Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετατροπές στο νεο GV 3Θ

Μετατροπές στο νεο GV 3Θ

Δημοσίευσηαπό thomas78 » 10 Οκτ 2007, 18:41

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ.
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 3Θ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ, ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ (ΨΗΛΩΜΑ, ΠΟΔΙΕΣ, ΚΤΛ)?
Άβαταρ μέλους
thomas78
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: 10 Απρ 2007, 09:22

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 13:10

Οσο αφορα τις ποδιες το θεμα αναλυεται σε αλλη συζητηση στο Forum, αλλα οσο αφορα το ψηλωμα , βρισκω ορισμενα αντικρουομενα πραγματακια δηλ. οτι εαν το αμαξι σηκωθει πανω απο 3cm δεν δουλευουν καλα τα ημιαξονια.

Οι Αμερικανοι βεβαια δεν καταλαβαινουν απο τετοια και το αναβαζουν στον ουρανο.
http://www.rocky-road.com/grandvitara.html και με πολυ λιγα χρηματα 219$ δηλαδη περιπου με 160 ευρω.......
Ας απαντησουν και οι ποιο ειδικοι γιατι εγω δεν το εχω παραλαβει ακομα το αυτοκινητο, το περιμενω.......
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 15:56

Εδω επισης σε Ισπανικο site

http://suzuki88.mforos.com/761007/63569 ... instalado/
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 13 Δεκ 2007, 15:56

Φίλε μου όσο έχω ψάξει και εγώ το κιτ της Rocky road είναι το μοναδικό αυτή την στιγμή για το νέο gv.
Το θέμα είναι όμως ότι δεν το έχει δοκιμάσει κανένας και δεν ξέρουμε αν αλλάζει κάτι στην συμπεριφορά και στην ασφάλεια του αυτοκινήτου.
Στο metatrox αν διαβάσετε υπάρχει ένας από Ελλάδα που την έχει τοποθετήσει και είναι και ευχαριστημένος , αλλά δεν μπορώ να τον βρω με τίποτα (π.μ. κτλ).
Τουλάχιστον να ξέρουμε αν η τοποθέτηση έγινε σε κάποιο συνεργείο και ποιο είναι αυτό.
Σαν κόστος πάντως είναι ρε γαμώτο πολύ μικρό για να είναι και καλό..:roll:
Εγώ πάντως θα ψαχτώ περισσότερο με κάποια τετρακίνητα συνεργεία αν γνωρίζουν γενικότερα για την rocky road και αν μπορούν να την φέρουν και να την τοποθετήσουν.
Όποιος ενδιαφέρεται και θέλει να ψαχτεί ας ενημερώσει..
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 16:19

Σε Ιταλικο Forum που συζηταω για το θεμα λενε,επαναλαμβανω λενε,οτι η εκει επισημη αντιπροσωπεια τους,αναλαμβανει το ψηλωμα του GRAND VITARA αλλαζοντας ελατηρια και αμορτισερ με επιλογη δυο τυπων (λιγο σκληρα και περισσοτερο σκληρα) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ του αυτοκινητου μεχρι και 3 cm , γιατι οπως λενε πανω απο τα 3 cm τα ημιαξονια δουλευουν ασχημα.

Τωρα τι παιζει με τους αμερικανους και το ROCKY ROAD δεν ξερω......Παντως τα αμαξια φαινονται φοβερα ...............
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 16:27

Κανεις που να μιλαει Ισπανικα για να ρωτησει στο Ισπανικο το Forum?????

grandjohn Πως λεγεται ο Ελληνας που μπαινει στο metatrox?????
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 13 Δεκ 2007, 16:51

[quote="4troxos"]Σε Ιταλικο Forum που συζηταω για το θεμα λενε,επαναλαμβανω λενε,οτι η εκει επισημη αντιπροσωπεια τους,αναλαμβανει το ψηλωμα του GRAND VITARA αλλαζοντας ελατηρια και αμορτισερ με επιλογη δυο τυπων (λιγο σκληρα και περισσοτερο σκληρα) ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ του αυτοκινητου μεχρι και 3 cm , γιατι οπως λενε πανω απο τα 3 cm τα ημιαξονια δουλευουν ασχημα.

:shock:
Τι λες τωρα , δεν ρωτας στην Πατρα ποτε εχει καραβι να παμε μια βολτα απέναντι; :D

koytsoynis λεγεται δες και αυτη την σελίδα:

http://metatrox.net/modules/newbb/viewt ... 0&start=20

του εχω στειλει p.m αλλα πρεπει να εχει να μπει απο το καλοκαιρι..
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 16:59

Kαλο αυτο με την Ιταλια αλλα ακομα και αυτοι ψαχνονται προς το παρον.......

Το ειδα το ονομα αυτο koytsoynis στο Metatrox και επισης αναφερουν για καποιον που του εφευγε ευκολα το πισω μερος του αυτοκινητου οτι μετα το kIT το αμαξι θελει ριθμισμα στο camber και τα σχετικα :

Toe (“b” – “a”) (mm) Front:0.0 ± 2.0, Rear IN 6.0 ± 2.0
(in.) Front 0 ± 0.0787, Rear (0.2362 ± 0.0787)

Toe (“d”) (degree)Front:0° ± 10’, Rear 0° 14 ± 15’

Camber “c” Front: 0° 00’ ± 1° , Rear –1° 15’ ± 15’

Caster: Front 2° 30’

Side Slip Limit (mm/m)Front: IN 1.5 to OUT 1.5, Rear:IN 5.5 to IN 9.5
(in./3.3 ft) Front: IN 0.0591 to OUT 0.0591, Rear:IN 0.2166 to IN 0.3740

Steering angle, inside:37.0° ± 3°, Outside: 32.0° ± 3°
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 17:08

"I assemblied the rear suspension without the rubber boot, because I thought the lift was too much.
I have experienced no riding problems so far (I have driven about 6000 Km, both on and off road)."


Αυτος το εβαλε το ΚΙΤ χωρις το 3ο κομματι ,γιατι θα ανεβαινε πολυ ψηλα , και τον ρωτανε τι συμπεριφορα εχει και λει okey.........

http://www.rocky-road.com/grandvitara.html
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 13 Δεκ 2007, 17:11

ναι,
για αυτο πρεπει οποιος κανει την εγκατασταση να ξερει τι του γινεται και να μην ειναι αρπα - κολα.
Μην ξεχνας οτι οι περισσοτεροι μετα το ψηλωμα βαζουν και μεγαλυτερη διασταση ελαστικου (αυτο ειναι εξαλου και το ζητουμενο) αλλά αν ο μαστορας ειναι αχρηστος ή αν πας να βαλεις μονος σου το κιτ και δεν το κατεχεις το αθλημα τοτε θα εχεις προβληματα.
Για αυτο και εγω ηθελα να μιλησω με καποιον που εχει κανει την εγκατασταση και ειναι οκ για να ειμαι σιγουρος.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Δεκ 2007, 17:16

παιδιά υπομονή απο καινουργιο χρόνο βγάζει η ΟΜΕ.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Δεκ 2007, 17:17

Και σε 10-15 μερες θα έχω νέα και για πίσω lockers
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 17:18

Εαν η διασταση ελαστικου δεν αλλαξει ,δεν υπαρχει κανενα προβλημα , ασε γιατι μετα μπλεκεις με αλλου τυπου ρυθμισεις , πειραγμα στο οδομετρο και τα σχετικα.......
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 17:28

Oπα πισω Lockers ακουω..................
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 13 Δεκ 2007, 17:44

typod έγραψε:παιδιά υπομονή απο καινουργιο χρόνο βγάζει η ΟΜΕ.


υπάρχει καποια επίσημη ανακοινωση στο site της OME η ειναι inside information; :)
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Επόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες