Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό geoponos » 23 Φεβ 2008, 23:35

Και εγώ Κυριακή θα είμαι Βόλο.
Άβαταρ μέλους
geoponos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 23:43
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 24 Φεβ 2008, 00:20

Απλα αυτο μου ηρθε στο μυαλο εκεινη τη στιγμη..
Πλήροφοριακα το pinin έχει οτι και το vitara + πίσω κίνηση όποτε θες. Αν έπαιρνε και τα αργά εν κινήση θα ήταν το απόλυτο.
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό Husky.G.V. » 28 Φεβ 2008, 16:00

mirmidonas έγραψε:
nignis έγραψε:παντως απο το συγκεκριμενο συνεργείο (Στεφανου) εχω τις καλύτερες εντυπώσεις, αν και πήγα μονο μια φορά για το πρώτο service.


Έτσι ακριβώς φίλε μου.


Πήγα στο συγκεκριμένο να κάνω service και με την ευκαιρία να δει εαν τοποθετούνται θερμενόμενοι καθρέφτες.Μου είπε αρχιμηχανικός τους ότι πρέπει να αλάξω την πλεξούδα(350ε)ή με 100ε να μου βάλει ο ηλεκ. 2 καλώδια για τις αντιστάσεις στους καινούργιους καθρέφτες αφου οι θερμ. έχουν 5.Τραβώντας τη φύσα μονος μου διαπίστωσα ότι έχει αναμονή 5 καλώδια.Πολλά παίρνει για τοποθέτηση καθρεφτών
Άβαταρ μέλους
Husky.G.V.
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 12
Εγγραφή: 20 Ιαν 2008, 00:40
Τοποθεσία: Κορυδαλλός.Αττικής

Δημοσίευσηαπό stydio » 01 Μαρ 2008, 10:52

Ρε παιδιά, με 4Η κλειδωμένο και 4L το τιμόνι το στρίβουμε αριστερά - δεξιά όσο θέλουμε ή οχι?
Άβαταρ μέλους
stydio
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 10 Δεκ 2007, 01:29

Δημοσίευσηαπό typod » 01 Μαρ 2008, 14:21

οταν κλειδώνεις πρέπει να είναι ευθεία.Μετά φυσικά και δεν υπάρχει πρόβλημα να το στρίψεις τέρμα ποτέ βέβαια σε στεγνό δρόμο.
Άβαταρ μέλους
typod
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: 05 Δεκ 2005, 22:31
Τοποθεσία: Αγιος Δημήτρης

Δημοσίευσηαπό stydio » 01 Μαρ 2008, 20:56

Δεν λέω για την ώρα που το κλειδώνεις, εκεί πρέπει να είναι ευθεία.
Λέω οταν το αυτοκίνητο είναι εν κινήσει.
Φίλε typod, αναφέρεις ποτέ σε στεγνό δεν στρίβουμε το τιμόνι δεξιά - αριστερά, στην άμμο ισχύει το ίδιο?
και με αργά πάλι το στρίβουμε όσο θέλουμε?
Άβαταρ μέλους
stydio
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 70
Εγγραφή: 10 Δεκ 2007, 01:29

Δημοσίευσηαπό RaNtApLaN » 02 Μαρ 2008, 17:59

Φίλε stydio εν κινήσει μπορείς να μπλοκάρεις από 4Η σε 4ΗL μέχρι τα 80 χλμ/ώρα, για 4LL πρέπει να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο, και οι τροχοί σε όλες τις περιπτώσεις να είναι ευθυγραμμισμένοι.

Όταν έχουμε 4LL δεν στρίβουμε σε σταθερό έδαφος όλο το τιμόνι γιατί ζορίζονται πολύ τα ημιαξόνια και υπάρχει κίνδυνος ζημιάς. Σε άμμο,λάσπη,χιόνι δεν υπάρχει πρόβλημα αν και καλό θα είναι σε κάθε περίπτωση να αποφεύγεις να το κόβεις τέρμα.
Άβαταρ μέλους
RaNtApLaN
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 151
Εγγραφή: 18 Απρ 2006, 18:18
Τοποθεσία: Ηράκλειο,Κρήτη

Προηγούμενη

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 32 επισκέπτες