Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετατροπές στο νεο GV 3Θ

Δημοσίευσηαπό gmak » 24 Ιαν 2008, 13:26

Pajerinho έγραψε:Γιώργο, πολύ λες για 2-3πόντους απ' το λάστιχο. Το έχεις μετρήσει?
Τί διάσταση είπαμε ότι έχει από την μάνα του?


225/65/17....κερδίζω και απο το συγκεκριμενο τακουνι...


στον πατζινο ποσο ειχατε υπολογισει με τα σαχαρα??
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό gmak » 24 Ιαν 2008, 13:28

οπως και ναχει σε ενδεχομενο ψηλωμα χανουμε σε συμπεριφορα στην ασφαλτο..γιαυτο και εγω περιμενω μια ενδεχομενη λυση απο την ΟΜΕ..μονο καλα λογια εχω ακουσει απο παντου..
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό SKARTOS » 24 Ιαν 2008, 13:57

Πάντως και η trail master είναι απο τίς σοβαρές και πολύ καλές εταιρείες του χώρου. Ίσως να συμφέρει να τα φέρεται απο Γερμανία, γιατί νομίζω ότι απο χώρα της Ε.Ε δέν πληρώνετε τελωνείο.
Όσον αφορά τα "ψηλώματα". Σίγουρα, δέν είναι μόνο ότι θα αλλάξει η συμπεριφορά στήν άσφαλτο, που κατά τη γνώμη μου, και για το ύψος που συζητάτε (μέχρι 5-6 cm), δέν πρόκειται να δείτε τρομακτική διαφορά, ίσα - ίσα που μπορεί να γίνει και καλύτερο στην άσφαλτο (το δικό μου, μεταμορφώθηκε κυριολεκτικά), αλλά το γεγονός ότι θα αλλάξουν πρός το καλύτερο οι γωνίες εισόδου και διαφυγής, καθώς επίσης και το αμάξι θα το βοηθήσει το γεγονός ότι ο τροχός πλέον δέν θα κρεμάει αλλά θα πατάει στο έδαφος, που είναι και το ζητούμενο.
Τό ωραιότερο βουνό είναι αυτό που δέν έχω πάει ακόμα.
NISSAN NAVARA DOUBLE CAB AUTOMATIC .......απλό για την ώρα ! (θά έρθει και η ώρα του)
Άβαταρ μέλους
SKARTOS
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 513
Εγγραφή: 31 Μαρ 2006, 08:23
Τοποθεσία: ΠΑΤΡΑ

Δημοσίευσηαπό Pajerinho » 24 Ιαν 2008, 14:03

gmak έγραψε:
Pajerinho έγραψε:Γιώργο, πολύ λες για 2-3πόντους απ' το λάστιχο. Το έχεις μετρήσει?
Τί διάσταση είπαμε ότι έχει από την μάνα του?


225/65/17....κερδίζω και απο το συγκεκριμενο τακουνι...


στον πατζινο ποσο ειχατε υπολογισει με τα σαχαρα??

Το 225/65/17 έχει ονομαστική διάμετρο 28,5 ίντσες. Το 205/80/16 έχει ονομαστική διάμετρο 28,9 ίντσες, αλλά τα Sahara (αναγόμωση) του Pajino τα μετρήσαμε κοντά στις 30 ίντσες (μαζί με το τακούνι).
Άρα αν είναι κάπου εκεί και το δικό σου έχεις "σκάρτα" 2cm ψήλωμα.
Ο pajino έχει πάρει 3+ γιατί το Pinin μαμά έχει 27 ίντσες
Pajero Pinin 2.0GDI
www.4x4fun.gr
Άβαταρ μέλους
Pajerinho
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 750
Εγγραφή: 22 Δεκ 2005, 18:02
Τοποθεσία: Πάτρα

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 24 Ιαν 2008, 15:42

Λοιπον κυριοι εαν απο καπου μπορουμε να μαθουμε πως παει το NGV μετα την τοποθετηση της αναρτησης trailmaster ειναι ο Ισπανος ,ο "obiwan-1 " μεταφρασα λοιπον ενα κομματι του , και πιο συγκεκριμενα απο αυτη εδω την σελιδα http://suzuki88.mforos.com/761007/57539 ... -06/?pag=6

"bueno pues os cuento un poco.
he estado probando el coche un poco por todos los terrenos.
en carretera practicamente va igual,alomejor un poquito mas de inercia pero rodando fuera de los limites permitidos.
en conduccion tranquila,que es como voy siempre,yo creo que hasta va mejor.parece absorver mejor los baches."

Μεταφραση
"good because I tell a little you. I have been proving the car a little by all lands. in highway practicamente it goes equal, alomejor just a little bit but of inertia but rolling outside you limit them allowed. in conduction calm, that is as I always go, I I believe that until mejor.parece goes to absorver better the pockets.."


Δηλαδη ουσιαστικες διαφορες στην ασφαλτο δεν βρηκε!!!!!
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 24 Ιαν 2008, 15:53

Σε παρακατω παραγραφο λεει:

"en autopista o autovia el coche no ha perdido nada,o por lo menos yo no he notado nada hoy he venido de oviedo lloviendo,dandole un poco y el coche va genial."

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ:

"Ιn freeway or autovia the car is no lost nothing, or at least I have not noticed anything today I have come from Oviedo raining, giving him a little and the car she goes genial."
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 24 Ιαν 2008, 16:01

Σε αυτη τη σελιδα http://suzuki88.mforos.com/761007/57539 ... -06/?pag=5
ειναι αυτος που στη φωτογραφια το δειχνει το αυτοκινητο με ενα δοχειο αντιψυκτικο απο κατω!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 24 Ιαν 2008, 18:30

Ζηταω συγγνωμη δεν ειμαι και Ισπανος !!!!!!!!!!,ξαναδιαβαζοντας πιο προσεχτικα στο Forum ειδα οτι αυτος μιλαει για τα ελατηρια της Mabilsa.......
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 25 Ιαν 2008, 14:59

Σημερα πηγα και ρωτησα σε ενα συνεργειο που βαζει αμορτισερ εδω στα μερη μου με εμπειρια στα πρoηγουμενα grand Vitara καθοτι επαρχια και με πολλους κυνηγους....
Η εταιρια με την οποια συνεργαζεται δεν φερνει τα Trail Master ,ωστοσο αναλαμβανει την τοποθετηση τους αρκει να ειμαι σιγουρος οτι ειναι καλο το συγκεκριμενο κιτ .
Μου ειπε οτι δεν θα χρειαστει ρυθμιση στο camber γιατι αυτα τα κιτ λεει, το ψηλωνουν το αμαξι και ερχεται σωστα οπως πριν.
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 27 Ιαν 2008, 11:53

Εψαξα και σε Γερμανικα Φορουμ και βρηκα αυτον εδω τον "Bitburki" http://www.vitarafanforum.de/vff/viewto ... c&start=90
ο οποιος εχει φορεσει τα trailmaster , εαν καποιος ειναι γνωστης της Γερμανικης γλωσσας να μας εξηγησει τι λεει σχετικα με την αναρτηση θα μας βοηθουσε παρα πολυ....... ( μαλλον θα χρειαστει να κανει register στο site αυτο )
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 28 Ιαν 2008, 14:28

Ο Μυρωνιδης μου απαντησε σε email "LIFT ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ +5"
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 07 Φεβ 2008, 11:27

4troxos έγραψε:Ο Μυρωνιδης μου απαντησε σε email "LIFT ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ +5"


και τι σημαινει αυτο;
οτι αλαζει μονο ελατηρια που δινουν +5 χωρις αμοστισερ;
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 07 Φεβ 2008, 11:50

Περιμενεται λιγακι γιατι θα εχουμε μαλλον εξελιξεις στο θεμα της Trail master, πρεπει ομως να σας πω μια σημαντικη ειδηση που βρηκα στο Γερμανικο φορουμ που σας ειπα να κυτταξει οποιος ξερει γερμανικα γιατι εδω θελουμε βοηθεια αλλα.......δεν ειδα βοηθεια απο πουθενα....

Εδω http://www.vitarafanforum.de/vff/viewto ... be1cf00d57
λοιπον αυτος ο supermailo εβαλε τα Koni Heavy track μαζι με αμορτισερ Koni! και το αμαξι περνει "plus +3 cm "

Eξακολουθω να ζηταω βοηθεια απο καποιον γνωστη της Γερμανικης γλωσσας.
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 07 Φεβ 2008, 12:11

Για τα trail master εβαλα και εγω ενα φιλο μηχανικο να το ψαξει.

Προσπαθει να μαθει τι παιζει με εγγυηση , γιατι χωρις αυτην προσωπικα δεν παιζει.

Οσο για τα γερμανικα ουτε λεξη δεν ξερω.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 07 Φεβ 2008, 12:39

Οι Ισπανοι το ανεβαζουν + 4 cm μονο με τα ελατηρια !!!!!!!της mabilsa αλλα ασε ........και βλεπουμε!!!!
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 5 επισκέπτες