KON.GV1,6 έγραψε:που να δεις τι θα κανει το εργαλειο σου αν το βαλεις 6ποντα MAD ελατηρια και ΟΜΕ αμορτισερ.και ενα φιλτρακι Κ&Ν και ελαστικα Mud 215/75/15....με το ψιλωμα ισως να χρειαστεις και 1" αποστατες τροχων αλουμινιου.
Το Jimny πάει πολύ καλά, ακόμα και με μια καλή τετράδα ελαστικών(τα εργοαστασιακά ειναι απαράδεκτα.
Δοκίμασε το αυτοκίνητο τι μπορεί να κάνει, ποιά είναι τα όρια του, ποιά είναι τα δικά σου όρια, και μετά κάνεις σταδιακά τις μετατροπές που εσύ κρίνεις σύμφωνα με τις ανάγκες σου....
Επίσης ψάξου κυρίως μόνος σου...
Στα mad +6.5 το συνολικό ύψος είναι στα 5+ εκ
Μέχρι τα 4 εκ είσαι εντός οριών για περαιτέρω αλλαγές...
Απο εκεί και πάνω αρχίζουν και άλλες επεμβάσεις
Η τετρακίνηση του jimny δεν ειναι για στεγνή άσφαλτο.
H ροπή από τον κινητήρα μεταδίδεται σε ένα κλασικό κιβώτιο ταχυτήτων, τοποθετημένο συνήθως σε διαμήκη διάταξη. Στη συνέχεια παρεμβάλλεται ένα βοηθητικό κιβώτιο με δύο λειτουργίες. Η πρώτη είναι να μεταφέρει κίνηση και στο μπροστινό διαφορικό, όταν το απαιτήσει ο χρήστης. Η δεύτερη να μειώνει – υποπολλαπλασιάζει – τις στροφές των διαφορικών, πολλαπλασιάζοντας παράλληλα τη ροπή που φτάνει στους τροχούς. Τα οχήματα με τετρακίνηση κατ’ επιλογή είναι ουσιαστικά πισωκίνητα, που γίνονται τετρακίνητα κατά βούληση. Πλεονεκτήματα της λύσης η απλότητα της κατασκευής, η αντοχή και βέβαια το χαμηλό κόστος. Μειονεκτήματα η αδυναμία να χρησιμοποιηθεί η τετρακίνηση στην άσφαλτο, μια και δεν επιτρέπει να έχουν διαφορετική ταχύτητα οι εμπρός και πίσω τροχοί (όπως συμβαίνει σε μία στροφή). Στην περίπτωση αυτή η μετάδοση «κουρδίζει», ταλαιπωρείται και χάνει την αξιοπιστία της, ενώ παράλληλα το αυτοκίνητο γίνεται υποστροφικό και δυσκίνητο.(Κλεμένο
)