Off-Road.gr

Θέματα Ευρετήριο Δ. Συζήτησης Αρχεία

Αναρτήσεις - Αμορτισέρ για Niva 1.7i

Αναρτήσεις - Αμορτισέρ για Niva 1.7i

Δημοσίευσηαπό Camelius » 10 Οκτ 2004, 13:52

Καλησπέρα στους απανταχού Νιβάκηδες (και όχι μόνον...). Εχοντας αγοράσει ενα μεταχειρισμένο Νιβα 1.7 το οποίο εχει διανύσει περιπου 120.000km και επειδη φανταζομαι οτι ο ιδιοκτητης του μπορει και να μην του εχει αλλαξει ποτε αμορτισέρ, θα ήθελα να μου πείτε την αποψη σας για το τί λύση πρέπει να ακολουθήσω.
Για την ακρίβεια το αυτοκίνητο κινείται κατα 80% σε πολη (από την γυναίκα μου) και ενα 20% σε καροδρομους που δεν το βασανίζουν πολύ απλά κάνει τραμπάλα σαν βαρκα ( και εμένα με πιάνει εύκολα η θάλασσα :( :( :( :( )καποιες φορές πανω στα αμορτισέρ.
Οπότε θα ήθελα να ακούσω απόψεις για μαρκες, τιμές σκληρότητα κλπ.
Να γυρισω στα εργοστασιακα νομιζω οτι δεν είναι καλή λύση, αλλα καθότι σχετικά ασχετος με τα Lada θα ήθελα μια πιο έμπειρη και εμπεριστατωμένη άποψη.
(αν θελετε τιποτα για ΙΒΙΖΑ να σας πω ενα σωρο 8-) :D :D :D
Ευχαριστώ
Βασίλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 10 Οκτ 2004, 14:21

Φίλε Camelius, ο πιο κατάλληλος για να σου απαντήσει είναι ο σύντροφος Metalaxe ο οποίος έχει δοκιμάσει αρκετά σετ και έχει καλύτερη άποψη. Σύντομα θα σου απαντήσει, φαντάζομαι.

Από την δική μου πλευρά να σου πώ ότι, εάν θες να σκληρύνεις και να σηκώσεις (σε λογικά πλαίσια, 4εκ περίπου) θα πρέπει να αλλάξεις ελατήρια. Θα πρότεινα τα dobinson που έχω δοκιμάσει ή τα μαύρα (πως τα λένε ρε Αντώνη) που βάζει ο Κωνσταντόπουλος. Και τα δύο πολύ καλά.

Όσον αφορά αμορτισέρ, πιστεύω ότι για την χρήση που θες τα λευκά ΚΥΒ είναι αυτό που χρειάζεσαι.

Κατά καιρούς έχουν γραφτεί διάφορα post για το θέμα. Ρίξε κι εκεί μια ματιά, θα βρεις λαβράκι.
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό xristost » 10 Οκτ 2004, 21:59

ΦΙΛΕ CAMELIUS ΣΑΝ ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΝΙΒΑΚΙΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΜONDROE ΜΕ 170Ε ΤΙΜΗ ΠΕΡΙΠΟΥ! ΜΑΛΑΚΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΚΛΗΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΣΙΚΟΔΡΟΜΟ.ΤΑ ΚΥΒ ΤΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΠΑΛΙΟ ΜΟΥ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΞΕΡΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ.
ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ!!!
Άβαταρ μέλους
xristost
250cc
250cc
 
Δημοσιεύσεις: 334
Εγγραφή: 12 Αύγ 2004, 18:59
Τοποθεσία: ΖΕΦΥΡΙ ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 11 Οκτ 2004, 08:31

Φίλε Camelius, έχοντας δοκιμάσει αρκετές λύσεις θα σου παραθέσω τις απόψεις μου επί του θέματος. Όπως λέει και ο σύντροφος tazmania αν θέλεις να σκληρύνει λίγο (έως αρκετά) το αυτοκίνητο και να σηκωθεί (περίπου 3-4 εκ.) θα πρέπει να αλλάξεις εκτός από αμορτισέρ και ελατήρια.
Τα Dobinson που έχει δοκιμάσει ο Γιώργος (tazmania) είναι πολύ καλή λύση όπως λέει, επίσης τα Kilen (Black Line) που έχω δοκιμάσει εγώ είναι καλά και φτηνά (περίπου 140 €).
Όσο για αμορτισέρ, τα λευκά KYB που είχα είναι αρκετά μαλακά (αν βέβαια βάλεις σκληρότερα ελατήρια θα είναι εντάξει) και το αυτοκίνητο έχει τάσεις πλεύσης (με τα μαμίσια ελατήρια πάντα), πάντως είναι φτηνά. Ο Κωνσταντόπουλος προτείνει επίσης τα χρυσά KYB για σκληρότερα.
Τα Monroe Adventure που λέει ο φίλος xristost είναι αρκετά σκληρά (είναι φθηνότερα, περίπου 105 €), αλλά αν κρατήσεις τα μαμίσια ελατήρια πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλή λύση.
Τέλος, τα άσπρα Gabriel (λαδιού ενισχυμένα) που έβαλα πρόσφατα είναι (μέχρι στιγμής) καταπληκτικά (με τα ελατήρια της μάνας του, απλά πιο μακρυά). Επειδή είναι ειδική πατέντα, θα τα βρεις στην Τετρακίνηση (Αθανασίου) αν σε ενδιαφέρει.
Επειδή σε μπέρδεψα μάλλον, θα προσπαθήσω να συνοψίσω:

1. Ελατήρια μαμίσια + αμορτισέρ KYB (άσπρα) = πολύ μαλακά, δε μου άρεσαν γιατί το αυτοκίνητο έπλεε και έγερνε πολύ.
2. Ελατήρια Kilen + αμορτισέρ Monroe Adventure = πολύ σκληρό, στην άσφαλτο είναι καταπληκτικό (δε γέρνει και στρίβει πολύ καλά) αλλά στο χώμα σκέτη απογοήτευση, χοροπηδάει όλο το αυτοκίνητο σαν κατσίκι.
3. Ελατήρια μαμίσια + αμορτισέρ Gabriel ενισχυμένα = η καλύτερη λύση που έχω δοκιμάσει, πολύ καλά στην άσφαλτο, καταπληκτικά στο χώμα.

Έχε υπόψη σου ότι ο καθένας έχει διαφορετικές απαιτήσεις από το όχημά του, οπότε οι ανάγκες είναι διαφορετικές. Εμένα πχ, με ενδιαφέρει περισσότερο η απόδοση της ανάρτησης εκτός δρόμου, τον Γιώργο (tazmania) τον ενδιαφέρει η γρήγορη (εντάξει, αγωνιστική) οδήγηση, εσένα μάλλον μια μέση λύση απ' ότι καταλαβαίνω.
Εν κατακλείδι λοιπόν, θα σου πρότεινα ελατήρια μαμίσια και αμορτισέρ Monroe Adventure ή ΚYB χρυσά.
Ελπίζω να μη σε ζάλισα :wink: :wink:
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Με κυνηγάνε τα Monroe;

Δημοσίευσηαπό Camelius » 11 Οκτ 2004, 22:08

Οχι δεν με ζαλίσατε καθόλου, ίσα ίσα δεδομενης της ασχετοσυνης μου ηταν μαλλον τονωτικη ενεση οι πληροφοριες που μαζεψα.
Από οτι φαινεται λοιπόν σε ότι αυτοκινητο και να οδηγω πάλι σε Monroe θα καταλήξω, μια και στο ΙΒΙΖΑ μου Monroe Sensatrac ηταν αυτα τα οποια με ικανοποιησαν πιο πολυ απ'ολα σε γενκό σύνολο.
Ευχαριστω πολύ για τις πληροφορίες, αντε τώρα να παω να τα τοποθετήσω κιολας.
Βασιλης

Υ.Γ. Προς ΤΑΖ : Συγχωρεσε με που δεν εχω δηλωσει συμμετοχες ακομα για εκδρομουλα, αλλα είμαι πνιγμενος στην δουλεια συν το γεγονος οτι μπορει η γυναικα μου να μου ανακοινωσει οτι θα γινω μπαμπας συντομα, οπότε δεν νομιζω οτι θα αντεξει πολλα σκαμπανεβασματα το παιδι. Ισως αν κανετε καμμια ημερησια εκδρομη χαλαρη να μπορεσω να ερθω μονος μου.

Φιλικά,
Βασίλης
Άβαταρ μέλους
Camelius
125cc Vespa GTR
125cc Vespa GTR
 
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: 21 Μαρ 2004, 18:38
Τοποθεσία: Κηφισιά, Αθήνα

Δημοσίευσηαπό tazmania » 11 Οκτ 2004, 23:39

:D :D :D
Άβαταρ μέλους
tazmania
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2253
Εγγραφή: 28 Σεπ 2003, 16:05
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Dr.Format » 12 Οκτ 2004, 12:39

Metalaxe έγραψε:...Εν κατακλείδι λοιπόν, θα σου πρότεινα ελατήρια μαμίσια και αμορτισέρ Monroe Adventure...
Η δική μου εμπειρία από τον συγκεκριμένο συνδυασμό, που δουλεύω ένα χρόνο περίπου, είναι ότι τον πρώτο καιρό ήταν εκπληκτικά όμως σιγά - σιγά τα αμορτισέρ δείχνουν να έχουν μαλακώσει. :(
Άβαταρ μέλους
Dr.Format
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1468
Εγγραφή: 12 Φεβ 2003, 14:49
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Metalaxe » 12 Οκτ 2004, 13:07

Dr.Format έγραψε:Η δική μου εμπειρία από τον συγκεκριμένο συνδυασμό, που δουλεύω ένα χρόνο περίπου, είναι ότι τον πρώτο καιρό ήταν εκπληκτικά όμως σιγά - σιγά τα αμορτισέρ δείχνουν να έχουν μαλακώσει. :(

Χμμμμ, ενδιαφέρον, δεν ξέρω τότε μήπως τα χρυσά KYB που προτείνει ο Γιατρός είναι καλή λύση :?
Άβαταρ μέλους
Metalaxe
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2161
Εγγραφή: 19 Μαρ 2003, 19:40
Τοποθεσία: Melissia

Δημοσίευσηαπό xontros » 12 Οκτ 2004, 15:42

Όσον αφορά τα Κayaba, είχα πορτοκαλί για ένα διάστημα στο Vitara και ναι μεν ήταν φτηνά, αλλά δεν άντεξαν πάνω από χρόνο...
<i>Brizola Raiders Adventure Team</i>
Άβαταρ μέλους
xontros
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: 28 Ιαν 2003, 00:54

Δημοσίευσηαπό firelord » 12 Οκτ 2004, 21:23

στο Στρατηγό Τουπόλεφ έχω κρατήσει τα μαμίσια ελατήρια και άλλαξα τα αμορτισέρ με Μονρόε 4χ4 κίτρινα.

Εξαίρετος συνδυασμός με χαμηλό κόστος και πολύ καλή απόδοση.

Βέβαια καιεπειδή η τρέλα δεν πάει στα βουνά, έβαλα και προσθηκούλες στα ελατήρια χεχεχε :oops:
SV4LAX
ARES (amateur radio emergency services) Mobile stations
SV4LAX-8 Discovery
SV4LAX-9 Freelander
QRV SV4F Mount Pelion
info www.qrz.com
www.sz4srm.gr RADIO AMATEURS CLUB MAGNESIA
Άβαταρ μέλους
firelord
690cc
690cc
 
Δημοσιεύσεις: 2982
Εγγραφή: 29 Σεπ 2004, 19:20
Τοποθεσία: Volos


Επιστροφή στο Lada

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη. Υπάρχουν 10 επισκέπτες

cron