Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετατροπές στο νεο GV 3Θ

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Δεκ 2007, 17:49

inside αλλα με σοβαρες συστάσεις
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 17:56

Εκεινο που θα εβαζα παντως (εαν υπηρχαν φυσικα) εγω θα ηταν δυο διαφορικα τυπου Torsen μπροστα και πισω και ηταν δυνατον το πισω να Lockαρι τοτε μιλαμε για το απαιχτο αυτοκινητο...........

Στους αγωνες του Ιταλικου πρωταθληματος 4Χ4 για το 2007 το NGV 3D σαρωσε τους παντες και τα παντα και εσπασε την κυριαρχια της Mitsubishi και απο οτι ξερω φοραγε torsen μπροστα και πισω.
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Δεκ 2007, 18:05

4troxos έγραψε:Εκεινο που θα εβαζα παντως (εαν υπηρχαν φυσικα) εγω θα ηταν δυο διαφορικα τυπου Torsen μπροστα και πισω και ηταν δυνατον το πισω να Lockαρι τοτε μιλαμε για το απαιχτο αυτοκινητο...........

Στους αγωνες του Ιταλικου πρωταθληματος 4Χ4 για το 2007 το NGV 3D σαρωσε τους παντες και τα παντα και εσπασε την κυριαρχια της Mitsubishi και απο οτι ξερω φοραγε torsen μπροστα και πισω.
που το ειδες αυτο να το δω και εγω
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 18:16

http://forum.fuoristrada.it/messages/18486/255570.html

Αυτο ειναι το FORUM ΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ που μπαινω με το ονομα CHRIS

Λει : "Suzuki Grand Vitara vince il Campionato Italiano Rally Tout Terrain 2007 con Codeca e Ferro "
που σημαινει ΟΤΙ ΤΟ GV ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΦΕΤΙΝΟ ΤΙΤΛΟ ΜΕ ΟΔΗΓΟΥΣ ΤΟΥΣ Codeca KAI Ferro

Δεν το πιστευουν οι Ιταλοι εχουν παθει την πλακα τους.Κτυπησαν την MITSU που ηταν η απολυτη κυριαρχος , δινουν μεγαλη σημασια στο οτι τα NGV πλεον ειναι πολυ αξιοπιστα.
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 18:28

Eδω http://forum.fuoristrada.it/messages/18486/242785.html
λεει " però ho avuto modo di provare le Suzuki ufficiali che corrono nel TT e la NGV era equipaggiata con 2 Torsen: uno spettacolo!"

Καταφερα να προβαρω τα επισημα αγωνιστικα και το NGV που ηταν εφοδιασμενο με 2 torsen ENA ΘΕΑΜΑ
( spettacolo που ελεγε και ο Χαρι Κλιν).χα χα χα χα
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Δεκ 2007, 18:43

αυτα ειναι ωραία νέα.Τελικά μόλις έκλεισε τριετία απο την παρουσίαση ξεκίνησαν και οι σοβαρές βελτιώσεις.Είδωμεν
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 13 Δεκ 2007, 18:48

Το θεμα ειναι οτι ουτε και οι Ιταλοι ξερουν τι torsen φορανε τα αγωνιστικα και ενδεχομενως αν φορανε αλλα ημιαξονια η και αλλα εξαρτηματα......... πιο ενισχυμενα.Εκει παιζετε το παιχνιδι τωρα.......
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό typod » 13 Δεκ 2007, 18:58

Πάντως εγω το ψάχνω και θα το φτιάξω όπως θέλω.Τώρα πότε δεν ξέρω αλλά σημασία έχει η θέληση
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό gmak » 13 Δεκ 2007, 21:31

typod έγραψε:Πάντως εγω το ψάχνω και θα το φτιάξω όπως θέλω.Τώρα πότε δεν ξέρω αλλά σημασία έχει η θέληση


Typod αν εχεις κανενα καινουργιο νεο σχετικα με τα ομε, μετα τα χριστουγεννα σε παρακαλω ενημερωσε με :P
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 14 Δεκ 2007, 13:33

Εδω επισης κατω - κατω στη σελιδα

http://metatrox.net/modules/newbb/viewt ... 17&forum=8

http://i129.photobucket.com/albums/p213 ... 458070.jpg

δινουν μια φωτογραφια με ελατηρια και αμορτισερ για ψηλωμα του αυτοκινητου 5 εκ
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό typod » 14 Δεκ 2007, 17:47

gmak έγραψε:
typod έγραψε:Πάντως εγω το ψάχνω και θα το φτιάξω όπως θέλω.Τώρα πότε δεν ξέρω αλλά σημασία έχει η θέληση


Typod αν εχεις κανενα καινουργιο νεο σχετικα με τα ομε, μετα τα χριστουγεννα σε παρακαλω ενημερωσε με :P
ΑΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΩ ΕΔΩ ΠΟΥ ΘΑ ΤΩ ΠΩ ΣΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΜΟΥ?
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 15 Δεκ 2007, 13:55

Αλλο και αυτο παλι.
Λενε οτι στο Forum το Ισπανικο ( Συμφωνα με τους Ιταλους σωστο-λαθος και αυτοι δεν ειναι σιγουροι) λενε λοιπον οι Ισπανοι οτι το Grand Vitara μπορει να σηκωθει μεχρι και 2 εκατοστα χωρις να αλλαξουμε τιποτα στο αυτοκινητο.
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 15 Δεκ 2007, 14:00

Διορθωνω λενε : "οτι μπορουμε να το ψηλωσουμε μεχρι 2 εκ. χωρις να αλλαξουμε τα original αμορτισερ".!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 19 Ιαν 2008, 10:01

Βημα - βημα,πως γινεται η τοποθετηση του Rocky Road Lift

http://www.suzuki-forums.com/2g-2006-gr ... post113963
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 20 Ιαν 2008, 14:17

Πριν και μετα το Rocky Road Lift
http://www.suzuki-forums.com/attachment ... ide-1-.jpg
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 43 επισκέπτες