Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αλλαγή αμορτισέρ στο Grand Vitara 1.6

Αλλαγή αμορτισέρ στο Grand Vitara 1.6

Δημοσίευσηαπό grandvit » 02 Σεπ 2004, 09:24

Ηρθε ο καιρός να αλλάξω τα εργοστασιακά αμορτισέρ στο Grand Vitara 1.6 μου.
Εχω τα παρακάτω ερωτήματα πρός τους φίλους οδηγούς GV

- Βρήκα προσφορά τα 4 MONROE 162 euro, να τα βάλω στο Grand Vitara 1.6 ?
- Ξέρετε τι αμορτισέρ βάζουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία suzuki? και αν θα δεχτούν να μου σφραγίσουν το βιβλίο συντήρησης αν έχω βάλει δικά μου αμορτισέρ όταν το πάω για service sta 60.000 khm,έχω κάνει όλα τα service στο εξουσιοδοτημένο μέχρι σήμερα (54000 χιλ) ?

- Με τα MONROE θα βελτιωθούν καθόλου οι κλίσεις και τα πολλά κουνήματα του GV στις στροφές και γενικά στην άσφαλτο η συμπεριφορά του?

- Η MONROE βγάζει μόνο τα adventure για 4χ4 ?

δεν έχω σκοπό να του πειράξω την ανάρτηση , μόνο αμορτισέρ θέλω να του αλλάξω.
grandvit
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 25 Αύγ 2004, 09:31

Δημοσίευσηαπό teroulas » 03 Σεπ 2004, 08:50

Νομίζω πως η Monroe βγάζει μόνο τα adventure για 4x4.

Δεν πρέπει να παίζει θέμα σφραγίσματος στο βιβλίο, τα αμορτισερ νομίζω δεν καλύπτονται από την εγγύηση ευκολα ετσι κι αλλιώς.

Καλύτερα θα μας διαφωτίσουν βέβαια οι λοιποί βιταροκάτοχοι του forum :!:
Δαμιανός
Άβαταρ μέλους
teroulas
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: 20 Μάιος 2004, 08:54
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Αλλαγή αμορτισέρ στο Grand Vitara 1.6

Δημοσίευσηαπό vasilis » 20 Σεπ 2004, 23:23

grandvit έγραψε:Ηρθε ο καιρός να αλλάξω τα εργοστασιακά αμορτισέρ στο Grand Vitara 1.6 μου.
Εχω τα παρακάτω ερωτήματα πρός τους φίλους οδηγούς GV

- Βρήκα προσφορά τα 4 MONROE 162 euro, να τα βάλω στο Grand Vitara 1.6 ?
- Ξέρετε τι αμορτισέρ βάζουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία suzuki? και αν θα δεχτούν να μου σφραγίσουν το βιβλίο συντήρησης αν έχω βάλει δικά μου αμορτισέρ όταν το πάω για service sta 60.000 khm,έχω κάνει όλα τα service στο εξουσιοδοτημένο μέχρι σήμερα (54000 χιλ) ?

- Με τα MONROE θα βελτιωθούν καθόλου οι κλίσεις και τα πολλά κουνήματα του GV στις στροφές και γενικά στην άσφαλτο η συμπεριφορά του?

- Η MONROE βγάζει μόνο τα adventure για 4χ4 ?

δεν έχω σκοπό να του πειράξω την ανάρτηση , μόνο αμορτισέρ θέλω να του αλλάξω.



καλησπερα..!!
ετυχε να εχω το εξης προβλημα στο GV 1600 πριν 15 μερες......
ακουγα ενα θορυβο (ενα φσσιτ-φσσιτ) απο μπροστα αριστερα οταν ανεβο-κατεβαινε το αμαξι καποιο βουναλακι ή οτιδηποτε και πιστευα οτι ηταν το αμορτισερ...πηγα λοιπον στην αντιπροσωπεια και τους εβαλα και το ακουσαν και μου ειπαν οτι ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ το αμορτισερ.ειναι λεει μαλλον οι βαλβιδες του αμορτισερ και οτι το επομενο σταδιο ειναι μαλλον το να αρχισει το αμοτρισερ να χανει λαδια. ειπαν οτι δεν μπορουσαν να επεμβουν και να κανουν κατι ουτος ωστε να μην ακουγεται αυτο. ειχα μπει ηδη στην διαδικασια να ψαχνω αλλα αμορτισερ γιατι τα μαμισια χοροπηδανε και εχουν μεγαλες κλισεις γενικως..... τα μετρησα και ειδα οτι στα 25.000 που τα ειχα, τα πισω ηταν 52% το αριστερο-61% το δεξι και τα μπροστα ηταν 82%-αριστερα(το προβληματικο) και 76% το δεξι. τα μαμισια ηταν TOKICO.ρωτησα για αλλαγη του αμορτισερ και ψιλομουρμουρισαν....ξερετε τωρα οι αντιπροσωπειες.......τελος παντων λογω οικονομικων εβαλα τα MONROE ADVENTURE 4X4.. μεχρι τωρα εχουν 1000 χιλ. φοβερα αισθητη βελτιωση σην ασφαλτο.....δεν υπηρχε περιπτωση να εβαζα το αμαξι σε στροφες οπως με τα MONROE τωρα. ειναι μια ημισκληρη κατασταση αλλα αρκετα ανεκτη.
εκτος δρομου ειναι αρκετα καλα και εχουν καλες επαναφορες.ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα και δεν νομιζω να αλλαξει κατι επ αυτου. νομιζω οτι αν δεν "τρωγεσαι" με την τσεπη σου ειναι μια αρκετα συμφερουσα λυση. παντως διαφορα ολοφανερη σε σχεση με τα μαμισια,κανε ομως οτι νομιζεις καλυτερο. εμενα παντως ουτε μου σφραγισανε τιποτα στην αντιπροσωπεια ουτε πουθενα.μονο την εγγυηση τους εχω. και δεν νομιζω να στο κανουν κιολας. αμα ειναι να στην "κατσουν" θα το κανουν ακομα και αν βαλεις λαστιχα που δε συνιστα ο κατασκευαστης. αστα να πανε δηλαδη.......
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Re: Αλλαγή αμορτισέρ στο Grand Vitara 1.6

Δημοσίευσηαπό grandvit » 23 Σεπ 2004, 11:19

vasilis έγραψε:
grandvit έγραψε:Ηρθε ο καιρός να αλλάξω τα εργοστασιακά αμορτισέρ στο Grand Vitara 1.6 μου.
Εχω τα παρακάτω ερωτήματα πρός τους φίλους οδηγούς GV

- Βρήκα προσφορά τα 4 MONROE 162 euro, να τα βάλω στο Grand Vitara 1.6 ?
- Ξέρετε τι αμορτισέρ βάζουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία suzuki? και αν θα δεχτούν να μου σφραγίσουν το βιβλίο συντήρησης αν έχω βάλει δικά μου αμορτισέρ όταν το πάω για service sta 60.000 khm,έχω κάνει όλα τα service στο εξουσιοδοτημένο μέχρι σήμερα (54000 χιλ) ?

- Με τα MONROE θα βελτιωθούν καθόλου οι κλίσεις και τα πολλά κουνήματα του GV στις στροφές και γενικά στην άσφαλτο η συμπεριφορά του?

- Η MONROE βγάζει μόνο τα adventure για 4χ4 ?

δεν έχω σκοπό να του πειράξω την ανάρτηση , μόνο αμορτισέρ θέλω να του αλλάξω.



καλησπερα..!!
ετυχε να εχω το εξης προβλημα στο GV 1600 πριν 15 μερες......
ακουγα ενα θορυβο (ενα φσσιτ-φσσιτ) απο μπροστα αριστερα οταν ανεβο-κατεβαινε το αμαξι καποιο βουναλακι ή οτιδηποτε και πιστευα οτι ηταν το αμορτισερ...πηγα λοιπον στην αντιπροσωπεια και τους εβαλα και το ακουσαν και μου ειπαν οτι ειναι ΣΙΓΟΥΡΑ το αμορτισερ.ειναι λεει μαλλον οι βαλβιδες του αμορτισερ και οτι το επομενο σταδιο ειναι μαλλον το να αρχισει το αμοτρισερ να χανει λαδια. ειπαν οτι δεν μπορουσαν να επεμβουν και να κανουν κατι ουτος ωστε να μην ακουγεται αυτο. ειχα μπει ηδη στην διαδικασια να ψαχνω αλλα αμορτισερ γιατι τα μαμισια χοροπηδανε και εχουν μεγαλες κλισεις γενικως..... τα μετρησα και ειδα οτι στα 25.000 που τα ειχα, τα πισω ηταν 52% το αριστερο-61% το δεξι και τα μπροστα ηταν 82%-αριστερα(το προβληματικο) και 76% το δεξι. τα μαμισια ηταν TOKICO.ρωτησα για αλλαγη του αμορτισερ και ψιλομουρμουρισαν....ξερετε τωρα οι αντιπροσωπειες.......τελος παντων λογω οικονομικων εβαλα τα MONROE ADVENTURE 4X4.. μεχρι τωρα εχουν 1000 χιλ. φοβερα αισθητη βελτιωση σην ασφαλτο.....δεν υπηρχε περιπτωση να εβαζα το αμαξι σε στροφες οπως με τα MONROE τωρα. ειναι μια ημισκληρη κατασταση αλλα αρκετα ανεκτη.
εκτος δρομου ειναι αρκετα καλα και εχουν καλες επαναφορες.ειμαι πολυ ευχαριστημενος μεχρι τωρα και δεν νομιζω να αλλαξει κατι επ αυτου. νομιζω οτι αν δεν "τρωγεσαι" με την τσεπη σου ειναι μια αρκετα συμφερουσα λυση. παντως διαφορα ολοφανερη σε σχεση με τα μαμισια,κανε ομως οτι νομιζεις καλυτερο. εμενα παντως ουτε μου σφραγισανε τιποτα στην αντιπροσωπεια ουτε πουθενα.μονο την εγγυηση τους εχω. και δεν νομιζω να στο κανουν κιολας. αμα ειναι να στην "κατσουν" θα το κανουν ακομα και αν βαλεις λαστιχα που δε συνιστα ο κατασκευαστης. αστα να πανε δηλαδη.......


Τελικά τα παρήγειλλα τα monroe adventure και την επόμενη εβδομάδα θα τα τοποθετήσω. Ελπίζω να έχουμε βελτίωση στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου, ειδικά στις στροφές στις κλίσεις και στην αίσθηση του τιμονιού, γιατί τώρα με τα εργοστασιακά και μετά από 55.000 χιλ. είναι χάλια και είναι και κουραστικό στην οδήγηση !!!
grandvit
50cc moped
50cc moped
 
Δημοσιεύσεις: 7
Εγγραφή: 25 Αύγ 2004, 09:31

Δημοσίευσηαπό vasilis » 23 Σεπ 2004, 16:54

θα δεις μεγαλη διαφορα οσο αναφορα τις κλισεις του αμαξωματος.δεν το συζητω καθολου αυτο. ειναι οπως σου ειπα μια ημισκληρη κατασταση (για μενα καλο και για εντος αλλα και για εκτος δρομου,το ηθελα) αλλα δεν ξερω αν θα το ηθελες ετσι, εαν κανεις εκτος δρομου κομματια συχνα αλλα και στην ασφαλτο να εισαι μονο ειναι πολυ καλα.αξιζουν τα λεφτα τους. σε γενικες γραμμες βελτιωνεται προς το καλυτερο η συμπεριφορα σε ολους τομεις.σημερα πηγαινοντας στην αντιπροσωπεια για καποια αλλη δουλεια, το πηραν και το οδηγησαν. τους αρεσε παρα πολυ το κρατημα και η συμπεριφορα. αυτα, καλοριζικα και καλοταξιδα φιλε :D
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vitaras » 14 Οκτ 2004, 22:10

ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΑ MONROE EXOYME? :?: (EKTOΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ)
vitaras
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 84
Εγγραφή: 10 Οκτ 2004, 21:05

Δημοσίευσηαπό vasilis » 15 Οκτ 2004, 19:08

vitaras έγραψε:ΤΙΜΗ ΓΙΑ ΤΑ MONROE EXOYME? :?: (EKTOΣ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ)



τα δικα μου τα εβαλα 250 ευρω(αγορα-τοποθετηση-ευθυγραμμιση).
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vaggos » 03 Μάιος 2005, 17:09

Καλησπέρα και χρόνια σας πολλά. Επέιδή θέλω και εγώ να αλλάξω τα αμορτισέρ και επειδή τα Μονρόε τα βλέπω σαν συμφέρουσα λύση: Εννούμε σετ μπρος πίσω ελατήρια αμορτισέρ; Μιλάω για το VITARA 1600. Στα 75000 χλμ χρειάζονται αλλαγή και τα ελατήρια;
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 03 Μάιος 2005, 21:35

αν χρειαζεσαι μονο αμορτισερ αλλαζεις μονο αμορτισερ, μπουκαλες δηλαδη(μπρος-πισω).
προσωπικα, αν ειχα 75000 χλμ. και ειδικα οπως τα κανω τωρα θα αλλαζα και τα ελατηρια και νωριτερα λιγο ισως. 8)
παντα προσωπικα,αλλα μια και θα μπεις στην διαδικασια, δες το και αυτο.

απο οτι περιπου θυμαμαι καλο ειναι γενικα να αλλαζεις στα 100.000χλμ και τα ελατηρια σε αυτοκινητο με σχετικα νορμαλ καταστασεις οδηγησης!

οποτε αν ζητας συχνα το κατι παραπανω απο το αμαξι σου, κανε την σκεψη/αποφαση σου πιο ολοκληρωμενη!!
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό vaggos » 03 Μάιος 2005, 22:05

Φίλε Βασίλη σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Επειδή έχω μαθει 3 χρόνια σε suv και επειδή αναγκαστικά το άλλαξα, πρώτα θέλω να μαζέψω τα απαραίτητα για λόγους ασφαλείας. Και κυρίως γιατί μου μπιστάει σε σεμαράκια φοβερά. Και εκτός αυτού βλέπω τις πίσω αναρτήσεις πολύ μαλακές. Στο μπροστινό σύστημα δεν έχω προβλημα κανε΄να αλλά καλύτερα να πάνε σετ.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vaggos » 04 Μάιος 2005, 11:59

Από 3-4 μαγαζιά που γύρισα σήμερα μου σύστησαν περισσότερο τα bilstein που είναι στην ίδια τιμή περίπου με τα monroe. Ολα μαζί κάπου στα 290. Τα monroe όπως είπαν βγάζουν βλάβες. Οπότε θα προτιμήσω αυτά. Και βλέπουμε. Με 10% πιο σκληρά από τα μαμίσια. Είχε και άλλα πιο σκληρά με 390 e.
Άβαταρ μέλους
vaggos
80cc big bore scooter
80cc big bore scooter
 
Δημοσιεύσεις: 47
Εγγραφή: 09 Ιούλ 2003, 16:50
Τοποθεσία: Αχαρνές Αθήνα

Δημοσίευσηαπό vasilis » 04 Μάιος 2005, 15:07

τα bilstein δεν τα χω δουλεψει για να χω ολοκληρωμενη αποψη, αλλα οταν ηταν να διαλεξω τα αμορτισερ μου, ελαβα υπ οψιν γνωμες και αποψεις γνωστων και φιλων που τα χουν δουλεψει, οτι τα bilstein θεωρουνται ως επι το πλειστον, αμορτισερ για ασφαλτο περισσοτερο και οχι για ιδιαιτερη εκτος δρομου οδηγηση!

για τα προβληματα που ειπαν οτι βγαζουν τα monroe, δεν εχω υπ οψιν μου, μιας και δεν το χω ακουσει καθολου και απο κανεναν ακομα!!

αυτα απο μενα, και αν καποιος φιλος με bilstein μπορουσε να σε βοηθησει περισσοτερο, θα ηταν καλο!!
ετσι για να παρεις και μια αλλη γνωμη του αμορτισερ αυτου(bilstein), οσο αφορα την απαιτητικη εκτος δρομου συμπεριφορα του, γιατι η εντος δρομου βελτιωνεται λιγακι ειτε bilstein βαλεις, ειτε monroe τελικα!!
Άβαταρ μέλους
vasilis
450cc
450cc
 
Δημοσιεύσεις: 524
Εγγραφή: 21 Απρ 2004, 17:01
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό JATH » 04 Μάιος 2005, 15:20

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ BILSTEIN ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ Η ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΣΦΑΛΤΟ. ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΜΩΣ ΜΕ ΣΑΜΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΞΥΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑΞΑ ΜΕ ΚΟΝΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΝΕΣΗ.
JATH
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 115
Εγγραφή: 15 Σεπ 2004, 14:22
Τοποθεσία: ΡΕΝΤΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑ


Επιστροφή στο Suzuki

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 34 επισκέπτες