Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Μετατροπές στο νεο GV 3Θ

Δημοσίευσηαπό kfanis » 20 Ιαν 2008, 15:20

Άντε να δούμε πότε θα έρθει "υλικό" να τα κάνουμε και εμείς έτσι!
"Η χειρότερη μέρα τετρακίνησης είναι καλύτερη και απο την πιο καλή μέρα στη δουλειά!"
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 20 Ιαν 2008, 16:43

Υπαρχει κανεις με καλη γνωση αγγλικων να ρωτησει αυτον τον "smookiwi " http://www.suzuki-forums.com/members/smookiwi.html , ολα τα σχετικα με το Rocky Road Lift??? Εαν εχει προβληματα... ,εαν το αμαξι εχασε την σταθεροτητα του και τα σχετικα????????
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 20 Ιαν 2008, 20:45

Επισης αλλη μαρκα ειναι η trail-master

http://suzuki88.mforos.com/761007/57539 ... -06/?pag=3

Απο Ισπανικο site
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 20 Ιαν 2008, 20:52

Eπισης κιτ της Suzuki Sport
http://suzuki88.mforos.com/761007/57539 ... -06/?pag=4
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 20 Ιαν 2008, 20:58

Suzuki Sport +4cm με ρυθμιζομενα αμορτισερ μαλακα-σκληρα.
NGV 1.9 ddis JLXEW+Esp+Ποδιες+Yokohama g012
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό gmak » 20 Ιαν 2008, 23:10

4troxos έγραψε:Suzuki Sport +4cm με ρυθμιζομενα αμορτισερ μαλακα-σκληρα.



αυτά πως μπορουμε να τα φερουμε ελλαδα?
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 20 Ιαν 2008, 23:38

gmak έγραψε:
4troxos έγραψε:Suzuki Sport +4cm με ρυθμιζομενα αμορτισερ μαλακα-σκληρα.



αυτά πως μπορουμε να τα φερουμε ελλαδα?


Για αυτά mail εδώ : nakamura@suzukisport.com
Από ότι λένε οι Ισπανοί τιμή αγοράς χωρίς μεταφορικά και φόρους γύρω στα 1325.3

Τα Dobidson και τα Taril Master τα φέρνουν ήδη στην Ελλάδα - ψάχτε το λίγο :wink:
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό mprizolas » 20 Ιαν 2008, 23:40

Αααα , απορώ πως δεν βλεφαριάσατε το 3 ιντσο σήκωμα από το FTS 4x4

Προσωπικά πάντως δεν θα ήθελα να έχω τα ημιαξόνια μου να δουλεύουν έτσι
Δύο πράγματα ειναι απέραντα : η βλακεία ορισμένων ανθρώπων και το σύμπαν - για το δεύτερο δεν είμαι σίγουρος....."Αϊνστάιν".
mprizolas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: 18 Νοέμ 2004, 07:52

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 21 Ιαν 2008, 15:36

Πιστευω οτι ειναι η καλυτερη λυση +4cm , ρυθμιζονται και χωρις να ζοριζεται τιποτα απο ημιαξονια κ.τ.λ.

http://www.suzukisport.com/english/sale ... index.html

βεβαια τσιμπανε στην τιμη 1350 ευρω περιπου ....Απο ποιοτητα???Στις φωτογραφιες δειχνουν καλα.
Πρεπει να βρουμε καποιον που να τα εχει φορεσει , που και πως.......
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 21 Ιαν 2008, 18:03

Επισης trail-master δυο τυποι
a)+3 cm
b) απο +4 cm μεχρι +7 cm
1.)http://cgi.ebay.it/SUZUKI-NEW-GRAND-VITARA-FAHRWERK-TRAILMASTER-50MM_W0QQitemZ320203188563QQihZ011QQcategoryZ40192QQcmdZViewItem

2.)http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=320207535207

850 euro + εξοδα αποστολης 80-90 ευρω Δεν... κακό

http://www.trailmaster.de/multilang/htm ... empfer.htm

Oσο αφορα το πακετο suzuki sport λενε οτι δεν εχει εγγυηση περαν της Ιαπωνιας και οτι οτι εαν σου χαλασει κατι απο ελατηρια (δυσκολο) η αμορτισερ ( ευκολο) τοτε πρεπει να αγορασεις 4 αυτοι ετσι τα πουλανε!!!!!!!κουφο!!!!!

Καποιοι Ισπανοι προτεινουν και μια πιο οικονομικη λυση βαζοντας 4 ελατηρια της Mabilsa και 2 αμορτισερ ΤRAIL-MASTER

4 ελατηρια Mabilsa (275e) + 2 amortiser Trail-Master (225e) + εργασια και Φπα (200e): 700e
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό kfanis » 22 Ιαν 2008, 02:49

Να δώσεις τόσα λεφτά και να μην έχεις την παραμικρή υποψία support είναι κρίμα πάντως.............
Μήπως να περιμέναμε να έρθει κάτι εδώ?

Φάνης
"Η χειρότερη μέρα τετρακίνησης είναι καλύτερη και απο την πιο καλή μέρα στη δουλειά!"
Άβαταρ μέλους
kfanis
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 145
Εγγραφή: 10 Οκτ 2007, 01:36
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, ΔΑΦΝΗ

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 22 Ιαν 2008, 10:52

Στην Ελλαδα τις αναρτησεις dobinson τις φερνει ο παρακατω κυριος:

http://www.suspensions.gr/etaireia.php

Δεν τον ξερω, στο internet το βρηκα.

Το κιτ της dobinson για το νεο gv δινει 40mm lift.
Εδω θελουμε και την αποψη των πλαιοτερων για τυχον προβληματα μετα απο τετοιες μετατροπες (ημιαξονια κτλ).

Εγω παντως λεω Σαββατο πρωι να κατεβω απο τον παραπανω κυριο να ρωτησω τι γινεται, περι τιμων, εγγυησεων κτλ.
Και μονο οτι πριν λιγο καιρο μιλαγαμε μονο για την rocky - road και τωρα εχουμε παραπανω λυσεις καλο ειναι.

για την Trail - master δεν βρηκα τιποτα για Ελλαδα :(
mprizolas γνωριζεις τιποτα;
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 22 Ιαν 2008, 12:34

Πάντως καλό θα ήταν να αξιολογήσετε σωστά τις ανάγκες σας και τη περιμένετε να κερδίσετε από την όποια μετατροπή κάνετε στο όχημά σας. Εκτός αν το ζητούμενο είναι να πάρετε μόνο 4-5 πόντους ύψος απλά για εφέ (περί ορέξεως κάθε είδους πίτα μας κάνει).
Σίγουρα υπάρχουν και θα υπάρξουν αρκετά κίτ αναρτήσεων, το θέμα είναι τι προσφέρουν για παράδειγμα μαζί με το ύψος θα υπάρχει κέρδος και σε διαδρομές ή οι διαδρομές των αναρτήσεων θα περιοριστούν ;
Προσοχή θα πρέπει να δοθεί και στις γωνίες που θα λειτουργούν τα ημιαξόνια.
Πάντως πιστεύω ότι αυτό που λείπει από τους περισσοτέρους ιδιοκτήτες των grand vitara και όχι μόνο είναι ένα δεύτερο σετ χωμάτινα λάστιχα (όχι ΑΤ) και όχι οι 4-5 πόντοι ύψος που ουσιαστικά δεν θα προσφέρουν και πολλά αν δεν υπάρχουν τα κατάλληλα ελαστικά.

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

Δημοσίευσηαπό grandjohn » 22 Ιαν 2008, 13:40

Για εφε με οσες κοπελιτσες εχω μιλησει μου εχουν πει για σκαλοπατια και πουλ - μπαρ οτι τους αρεσει, για αναρτησεις καμια :D

Σαν ιδιοκτητης gv εχω γραψει και παλαιοτερα οτι το προβλημα μου για τις εκτος διαδρομες ειναι η περιορισμενη διαδρομη της αναρτησης και το χαμηλο υψος του αυτοκινητου.
Αυτοι ειναι και οι λογοι που εγω το ψαχνω...

Οσο αφορα τα λαστιχα, προσωπικα χρησιμοποιουσα τα Α/Τ Cooper παντου , αλλα τελικα κατεληξα σε αλλη μια τετραδα για τις εκτος διαδρομες , tagom 205/80/16 mud sport.

Επισης εδω πιστευω οτι ψαχνομαστε και δεν προκειται να κανει κανεις καποια βεβιασμενη επιλογη , γι αυτο ρωταμε και την γνωμη των εμπειροτερων.
Άβαταρ μέλους
grandjohn
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: 30 Ιουν 2006, 20:56
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό pskoul » 22 Ιαν 2008, 14:04

Φίλε grandjohn

Το ότι ψηλώνει το αυτοκίνητο δεν συνεπάγεται ότι αποκτάς και μεγαλύτερες διαδρομές, αυτό έχει να κάνει με τον σχεδιασμό της εκάστοτε ανάρτησης.

Το grand είναι αρκετά καλό για αυτό που είναι και για αυτά που μπορεί να κάνει, οι 4-5 πόντοι δεν θα το μεταμορφώσουν ιδιαιτέρα, καθαρόαιμο δεν πρόκειται να γίνει,

Από την στιγμή που του έβαλες λάστιχα ψάξου με το recovery (χειροκίνητος εργάτης, ηλεκτρικός μόνιμος η προαφαιρούμενος) γιατί και 4-5 πόντους να το ψηλώσεις πάλι θα κολήσεις κάποια στιγμή.

Δοκίμασε διαφορετικά πατήματα όταν βλέπεις ότι δεν σε παίρνει λόγω ύψους, χρησιμοποίησε τα χωματουργικά εργαλεία για να διαμορφώσεις το έδαφος,
Προπονήσου έτσι ώστε να μάθεις της δυνατότητες του αυτοκινήτου σου καθώς και τις δικές σου.

Τώρα άν δεις ότι δεν σε καλύπτει τότε είτε αλλάζεις αυτοκίνητο για κάποιο άλλο με περισσότερες δυνατότητες ή αρχίζεις της μετατροπές στο δικό σου για να το φέρεις εκεί που θέλεις.

Πάντως όπως και να έχει αυτά που θα κερδίσεις με τις μετατροπές στο χώμα θα τα χάσεις στην άσφαλτο.

Σκέφτεσαι και πράττεις ανάλογα.

Φιλικά

Παναγιώτης
Άβαταρ μέλους
pskoul
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: 11 Φεβ 2005, 17:57

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 45 επισκέπτες