Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ 4L LOCK

Δημοσίευσηαπό kaliakouda » 19 Φεβ 2008, 20:51

daemonhook έγραψε:Τα ιδια και με εμενα παιδια...Το 4ΗLock,δεν ξεκλειδωνει αν δεν τσουλησει λιγο το αμαξι.Αληθεια παιζει ρολο αν το αφησεις και τσουλησει,η το ξεκινησεις σιγα για λιγο;(Το ''τσουλησεις'' εσυ δηλ.)
Ενταξει αν εισαι σε δρομο με κλιση.Στο ισιωμα ομως θα το τσουλησεις,ετσι δεν ειναι;

οταν λεμε να τσουλησει,εννοουμε οτι το ξεκιναμε κανονικα με ευθεια το τιμονι,ασχετα την κλιση
Άβαταρ μέλους
kaliakouda
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 105
Εγγραφή: 29 Σεπ 2007, 18:47
Τοποθεσία: iraklio attikis

Δημοσίευσηαπό daemonhook » 19 Φεβ 2008, 23:38

O.K Φιλε...τωρα καταλαβα.Να'σαι καλα.
Άβαταρ μέλους
daemonhook
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: 14 Μάιος 2007, 21:11

Δημοσίευσηαπό alex23 » 20 Φεβ 2008, 21:21

μπορει καποις να μου πει ποια η διαφορα του 4lock απο το απλο 47/53?
σημερα πηγα πεντελη και το αμαξι 3πορτο 1,6 τακαρε απο χιονι ολο απο κατω και δεν πηγαινε πουθενα!
εκεινο που μου ειπε ο φιλος μου ειναι οτι γυριζαν οι δυο διαγωνιες ροδες μπροστα δεξια και πισω αριστερα!
τελικα με φτιαρισμα 50 ποντους χιονι το εβγαλα με οπισθεν και εχασα την μπροστα ποδια (μια πλαστικη κατω απο την μηχανη)!
γιατι γυριζαν οι διαγωνιες ροδες μονο?
Άβαταρ μέλους
alex23
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 69
Εγγραφή: 05 Δεκ 2007, 10:58
Τοποθεσία: μαρουσι

Δημοσίευσηαπό 4troxos » 20 Φεβ 2008, 21:29

Γυριζαν οι διαγωνιες για τον απλουστατο λογο οτι δεν εχεις TCS δηλαδη ψευτομπλοκε να το πουμε ετσι,το οποιο θα σταματουσε την ροδα που δεν ειχε προσφυση ,οποτε η ροπη θα πηγαινει στην αλλη με τη καλυτερη προσφυση.

Βεβαια αν κλειδωνε και το κεντρικο διαφορικο θα ηταν ακομα καλυτερα .....
Άβαταρ μέλους
4troxos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 210
Εγγραφή: 22 Δεκ 2006, 19:01

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 21 Φεβ 2008, 20:29

Τέλος καλό όλα καλά !!!

Μόλις επέστρεψα από το συνεργείο , για το servis 45.000 xlm
και για το πρόβλημα που είχα με το 4L LOCK . Τελικά το πρόβλημα
ήταν ότι μου είχε κάψει .....απλώς μια 15Α ασφάλεια , η οποία μάλιστα
ήταν κοινή με τα φώτα των stop !!!
Ενώ ψάχναμε το αμάξι από κάτω για χτυπήματα η βγαλμένες φίσσες
μέχρι και διαγνωστικό εγκέφαλο... δεν βρίσκαμε τίποτα.
Ώσπου όταν ο μάστορας έκανε τον τυπικό έλεγχο για φώτα φλάς stop κλπ
διαπιστώσαμε ότι τα τελευταία δεν άναβαν. Αμέσως ο ηλεκτρολόγος μπήκε
στο νόημα , και κατάλαβε ότι πρόκειται για κοινή ασφάλεια των stop και του μοτέρ που εμπλέκει το αργό . Μόλις αλλάχτηκε η ασφάλεια τα αργά κόμπλαραν άμμεσα .

Και πως κάηκε η ασφάλεια ? εδώ είναι το ωραίο .
Προ μηνός που κοτσάρησα το τρεϊλορ για να κουβαλήσω ξύλα για το τζάκι
μου , έβαλα ανάποδα την "μπρίζα" . Άναβα στο αμάξι δεξί φλάς και στο ρυμουλκούμενο άναβε το αριστερό !! βέβαια το έβγαλα και το ξανάβαλα σωστά , αλλά η ασφάλεια είχε καεί ήδη. Τώρα θα μου πείτε 1 μήνα δεν κατάλαβες ότι δεν άναβαν τα stop. Έλα ντε......ίσως επειδή όποτε στρίβω ανάβω πάντα φλάς , και δεν προβλημάτισα κάποιον που με ακολουθούσε για να ακούσω τα σχετικά μπενιλίκια !!!!

Ηθικό δίδαγμα ? όταν κάτι ηλεκτρικό δεν σας δουλεύει , ψάχτε το περισσότερο γιατί κάποιες ασφάλειες είναι κοινές για κάποια μέρη του οχήματος . Κάτι που προφανώς δεν γνωρίζουν ούτε στα συνεργεία .

Τέλος να ευχαριστήσω τα παιδιά του συνεργείου για την άψογη δουλειά που κάνουν πάντα . ΣΤΕΦΑΝΟΥ στη Λάρισα .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό geoponos » 21 Φεβ 2008, 21:55

Κοίτα να δεις..
Ο Βάιος το ανακάλυψε???
Αλήθεια επειδή δεν το θυμάμαι υπάρχει στο manual σχέδιο με τις ασφάλειες???
Άβαταρ μέλους
geoponos
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: 30 Οκτ 2006, 23:43
Τοποθεσία: Λάρισα

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 22 Φεβ 2008, 07:49

geoponos έγραψε:Κοίτα να δεις..
Ο Βάιος το ανακάλυψε???
Αλήθεια επειδή δεν το θυμάμαι υπάρχει στο manual σχέδιο με τις ασφάλειες???


Καλημέρα Νίκο , όντως ο Βαϊος το ανακάλυψε .
Κάτω από το τιμόνι είναι οι σαφάλειες , βγάζοντας το πλαστικό
καπάκι έχει πάνω του το σχέδιο με την σειρά των ασφαλειών
οπότε κοιτώντας το manual βρίσκεις ποια κάνει τι .
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό NIKOLAS_L200 » 22 Φεβ 2008, 08:32

mirmidonas έγραψε: Τώρα θα μου πείτε 1 μήνα δεν κατάλαβες ότι δεν άναβαν τα stop.


Ενα μήνα δεν κατάλαβες οτι δεν μπαίνει η τετρακίνηση???
www.karasavvidis.com
Καλές διαδρομές..!
Άβαταρ μέλους
NIKOLAS_L200
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1290
Εγγραφή: 07 Οκτ 2004, 02:11
Τοποθεσία: Εδεσσα,Κωνσταντία

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 22 Φεβ 2008, 09:11

NIKOLAS_L200 έγραψε:
mirmidonas έγραψε: Τώρα θα μου πείτε 1 μήνα δεν κατάλαβες ότι δεν άναβαν τα stop.


Ενα μήνα δεν κατάλαβες οτι δεν μπαίνει η τετρακίνηση???


Μέχρι το 4H LOCK έμπαινε κανονικά , το Low Lock δεν μου κούμπωνε.
Αλλά αφού το αμάξι πάει παντού και με το 4H Lock , συν και τα Yoko
Α-Τ GO12 , δεν χρειάστηκε πουθενά το αργό .

Δεν είμαστε και όλη μέρα στα βουνά ρε μεγάλε ...
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό nignis » 22 Φεβ 2008, 10:01

παντως απο το συγκεκριμενο συνεργείο (Στεφανου) εχω τις καλύτερες εντυπώσεις, αν και πήγα μονο μια φορά για το πρώτο service.
Όλα είναι δρόμος...
Άβαταρ μέλους
nignis
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 434
Εγγραφή: 01 Οκτ 2006, 09:11
Τοποθεσία: όπου πάει το mountain bike...

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 22 Φεβ 2008, 10:36

nignis έγραψε:παντως απο το συγκεκριμενο συνεργείο (Στεφανου) εχω τις καλύτερες εντυπώσεις, αν και πήγα μονο μια φορά για το πρώτο service.


Έτσι ακριβώς φίλε μου.
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό gmak » 22 Φεβ 2008, 13:53

NIKOLAS_L200 έγραψε:
mirmidonas έγραψε: Τώρα θα μου πείτε 1 μήνα δεν κατάλαβες ότι δεν άναβαν τα stop.


Ενα μήνα δεν κατάλαβες οτι δεν μπαίνει η τετρακίνηση???



απλα φιλτατε νικολα το gv εχει μονιμη τετρακινηση, που τις περισσοτερες φορες αρκει χωρις να εμπλεξουμε τα αργα και τα 50/50.Δεν ειναι σαν το πινιν που ειναι πισωκουνα και εμπλεκεται η η τετρακινηση οποτε θες
www.4x4fun.gr

SUZUKI GRAND VITARA 1.9 DDIS
Άβαταρ μέλους
gmak
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 268
Εγγραφή: 03 Ιαν 2007, 02:12

Δημοσίευσηαπό edelweisalexis » 23 Φεβ 2008, 00:18

Oπότε φίλε Μάκη (mirmidona) κερνάς ούζα στα Φάρσαλα. Χέ χέχέ.
Άβαταρ μέλους
edelweisalexis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 00:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

Δημοσίευσηαπό mirmidonas » 23 Φεβ 2008, 22:30

edelweisalexis έγραψε:Oπότε φίλε Μάκη (mirmidona) κερνάς ούζα στα Φάρσαλα. Χέ χέχέ.


Όχι ούζα δικέ μου . Τσίπουρα και μόνο τσίπουρα !!!! Ούζα πίνουν οι τουρίστες . στην Πλάκα
Ελάτε όποτε θέλετε , και αύριο την Κυριακή εδώ θα είμαι
Άβαταρ μέλους
mirmidonas
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 155
Εγγραφή: 26 Ιαν 2006, 06:22
Τοποθεσία: ΦΑΡΣΑΛΑ

Δημοσίευσηαπό edelweisalexis » 23 Φεβ 2008, 22:57

Αύριο θα πάω Τρίκαλα γιά τη δημιουργία ενός συλλόγου μοτοσυκλέτας. θα κανονίσω πάντως και με το Νίκο να βρεθούμε σύντομα. Ισως τη Πέμπτη άν μπορέσουμε και οι τρεις.
Άβαταρ μέλους
edelweisalexis
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: 11 Δεκ 2006, 00:17
Τοποθεσία: ΛΑΡΙΣΑ

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 7 επισκέπτες