Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετατροπές στο νεο GV 3Θ

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 22 Ιαν 2008, 14:21

φιλε pskoul ,

ανεφερα δυο προβληματα που εχω εντοπισει οταν πηγαινω εκδρομες, δεν ειπα οτι με το παραπανω υψος θα μεγαλωσει και η διαδρομη της αναρτησης.

Δεν ειπα και δεν ξερω αν το grand ειναι καθαροαιμο , αυτο που ξερω ειναι οτι αγαπαω την ενασχοληση με το αυτοκινητο και την φυση και προσπαθω αυτο να γινεται οσο πιο ''αναιμακτα'' μπορω.
Αυτος ειναι και ο λογος που συζηταμε τωρα.

Οσο για τα υπολοιπα που γραφεις δεν εχω να προσθεσω τιποτα , οσο με παιρνει προσπαθω να γινω και καλυτερος οδηγος και να μαθω καλυτερα το αυτοκινητο μου, και παντα στην πραξη.

Ευχριστω για τις συμβουλες,

Γιαννης
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 22 Ιαν 2008, 14:35

Υπαρχει κανεις που δεν θα ηθελε αυτη την κουκλα??????
http://www.youtube.com/watch?v=CudKvk6f9s4
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 22 Ιαν 2008, 14:38

Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 23 Ιαν 2008, 09:20

Σιγα-σιγα καταληγουμε, τα trailmaster πρεπει να ειναι τα καλυτερα ( ειναι και γερμανικα) δινουν +5 cm!!!!!
http://www.trailmaster.de/multilang/htm ... suzuki.htm

και οπως βλεπουμε δεν κρεμαει πολυ ευκολα ο πισω τροχος
http://www.wyprawa4x4.pl/sklep/index.ph ... 2177&pic=a

http://suzuki88.mforos.com/761007/57539 ... -06/?pag=2

Στην Ελλαδα που θα τα βρουμε??? ποιος τα βαζει????
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 23 Ιαν 2008, 09:35

grandjohn , εγω μενω εκτος Αθηνων και επειδη σε βλεπω οτι ενδιαφερεσαι ζεστα, αν θες ρωτησε - ψαξε για τα trailmaster κωδικο S18219 για +5 cm, βλεπεις και ποσο αυξανουν τη διαδρομη της πισω αναρτησης!!!!!!!
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό kfanis » 24 Ιαν 2008, 00:41

Ρέ που να πάρει..... επιτρέπεται να έχουν Πολωνοί τέτοια κόλπα και εμείς να είμαστε στήν απ'όξω?? :evil:
Για να ψαχτούμε ρε παιδιά εδώ στήν Ελλάδα να δούμε τι θα βρούμε!

Grandjohn αν πάς στον Μυρωνίδη πές μας τι βρήκες!

Φάνης
"Η χειρότερη μέρα τετρακίνησης είναι καλύτερη και απο την πιο καλή μέρα στη δουλειά!"
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 24 Ιαν 2008, 09:15

Συγκρινεται διαδρομη αναρτησης , αναμεσα στην original αναρτηση και την Trailmaster

http://images.google.gr/imgres?imgurl=h ... l%26sa%3DG
(τεταρτη foto απο πανω προς τα κατω)

http://www.wyprawa4x4.pl/sklep/index.ph ... 2177&pic=a
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό gmak » 24 Ιαν 2008, 10:59

η διαδρομή της ανάρτησης για τα gv που διαθετουν esp+tcs δεν αποτελει προβλημα.Οταν ο τροχος χασει την πρόσφυση η ροπή κατευθυνετε στον τροχο με προσφυση με αποτελεσμα το gv να περναει απο εμποδια που αλλα καθαροαιμα τετρακινητα να κανουν 2 και 3 προσπάθειες..

Ολα αυτα τα λεω διοτι τα εχω δει στην πράξη.

απο την στιγμη που δεν υπάρχει λυση εγχωρια και χωρις "λαμογιές" (πχ ΟΜΕ θα ηταν οτι καλυτερο) αλλαζεις την διασταση σε 205/80/16(δευτερο σετ ζαντολαστιχα και αμεσως αποκτας ενα "υγιέστατο" ψηλωμα των 2-3 πόντων..αν παλι βαλεις και αναγομωση κερδιζεις και απο το τακουνι
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 24 Ιαν 2008, 11:00

Στην πρωτη φωτοφραφια με τα original αμορτισερ βλεπουμε αυτην τη πλαινη ριγα που εχουν οι πορτες του NGV και τη νοητη συνεχεια της να περναει απο την πανω μερια της κρεμασμενης ροδας , ενω στην φωτογραφια με τα trailmaster βλεπουμε να περναει πανω απο τη ροδα με μεγαλη διαφορά................
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 24 Ιαν 2008, 11:35

gmak τωρα βαζεις ιδεες........... trailmaster (+5 cm) + o τροπος που λες (+3cm) = +8cm φτανουμε στον ουρανο.....
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Ιαν 2008, 11:46

Γιώργο, πολύ λες για 2-3πόντους απ' το λάστιχο. Το έχεις μετρήσει?
Τί διάσταση είπαμε ότι έχει από την μάνα του?
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό panjo » 24 Ιαν 2008, 11:54

1400 ευρά είναι πολλά, μηπως να ψαξετε κατι σε coil-over?
panjo
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 67
Εγγραφή: 02 Νοέμ 2002, 19:13

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 24 Ιαν 2008, 12:01

Λοιπον στην ιδια λυση που περιεγραψε ο gmak κινηθηκα και εγω.

Δηλαδη απο 225/75/16 που φοραω μαμα πηρα μια δευτερη τετραδα mud ελαστικων tagom σε διασταση 205/80/16.
Φυσικα η δευτερη τετραδα θα μπαινει μονο για εκδρομες εκτος.

Τωρα οσο αφορα την αναρτηση , ο 4τροχος αναφερεται πιστευω στις καλυτερευση των γωνιων προσεγγισης , αναχωρησης του αυτοκινητου και οχι σε πιθανον χασιμο της προσφυσης (γλιστρημα) σε μια π.χ ολισθηρη πλαγια (tcs - esp).
Θα ηταν πολυ καλο παντως ο συνδυασμος και των δυο.

Με την αναρτηση θα συνεχισω να ψαχνομαι , θεωρω παντως οτι δεν υπαρχει λογος βιασυνης και ειδικα οταν δεν ξερουμε ποσο θα επηρεασει την συμπεριφορα του στο δρομο.
Εγω ειδικα που χρησιμοποιω το αυτοκινητο και για την δουλεια δεν θα το ηθελα με τιποτα..
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 24 Ιαν 2008, 12:10

grandjohn νομιζω οτι εχουμε συνδιασμο και των δυο, και καλυτερη γωνια προσεγγισης και καλυτερη προσφυση ,αυτο δεν χωραει αμφιβολια.
Το ερωτηματικο που εχουμε και πρεπει να μαθουμε ειναι εαν επηρεαζεται σημαντικα η συμπεριφορα του αυτοκινητου στην ασφαλτο.
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 24 Ιαν 2008, 12:33

Ναι αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι εχουμε να κανουμε με δυο διαφορετικα πραγματα.Αλλο οι γωνιες του αυτοκινητου (προσεγγισης , ραμπας , αναχωρησης) και αλλο τα συστηματα ελεγχου προσφυσης του.
Δηλαδη και αναρτηση +5 να βαλεις αν πας με ασφαλτινα ελαστικα σε δρομο χαμηλης προσφυσης παλι προβλημα θα εχεις.
Τωρα ο συνδυασμος τους και ενα καλο ελαστικο ναι πιστευω οτι κανει την διαφορα.

Το αν επηρεαζεται η συμπεριφορα του αυτοκινητου στην ασφαλτο χρειαζεται χρημα και χρονο ωστε να καταληξεις ποια ειναι η ιδανικοτερη λυση.
Παντως δεν νομιζω να μην χανεις εστω και λιγο με οποιαδηποτε λυση ψηλωματος.
Το θεμα ειναι ποσο σε επηρεαζει στην καθημερινη χρηση , δηλαδη ουσιαστκα την ιδια απορια εχουμε..
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 4 επισκέπτες