότι το TCS το οποίο πέρα του ότι δεν αφήνει τους τροχούς να «σπινάρουν» κατά την εκκίνηση, δρα και ως «μπλοκέ» διαφορικό: φρενάροντας τον τροχό με τη μειωμένη πρόσφυση, μεταφέροντας την κίνηση του «ελεύθερου» διαφορικού στον τροχό με την μεγαλύτερη πρόσφυση, με αποτέλεσμα τη συνέχιση της κίνησης του αυτοκινήτου κάτω από extreme συνθήκες.......
Να λοιπόν αυτό, που με τόσο ενθουσιασμό ανάφεραν oi φίλοι gmak, pajerinho, mprizolas kai skartos

Τωρα για να το δουν και οι άλλοι στην πράξη πως φαινεται ας είναι καλά ο Παναγιώτης που είχε βρει τότε στο γιαπωνεζικο σαιτ βιντεακι με το πως λειτουργεί το esp – tc στο καινούργιο grand vitara. Είναι το δεύτερο Link.
http://www.suzuki.co.jp/escudo/promo_v.html
(Πολύ καλό κρίμα που είναι στα γιαπωνέζικα)

Και επαναλαμβάνω για όσους δεν ξέρουν ή οσους το έχουν ξανακούσει αλλά το έχουν ξεχάσει....

In 4H (no lock) ESP and TCS are activated.
In 4H locked, the ESP and TCS are activated.
In 4L, the ESP is shut off and TCS remains. (!!!)

In 4H locked or not locked, when hitting the gas enough (there is a threshold set in the computer, no real need to floor it) ESP and TCS shut off to prevent damage to the drive train and abuse on the brakes.
(κολπάκι για απενεργοποίηση του όταν θέλουμε να παίξουμε με χιονια και αλλα...)

In 4H locked or not locked, when pressing ESP OFF to deactivate it, TCS remains. (!!!)

Both TCS and ESP are making use of the ABS system, the only difference in between (outside that ESP also looks at the front wheels direction) is that ESP also controls engine power.

When TCS is solicited too much it will automatically shut off to prevent the brakes from heating too much and will resume after a “certain” amount of time.

Πηγή.... "Αντιπροσωπία Καναδά" (Η επίσημη απάντηση σε χρήστη που έστειλε γράμμα όσον αφορά τη χρήση του)

Οσοι έχετε ESP οπως φαντάζομαι ηδη θα γνωριζετε όταν εχουμε 4H locked or not locked, και πατάμε το ESP σε θέση OFF αυτό απενεργοποιειται αλλα μεχρι την ταχύτητα των 30 χλμ απο εκει και πέρα είναι πάλι ενεργό.....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό aks » 04 Οκτ 2007, 19:05

Παρακαλώ μία ερώτηση......
Ολα τα μοντέλα με ESP έχουν και TCS ????
Άβαταρ μέλους
aks
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: 22 Ιαν 2005, 00:29

Δημοσίευσηαπό gmak » 04 Οκτ 2007, 19:20

νασαι καλα dimi που ελυσες ή μαλλον πιστοποιησες και εσυ αυτα που λεγαμε, και κυριως αυτο που ελεγε ο πατζερινο...

μια ερωτηση..

επειδη στην τελευταια εκδρομη υπηρχε ενα βιταρα χωρις ebd, συνεπαγεται και no tcs?


αρα να κανω παλι την ερωτηση: γιατι να επικρατει η αποψηπου λεει οτι το παλαιο gv παντα μαμισιο ειναι καλυτερο απο το καινουργιο?δεν ερωτω απλα, μπορει κατι να μου ξεφευγει και να μην εχω δικιο..


ξαναλεω οτι το υπερ στο παλιο βιταρα ειναι μονο η υπαρξη αξονων, που σημαινει μεγαλυτερη ελευθερια κινησεων σε νεροφαγωματα κλπ κλπ...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 04 Οκτ 2007, 20:06

ESP και TCS (ένα πακέτο) ή έχεις και τα δύο ή κανένα....

Φίλε gmak πολλοί το λένε (και μάλλον θα συμφωνησω) λογω του πλαισιου και των πίσω αναρτήσεων που είναι με πιο εκτος δρόμου προσέγγιση (βλέπε μεγαλύτερη αντοχή στην κακομεταχείρηση).

Αυτό όμως δεν σημάίνει οτι θα το προτιμήσω γιατί λόγω αυτών των διαφορών το καινούργιο είναι και πιο φιλικο - ασφαλές στην ασφαλτο (ο νοων νοήτω...)

Τώρα όσον αφορά την τετρακίνηση σηκώνει πολύ κουβέντα (με προσωπική άποψη την δικιά μας τετρακίνηση καλύτερη αν και πιο δαπανηρή στην καθημερινη χρήση..)
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό gmak » 04 Οκτ 2007, 22:18

Dimis4X4 έγραψε:ESP και TCS (ένα πακέτο) ή έχεις και τα δύο ή κανένα....

Φίλε gmak πολλοί το λένε (και μάλλον θα συμφωνησω) λογω του πλαισιου και των πίσω αναρτήσεων που είναι με πιο εκτος δρόμου προσέγγιση (βλέπε μεγαλύτερη αντοχή στην κακομεταχείρηση).

Αυτό όμως δεν σημάίνει οτι θα το προτιμήσω γιατί λόγω αυτών των διαφορών το καινούργιο είναι και πιο φιλικο - ασφαλές στην ασφαλτο (ο νοων νοήτω...)

Τώρα όσον αφορά την τετρακίνηση σηκώνει πολύ κουβέντα (με προσωπική άποψη την δικιά μας τετρακίνηση καλύτερη αν και πιο δαπανηρή στην καθημερινη χρήση..)


θα συμφωνησω οσο αφορα τις αναρτησεις πισω...το πλαισιο ομως ειναι πιο ακαμπτο απο το προηγουμενο μοντελο...τεσπα ο χρονος θα δειξει...

φιλε grandjohn ακυρο αυτο που σου ελεγα στην εκδρομη...οπως λεει και ο dimi αφου δεν εχει ebd δεν εχει και tcs...
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 04 Οκτ 2007, 23:48

Ωραίος ο dimis. Το post του ξεκαθάρισε σημαντικά τα πράγματα.
Το tcs για μένα δε θα πρέπει να συγκρίνεται με lsd στον πίσω άξονα.
Έτσι όπως το καταλαβαίνω, μειονεκτεί στις περιπτώσεις που οι τροχοί πατάνε στο έδαφος, αλλά πλεονεκτεί σημαντικά όταν κάποιος τροχός σηκωθεί στον αέρα. Στην 1η περίπτωση (που πατάνε και οι τέσσερις) το tcs φρενάρει τον τροχό που έχει μικρότερη πρόσφυση για να μεταφερθεί ροπή στον άλλον. Μόνο και μόνο όμως ότι φρενάρει, σημαίνει ότι υπάρχει ισχύς που πηγαίνει χαμένη. Σε ακραία περίπτωση (σαν αυτή που ανέφερε ο gmak πριν με την πολύ γλίτσα) που και οι 4 τροχοί δεν θα έχουν καλή πρόσφυση, τότε όσο και να πατάς το γκάζι το μόνο που θα κάνει το αμάξι είναι να φρενάρει και να μένει ακίνητο. Ένα αμάξι με lsd πίσω (και χωρίς ηλεκτρονικά), δεν χάνει πουθενά ισχύ. Όσο γκάζι πατάς γίνεται κίνηση των τροχών και το lsd αναλαμβάνει να την κατανείμει με τέτοιο τρόπο ώστε να εκμεταλλεύεται τον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Στην περίπτωση που και οι 4 δεν έχουν πρόσφυση, τότε και πάλι θ' ακινητοποιηθείς κάποια στιγμή, αλλά το γεγονός και μόνο ότι μπορείς να σπινάρεις τους τροχούς, βοηθάει το λάστιχο να καθαρίζει απ' τη λάσπη και τελικά θα προχωρήσεις περισσότερο.
Στην περίπτωση όμως που ένας μπροστά τροχός και ένας πίσω θα κρεμάσουν στον αέρα (πχ. σ' ένα νεροφάγωμα), το lsd δεν κάνει τίποτα απολύτως. Ενώ το tcs θα δουλέψει και θα σε βοηθήσει να περάσεις.
Πάντως αν κατάλαβα καλά ο μόνος τρόπος ν' απενεργοποιηθεί το tcs είναι να πατήσεις τέρμα γκάζι, οπότε και ουσιαστικά απενεργοποιείται για να μην προκαλέσει φθορές ή βλάβες στο αμάξι. Κρίμα είναι να μην απενεργοποιείται και αυτό με κουμπάκι όπως το esp. Φαντάζομαι ότι σε γλίτσα, πάγο και γενικά πολύ ολισθηρές επιφάνειες θα δημιουργεί πρόβλημα.
Επαναλαμβάνω πάντως οτι ο τρόπος που το είδαμε να λειτουργεί όταν κρέμαγε τροχούς το GV του gmak είναι πολύ καλός και θα πρέπει να αναφέρεται και να τονίζεται στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. :wink:

PS. είχα σκοπό να γράψω και για το θέμα new GV vs. old GV, αλλά μου βγήκε ήδη μεγάλο το post οπότε θα το κάνω άλλη φορά :D
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό Dimis4X4 » 04 Οκτ 2007, 23:54

Οπα παιδια μην μπερδεύεστε....

Αλλο EBD (Electronic Brake Distribution) που σημαινει ηλεκτρoνική κατανομή της πέδησης (φρένου) και υπάρχει σε ΟΛΑ τα GV (πως δουλεύει εξηγει πιο πάνω ο Pajerinho)

και άλλο ESP + TCS (Electronic Stability Program + Traction Control) που σημαίνει ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας μαζί με το ΤC.
Αυτό είναι επιπλέον αξεσουάρ και απ'όσο λένε απο την αντιπροσωπεια δεν δυναται η τοποθέτηση εκ των υστέρων.... Αλλά μόνο α παραγγελεία από το εργοστάσιο.

Υπόψιν στα GV το (ESP + TCS) βγαινει ως πακέτο σε αντιθεση με άλλα αυτοκινητα κυρίως ασφάλτινα που βγαίνουν μόνο με ESP
(Στην απλή λαϊκή για να καταλάβετε πως δουλευει το ESP....
Οταν πάνω στην στροφή υποστρέφει το τουτού σας τότε φρενάρει την πισω εσωτερική ρόδα ώστε να μπει καλύτερα στην στροφή ενώ...
Οταν πάνω στην στροφή υπερστρέψει το τουτού σας τότε φρενάρει την μπροστινή εξωτερική ρόδα για να αποφύγετε το τετ α κε)

ΥΓ. Αυτό που ζηλεύω στα GV παραγωγής 2007 είναι ότι εκτός από την στιγμιαία κατανάλωση που την αλλαξαν σε μέση κατανάλωση έχουν επίσης προσθέσει και ένα ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ καλο γκατζετακι κυριως για ατομα που πανε σε χωμα, πέτρες και λοιπα εχθρικα στοιχεια της φύσης (κορμους..)
το TPMS (Tire Pressure Monitoring System) που ελέγχει την πίεση σε κάθε ενα απο τα τέσσερα λάστιχα οπότε σε σκασιμο ή ξεφουσκωμα ειδοποιήσε άμεσα.... Καλό εεεε....
Grand Vitara 2.0 JLXEW

Δεν υπάρχει δεν μπορώ..... Μόνο δεν θέλω....

Μια μέρα χωρίς χαμόγελο είναι μια χαμένη μέρα !!!
Άβαταρ μέλους
Dimis4X4
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: 15 Φεβ 2006, 03:19
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό gmak » 05 Οκτ 2007, 07:47

Διονυση οποτε μπορεσεις κανε μια αναφορα συμφωνα με τα δικα σου δεδομενα και σταθμα..
Dimi αυτο με τα λαστιχα που ανεφερες δεν το ηξερα...μηπως λεω μηπως αυτο μπορει να μπει εκ των υστερων?ρωτησες αντιπροσωπεια?


πραγματι Διονυση ειναι κριμα να λανσαρεται το αυτοκινητο με "κραχτη
" το cyberstation" που εν ολιγεις μπορουν να το τοποθετησουν εκ των υστερων με καλυτερα χαρακτηριστικα και σημαντικα φθηνοτερο, και να ΠΝΙΓΕΤΑΙ στην κυριολεξια το συγκεκριμενο χαρακτηριστικο με το tcs...

στο μονο που το αποδιδω ειναι οτι μαλλον εχουν καταλαβει οτι πλεον οι περισσοτεροι που παιρνουν 4χ4 ειναι για τα γκατζετακια την μοστρα και τις πλατειες και τα πεζοδρομια,και ποσος τους ενδιαφερει γαι τις πραγματικες δυνατοτητες του αυτοκινητου...

με αυτα και με αυτα το gv τεινει να γινει ενα light suv που ομως το αδικει διοτι δεν ειναι ετσι.

ή μαλλον για να ειμαι ακριβοδικαιος δεν ειναι τοσο light οσο φαινετε
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 8 επισκέπτες

cron